If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Жоро,влъко ми е сянката...от как пиша по тези форуми,той ме следва и винаги казва,че пиша глупости,че нищо не разбирам и че нищо не е верно и че много съм се объркал..........
и за банките в бг,и за борсата в бг,и за политиците в бг,и за имотите в бг,и за сащ и за долара,и за нефта и въобще квото кажа-обратното е според влъкЪ..
са ше ти кажа и кой е влъко-ще му направиме един анализ и на него.
явно едно време е бил на мама и на тати,които явно са били от "свойте",и решили да си правят детенцето в сащ да се изучи......
и влъко идва в сащ,обаче не било така както му се е искало да бъде.
мама и тати са му казвали,че е най-умния и най красивия,а дори и той е взел,че им е повярвал........обаче,като дошъл в сащ и получил чувство за малоценност....
и понеже не може да визприеме,че е с цели нива на прогрес и логика по ниско, от състудентите му,бай ганьо го е ударил на самочувствие,за да избие комплексите си,образувани от чувството му за малоценност,че е най-тъпичкия в курса си.
и когато се е върнал в бгетовицата и татко му се е накарал,че са пръснали една камара пари по него,влъко го е убедил,че няма смисъл да седи в сащ,защото всички американци са тъпи и прости,както и грозни и дебели.
и сега се пери в бг-по добре първи в галско село,от колкото втори в рим.......
междудругото влъко казва,че е учил в норд уестърн.
тва е един от най-реномираните университети в целия свят.
от там излизат гении,или кухи глави,като влъко,страдащи от комплекси и чувство за малоценност........
и ето го нащо момче право у бгетовицата........и обяснява по форумите колко е зле в чикаго и как всички са тъпи и мрът от глад и живеят в картонени кутии или безмислени небостъргачи,където им се вие свят от височината и страдат от височинна болест.......
влък,статията ,дето си я дал,нито е нещо ново,нито е смислема.
защото се обяснява разхищателната страна на сащ,но не се обяснява от какво е финансирана тя.
а е просто-сащ разхищават най много,защото са и страната с най голям КПД.
или може би са те учили в чикагсия университет,че не е от такова значение кво и колко произвеждаш и колко изнасяш,ами е най важно съотношението между цена на продукт и цена на производството му.
сащ е номер едно в света!
не е германия,не е япония,не е и българия.
нищо,че в сащ средната заплата е 42000$,а в бг е 4000$..........
американеца взима 10 пъти повече,но призвежда и 20 пъти повече от българина за всеки час.и на по добра цена......
отделно блъко не е чувал за стандарт на живот.тва са парите,оставащи след данъци,към ту цените нужни за издръжка.
в сащ бензина е 3 пъти по евтин от европа,тока е 3 пъти по евтин от европа,имотите са 2 пъти по евтини от еврпоа,ресторантите са 3 пъти по евтини от европа и всичко си е 3 пъти по евтино от европа.
и за тва влъко и такива,коиото пишат статии от рода на тази,дадена от влъко по долу,не могат да си обяснят как американеца навърта 5 пъти повече километри от европееца,как така американеца се храни всеки ден по ресторанти,а европееца 2 пъти в месеца,как американеца живее в големи къщи със собствени дворове,а европееца се завира в каустрофобични кибритени кутийки със съседи от ляво ,отдясно,отгоре и отдолу..........
ами казва се стандарт на живот, бе влък,породен от най високото КПД в света!
и за теб ще ти дам и перфектния пример,като за тъпичък студент в сащ,страдащ от чувство за малоценност:
сравняваме тираджийския бизнес.
един товар от италия до бг струва 4000 евро.след разходите на тракинг компанията остават 400 евро,на собственика на камиона остават 800 евро.а на собственика на товара,продукцията в тира му се оскъпява от 4000 евро.
същия товар в сащ:
струва 2000 долара,компанията прави 200 долара,а собственика прави 800$.
какво следва-на собственика на товара,превозването на този товар му струва повече от двойн о по евтино.
собственика на тира прави 1,5 повече пари от собственика на европейския камион,а спедиторската компания прави същите пари.
до тук добре-КПД -то в сащ е около 1,5 по голямо от европейското.
обаче и още има-в сащ един такъв товаp се прави за 2 дни,в ЕС се прави за 10 дни.....отделно в сащ товарене и разтоварване стават по бързо от ЕС......
и сега да сравниме със километри за време:
в сащ средния пробег на тир за месец със един шофиор е 12000 мили-19000км,в ЕС е 5000км.
от тук имаме и близо 4 пъти повече печалба от по добра логистична структура,по голяма скорост-120 км в сащспрямо 80 км в час в ЕС,по добра магистрална структура.
и накрая,ако уможиме всичките подробности заедно,получаваме :
1.спедиторската компания прави същите пари на курс,но защото тира се свижи 4 пъти повече-тя прави 4 пъти повече на тир,отколкото спедитори в ЕС.
2.шофиора прави повече пари от колегата му в ЕС.
3.собственика на камиона прави повече пари от колегата му в ЕС.
4.на компанията ,собственик на товара и излиза 2 пъти по евтино и 4 пъти по бързо да предвижи даден товар от едно до друго място.
отделно имаш и цена на финансиране и начален капитал:
в сащ един нов тир струва 90000$,в ЕС струва 150 000евро.
тва е двойно по евтино.
после-лихвите в сащ са по ниски-като се сметне и обслужването на кредита,имаш 2,5 пъти по скъпо КПД на начална инвестиция в ЕС,спрямо в сащ.
или накрая,погледнато макроикономически,в сащ КПД на транспортната индустрия е 4-6 пъти по високо от това в ЕС!!!!!!!!!
следствие-в сащ стоките са по евтини,спедиторите правят повече пари на човек,занимаващ се в тази индустрия,шофиорите правят повече пари и един шофиор в сащ се равнява на 4 шофиора в ЕС и т.н. и т.н.........
хайде сега,представи си и други отрасли със същите показатели и ще си обясниш защо в сащ има най-голямото разхищение и защо е напълно оправдано икономически,а не защото е безмислено и неоправдано ........
ако си си учил уроците в норд уестърн,да не говориш безмислици в момента,нито пък да живееш в държава,където една магистрала до морето не могат да направят и където 60 кв апт реални части,с подов ламинат и пластмасова дограма се води супер лукс.
хаха....асенчо благодаря за анализа на скромната ми личност...няма нищо общо с истината обаче това няма значение...ти си разсъждаваи. Иначе нямам причини да се срамувам, че съм в момента в България, но е добре да знаеш, че всъщност прекарвам в родината си обикновено по около 5-6 месеца годишно с прекъсвания. Това няма особено значение но на теб самочувствието ти блика от факта, че живееш постоянно в Chicago (или на 45 мили от него). А няма как да мръднеш за повече от 3-4 дена щото ще има пинк slip. Между другото имаш ли нещо общо с trucks? If you know what i mean.
Жоро,влъко ми е сянката...от как пиша по тези форуми,той ме следва и винаги казва,че пиша глупости,че нищо не разбирам и че нищо не е верно и че много съм се объркал..........
и за банките в бг,и за борсата в бг,и за политиците в бг,и за имотите в бг,и за сащ и за долара,и за нефта и въобще квото кажа-обратното е според влъкЪ..
са ше ти кажа и кой е влъко-ще му направиме един анализ и на него.
явно едно време е бил на мама и на тати,които явно са били от "свойте",и решили да си правят детенцето в сащ да се изучи......
и влъко идва в сащ,обаче не било така както му се е искало да бъде.
мама и тати са му казвали,че е най-умния и най красивия,а дори и той е взел,че им е повярвал........обаче,като дошъл в сащ и получил чувство за малоценност....
и понеже не може да визприеме,че е с цели нива на прогрес и логика по ниско, от състудентите му,бай ганьо го е ударил на самочувствие,за да избие комплексите си,образувани от чувството му за малоценност,че е най-тъпичкия в курса си.
и когато се е върнал в бгетовицата и татко му се е накарал,че са пръснали една камара пари по него,влъко го е убедил,че няма смисъл да седи в сащ,защото всички американци са тъпи и прости,както и грозни и дебели.
и сега се пери в бг-по добре първи в галско село,от колкото втори в рим.......
междудругото влъко казва,че е учил в норд уестърн.
тва е един от най-реномираните университети в целия свят.
от там излизат гении,или кухи глави,като влъко,страдащи от комплекси и чувство за малоценност........
и ето го нащо момче право у бгетовицата........и обяснява по форумите колко е зле в чикаго и как всички са тъпи и мрът от глад и живеят в картонени кутии или безмислени небостъргачи,където им се вие свят от височината и страдат от височинна болест.......
влък,статията ,дето си я дал,нито е нещо ново,нито е смислема.
защото се обяснява разхищателната страна на сащ,но не се обяснява от какво е финансирана тя.
а е просто-сащ разхищават най много,защото са и страната с най голям КПД.
или може би са те учили в чикагсия университет,че не е от такова значение кво и колко произвеждаш и колко изнасяш,ами е най важно съотношението между цена на продукт и цена на производството му.
сащ е номер едно в света!
не е германия,не е япония,не е и българия.
нищо,че в сащ средната заплата е 42000$,а в бг е 4000$..........
американеца взима 10 пъти повече,но призвежда и 20 пъти повече от българина за всеки час.и на по добра цена......
отделно блъко не е чувал за стандарт на живот.тва са парите,оставащи след данъци,към ту цените нужни за издръжка.
в сащ бензина е 3 пъти по евтин от европа,тока е 3 пъти по евтин от европа,имотите са 2 пъти по евтини от еврпоа,ресторантите са 3 пъти по евтини от европа и всичко си е 3 пъти по евтино от европа.
и за тва влъко и такива,коиото пишат статии от рода на тази,дадена от влъко по долу,не могат да си обяснят как американеца навърта 5 пъти повече километри от европееца,как така американеца се храни всеки ден по ресторанти,а европееца 2 пъти в месеца,как американеца живее в големи къщи със собствени дворове,а европееца се завира в каустрофобични кибритени кутийки със съседи от ляво ,отдясно,отгоре и отдолу..........
ами казва се стандарт на живот, бе влък,породен от най високото КПД в света!
и за теб ще ти дам и перфектния пример,като за тъпичък студент в сащ,страдащ от чувство за малоценност:
сравняваме тираджийския бизнес.
един товар от италия до бг струва 4000 евро.след разходите на тракинг компанията остават 400 евро,на собственика на камиона остават 800 евро.а на собственика на товара,продукцията в тира му се оскъпява от 4000 евро.
същия товар в сащ:
струва 2000 долара,компанията прави 200 долара,а собственика прави 800$.
какво следва-на собственика на товара,превозването на този товар му струва повече от двойн о по евтино.
собственика на тира прави 1,5 повече пари от собственика на европейския камион,а спедиторската компания прави същите пари.
до тук добре-КПД -то в сащ е около 1,5 по голямо от европейското.
обаче и още има-в сащ един такъв товаp се прави за 2 дни,в ЕС се прави за 10 дни.....отделно в сащ товарене и разтоварване стават по бързо от ЕС......
и сега да сравниме със километри за време:
в сащ средния пробег на тир за месец със един шофиор е 12000 мили-19000км,в ЕС е 5000км.
от тук имаме и близо 4 пъти повече печалба от по добра логистична структура,по голяма скорост-120 км в сащспрямо 80 км в час в ЕС,по добра магистрална структура.
и накрая,ако уможиме всичките подробности заедно,получаваме :
1.спедиторската компания прави същите пари на курс,но защото тира се свижи 4 пъти повече-тя прави 4 пъти повече на тир,отколкото спедитори в ЕС.
2.шофиора прави повече пари от колегата му в ЕС.
3.собственика на камиона прави повече пари от колегата му в ЕС.
4.на компанията ,собственик на товара и излиза 2 пъти по евтино и 4 пъти по бързо да предвижи даден товар от едно до друго място.
отделно имаш и цена на финансиране и начален капитал:
в сащ един нов тир струва 90000$,в ЕС струва 150 000евро.
тва е двойно по евтино.
после-лихвите в сащ са по ниски-като се сметне и обслужването на кредита,имаш 2,5 пъти по скъпо КПД на начална инвестиция в ЕС,спрямо в сащ.
или накрая,погледнато макроикономически,в сащ КПД на транспортната индустрия е 4-6 пъти по високо от това в ЕС!!!!!!!!!
следствие-в сащ стоките са по евтини,спедиторите правят повече пари на човек,занимаващ се в тази индустрия,шофиорите правят повече пари и един шофиор в сащ се равнява на 4 шофиора в ЕС и т.н. и т.н.........
хайде сега,представи си и други отрасли със същите показатели и ще си обясниш защо в сащ има най-голямото разхищение и защо е напълно оправдано икономически,а не защото е безмислено и неоправдано ........
ако си си учил уроците в норд уестърн,да не говориш безмислици в момента,нито пък да живееш в държава,където една магистрала до морето не могат да направят и където 60 кв апт реални части,с подов ламинат и пластмасова дограма се води супер лукс.
Коментар
zloblivi_podhvurlqniq
Re: ...
Първоначално изпратено от Barky
Кво значи "нито оптимистичен" - отчет не може да е оптимистичен, прогноза - да, ама отчет?!? Или и добър или е лош. Я, кажи за теб какъв е? Или не смееш да разяриш Асен, че сега ще стане да оплюе клавиатурата и да ни залее с простотии, помии и мръсотии.
Кво значи "нито оптимистичен" - отчет не може да е оптимистичен, прогноза - да, ама отчет?!? Или и добър или е лош. Я, кажи за теб какъв е? Или не смееш да разяриш Асен, че сега ще стане да оплюе клавиатурата и да ни залее с простотии, помии и мръсотии.
Няма да прекалявате да си мерите неистово и ревниво пишоците, вземете се прегърнете и си обичайте! Мир и любов да блика... И да продължават да се раждат ценни прогнози.
* think positive * think simple * think big *
* be moderate * be cool * be yourself *
Сега тръгнах да чета назад....Донякъде съм съгласен с теб, донякъде.
Абе това си е темата на Асен, дал си е човекът тезите и прогнозите. Смятам, че е прав. А и досега освен със заяждания на дребно никой не го е оборил...То и как да стане като предвижданията му засега се сбъдват. Затова следвам премерено неговите прогнози и своята интуиция. Другите капацитети ги видяхме с борсата и имотите.
Коментар