If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Сиггурно и ти си наясно , че идеята на марката е да можеш да продаваш по-скъпо , а не по-евтино , да създаваш емоционална привързаност /ако си на ритейл пазара/ която да прави клиентите готови да се разделят с повече пари от колкото е реалната стойност на продукта или ако си на б2б пазар марката да дава някаква допълнителна стойност в бъдеще на клиента. Ако си дългосрочно в тоя бизнес създаването на марка е единствения начин да се опиташ да направиш клиентите наистина "свои" - от поста оставам с впечатление , че продажбите минават през посредници и те изцеждат цената - без марка ВИНАГИ ще си от страната на булката.
ъхъ, емоционална привързаност, точно, колкото създават марките neo, crown , clever и подобни Само псувни ще отнесе - все пак се цели в най-ниския сегмент, дето качеството хич не е приоритет
Сиггурно и ти си наясно , че идеята на марката е да можеш да продаваш по-скъпо , а не по-евтино , да създаваш емоционална привързаност /ако си на ритейл пазара/ която да прави клиентите готови да се разделят с повече пари от колкото е реалната стойност на продукта или ако си на б2б пазар марката да дава някаква допълнителна стойност в бъдеще на клиента. Ако си дългосрочно в тоя бизнес създаването на марка е единствения начин да се опиташ да направиш клиентите наистина "свои" - от поста оставам с впечатление , че продажбите минават през посредници и те изцеждат цената - без марка ВИНАГИ ще си от страната на булката.
На въпроса - с въпрос. По български Седни, замисли се и преброй българските марки, които са пробили в съседните страни. Ако се сетиш за такива, действай Ако има такива и в твоя бизнес обаче е малко по-сложно
Ми ориентирай се към производствения сектор на продукция, която има пазар навънка. То всеки може да внася от Китай и да преродава тука или в европа, ма много станахте маймуните на клона и скоро ще се скърши
Не знам дали тука е мястото, но бих искал да споделя някои въпроси, които ме мъчат напоследък и ще се радвам ако хора с бизнес в страната се включат.
Значи, от няколко години наблюдавам един процес, който никак не ми харесва -закупните цени на стоките ми растат, а аз съм принуден непрекъснато да свалям продажните цени.Просто положението е страшно -нема такъв лоу кост пазар като България в момента!!!Огромни заводи се пазарят буквално за стотинки!
Отделно всекакви нови фирми и фирмички пускат дъмпингови цени, които аз веднага отразявам, свалям моите и съответно продавам на клиенти В ПЪТИ по ниско от предишни години.
Засега положението е добро, не се оплаквам, но тенденцията е много неприятна.Маржът на печалба се свива драстично и ако искам да си запазя печалбата същата, трябва да вдигна оборотите.само държа да отбележа, че положението е добро само и единствено благодарение на братския китайски народ.Преди работех с немци - в момента крайните ми цени са по ниски от техните закупни цени!
Сега, тука идва въпросът.Обмислям като вариант за вдигане на оборота да създам своя марки -по-точно две марки, които ще се произвеждат в Китай и да налазя съседните държави.
Въпросът е -в една супер супер зависима от цената среда, има ли смисъл да правиш разходи за марка, като винаги ще се търси най-евтиното??????
Значи да уточня -ако реша да продавам на цени пи-високи от най-ниските в момента, няма да продам нищо.Тоест ще трябва да създам марките и пак да продавам най-ниско.Освен това трябва да диференцирам марката от името на моята фирма, иначе ще стане голяма каша.
Предимството, което виждам е, че МОЖЕ БИ ще почна да продавам в съседни държави
Съмнявам се, че някой се е сблъсквал с точно такива проблеми, но ще ми е интересно да чуя мнения
Коментар