If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Трудно ми е да кажа. Доста трябва да се помисли върху въпроса. По всяка вероятност трябва да се сравнят необлагаемите минимуми в държавите от ЕС. По всяка вероятност има някаква средна.
Тази средна да бъде съпоставена със средния доход за ЕС.
Съвсем примерно говоря:Среден минимум на необлагаем доход - 1000ЕUR .
Среден доход 2500 EUR
В България при 350 евро работна заплата, остава необлагаемия минимум да е около 140 евро.
Тази сума трябва да бъде завишена по някакъв начин, с това, че акцизите ни и ДДС са европейски и мисля, че нещо от рода на 400-500 лева на тази база е нормално.
Не съм мислил по този въпрос наистина
Ако можеш облечи това, което казвам с реални цифри
Не рразбра въпроса на Съни, въпроса е да оцениш промяната... Каква е твоята оценка
А. Подобрява се данъчната среда и защо
Б. Не се Подобрява се данъчната среда и защо
Какво мислиш за минимален праг, над който да се облагат доходите на ФЛ?
Мечо, а ти какво мислиш?
Трудно ми е да кажа. Доста трябва да се помисли върху въпроса. По всяка вероятност трябва да се сравнят необлагаемите минимуми в държавите от ЕС. По всяка вероятност има някаква средна.
Тази средна да бъде съпоставена със средния доход за ЕС.
Съвсем примерно говоря:Среден минимум на необлагаем доход - 1000ЕUR .
Среден доход 2500 EUR
В България при 350 евро работна заплата, остава необлагаемия минимум да е около 140 евро.
Тази сума трябва да бъде завишена по някакъв начин, с това, че акцизите ни и ДДС са европейски и мисля, че нещо от рода на 400-500 лева на тази база е нормално.
Не съм мислил по този въпрос наистина
Ако можеш облечи това, което казвам с реални цифри
"Безлидерните спонтанни" би следвало всеки ден да са пускали искане до Общината, която пък, автоматично да е отговаряла положително
За случаите без такова - полицията не допуска провеждането.
Както многократно се случваше при Борисовото управление - разпръскване, събиране на лични данни и чао...
Държавата не функционира, не осигурява спазване на Законите и правилата.... И това е големия проблем след управлението на Боци, 4 години бяхме свидетели, как един психопат разката мамата на институциите, цялата държава гузно мълчеше и се съгласяваше с по 3 пъти на ден променящо се мнение....
Точно това използват НПО-тата, двойни стандарти при прилагане на Законите, усвояване на Европейски кинти по конкурентните програми, зелени кинти, цигански кинти, гейски кинти, поръчки от големите корпорации за създаване на напрежение в обществото, за вдигане на пушек, да се прокара некой лобистки закон или кражба...
Няма светлина в тунела, сега бежанците ще ни променят генетичната, религиозната, етническа и културна идентичност!
година на издаване - 2007
в качеството му на кмет
иначе, мисля, че всички премиери на страни - членки би следвало да имат достъп ...до тайните ...
Кметът няма никакъв достъп.
Виж, като премиер-това е друга работа. Само трима души в България имат право ПЪЛЕН достъп до всяка секретна информация. Президен, премиер и председател на НС.
Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
на мен ми е чудно, как досега некой от джурналята не е направил некво разследване и да систематизира информацията... Кой, Кога, Къде, Защо
Чл. 8. (1) (Изм. - ДВ, бр. 24 от 2010 г.) За свикване на събрание или на митинг на открито организаторите най-малко 48 часа преди началото му писмено уведомяват кмета на общината, на чиято територия ще се проведе, като посочват организатора, целта, мястото и времето на събранието или митинга.
(2) В неотложни случаи за събранието или митинга на открито уведомлението по предходната алинея може да се направи в еднодневен срок.
Ами Учительница как спазва член 12, ААААААААА
Чл. 12. (1) (Изм. - ДВ, бр. 24 от 2010 г.) Когато времето и мястото на събранието, на митинга или пътят на движението на манифестацията създават условия за нарушаване на обществения ред или безопасността на движението, кметът на общината, предлага промяната им.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 24 от 2010 г.) Кметът на общината може да забрани провеждането на събранието, митинга или манифестацията, когато има несъмнени данни, че:
1. (изм. - ДВ, бр. 24 от 2010 г.) са насочени към насилствено изменение на конституционно установения ред или срещу териториалната цялост на страната;
2. застрашават обществения ред в съответното населено място;
3. застрашават народното здраве при предварително обявена епидемична обстановка;
4. нарушават правата и свободите на другите граждани.
(3) Забраната се налага с мотивиран писмен акт в срок от 24 часа от уведомяването.
(4) (Изм. - ДВ, бр. 24 от 2010 г.) Организаторът на събранието, митинга или манифестацията може да обжалва забраната по предходната алинея пред съответния административен съд в 3-дневен срок от получаването й. Жалбата не спира изпълнението на заповедта. Съдът се произнася по нея в срок от 24 часа. Решението на съда се обявява веднага и е окончателно.
(5) (Изм. - ДВ, бр. 24 от 2010 г.) За провеждането или непровеждането на събранието, митинга или манифестацията кметът на общината, съответно кметът на кметството, уведомява незабавно компетентните органи на Министерството на вътрешните работи.
(6) (Отм. - ДВ, бр. 24 от 2010 г.)
В този форум питах 2-3 пъти, но мълчание )
"Безлидерните спонтанни" би следвало всеки ден да са пускали искане до Общината, която пък, автоматично да е отговаряла положително
За случаите без такова - полицията не допуска провеждането.
Както многократно се случваше при Борисовото управление - разпръскване, събиране на лични данни и чао...
Коментар