Първоначално изпратено от SPART
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
НЕ на монополните и картелирани цени в България!
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение...
В Близкия Изток и Северна Африка, страни с диктатури, военни режими и в някои със строг контрол върху интернет, казвате че арабите са успели да се организират, въпреки това, посредством комуникативността на мрежата.....
Т.нар."демократични революции " в Близкия Изток и Сев.Африка ,са по същество ислямски и в основата им стои Ал-Кайда . И са директно насочени към Запада и целия християнски свят , който и този път ще загуби войната благодарение на собственната си алчност , глупост и лицемерие ( между впрочем все утвърдени християнски ценности ) .
И друго -- участниците в протест като тоя дето смятате да организирате , би следвало да бъдат арестувани и съдени за нарушаване на общественния ред . А тоя дето е издал разрешението за "акцията " ви --съмнявам се да има такъв -- би трябвало да носи наказателна отговорност
Ред не се създава с анархия и размирици , а със здрава ръка и сурова дисциплинаДоказателство за доверие дава първо оня, който го търси!
Коментар
-
Първоначално изпратено от НАИВHИК Разгледай мнениеПричини за скъпите горива по бензиностанциите:
1. Лукойл продава скъпо по ред причини, една от които е че купува суровина от компанията майка.
2. Държавата с хиляди нормативни глупости прави така че да се купува само от Лукойл, включително и ШЕЛ и ОМВ купуват от тях;
3. Има картелно споразумение между веригите бензиностанции
Всяко друго залитане в една или друга посока размива въпроса и няма да постигнете нищо.
Да не говорим какво гориво потребяваме. Не виждате ли че като заредите в Европа и колите ви започват да ви благославят за хубавото гориво
Използването на новите технологии в рафинирането на петролните деривати на нашите клиенти им позволява да усетят това, което досега не беше достъпно за тях: повишени производителност на своите автомобили, а при това намалено потребление и намаляване замърсяването на околната среда.
Оборудването на нашите бензиностанции е най-високо ниво, започвайки от резервоарскиот пространство за съхранение на гориво, който е в съответствие с най-високите технически и екологични норми, оборудван с двойни стени, които във всеки момент се контролира с електронни мониторинг-система срещу изтичане, 4 помпени автомати за течни горива и 1 за ТНГ-автоплин, които позволяват едновременно обслужване на 10 превозни средства, измервателни сонди за контрол на състоянието на горивото в резервоара, оборудвани с алармено устройство в случай на наличие на вода или утайка, система за възстановяване на парите (vapor recovery), които не позволяват свободна евапорация на парите от петролните деривати и позволява тяхното кръгло движение в затворена система.
Всяка бензиностанция разполага с минимаркет и кафе-бар с тераса, в който потребителите могат да се доставят с всякакъв вид хранителни, козметични и други видове продукти. Първата бензиностанция на "Лукойл Македония" започна работа на 1.9.2006 г. в местността "Камник", на входа на Скопие.........
И за доброто настроение на македонци, Лукойл им предлага дизела за 1.10 и бензина за 1.26EUR
Откъде ли го транспортираLast edited by съни(тя); 09.03.2011, 20:54.
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение........
Защото в нашата мошеническа държава друг начин няма. И аз не го одобрявам, но няма начин. По същата причина у нас ставката по ДДС трябва да си остане единна независимо от размера, но да няма диференцирани ставки. Както и плоският данък е най-доброто за нас.
Тъжно е да го признаем, но диференцираните ставки не са за нас - и при ДДС, и при акцизите и при данък печалба и при ДДФЛ. Защото и в тая тема се видя, че всеки гледа да крадне от държавата и да я измами.
Ако утре въведем нулев акциз за биогоривата и да речем 5% ДДС за хляба и 10% ДДС за книгите, знаеш ли какво ще стане?
Ще ти продават бутилката ракия като "книга". Луканката ще се окаже хлебно изделие, а Нефтохима на теория трябва да хлопне кепенците, защото всички ще зареждат "биогорива"
Такива ми ти работи - за нация от Андрешковци - само единни ставки и десятъци (плоски данъци). Останалото поражда корупция и огромни разходи по администрирането и събирането на данъците.
Затова трябва да се търсят начини!
Задават се въпроси и се търсят отговори!
В Близкия Изток и Северна Африка, страни с диктатури, военни режими и в някои със строг контрол върху интернет, казвате че арабите са успели да се организират, въпреки това, посредством комуникативността на мрежата.
Е, ние би трябвало поне да започнем да питаме какво става с цените в България?
Защо тук, практики недопустими в Европа са политика на Големите компании?
Да питаме и компаниите и правителството?
Това, все пак е начин.
Другото е продължаване на статуквото на една изостанала България.
-------------------------------------------
И на мен не ми харесва Лукойл да влиза в ролята на "Андрешко"....но щом политиците й позволяват - да питаме и тях!
Иначе, в периоди на криза диференцирана ставка за ДДС на горива би стимулирало икономиката.
Както се вижда, каквото и да е ДДС-то измамите пак продължават. Но за това после да питаме и Държавната адмистрация и контролните органи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от орк Разгледай мнениеdragoki, в Белгия, в Брюксел, цената на която зареждам дизел е 1,31, въпреки че в този същия сайт е посочено 1,44. Цената на дизела тук, откакто я следя, винаги е била по-ниска от тази в България. Тук ДДС е 21% и не карам трактор
Няма да е лошо да се поинтересуваш каква е ценовата политика на всичките изброени по-горе фирми. Само ще ти обърна внимание че някой от тях редовно са на загуба от дейността си в БГ и в този смисъл не водят "независима ценова политика"
В България Лукойл е доминант и дори да няма официално картел, всички се съобразяват с техните цени и или продават на същите, или продават на стотинка отдолу.
Да добавя - преди няколко години Петрол реши че трябва да притисне Лукойл по някакви си бизнес причини. Започна да внася горива от Румъния и Гърция. За по-малко от година спора между тях се реши и оттогава Петрол зарежда основно от Лукойл.
Да добавя 2: по времето на Овчаров през правителството беше оказан натиск да намалят надбавките си за 6 месеца и те го направиха. Т.е оказва че е възможно
Да добавя 3: Всеизвестно е че Златев е пръв приятел (а вероятно и спонсор) на ББ, но и на Гоце. Единственото, което може да накара ББ да говори с него за ценовата им политика е сериозен обществен натиск. Бойко не си купува бензин и не го вълнува освен ако някой вестник не излезе с такова лого
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pivoley Разгледай мнениеСпоред мен, Лукойл отчитат "загуба", за да плащат данък "печалба" в Русия, а не тука.
Държавата може да ги погне по-скоро по тази линия, но това едва ли ще стане.
Дали са такива и финансовите отчети на Лукойл - Белгия???
Коментар
-
Да поясня. Използвам официални общодостъпни източници. Ако там грешат и аз греша))
http://www.energy.eu/#Prices
http://ec.europa.eu/taxation_customs...roducts_en.pdf
Коментар
-
Първоначално изпратено от НАИВHИК Разгледай мнениеСъгласен съм, но проблемът видно не е в акциза. Само си представете ако имаме акцизи от най-високите, какво се случва
Щото ЕС било така наредило! Ами като ЕС нареди да се унищожи икономиката ни, ние какво да правим, да пляскаме с ръце ли?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеКакво ще се случи на 2011 - 13 Март
P.S. Ще идваш ли на протеста в София или ще си протестираш във Варна?He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
-
Вижте тази сметка в Германия и България.
Германия
1522 /цена на бензин на колонката в Германия/
19% /ДДС/
669,80 /Акциз/
България
1278 /цена на бензин на колонката в България/
20% /ДДС/
363 /Акциз/
Тръгнете по обратния път и вижте какво се получава
Германия
1522/1,19= 1279 - цена без ДДС
1279-669,80=609 Евро Tова е цената на колонката без акциз и ДДС
България
1278/1,20=1065 - цена без ДДС
1065-363=702 Евро Tова е цената на колонката без акциз и ДДС
Това е елементарната сметка. Поправете ме ако греша
Коментар
-
Първоначално изпратено от НАИВHИК Разгледай мнениеПричини за скъпите горива по бензиностанциите:
1. Лукойл продава скъпо по ред причини, една от които е че купува суровина от компанията майка.
2. Държавата с хиляди нормативни глупости прави така че да се купува само от Лукойл, включително и ШЕЛ и ОМВ купуват от тях;
3. Има картелно споразумение между веригите бензиностанции
Всяко друго залитане в една или друга посока размива въпроса и няма да постигнете нищо.
Да не говорим какво гориво потребяваме. Не виждате ли че като заредите в Европа и колите ви започват да ви благославят за хубавото гориво
Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение+ че в Белгия данъците са много по-яки от българскитеhttp://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Какво ще се случи на 2011 - 13 Март
http://www.youtube.com/watch?v=y0hxb...layer_embedded
ПРОТЕСТ на 13 03 2011 г СРЕЩУ РЕКЕТА ЗА ТОК,ВОДА,ГОРИВА !
http://www.youtube.com/watch?v=-H0QmfX7IMEhttp://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеАйде ако обичаш си спести чиновническите лекции по капитализъм и пазари и то точно на мен Те в ЕС всички са прости, само ти тука си най-умния. И не ти ли свърши работното време и платения от данъците на другите Интернет
Те в ЕС не са прости и затова имат диференцирани ставки. Ама и народът им не е съставен от Андрешковци. Я да опитат да си приложат вижданията при нас и ще видиш резултата.
Работното ми време не е почвало. Болен съм и си седя в къщи.
А ти очевидно се изнервяш като губиш спорове и затова те избива на обиди. Венсеремос другарю!He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
Коментар