IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

асен1975 знахарства

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Re: ...

    той вълка е абсолютен глупак
    ако го питаш защо американците строят небостъргачи даже и това не може
    да ти отговори

    Коментар


    • Re: ...

      Първоначално изпратено от zloblivi_podhvurlqniq
      асене тази оценка до каква степен е негативна
      http://www.investor.bg/?cat=5&id=70883
      Хахаха - въпрос от асен за асен!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от acen1975
        Жоро,влъко ми е сянката...от как пиша по тези форуми,той ме следва и винаги казва,че пиша глупости,че нищо не разбирам и че нищо не е верно и че много съм се объркал..........
        и за банките в бг,и за борсата в бг,и за политиците в бг,и за имотите в бг,и за сащ и за долара,и за нефта и въобще квото кажа-обратното е според влъкЪ..
        са ше ти кажа и кой е влъко-ще му направиме един анализ и на него.

        явно едно време е бил на мама и на тати,които явно са били от "свойте",и решили да си правят детенцето в сащ да се изучи......
        и влъко идва в сащ,обаче не било така както му се е искало да бъде.
        мама и тати са му казвали,че е най-умния и най красивия,а дори и той е взел,че им е повярвал........обаче,като дошъл в сащ и получил чувство за малоценност....
        и понеже не може да визприеме,че е с цели нива на прогрес и логика по ниско, от състудентите му,бай ганьо го е ударил на самочувствие,за да избие комплексите си,образувани от чувството му за малоценност,че е най-тъпичкия в курса си.
        и когато се е върнал в бгетовицата и татко му се е накарал,че са пръснали една камара пари по него,влъко го е убедил,че няма смисъл да седи в сащ,защото всички американци са тъпи и прости,както и грозни и дебели.
        и сега се пери в бг-по добре първи в галско село,от колкото втори в рим.......
        междудругото влъко казва,че е учил в норд уестърн.
        тва е един от най-реномираните университети в целия свят.
        от там излизат гении,или кухи глави,като влъко,страдащи от комплекси и чувство за малоценност........
        и ето го нащо момче право у бгетовицата........и обяснява по форумите колко е зле в чикаго и как всички са тъпи и мрът от глад и живеят в картонени кутии или безмислени небостъргачи,където им се вие свят от височината и страдат от височинна болест.......

        влък,статията ,дето си я дал,нито е нещо ново,нито е смислема.
        защото се обяснява разхищателната страна на сащ,но не се обяснява от какво е финансирана тя.
        а е просто-сащ разхищават най много,защото са и страната с най голям КПД.
        или може би са те учили в чикагсия университет,че не е от такова значение кво и колко произвеждаш и колко изнасяш,ами е най важно съотношението между цена на продукт и цена на производството му.
        сащ е номер едно в света!
        не е германия,не е япония,не е и българия.
        нищо,че в сащ средната заплата е 42000$,а в бг е 4000$..........
        американеца взима 10 пъти повече,но призвежда и 20 пъти повече от българина за всеки час.и на по добра цена......
        отделно блъко не е чувал за стандарт на живот.тва са парите,оставащи след данъци,към ту цените нужни за издръжка.
        в сащ бензина е 3 пъти по евтин от европа,тока е 3 пъти по евтин от европа,имотите са 2 пъти по евтини от еврпоа,ресторантите са 3 пъти по евтини от европа и всичко си е 3 пъти по евтино от европа.
        и за тва влъко и такива,коиото пишат статии от рода на тази,дадена от влъко по долу,не могат да си обяснят как американеца навърта 5 пъти повече километри от европееца,как така американеца се храни всеки ден по ресторанти,а европееца 2 пъти в месеца,как американеца живее в големи къщи със собствени дворове,а европееца се завира в каустрофобични кибритени кутийки със съседи от ляво ,отдясно,отгоре и отдолу..........
        ами казва се стандарт на живот, бе влък,породен от най високото КПД в света!

        и за теб ще ти дам и перфектния пример,като за тъпичък студент в сащ,страдащ от чувство за малоценност:

        сравняваме тираджийския бизнес.
        един товар от италия до бг струва 4000 евро.след разходите на тракинг компанията остават 400 евро,на собственика на камиона остават 800 евро.а на собственика на товара,продукцията в тира му се оскъпява от 4000 евро.

        същия товар в сащ:
        струва 2000 долара,компанията прави 200 долара,а собственика прави 800$.
        какво следва-на собственика на товара,превозването на този товар му струва повече от двойн о по евтино.
        собственика на тира прави 1,5 повече пари от собственика на европейския камион,а спедиторската компания прави същите пари.
        до тук добре-КПД -то в сащ е около 1,5 по голямо от европейското.
        обаче и още има-в сащ един такъв товаp се прави за 2 дни,в ЕС се прави за 10 дни.....отделно в сащ товарене и разтоварване стават по бързо от ЕС......
        и сега да сравниме със километри за време:
        в сащ средния пробег на тир за месец със един шофиор е 12000 мили-19000км,в ЕС е 5000км.
        от тук имаме и близо 4 пъти повече печалба от по добра логистична структура,по голяма скорост-120 км в сащспрямо 80 км в час в ЕС,по добра магистрална структура.
        и накрая,ако уможиме всичките подробности заедно,получаваме :
        1.спедиторската компания прави същите пари на курс,но защото тира се свижи 4 пъти повече-тя прави 4 пъти повече на тир,отколкото спедитори в ЕС.
        2.шофиора прави повече пари от колегата му в ЕС.
        3.собственика на камиона прави повече пари от колегата му в ЕС.
        4.на компанията ,собственик на товара и излиза 2 пъти по евтино и 4 пъти по бързо да предвижи даден товар от едно до друго място.
        отделно имаш и цена на финансиране и начален капитал:
        в сащ един нов тир струва 90000$,в ЕС струва 150 000евро.
        тва е двойно по евтино.
        после-лихвите в сащ са по ниски-като се сметне и обслужването на кредита,имаш 2,5 пъти по скъпо КПД на начална инвестиция в ЕС,спрямо в сащ.

        или накрая,погледнато макроикономически,в сащ КПД на транспортната индустрия е 4-6 пъти по високо от това в ЕС!!!!!!!!!
        следствие-в сащ стоките са по евтини,спедиторите правят повече пари на човек,занимаващ се в тази индустрия,шофиорите правят повече пари и един шофиор в сащ се равнява на 4 шофиора в ЕС и т.н. и т.н.........
        хайде сега,представи си и други отрасли със същите показатели и ще си обясниш защо в сащ има най-голямото разхищение и защо е напълно оправдано икономически,а не защото е безмислено и неоправдано ........
        ако си си учил уроците в норд уестърн,да не говориш безмислици в момента,нито пък да живееш в държава,където една магистрала до морето не могат да направят и където 60 кв апт реални части,с подов ламинат и пластмасова дограма се води супер лукс.
        хаха....асенчо благодаря за анализа на скромната ми личност...няма нищо общо с истината обаче това няма значение...ти си разсъждаваи. Иначе нямам причини да се срамувам, че съм в момента в България, но е добре да знаеш, че всъщност прекарвам в родината си обикновено по около 5-6 месеца годишно с прекъсвания. Това няма особено значение но на теб самочувствието ти блика от факта, че живееш постоянно в Chicago (или на 45 мили от него). А няма как да мръднеш за повече от 3-4 дена щото ще има пинк slip. Между другото имаш ли нещо общо с trucks? If you know what i mean.

        Коментар


        • лилииииииииии, тоя тотално изтрещя! Модераторите, що позволявате да се пише от надрусани с марихуана типчета.

          Коментар


          • Re: ...

            асене тази оценка до каква степен е негативна
            http://www.investor.bg/?cat=5&id=70883

            Коментар


            • Жоро,влъко ми е сянката...от как пиша по тези форуми,той ме следва и винаги казва,че пиша глупости,че нищо не разбирам и че нищо не е верно и че много съм се объркал..........
              и за банките в бг,и за борсата в бг,и за политиците в бг,и за имотите в бг,и за сащ и за долара,и за нефта и въобще квото кажа-обратното е според влъкЪ..
              са ше ти кажа и кой е влъко-ще му направиме един анализ и на него.

              явно едно време е бил на мама и на тати,които явно са били от "свойте",и решили да си правят детенцето в сащ да се изучи......
              и влъко идва в сащ,обаче не било така както му се е искало да бъде.
              мама и тати са му казвали,че е най-умния и най красивия,а дори и той е взел,че им е повярвал........обаче,като дошъл в сащ и получил чувство за малоценност....
              и понеже не може да визприеме,че е с цели нива на прогрес и логика по ниско, от състудентите му,бай ганьо го е ударил на самочувствие,за да избие комплексите си,образувани от чувството му за малоценност,че е най-тъпичкия в курса си.
              и когато се е върнал в бгетовицата и татко му се е накарал,че са пръснали една камара пари по него,влъко го е убедил,че няма смисъл да седи в сащ,защото всички американци са тъпи и прости,както и грозни и дебели.
              и сега се пери в бг-по добре първи в галско село,от колкото втори в рим.......
              междудругото влъко казва,че е учил в норд уестърн.
              тва е един от най-реномираните университети в целия свят.
              от там излизат гении,или кухи глави,като влъко,страдащи от комплекси и чувство за малоценност........
              и ето го нащо момче право у бгетовицата........и обяснява по форумите колко е зле в чикаго и как всички са тъпи и мрът от глад и живеят в картонени кутии или безмислени небостъргачи,където им се вие свят от височината и страдат от височинна болест.......

              влък,статията ,дето си я дал,нито е нещо ново,нито е смислема.
              защото се обяснява разхищателната страна на сащ,но не се обяснява от какво е финансирана тя.
              а е просто-сащ разхищават най много,защото са и страната с най голям КПД.
              или може би са те учили в чикагсия университет,че не е от такова значение кво и колко произвеждаш и колко изнасяш,ами е най важно съотношението между цена на продукт и цена на производството му.
              сащ е номер едно в света!
              не е германия,не е япония,не е и българия.
              нищо,че в сащ средната заплата е 42000$,а в бг е 4000$..........
              американеца взима 10 пъти повече,но призвежда и 20 пъти повече от българина за всеки час.и на по добра цена......
              отделно блъко не е чувал за стандарт на живот.тва са парите,оставащи след данъци,към ту цените нужни за издръжка.
              в сащ бензина е 3 пъти по евтин от европа,тока е 3 пъти по евтин от европа,имотите са 2 пъти по евтини от еврпоа,ресторантите са 3 пъти по евтини от европа и всичко си е 3 пъти по евтино от европа.
              и за тва влъко и такива,коиото пишат статии от рода на тази,дадена от влъко по долу,не могат да си обяснят как американеца навърта 5 пъти повече километри от европееца,как така американеца се храни всеки ден по ресторанти,а европееца 2 пъти в месеца,как американеца живее в големи къщи със собствени дворове,а европееца се завира в каустрофобични кибритени кутийки със съседи от ляво ,отдясно,отгоре и отдолу..........
              ами казва се стандарт на живот, бе влък,породен от най високото КПД в света!

              и за теб ще ти дам и перфектния пример,като за тъпичък студент в сащ,страдащ от чувство за малоценност:

              сравняваме тираджийския бизнес.
              един товар от италия до бг струва 4000 евро.след разходите на тракинг компанията остават 400 евро,на собственика на камиона остават 800 евро.а на собственика на товара,продукцията в тира му се оскъпява от 4000 евро.

              същия товар в сащ:
              струва 2000 долара,компанията прави 200 долара,а собственика прави 800$.
              какво следва-на собственика на товара,превозването на този товар му струва повече от двойн о по евтино.
              собственика на тира прави 1,5 повече пари от собственика на европейския камион,а спедиторската компания прави същите пари.
              до тук добре-КПД -то в сащ е около 1,5 по голямо от европейското.
              обаче и още има-в сащ един такъв товаp се прави за 2 дни,в ЕС се прави за 10 дни.....отделно в сащ товарене и разтоварване стават по бързо от ЕС......
              и сега да сравниме със километри за време:
              в сащ средния пробег на тир за месец със един шофиор е 12000 мили-19000км,в ЕС е 5000км.
              от тук имаме и близо 4 пъти повече печалба от по добра логистична структура,по голяма скорост-120 км в сащспрямо 80 км в час в ЕС,по добра магистрална структура.
              и накрая,ако уможиме всичките подробности заедно,получаваме :
              1.спедиторската компания прави същите пари на курс,но защото тира се свижи 4 пъти повече-тя прави 4 пъти повече на тир,отколкото спедитори в ЕС.
              2.шофиора прави повече пари от колегата му в ЕС.
              3.собственика на камиона прави повече пари от колегата му в ЕС.
              4.на компанията ,собственик на товара и излиза 2 пъти по евтино и 4 пъти по бързо да предвижи даден товар от едно до друго място.
              отделно имаш и цена на финансиране и начален капитал:
              в сащ един нов тир струва 90000$,в ЕС струва 150 000евро.
              тва е двойно по евтино.
              после-лихвите в сащ са по ниски-като се сметне и обслужването на кредита,имаш 2,5 пъти по скъпо КПД на начална инвестиция в ЕС,спрямо в сащ.

              или накрая,погледнато макроикономически,в сащ КПД на транспортната индустрия е 4-6 пъти по високо от това в ЕС!!!!!!!!!
              следствие-в сащ стоките са по евтини,спедиторите правят повече пари на човек,занимаващ се в тази индустрия,шофиорите правят повече пари и един шофиор в сащ се равнява на 4 шофиора в ЕС и т.н. и т.н.........
              хайде сега,представи си и други отрасли със същите показатели и ще си обясниш защо в сащ има най-голямото разхищение и защо е напълно оправдано икономически,а не защото е безмислено и неоправдано ........
              ако си си учил уроците в норд уестърн,да не говориш безмислици в момента,нито пък да живееш в държава,където една магистрала до морето не могат да направят и където 60 кв апт реални части,с подов ламинат и пластмасова дограма се води супер лукс.

              Коментар


              • Re: ...

                Първоначално изпратено от Barky
                Кво значи "нито оптимистичен" - отчет не може да е оптимистичен, прогноза - да, ама отчет?!? Или и добър или е лош. Я, кажи за теб какъв е? Или не смееш да разяриш Асен, че сега ще стане да оплюе клавиатурата и да ни залее с простотии, помии и мръсотии.
                ти трай
                асен ме разбира за какво говоря

                Коментар


                • Кво значи "нито оптимистичен" - отчет не може да е оптимистичен, прогноза - да, ама отчет?!? Или и добър или е лош. Я, кажи за теб какъв е? Или не смееш да разяриш Асен, че сега ще стане да оплюе клавиатурата и да ни залее с простотии, помии и мръсотии.

                  Коментар


                  • Re: ...

                    асене ето ти една статиика за разсънване
                    http://www.investor.bg/?cat=5&id=70851

                    а за отчета на ПИБ беше прав - нито много оптимистичен,нито отрицатален

                    Коментар


                    • pana_bg


                      Все едно чувам Ленън /не Ленин/

                      Коментар


                      • Няма да прекалявате да си мерите неистово и ревниво пишоците, вземете се прегърнете и си обичайте! Мир и любов да блика... И да продължават да се раждат ценни прогнози.
                        * think positive * think simple * think big *
                        * be moderate * be cool * be yourself *

                        Коментар


                        • Сезонът на "crash-guru"-тата е все пак...

                          Коментар


                          • Сега тръгнах да чета назад....Донякъде съм съгласен с теб, донякъде.

                            Абе това си е темата на Асен, дал си е човекът тезите и прогнозите. Смятам, че е прав. А и досега освен със заяждания на дребно никой не го е оборил...То и как да стане като предвижданията му засега се сбъдват. Затова следвам премерено неговите прогнози и своята интуиция. Другите капацитети ги видяхме с борсата и имотите.

                            Коментар


                            • или искаш да си счупя клавиатурата за да ти напиша същото, което е писано в статията

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от КомБат
                                wolf66

                                аз си написах мението - анлализ ли е, не е ли, смислен ли е или тъп, професионален, дилетантски, не ми дреме...никого не задължавам.

                                А ти освен да копи-пействаш и да задаваш безсмислени въпроси ще напишеш ли най-накрая собственото си мнение?
                                е не си ли прочел собственото ми мнение...и къде си видял да копи-пействам освен долната статия, която се ПРИПОКРИВА с моето мнение...

                                Коментар

                                Working...
                                X