IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отпада разсроченото плащане на ГО

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • В неправотата ти, разбира се, ама карай... Знам, че никога няма да можеш да ме разбереш, какво искам да ти кажа!!!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
      От нищо не се притеснявам. А явно си много млад и не помниш как КАТ правеше "техническите прегледи", не помниш безумните опашки, формалните прегледи и т.н. Аз сега имам по-голямо доверие на частния сервиз, който ми прави прегледите, отколкото на КАТ. И не е вярно че КАТ следи дали са извършени частни дейности. КАТ следи дали е извършена "държавна дейност", която е дадена на ЛИЦЕНЗИРАНИ частни фирми да се извършва от името на държавата.

      Друг е въпроса, че някои от тези фирми си позволяват да мамят държавата и клиентите си. Тук вече държавата (ДАИ) е виновна, че им го позволява. Трябва да се затегне контрола над лицензираните фирми, а не да се връща всичко под държавната шапка. И няма смисъл да се заяждаш на тема "чиновник". Ако бях истински такъв щях да искам всичко да е държавно и всичко да се контролира от държавата. Пак ти казвам "аутсорсването" на регулаторни функции не е измислено в България и във всички нормални държави е така. Виж, в Беларус и Северна Корея със сигурност е така както ти искаш да бъде.
      Добре.. Убеди ме!!! ))

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Djoro Разгледай мнение
        Г-н Чиновник, много хубава нова думичка сте научили "аутсорства". Бреййй...!!! Защо не искаш да се върне времето, когато само КАТ са предлагали тази услуга? Проблем ли е било? За редовна кола не виждам какъв е бил проблема? Защо на Пешко прегледа е по-евтин и по-бърз от тоя в КАТ? Защо така решихте, многоуважаеми?
        Тъпото е първото, което Ви казах - КАТ да следи дали са извършени частни дейности! Това, което Вие многоуважаеми казвате, че е тъпо - частна фирма да ти иска документ за платен данък - точно това не е тъпо! Напротив - така трябва и да бъде! Всички сме членове /участници/ в това общество и точно това е начина за взаимствен контрол или..., ама какво има да се обяснявам...
        Г-н Чиновник, Вие от какво се притеснихте всъщност?
        От нищо не се притеснявам. А явно си много млад и не помниш как КАТ правеше "техническите прегледи", не помниш безумните опашки, формалните прегледи и т.н. Аз сега имам по-голямо доверие на частния сервиз, който ми прави прегледите, отколкото на КАТ. И не е вярно че КАТ следи дали са извършени частни дейности. КАТ следи дали е извършена "държавна дейност", която е дадена на ЛИЦЕНЗИРАНИ частни фирми да се извършва от името на държавата.

        Друг е въпроса, че някои от тези фирми си позволяват да мамят държавата и клиентите си. Тук вече държавата (ДАИ) е виновна, че им го позволява. Трябва да се затегне контрола над лицензираните фирми, а не да се връща всичко под държавната шапка. И няма смисъл да се заяждаш на тема "чиновник". Ако бях истински такъв щях да искам всичко да е държавно и всичко да се контролира от държавата. Пак ти казвам "аутсорсването" на регулаторни функции не е измислено в България и във всички нормални държави е така. Виж, в Беларус и Северна Корея със сигурност е така както ти искаш да бъде.
        He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
          Напълно нормално си е всичко това. По целия свят е прието държавата да "аутсорсва" част от регулаторните си функции на частния бизнес. Освен техническите прегледи и ГО, които ти спомена, мога да изброя още много. Например службите за трудова медицина, надзорът за повдигателни съоръжения (кранове и асансьори), надзорът за съдове под налягане (парни котли и т.н.), специализираното обучение със съответните удостоверения за правоспособност (шофьорски книжки, работа с йонизиращи лъчения и т.н.). Всичките тези работи са задължителни и нередовността подлежи на санкции от държавата. По твоята логика излиза, че не може държавата да следи дали си си платил на фирмата за асансьорен сервиз например.

          Не знам на колко си години и дали си спомняш времето, когато само КАТ предлагаше "услугата" годишен технически преглед. Не искам да се връща това време. Частният бизнес, стига да е добре регулиран, предлага по-добра, по-бърза и по-евтина услуга от държавата. Затова всичко, което може, трябва да се "аутсорсва".

          Виж, обратното е тъпо - частна фирма да следи дали си си изпълнил задължениятя към държавата. За чий х.й например фирмата за годишен технически преглед ще ми иска документ за платен данък за колата? Кой е виновен, че тъпата патка Фандъкова не може да си събере местните данъци?
          Г-н Чиновник, много хубава нова думичка сте научили "аутсорства". Бреййй...!!! Защо не искате да се върне времето, когато само КАТ са предлагали тази услуга? Проблем ли е било? За редовна кола не виждам какъв е бил проблема? Защо на Пешко прегледа е по-евтин и по-бърз от тоя в КАТ? Защо така решихте, многоуважаеми?
          Тъпото е първото, което Ви казах - КАТ да следи дали са извършени частни дейности! Това, което Вие многоуважаеми казвате, че е тъпо - частна фирма да ти иска документ за платен данък - точно това не е тъпо! Напротив - така трябва и да бъде! Всички сме членове /участници/ в това общество и точно това е начина за взаимствен контрол или..., ама какво има да се обяснявам...
          Г-н Чиновник, Вие от какво се притеснихте всъщност?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Djoro Разгледай мнение
            Да, това е разковничето! Наистина от къде на къде КАТ /държавна институция издържаща се от нашите данъци/, ще следи дали сме наляли пари в ГО или годишен технически преглед в някакви си частни измислени фирми. Това е пълен абсурд!!! Щом КАТ проверяват и ги изискват, като задължителни тия неща за да може едно МПС да се движи по пътищата, то тогава тия услуги би трябвало да се предлагат единствено от КАТ и от никой друг! Всичко друго е пълен идиотизъм, между впрочем - както е в момента! Пешко ми е направил ГО, Иванчо ме е прекарал на ГТП, ама КАТ, ще ме проверяват дали съм направил това. Ай... сиктир!!! Нека Пешко и Иванчо се потрудят мъничко и това да си е техен проблем, а не трътляците, които се хранят от нашите данъци да са слуги на същите. Това е гнусотия....
            Напълно нормално си е всичко това. По целия свят е прието държавата да "аутсорсва" част от регулаторните си функции на частния бизнес. Освен техническите прегледи и ГО, които ти спомена, мога да изброя още много. Например службите за трудова медицина, надзорът за повдигателни съоръжения (кранове и асансьори), надзорът за съдове под налягане (парни котли и т.н.), специализираното обучение със съответните удостоверения за правоспособност (шофьорски книжки, работа с йонизиращи лъчения и т.н.). Всичките тези работи са задължителни и нередовността подлежи на санкции от държавата. По твоята логика излиза, че не може държавата да следи дали си си платил на фирмата за асансьорен сервиз например.

            Не знам на колко си години и дали си спомняш времето, когато само КАТ предлагаше "услугата" годишен технически преглед. Не искам да се връща това време. Частният бизнес, стига да е добре регулиран, предлага по-добра, по-бърза и по-евтина услуга от държавата. Затова всичко, което може, трябва да се "аутсорсва".

            Виж, обратното е тъпо - частна фирма да следи дали си си изпълнил задълженията към държавата. За чий х.й например фирмата за годишен технически преглед ще ми иска документ за платен данък за колата? Кой е виновен, че тъпата патка Фандъкова не може да си събере местните данъци?
            Last edited by netware5; 23.06.2011, 01:05.
            He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от val/she Разгледай мнение
              От къде на къде държавата в лицето на КАТ ще защитава корпоративни интереси- застрахователи?
              КАТ да си гледат колани, изпреварвания и др, неща свързани с безопасността на д-ние, НО не и ГО. Не е тяхна работа да се намесват в чисто комерсиални отношения м/у две страни.
              Да, това е разковничето! Наистина от къде на къде КАТ /държавна институция издържаща се от нашите данъци/, ще следи дали сме наляли пари в ГО или годишен технически преглед в някакви си частни измислени фирми. Това е пълен абсурд!!! Щом КАТ проверяват и ги изискват, като задължителни тия неща за да може едно МПС да се движи по пътищата, то тогава тия услуги би трябвало да се предлагат единствено от КАТ и от никой друг! Всичко друго е пълен идиотизъм, между впрочем - както е в момента! Пешко ми е направил ГО, Иванчо ме е прекарал на ГТП, ама КАТ, ще ме проверяват дали съм направил това. Ай... сиктир!!! Нека Пешко и Иванчо се потрудят мъничко и това да си е техен проблем, а не трътляците, които се хранят от нашите данъци да са слуги на същите. Това е гнусотия....

              Коментар


              • От къде на къде държавата в лицето на КАТ ще защитава корпоративни интереси- застрахователи?
                КАТ да си гледат колани, изпреварвания и др, неща свързани с безопасността на д-ние, НО не и ГО. Не е тяхна работа да се намесват в чисто комерсиални отношения м/у две страни.

                Коментар


                • индианеца

                  Да застрахователите събират тези пари и после ги присвояват по неведоми пътища , каква полза от ГО.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • bertram

                    Трябва да се преустанови застраховането и такава застраховка в БГ да няма. В момента са идиотски високи застраховките. Да се забранят трябва !!!!!!
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
                      100% съм да се затегне драстично режима за каране без ГО... при едни яки глоби и дебелаците катаджии ще вдигнат мизата, а бай Ганьо не обича да дава по 50 кинта рушвет всеки месец... по тънко ще му излезе да си плати едно ГО.

                      ако от мен зависи слагам глоба за каране без го 1500 минимум + без книжка за 3 месеца + задъжлително минаване на технически преглед (това за частните лица, за фирмите са дебели глобите, но и тях бих ги вдигнал)

                      + за щетите нанесени от шофьор без ГО да има бърз и радикален съд
                      Е тя сега да не би да е малка - над 400-600 лв ?! И това при положение, че липсват застраховки на коли в същите цени.
                      Уморихте се да ревете за високи глоби и един ще усъмнете с глоба за неправилно паркиране - 5000 лв. Предполагам, всички ще са доволни.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
                        100% съм да се затегне драстично режима за каране без ГО... при едни яки глоби и дебелаците катаджии ще вдигнат мизата, а бай Ганьо не обича да дава по 50 кинта рушвет всеки месец... по тънко ще му излезе да си плати едно ГО.

                        ако от мен зависи слагам глоба за каране без го 1500 минимум + без книжка за 3 месеца + задъжлително минаване на технически преглед (това за частните лица, за фирмите са дебели глобите, но и тях бих ги вдигнал)

                        + за щетите нанесени от шофьор без ГО да има бърз и радикален съд
                        и като прецакаш 1/3 от народа, с какво ще си закарат дечицата на училище през зимата, с цървули по дивия запад ще одът ))
                        Не е препоръка... !!!
                        "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

                        Коментар


                        • Освен това, застрахователите са задължени в 3-месечен срок да променят текстовете в Общите си условия, свързани с обозначаването на маркировката.
                          Плюс 1 г. договор и се получават 15 месеца.
                          Всъщност, самата маркировка не отпада - забранява се само лепенето на стикер.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Jekata Разгледай мнение
                            Т.е. се сещаш, че още толкова време пак ще ги слагат.
                            Срокът е нормално дълъг, тъй като действуващите вече договори /предимно едногодишни/ е редно да изтекат по условията, при които са сключени, а водачите - да имат достатъчно време да свалят лепенките. Лошото е, че някой след година и четвърт може да забрави да я отлепи.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от марин Разгледай мнение
                              Тук става въпрос за санкциите /срещу застрахователя или собствeника/ от приетите вече промени - за залепен/несвален стикер при маркировка за "КАСКО"
                              Т.е. се сещаш, че още толкова време пак ще ги слагат.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Jekata Разгледай мнение
                                Това само не го разбрах...
                                Тук става въпрос за санкциите /срещу застрахователя или собствeника/ от приетите вече промени - за залепен/несвален стикер при маркировка за "КАСКО"
                                Last edited by марин; 22.06.2011, 17:30.

                                Коментар

                                Working...
                                X