Николай Ялъмов: Криптовалутите са като тотото
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Биткойн
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от r22 Разгледай мнение
Сега видях какво си писал. Общо взето пълни глупости.
Първо срока на доставка е такъв заради многото желаещи да купят техниката и невъзможност на поточните линии да произведат всичко. Случва се при много производства, и при моя бизнес е така. Това със 6 месечните тестове са пълни глупости, няма нужда да го коментирам.
В примера ти с Волво и Боинг няма общо с това, което обсъждаме. По-скоро би било ако някоя транспортна фирма/авиокомпания купила съответните камиони/самолети ти предоставя на теб възможност да наемеш даденото транспортно средство за определен брой километри, като си предплатиш в началото. Не че няма и такива бизнеси, но там нещата са малко по-различни.
Всеки си има свой бизнес модел, така са решили така са направили. В крайна сметка, няма гарантиран бизнес, освен това тези Китайци никого не карат насила. Ако не ти "отърва" не инвестирай в тяхLast edited by better; 11.07.2021, 21:31.
Коментар
-
Първоначално изпратено от better Разгледай мнение
Защото освен, че купуват машините на половин цена (вероятно), вземат и парите предварително за 3-6-9-12 месеца напред от нас. Отделно може би знаеш, че ако някой си поръча машини то мин срок за доставка най-малко 6 месеца (ако изобщо успееш да поръчаш), понеже тези машини трябвало да се тестват поне 6 месеца. Така излиза, че освен парите, които са вземали от купувача, вземат пари и от нас копачите давайки ни под наем хешрейт. Т.е по-изгодно им е да вземат предварително парите отколкото да копаят и чакат цени
В този ред на мисли, защо според теб Волво продава камионите си на транспортни фирми? Защо не го правят те самите? Ами Боинг? Защо продава самолетите на авиокомпаниите? Защо не си направят и те?
Първо срока на доставка е такъв заради многото желаещи да купят техниката и невъзможност на поточните линии да произведат всичко. Случва се при много производства, и при моя бизнес е така. Това със 6 месечните тестове са пълни глупости, няма нужда да го коментирам.
В примера ти с Волво и Боинг няма общо с това, което обсъждаме. По-скоро би било ако някоя транспортна фирма/авиокомпания купила съответните камиони/самолети ти предоставя на теб възможност да наемеш даденото транспортно средство за определен брой километри, като си предплатиш в началото. Не че няма и такива бизнеси, но там нещата са малко по-различни.
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaronE, точно това е разликата между
българските " 'бизнеси', където всеки гледа да те изклати",
и цивилизования свят,
където ако "изклатиш" някого бързо те изритват от Бизнеса
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaronE, точно това е разликата между
българските " 'бизнеси', където всеки гледа да те изклати",
и цивилизования свят,
където ако "изклатиш" някого бързо те изритват от Бизнеса
Коментар
-
Първоначално изпратено от r22 Разгледай мнение
Каквито и формулки да вадиш, не променя основния въпрос- защо ти дават възможност ти да печелиш, а не го правят те самите? Може би до известна степен има смисъл ако им предплащаш за дълъг период и така получават сигурност дори и добива да стане неизгоден. Но пак прекалено изгодните сделки винаги са съмнителни.
От финанси не разбирам много, но от 15 години се занимавам с бизнеси, където всеки гледа да те изклати. Е досега никой не е успял, щото знам да внимавам точно с такива обещаващи работи. Така че ако можеш тегли си паричките и не се увличай в реинвестиции, щото накрая да няма рев и оплаквания към арменския поп.
В този ред на мисли, защо според теб Волво продава камионите си на транспортни фирми? Защо не го правят те самите? Ами Боинг? Защо продава самолетите на авиокомпаниите? Защо не си направят и те?Last edited by better; 11.07.2021, 00:20.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaronЗащото те купуват машините директно от производителя,
на половин цена от тази, на която аз мога да си купя
И ще дават под наем тези машини за кратки периоди (2, 6, 9, 12 месеца)
в продължение на няколко години
И прилагат същата формула: Годишна лихва = 100 * ( (1 + Rateday) ^ 365 - 1)
Кой разбрал - разбрал. Ако има нещо между ушите си
https://www.bitfufu.com/accounts/sig...iteCode=RSFHHN
"HONG KONG, 07 APRIL 2021 - BitFuFu, the world's first crypto mining standardization platform, has made an official announcement that Bitmain, the largest mining company in the world, has invested into their platform. The funding will be used to further support the efforts of both companies towards reaching a mutually beneficial collaboration, and facilitating the ongoing development of the mining industry."
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaronЗащото те купуват машините директно от производителя,
на половин цена от тази, на която аз мога да си купя
И ще дават под наем тези машини за кратки периоди (2, 6, 9, 12 месеца)
в продължение на няколко години
И прилагат същата формула: Годишна лихва = 100 * ( (1 + Rateday) ^ 365 - 1)
Кой разбрал - разбрал. Ако има нещо между ушите си
https://www.bitfufu.com/accounts/sig...iteCode=RSFHHN
"HONG KONG, 07 APRIL 2021 - BitFuFu, the world's first crypto mining standardization platform, has made an official announcement that Bitmain, the largest mining company in the world, has invested into their platform. The funding will be used to further support the efforts of both companies towards reaching a mutually beneficial collaboration, and facilitating the ongoing development of the mining industry."
От финанси не разбирам много, но от 15 години се занимавам с бизнеси, където всеки гледа да те изклати. Е досега никой не е успял, щото знам да внимавам точно с такива обещаващи работи. Така че ако можеш тегли си паричките и не се увличай в реинвестиции, щото накрая да няма рев и оплаквания към арменския поп.
- 1 like
Коментар
-
Баси къв кеф е да знаеш, че парите ти от осигуровки са набутани в койни. Спокоен си за пенсията си. В същото време внасяш дори кабарчетата от Китай.
==
В интерес на истината better е 100% прав. Фондаджиите си вземат парите и бонусите независимо от резултата.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от r22 Разгледай мнениеАз пак да питам, понеже миналия път никой не ми отговори, какво стана с тези големи институционални инвеститори, които щяха да/инвестираха при цени над 50 к? Щото става леко мазало за един такъв инвестиционен фонд да направи значителна инвестиция в нещо изгубило близо 50%от стойността си след инвестицията....
Сега и на пенсиите са им наточили секиритИ....майLast edited by better; 10.07.2021, 16:08.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от r22 Разгледай мнениеАз пак да питам, понеже миналия път никой не ми отговори, какво стана с тези големи институционални инвеститори, които щяха да/инвестираха при цени над 50 к? Щото става леко мазало за един такъв инвестиционен фонд да направи значителна инвестиция в нещо изгубило близо 50%от стойността си след инвестицията....
Коментар
-
Аз пак да питам, понеже миналия път никой не ми отговори, какво стана с тези големи институционални инвеститори, които щяха да/инвестираха при цени над 50 к? Щото става леко мазало за един такъв инвестиционен фонд да направи значителна инвестиция в нещо изгубило близо 50%от стойността си след инвестицията....
Коментар
-
Първоначално изпратено от better Разгледай мнениеГермания разреши на институционалните фондове да инвестират в криптовалути
https://www.investor.bg/kriptovaluti...mpaign=tag_box
Коментар
Коментар