IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЕК забранява АГУ на метан и пропан от 2009 г.!!!

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Re: DAN_

    Първоначално изпратено от Radoslava
    Първоначално изпратено от supertrader
    Да регулират потреблението на различните горива с цените им те си го знаят! Такъв проблем въобще няма.
    И това е вариант. Да направят газа по 2 лева и всичко ще си дойде на мястото.
    Нали това й стана.
    Вдигнаха цената на дизела/защото има недостиг от него в Европа/, цената на бензина расте с по малки темпове, а пропан-бутана е най евтин, защото трудно се съхранява а е и много произведен. Не може от един барел петрол да произведеш само дизел, а задържително всички фракции от петрола.

    Коментар


    • Знам че ще изместя малко темата, но според мен причнината е възникването на алтернативни източници на енергия за почти без пари и то на същестуващи автомобили да видим до кога ще издържат въпросните лобита на петрола....долара

      http://www.runonwater.net/

      Коментар


      • Всъщност цялата дандания май излиза една голяма лъжа... "вчера казаха по новините", "Дядо, дядо знаеш ли че слоновете могат да летят...". Порових малко в нета и единственото място където намерих подобна статия е тук и това тук:

        "еййй още се продължава с тази "директива". Никой ни я е чувал, ни я е виждал, ама лафа си върви.

        Ето това е действащото:

        ДИРЕКТИВА НА КОМИСИЯТА 2001/27/ЕО

        Член 2
        1. Считано от 1 октомври 2001 г., никоя държава-членка не може:

        (а) да отказва да издава типово одобрение на ЕО или документа, предвиден в последното тире на член 10, параграф 1 от Директива 70/156/ЕИО, или да издава национално типово одобрение за тип превозно средство, задвижвано от двигател със запалване на горивото от сгъстяване или газов двигател; или
        (б) да забранява регистрацията, продажбата, въвеждането в експлоатация или употребата на нови такива превозни средства ; или
        (в) да отказва да издава типово одобрение на ЕО за тип двигател със запалване на горивото от сгъстяване или газов двигател; или
        (г) да забранява продажбата или експлоатацията на нови двигатели със запалване на горивото от сгъстяване или газови двигатели,
        ако са спазени съответните изисквания на Директива 88/77/ЕИО, изменена и допълнена с настоящата директива.

        4. ТИПОВО ОДОБРЕНИЕ НА ЕО
        4.1. Издаване на типово одобрение на ЕО за универсални горива
        Типово одобрение на ЕО за универсални горива се издава, ако са спазени следните изисквания.
        4.1.5. При работещи с втечнен нефтен газ двигатели, базовият двигател трябва да демонстрира своята приспособимост към всеки предлаган на пазара състав на горивото. Втечненият нефтен газ се характеризира с променливост в състава на C3/C4. Тази променливост е отразена в еталонните горива. Базовият двигател трябва да отговаря на изискванията за емисии при изпитване с посочените в Приложение IV еталонни горива А и Б, без корекции по отношение на подаването на гориво между двете изпитвания. Въпреки това, след смяна на горивото се допуска период на адаптиране по време на един ЕПЦ-цикъл без измервания. Преди изпитването базовият двигател се разработва по процедурата, описана в точка 3 от Допълнение 2 към Приложение III.

        а една от причините за приемането на тази Директива горе е следната, цитирам:

        КОМИСИЯТА НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ ОБЩНОСТИ,
        Като има предвид, че:
        (3) Признато е, че работещите с газ превозни средства представляват реалистична и благоприятна за околната среда алтернатива на оборудваните с дизелови двигатели превозни средства."

        Коментар


        • Re: DAN_

          Първоначално изпратено от supertrader
          Да регулират потреблението на различните горива с цените им те си го знаят! Такъв проблем въобще няма.
          И това е вариант. Да направят газа по 2 лева и всичко ще си дойде на мястото.

          Коментар


          • DAN_

            Да регулират потреблението на различните горива с цените им те си го знаят! Такъв проблем въобще няма.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Логиката на това решение на ЕК, че не може да се прогнозира производството на фракции от петрола. Във фракционната кула при преработка на петрол се произвеждат много горива - като се започне от най тежките/мазут/, мине се през тежко и леко корабно гориво, дизели, бензини и се стигне до пропан, който в миналото беше отпаден продук, но със свързването му с бутан се получи това гориво пропан-бутан.
              Според шефа на Лукойл Б-я в момента цената на дизел е висока, защото търсенето е с около 18 млн. литра повече от колкото произвеждат рафинериите в Европа, а бензина е с 10 млн литра в повече от колкото се търси. Този дисбаланс не се нрави на рафинериите и лобито в ЕК се е задействало за да се приеме тази наредба.
              Сега в рафинериите знаят колко коли се произвеждат за работят с бензин, но в доста случаи се закупуват "бензинови" коли и се преустроиват на газ /пропан-бутан или природен газ/, това води до изкривяване на продажбите на деривати и рафинериите нервничат...
              А иначе горивото пропан-бутан не отстъпва по нишо на бензин/особенно при инжекцион/, с тази разлика, че октановото съотношение между двете е по ниско при газа и се сръвнява приблизително на едновремешния бензин А - 70 /или 70 октана/, но ние не сми състезатели нали.....Разбира се, винаги може да се намери някой който да икара доводи за обратното, но това не пречи на около 17,5 -18 % от всички продадени горива в България да се падат на пропан-бутана.

              Коментар


              • Optic

                Защото става въпрос за друго..прокарване на корпоративни интереси които нямат нищо общо с тези на гражданите и държавата !
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от kons
                  защо във финансов форум има такива теми!?!?!?!?
                  Може би защото финансистите в този форум карат такси?
                  "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от индианеца
                    Е ти и мъжа ти с по 2000 лв заплата стара кола на газ ли си вземахте?
                    -> не се стърпях просто ..
                    Първоначално изпратено от Radoslava
                    Какво значение има колко сигурно било да се кара на газ или на метан? Важното е, че е евтино и не мога да разбера защо толкова много хора тук искат затягане на контрола върху газта и метана.
                    Автомобилът на семейството ни е на газ, дори за метан мислехме, единствено малкия пробег с едно зареждане ни спря. Вярно е че проблеми има, особено да запалиш зимата, но поне е по-евтино. За има-няма 5г., само 2 пъти имахме проблеми: веднъж с изтичане на газ, но го усетих навреме, и веднъж нещо по двигателя пак свързано с газта (не съм специалистка ). Иначе, досега сме доволни.
                    Ако се приеме това за заводските АГУ, ами няма проблем стига чоек да може да си купи такъв автомобил втора ръка.
                    Индианец, никога не съм казвала че имам високи доходи, освен ако не броиш заплата от 2000лв. на човек за висока Според мен това си е средно ниво, за теб може и да е високо, не знам.
                    А за газта, както много пъти съм се опитвала да обясня на някои хора тук, нужно е човек да спестява ако иска да постигне нещо, в смисъл че не може да си пилееш парите и после да се самосъжаляваш, че нищо не останало. Е това е причината и ние да си караме на газ, защото е по-евтино и успяваме да спестим и от това.

                    Коментар


                    • Е ти и мъжа ти с по 2000 лв заплата стара кола на газ ли си вземахте?
                      -> не се стърпях просто ..
                      Първоначално изпратено от Radoslava
                      Какво значение има колко сигурно било да се кара на газ или на метан? Важното е, че е евтино и не мога да разбера защо толкова много хора тук искат затягане на контрола върху газта и метана.
                      Автомобилът на семейството ни е на газ, дори за метан мислехме, единствено малкия пробег с едно зареждане ни спря. Вярно е че проблеми има, особено да запалиш зимата, но поне е по-евтино. За има-няма 5г., само 2 пъти имахме проблеми: веднъж с изтичане на газ, но го усетих навреме, и веднъж нещо по двигателя пак свързано с газта (не съм специалистка ). Иначе, досега сме доволни.
                      Ако се приеме това за заводските АГУ, ами няма проблем стига чоек да може да си купи такъв автомобил втора ръка.

                      Коментар


                      • Какво значение има колко сигурно било да се кара на газ или на метан? Важното е, че е евтино и не мога да разбера защо толкова много хора тук искат затягане на контрола върху газта и метана.
                        Автомобилът на семейството ни е на газ, дори за метан мислехме, единствено малкия пробег с едно зареждане ни спря. Вярно е че проблеми има, особено да запалиш зимата, но поне е по-евтино. За има-няма 5г., само 2 пъти имахме проблеми: веднъж с изтичане на газ, но го усетих навреме, и веднъж нещо по двигателя пак свързано с газта (не съм специалистка ). Иначе, досега сме доволни.
                        Ако се приеме това за заводските АГУ, ами няма проблем стига чоек да може да си купи такъв автомобил втора ръка.

                        Коментар


                        • Драги Setver, разбирам от къде идва неразбирането ти: просто мислиш върху нещата без да имаш база за това. Един заводски автомобил не е необходимо да се "проектира" за да работи на пропан-бутан или метан, също така и да се "доработва". Двигателите с вътрешно горене успяват да работят с голямо разнообразие от течности и газове и всякави смеси. Преди години по време на кризата за бензин хора на село си караха москвичите с джибри даже
                          А знаеш ли че всеки, подчератавам ВСЕКИ дизелов автомобил върви великолепно на олио от супермаркета?
                          Нали е проектиран работи с нафта, а?

                          Относно "изпитанията за съвместимост" също си в голяма заблуда: всеки производител на такова оборудване (всички са от ЕС) са сертифицирани и разполагат със софтуер за работата на горивната система според изискванията и. Също така всяко АГУ минава на годишен технически преглед, а през наколко години по закон газовата бутилка се сваля и се тества под налягане.
                          Запознат ли си с тестове на газови бутилки при екстремни условия?
                          Несравнимо по-безопасни са от конвенционален резервоар с бензин

                          Коментар


                          • В София съм виждал поне няколко автобуса на градския транспорт, на които гордо пише че са на природен газ. Съмнява ме да са нови и фабрично произведени на това гориво. Мислите ли че са много опасни и може да им гръмнат бутилките? Въпроса е малко реторичен.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Setver
                              Първоначално изпратено от Ballomed
                              По твойта логика има двигатели разработка 70-те години които "НИКОГА" не са били проектирани да работят с инжектори, пък им слагат и то в завода... Като имаш толкова ниска техническа култура по-добре и мълчи или първо почети пък после се излагай.
                              Хайде сега ми обясни как инжекторите за бензин и за газ, че дори и за метан са едни и същи, а също така ми обясни къде точно се намират инжекторите на едно Жигули (най-вероятно в карбуратора ) и те признавам
                              А и как жигулитата и москвичите са били планирани да работят на газ, че и на метан.
                              Абе както се казва: И един мармот завиваше инжектори на москвича.
                              Продължаваш да приказваш глупости.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Setver
                                Първоначално изпратено от gaco
                                Също така и разбирача Setver нека да ми обясни каква е разликата между фабрично монтирана АГУ и монтирана допълнително в сервиза? Какво си предтавя като казва самоделка...? мммууухахахахаха :-)
                                След като питаш, да ти кажа какво мисля. Ами едно е за мен един автомобил по начало да е проектиран за работа с газ или метан, а съвсем друго е да се доработва и да се поставя АГУ при условие че самия автомобил не е бил проектиран за тези цели. Това е от рода на онези самоделки които дават по дискавъри в американските гаражи, но дори и там после трябва да минеш изпитания за да регистрираш.
                                А тук как е?
                                Слагаш АГУ в някой сервиз, после ни изпитания за съвместимост, нито за сигурност, едно голямо нищо. Да не говорим че в повечето случаи става дума за автомобил купен втора ръка от ЕС на 5-10г., който НИКОГА не е бил проектиран за работа на газ или метан.
                                Е как се гарантира сигурността на това нашенско чудо?
                                Ти изобщо четеш ли си глупостите, които пишеш, какво да му е проектирано бе мой? Освен това, какви бомби бълнувате, аз съм чувал за много повече случаи на гръмнали бойлери, или запалени ел. инсталации, отколкото за гръмнали АГУ. Газта е по-екологично чиста от колкото безина. Освен това си има официални представители и вносители на АГУ, на световно утвърдени производители. Когато АГУ е поставена в съответните за това сервизи и минала преглед не виждам, какъв е проблема. Ненормални ли сте, то какво ще се получи, че нормалните хора на заплата 600-700лв. няма да могат да си позволят да карат кола, да не говорим колко стоки ще поскъпнат, в страни, като България, това направо си е обричане на гладуване на хиляди хора. Баси ненормалната история, и такива, като тези гласували ЗА, също са малоумни ненормалници.

                                Коментар

                                Working...
                                X