Нещо от нета.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще има ли война Украйна - Русия / Конфликтът Хамас-Израел
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
Напротив. Дегресът е невероятен. Азимов беше прав.
Коментар
-
Първоначално изпратено от бай Митьо Разгледай мнение
Наборе излагаш се.....не разбираш как работи световната икономика....
То и старите налъми издържат повече от всяка съвременна обувка, ама ти с такива ли ходиш?
Коментар
-
[QUOTE=supertrader;n3928572][B]Mateev, старите и само някои модели издържаха, сега вече няма. Изчисляват ги за 150, да се подновяват. Един немец ми разправя, новия Фолксваген като му изтичала още гаранцията и почва да се обажда, ел.инсталацията и всякакви други неща и постоянно в сервиза. Обаче той си бил продал стария Пасат на комшията си, и видял че онзи пуска обява да го продава, не му се кара стар модел кола и продал новия и си купил неговия стария..така казва се оттървах и на сервиз не ходя, иначе излизане няма. И пак не са толкова здрави като онкато....,..
Като казваш "немец" ти разправя, къде живееш? Май и ти ползваш блага от западна Европа, а възхваляваш мизерията на изтока?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеMateev, старите и само някои модели издържаха, сега вече няма. Изчисляват ги за 150, да се подновяват. Един немец ми разправя, новия Фолксваген като му изтичала още гаранцията и почва да се обажда, ел.инсталацията и всякакви други неща и постоянно в сервиза. Обаче той си бил продал стария Пасат на комшията си, и видял че онзи пуска обява да го продава, не му се кара стар модел кола и продал новия и си купил неговия стария..така казва се оттървах и на сервиз не ходя, иначе излизане няма. И пак не са толкова здрави като онези елементарни коли, но направени с части проектирани от хора учили металознание. Ти знаеш ли че народа сега проектира на компютри всякакви машини и не знае ча такова нещо съществува, всяка фирма със собственни стандарти кой материал с кой работи с едни половината преписвани от някъде коефициенти. Месинг безоловен няма, защото такава сплав не може да се произвежда и правят втулки по машини за хранителновкусовата промишленост. Проблема е и че има много изгубени знания, техните носители са починали и с това знанията са изтрити.
То и старите налъми издържат повече от всяка съвременна обувка, ама ти с такива ли ходиш?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнениена колене
севрната православна жамахирия НА КОЛЕНЕ
ЕС трябва да запази хладнокръвие - Русия скоро няма да има къде да складира газа
"Газпром" може да бъде принуден да затваря кладенци, които трудно ще върне в експлоатация отново заради старото оборудване, смята Сорос
https://www.investor.bg/evropa/334/a...a-gaza-353020/
ЩЕ КОЛЕНИЧАТ и ще купуваме газ то "нигер със сняг" на ЕДНОЦИФРЕНИ ЦЕНИ!
АМИН
РАЗПАДА на ра$$ия Е ПО БЛИЗО ОТ ПЛАНИРАНЕТО
Коментар
-
Mateev, старите и само някои модели издържаха, сега вече няма. Изчисляват ги за 150, да се подновяват. Един немец ми разправя, новия Фолксваген като му изтичала още гаранцията и почва да се обажда, ел.инсталацията и всякакви други неща и постоянно в сервиза. Обаче той си бил продал стария Пасат на комшията си, и видял че онзи пуска обява да го продава, не му се кара стар модел кола и продал новия и си купил неговия стария..така казва се оттървах и на сервиз не ходя, иначе излизане няма. И пак не са толкова здрави като онези елементарни коли, но направени с части проектирани от хора учили металознание. Ти знаеш ли че народа сега проектира на компютри всякакви машини и не знае ча такова нещо съществува, всяка фирма със собственни стандарти кой материал с кой работи с едни половината преписвани от някъде коефициенти. Месинг безоловен няма, защото такава сплав не може да се произвежда и правят втулки по машини за хранителновкусовата промишленост. Проблема е и че има много изгубени знания, техните носители са починали и с това знанията са изтрити.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от better Разгледай мнение
Хммм затуй ли е тоя вой на ватата. Гледам фатмаците от МВРО маршируват из софето.
Коментар
-
щурец, те в момента са яко отрицателни, с тези пари понеже са в ембарто и нямат право да купуват и внясят за тях имат нулева стойност, ако не се купува и внася контрабанда, но не са пари в брой и не знам как ще оперират с тях. Очаквам в един момента да кажат - стига толкова подарък и да спрат газта и нефта. Тогава ще лъснат като тиган на месечина колко са ги заместили, руския газ са го заместили с руски, петрола същата работа..само устите им големи. Вместо като имат такова приятество сега с украинците да им налеят едни два трилиона евро и Украйна да живне, те стискат парите и вечно ги дават по пътища неведоми. Китай не е само фабриката на Света, той е пералнята на крадените пари наедро от политиците на запада, крадат и ги наливат там, Китай се къпеше в пари, защото парите политиците предимно ги откраждат.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебай Митьо, здрави са, леките автомобили произведени в СССР бяха с ред и се чакаше много защото са здрави. Имаше полски фиати, купуваш го веднага, ЗАЗ дори спряха да ги внасят - украински, чупи се на другия - първия ден. На полския фиат ресурса на двигателя беше 100 000 км със зор, ако не дефектира е износен на толкова километри. Знаем ги много добре не сме слобопаметни. Ладите и особенно волгите въртяха по милион километра, в момента всичко западно е леш - дават му ресурс 150 000 км.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебай Митьо, здрави са, леките автомобили произведени в СССР бяха с ред и се чакаше много защото са здрави. Имаше полски фиати, купуваш го веднага, ЗАЗ дори спряха да ги внасят - украински, чупи се на другия - първия ден. На полския фиат ресурса на двигателя беше 100 000 км със зор, ако не дефектира е износен на толкова километри. Знаем ги много добре не сме слобопаметни. Ладите и особенно волгите въртяха по милион километра, в момента всичко западно е леш - дават му ресурс 150 000 км.
Май си забравил приказката....сделано в СССР и руско изделие е горе долу читаво, ако е направено в сряда. Защо в сряда, ако не помниш мога да ти кажа.
- 5 Харесвания
Коментар
-
Сега тази техника която се дава на украинците те ще окотят за нула време, ако не бъде унищожена още по бързо. Те не знаят че западната техника се поддържа с мляко от пилена едното място се слага, на другото мляко от крак от пиле, хидравличните трансмисии нямат нищо общо с правено в СССР да долееш маслото с нафта ако нямаш масло. Ако не сложиш точния вискозитет машината като запали тръгва сама.D.Y.F-091066
Коментар
-
briko, волгите и ладите ги навъртаха масово.Понеже се използваха за таксиметрови и по повече от милион километра и то не рядко. Иначе със сигурност имам навъртени половин милион километра, нищо не са.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебай Митьо, здрави са, леките автомобили произведени в СССР бяха с ред и се чакаше много защото са здрави. Имаше полски фиати, купуваш го веднага, ЗАЗ дори спряха да ги внасят - украински, чупи се на другия - първия ден. На полския фиат ресурса на двигателя беше 100 000 км със зор, ако не дефектира е износен на толкова километри. Знаем ги много добре не сме слобопаметни. Ладите и особенно волгите въртяха по милион километра, в момента всичко западно е леш - дават му ресурс 150 000 км.Last edited by briko; 28.05.2022, 19:40.
- 1 like
Коментар
Коментар