IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Биткойн

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Ще ми паднат едни пари и се чудя как е най-удачно да ги вложа в бтк.
    В друго не искам да ги влагам, не искам и да ги държа кеш много време. Очаквате ли дип след този растеж преди халвинга, или по добре DCA?

    По принцип предпочитам да ги вкарвам директно независимо от това, което се случва (всеки ден може да е последния ден на тази цена), но имаме почти 30% растеж в последната седмица.

    Имате ли линк към някакви прогнози да си базирам стратегията?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
      65k
      66....дръжте се, малко остана.

      Коментар


      • 65k

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Top Gun Maverick Разгледай мнение
          Да, първата червена точка и модела обратно в играта.

          https://youtu.be/_dtCYRDL4yc?si=uAwjhbFPXLAYB3hH
          А тука Сейлър в Мадейра, изключителни думи каза, насочени много и към хората извън Биткойн. Все още, които са извън Биткойн.
          Ако трябва да съм честен, за мен това беше от по-слабите презентации на Сейлър. Казвам го го
          като голям фен.

          Коментар


          • Да, първата червена точка и модела обратно в играта.

            https://youtu.be/_dtCYRDL4yc?si=uAwjhbFPXLAYB3hH
            А тука Сейлър в Мадейра, изключителни думи каза, насочени много и към хората извън Биткойн. Все още, които са извън Биткойн.

            Коментар


            • https://www.youtube.com/watch?v=NqwS-autmoY

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Top Gun Maverick Разгледай мнение
                Матеев, като ти трябва куатро, пробвай екс драйв на БМВ, ще стане в Габрово. Стига с тоя офтопик за коли.

                П.п: Аз съм ти от южна страна на балкана и имам роднини при теб.
                Ок, нека сменим темата:

                "I think this may be underappreciated but this currency/store of value, went from being used by cypherpunks and criminals, to being on the front of the NYSE. HISTORY gentlemen, history..."

                https://www.reddit.com/r/Bitcoin/s/FmQi1odUtk

                Коментар


                • Матеев, като ти трябва куатро, пробвай екс драйв на БМВ, ще стане в Габрово. Стига с тоя офтопик за коли.

                  П.п: Аз съм ти от южна страна на балкана и имам роднини при теб.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                    тез тесли нанотехнология ли ползват или от наса?!?!?
                    А що се случва туй няшу Бензинов пикап се наложи да издърпа закъсал Cybertruck (ВИДЕО).

                    1000 кила батерии отгоре правят ВСЯКА електричка безпомощно пате в калчища. Стават само за хасфалт
                    Ти като циганчето дето не било яло кюфтета, ама чуло от шуренайката, че негов приятел ял и били много убави.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от direkto4eto2 Разгледай мнение

                      Аз коментирах само контрола на сцеплението. Теглото също спомага за сцеплението BTW.


                      Проходимост не съм коментирал.
                      Спомага само при ГЛАДКА И ТВЪРДА повърхност - ака хасфалт щот това ползваме.
                      В КАЛ и ПЯСЪК само пречи теглото. Помага и за по трудното изплуване на вода - ака аквапланинга е по труден и по сигурна е колата при локви пак по хасфалта
                      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                        тез тесли нанотехнология ли ползват или от наса?!?!?
                        А що се случва туй няшу Бензинов пикап се наложи да издърпа закъсал Cybertruck (ВИДЕО).

                        1000 кила батерии отгоре правят ВСЯКА електричка безпомощно пате в калчища. Стават само за хасфалт
                        Аз коментирах само контрола на сцеплението. Теглото също спомага за сцеплението BTW.


                        Проходимост не съм коментирал.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                          тез тесли нанотехнология ли ползват или от наса?!?!?
                          А що се случва туй няшу Бензинов пикап се наложи да издърпа закъсал Cybertruck (ВИДЕО).

                          1000 кила батерии отгоре правят ВСЯКА електричка безпомощно пате в калчища. Стават само за хасфалт
                          Много бързаш, тва е нещо ново, тепърва ще го ъпдейтват.
                          Иначе има изродски мАтори, 3 тона e и прави 2.6 сек до 100.
                          Last edited by better; 01.03.2024, 11:40.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от direkto4eto2 Разгледай мнение

                            Контролът на сцеплението при електрическите мотори и много по-прецизен и бързосработващ, отколкото при ДВГ.
                            тез тесли нанотехнология ли ползват или от наса?!?!?
                            А що се случва туй няшу Бензинов пикап се наложи да издърпа закъсал Cybertruck (ВИДЕО).

                            1000 кила батерии отгоре правят ВСЯКА електричка безпомощно пате в калчища. Стават само за хасфалт
                            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                              ха ха. много въртящ момент НУЛА СЦЕПЛЕНИЕ.
                              Контролът на сцеплението при електрическите мотори и много по-прецизен и бързосработващ, отколкото при ДВГ.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от IaneSandanski Разгледай мнение

                                Електрическите са по-добри от куатро, вместо сложна предавателна кутия просто има два или повече двигателя.
                                ха ха. много въртящ момент НУЛА СЦЕПЛЕНИЕ.
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X