IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Мот Макдоналд" - Батковци на всеки километър

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Ами то е ясно, ако ги арестуват по подозрение за корупция ще полежат в ареста и ще ги пуснат. Е условият са малко кофти, зимата е малко студено в тия килии, ама щом са невинни ще го преживеят.
    А и нови приятелства ще завържат. Може да попаднат на хора, да ги открехнат на някоя далаверка.
    Баце, министри и директори в България си отиват вече само и заради съмнение за корупция.
    А тук направо си мирише.

    Първоначално изпратено от breakpoints
    Когато си има корупция има си. И когато си има овце - има си.
    изразеното мнение не представлява препоръка за покупка или продажба на ЦК.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Heraclitus
      Първоначално изпратено от breakpoints
      Когато си има корупция има си. И когато си има овце - има си.
      я кае ти от бюджетеца папкаш ли че си много наясно??

      сега, ако кажа нещо и Херакълчо ще ме захапе.
      Херакле, я кажи, нали и ти си за 100% частна държава ?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от breakpoints
        Когато си има корупция има си. И когато си има овце - има си.

        Аз май не те питах за общите приказки в стил бла бла блааа...
        Значи тия търгове все си мисля,че са точно затова,да се види кой каква цена ще даде за цялостната изработка.А не кой ще ни изработи най-много.
        Пък тва за работа на тон и т.н. би трябвало да се изяснява още на търга,както каза някой по-долу да си направи инвеститора колко ще му излезе,каква печалба ще си сложи и да тури на тезгяха крайната сума.А не да вадим жокерите от ръкава

        Коментар


        • Първоначално изпратено от breakpoints
          Когато си има корупция има си. И когато си има овце - има си.
          я кае ти от бюджетеца папкаш ли че си много наясно??

          Коментар


          • Re: "Мот Макдоналд" - Батковци на всеки километър

            Първоначално изпратено от Alan Greenspan
            Странни са тези търгове и "АНЕКСИ", които позволяват да получиш двойна цена от тази която си заявил по време на търга.
            Странни е рабира се меко казано. Просто, защото мирише на яка корупция.
            Уверявам те, че от ОЛАФ ще са страшно впечатлени от това колко са им се качили разходите за труд и материали и затова се е наложило да им раздадат по още 40 милионки като компенсация.
            Ще бъдат впечатлени и от списъка на "случайни" роднински връзки по оста ФРПИ-"Мот Макдоналд"

            Бивши и настоящи служители на "Мот Макдоналд"*

            Елена Недева - съпруга на настоящия заместник-директор на ФРПИ Живко Недев

            Ивайло Долапчиев - син на Боряна Долапчиева, директор на дирекция "Международни програми" на ФРПИ

            Стефан Василев - син на Галина Василева, началник-отдел по програма ФАР във ФРПИ

            Сийка Лазарова - началник-отдел "Отчуждения" във ФРПИ (по думите на Тюфекчиев тя е съвместявала работата си във фонда и "Мот Макдоналд", където е била на граждански договор)

            Деси Меримова - дъщеря на Иван Меримов, началник-отдел във ФРПИ, отговарящ за проектирането. Неговата съпруга Евгения Стоянова е също началник на отдел към дирекция "Обществени поръчки" във фонда

            Росица Спасова - съпруга на бившия шеф на ИА "Пътища" Павел Диковски

            Пирин Пенчев - бивш заместник-директор на ИА "Пътища"

            Маргарита Василева - бивш началник-отдел "Транзитни пътища" към ИА "Пътища"

            Тодор Тодоров - бивш директор на дирекция "Проектиране, планиране и нормативна уредба" в ИА "Пътища"

            Нино Манчев - дългогодишен началник на Централната лаборатория по пътища и мостове, която е на пряко подчинение на ФРПИ и арбитър при възникнали спорове по време на строителството

            Еми Динова - бивш служител на същата лаборатория, отговаряла за прогнозиране на използването на пътищата.

            *И свързаните с нея фирми "Трансконсулт-БГ" и "Трансконсулт-22"


            Първоначално изпратено от breakpoints
            Първоначално изпратено от Alan Greenspan
            http://capital.bg/show.php?storyid=456706

            Един от най-фрапиращите псажи:

            ... Като фрапиращ пример от ДСБ дадоха турската фирма "Догуш еко", която е изградила отсечката Карнобат - Бургас от магистрала "Тракия" при спечелен търг за 45 844 000 евро, а са й изплатени 82 200 000 евро. По същия начин българската фирма "Джойнт венчър Рануей" е спечелила търга за отсечката Оризово - Стара Загора за 48 263 000 евро, а до момента е получила над 80 млн. евро.

            Ако това е вярно на ОЛАФ им се отваря сериозна работа по "анексите".
            Наясно ли сте, че цената от 48 263 000 е определена по прокетна документация от хиляда и балканската, а после на практика се е наложило много повече копаене и работа? Тоест, ако фирмите са дали цена за прокопаване на трасе от Х лв. на тон и са смятали, че ще трябва да се изкопаят У тона, то ако после се наложи да се изкопаят 2хУ тона, то дори и цената да си е Х лв., ще трябва да се дадат двойно пари. А наясно ли сте с колко закъсняха нещата, заради археологичски разкопки, които държавата бавеше да финансира или заради проблеми с отчуждаванията и колко по-скъпи станаха материалите? Пичове, ако сте наясно с някои неща, вместо да се фрапирате толкова, щяхте да знаете, че дори и да не беше спечелен търга от Рануей, тоя ръст в заплащането щеше да си го има, само че нямаше да са 80 млн. евро а доста повече. Обаче сега играете по манипулативната свирка на разни политици, дето изкарват 2 цифри и фрапират ли фрапират и ни правят на маймуни.

            алане,


            ОЛАФ ще ги оправи - тия дето с парите от Бюджетеца - дето ни одраха кожите , ще си правят строителни империи. и да викат само - как имотите щели да поскъпват - докъм 2000 евро/м2 панелките.

            тука аз отдавнаа съм изказал мнение -


            Б Ю Д Ж Е Т А - ДА ПРЕРАЗПРЕДЕЛЯ МАКСИМУМ - 30% ОТ GDP.

            Защото иначе ОЛАФ нема да може да им насмогва да ги нищи.

            Коментар


            • Когато си има корупция има си. И когато си има овце - има си.

              Коментар


              • Убаво де,къв пост заемаш в Рануей-а ?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Пес
                  breakpoints, не си прав. Нали това е идеята - идват кандидатите, гледат, смятат колко и каква работа трябва да се прави, и чак тогава определят крайната цена? Ако са изпуснали някоя дейност, си е техен проблем. А като погледнеш повечето анекси, не са за допълнителни работи, а за увеличение на цената на тези по проекта.
                  Няма такова нещо - гледат, смятат! На всички се дава един проект и им се казва какво ще трябва да се свърши. Кандидатите дават единични цени - примерно цена 1 тон изкопни работи, или на площ асфалт, така се смята краната цена - по проекта, а ако той е прецакан си е проблем на възложителя. Ти знаеш ли колко са анексите и какъв брой са за увеличаване на цената. Защото не си прав и тук, анекси за увеличаване на цени има САМО за периода след удължаването на срока, и то заради рязкото поскъпване на горивата и материалите. В рамките на първоначалния срок няма нито една увеличена цена, тоест поскъпването на материалите не е индексирано и е било за сметка на Рануей.

                  Коментар


                  • Re: "Мот Макдоналд" - Батковци на всеки километър

                    Като гледам шуробаджанашката история тука направо на дядовата ръкавичка мяза

                    То бива бива да се крадне нещо,ама тия на дубъл...както каза един човечец с арменско потекло - никъде няма доходност от 40-50 %.
                    Пък тия на 100 гонят,не може така

                    Коментар


                    • По идиотското е, че голяма част от натрупания бюджетен излишък за 2007 отиде за покриване на тия разлики...
                      * think positive * think simple * think big *
                      * be moderate * be cool * be yourself *

                      Коментар


                      • Re: "Мот Макдоналд" - Батковци на всеки километър

                        Странни са тези търгове и "АНЕКСИ", които позволяват да получиш двойна цена от тази която си заявил по време на търга.
                        Странни е рабира се меко казано. Просто, защото мирише на яка корупция.
                        Уверявам те, че от ОЛАФ ще са страшно впечатлени от това колко са им се качили разходите за труд и материали и затова се е наложило да им раздадат по още 40 милионки като компенсация.
                        Ще бъдат впечатлени и от списъка на "случайни" роднински връзки по оста ФРПИ-"Мот Макдоналд"

                        Бивши и настоящи служители на "Мот Макдоналд"*

                        Елена Недева - съпруга на настоящия заместник-директор на ФРПИ Живко Недев

                        Ивайло Долапчиев - син на Боряна Долапчиева, директор на дирекция "Международни програми" на ФРПИ

                        Стефан Василев - син на Галина Василева, началник-отдел по програма ФАР във ФРПИ

                        Сийка Лазарова - началник-отдел "Отчуждения" във ФРПИ (по думите на Тюфекчиев тя е съвместявала работата си във фонда и "Мот Макдоналд", където е била на граждански договор)

                        Деси Меримова - дъщеря на Иван Меримов, началник-отдел във ФРПИ, отговарящ за проектирането. Неговата съпруга Евгения Стоянова е също началник на отдел към дирекция "Обществени поръчки" във фонда

                        Росица Спасова - съпруга на бившия шеф на ИА "Пътища" Павел Диковски

                        Пирин Пенчев - бивш заместник-директор на ИА "Пътища"

                        Маргарита Василева - бивш началник-отдел "Транзитни пътища" към ИА "Пътища"

                        Тодор Тодоров - бивш директор на дирекция "Проектиране, планиране и нормативна уредба" в ИА "Пътища"

                        Нино Манчев - дългогодишен началник на Централната лаборатория по пътища и мостове, която е на пряко подчинение на ФРПИ и арбитър при възникнали спорове по време на строителството

                        Еми Динова - бивш служител на същата лаборатория, отговаряла за прогнозиране на използването на пътищата.

                        *И свързаните с нея фирми "Трансконсулт-БГ" и "Трансконсулт-22"


                        Първоначално изпратено от breakpoints
                        Първоначално изпратено от Alan Greenspan
                        http://capital.bg/show.php?storyid=456706

                        Един от най-фрапиращите псажи:

                        ... Като фрапиращ пример от ДСБ дадоха турската фирма "Догуш еко", която е изградила отсечката Карнобат - Бургас от магистрала "Тракия" при спечелен търг за 45 844 000 евро, а са й изплатени 82 200 000 евро. По същия начин българската фирма "Джойнт венчър Рануей" е спечелила търга за отсечката Оризово - Стара Загора за 48 263 000 евро, а до момента е получила над 80 млн. евро.

                        Ако това е вярно на ОЛАФ им се отваря сериозна работа по "анексите".
                        Наясно ли сте, че цената от 48 263 000 е определена по прокетна документация от хиляда и балканската, а после на практика се е наложило много повече копаене и работа? Тоест, ако фирмите са дали цена за прокопаване на трасе от Х лв. на тон и са смятали, че ще трябва да се изкопаят У тона, то ако после се наложи да се изкопаят 2хУ тона, то дори и цената да си е Х лв., ще трябва да се дадат двойно пари. А наясно ли сте с колко закъсняха нещата, заради археологичски разкопки, които държавата бавеше да финансира или заради проблеми с отчуждаванията и колко по-скъпи станаха материалите? Пичове, ако сте наясно с някои неща, вместо да се фрапирате толкова, щяхте да знаете, че дори и да не беше спечелен търга от Рануей, тоя ръст в заплащането щеше да си го има, само че нямаше да са 80 млн. евро а доста повече. Обаче сега играете по манипулативната свирка на разни политици, дето изкарват 2 цифри и фрапират ли фрапират и ни правят на маймуни.
                        изразеното мнение не представлява препоръка за покупка или продажба на ЦК.

                        Коментар


                        • breakpoints, не си прав. Нали това е идеята - идват кандидатите, гледат, смятат колко и каква работа трябва да се прави, и чак тогава определят крайната цена? Ако са изпуснали някоя дейност, си е техен проблем. А като погледнеш повечето анекси, не са за допълнителни работи, а за увеличение на цената на тези по проекта.

                          Коментар


                          • Re: "Мот Макдоналд" - Батковци на всеки километър

                            Първоначално изпратено от Alan Greenspan
                            http://capital.bg/show.php?storyid=456706

                            Един от най-фрапиращите псажи:

                            ... Като фрапиращ пример от ДСБ дадоха турската фирма "Догуш еко", която е изградила отсечката Карнобат - Бургас от магистрала "Тракия" при спечелен търг за 45 844 000 евро, а са й изплатени 82 200 000 евро. По същия начин българската фирма "Джойнт венчър Рануей" е спечелила търга за отсечката Оризово - Стара Загора за 48 263 000 евро, а до момента е получила над 80 млн. евро.

                            Ако това е вярно на ОЛАФ им се отваря сериозна работа по "анексите".
                            Наясно ли сте, че цената от 48 263 000 е определена по прокетна документация от хиляда и балканската, а после на практика се е наложило много повече копаене и работа? Тоест, ако фирмите са дали цена за прокопаване на трасе от Х лв. на тон и са смятали, че ще трябва да се изкопаят У тона, то ако после се наложи да се изкопаят 2хУ тона, то дори и цената да си е Х лв., ще трябва да се дадат двойно пари. А наясно ли сте с колко закъсняха нещата, заради археологичски разкопки, които държавата бавеше да финансира или заради проблеми с отчуждаванията и колко по-скъпи станаха материалите? Пичове, ако сте наясно с някои неща, вместо да се фрапирате толкова, щяхте да знаете, че дори и да не беше спечелен търга от Рануей, тоя ръст в заплащането щеше да си го има, само че нямаше да са 80 млн. евро а доста повече. Обаче сега играете по манипулативната свирка на разни политици, дето изкарват 2 цифри и фрапират ли фрапират и ни правят на маймуни.

                            Коментар


                            • Re: "Мот Макдоналд" - Батковци на всеки километър

                              Първоначално изпратено от Alan Greenspan
                              http://capital.bg/show.php?storyid=456706

                              Един от най-фрапиращите псажи:

                              ... Като фрапиращ пример от ДСБ дадоха турската фирма "Догуш еко", която е изградила отсечката Карнобат - Бургас от магистрала "Тракия" при спечелен търг за 45 844 000 евро, а са й изплатени 82 200 000 евро. По същия начин българската фирма "Джойнт венчър Рануей" е спечелила търга за отсечката Оризово - Стара Загора за 48 263 000 евро, а до момента е получила над 80 млн. евро.

                              Ако това е вярно на ОЛАФ им се отваря сериозна работа по "анексите".
                              алане,


                              това е перфектно за темата - 15 Мита за българската икономика

                              Коментар


                              • Аз съм се чудел често откъде толкова хора с пари да напълнят центъра на София с Бенцове...

                                Коментар

                                Working...
                                X