IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще има ли война Украйна - Русия / Конфликтът Хамас-Израел

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

    Не разбрах- уизеър като ме возят за 40 евро до варна и обратно на печалба ли са или на загуба, това някакси пропусна да го коментираш
    и ако се разходиш в горната страничка има завод за поцинковане в каспичан- какво има в каспичан че да има там завод за поцинковане- сигурно цинкова мина или заводска мина

    Като ти обяснявам че си тъп като на слонски гъз , следващия път не се сърди. И ти и галфоню и зазката сте едни и същи- тъпи, но вресливи. Ти поне не обясняваш за отрицателни цени и отрицателни приходи
    Ма то Тинче си го пише черно на бяло дали Уизеър е на печалба или не. Елементарно усилие пък положи. Няма редовно да ти смилам информацията:

    Източноевропейската нискобюджетна авиокомпания Wizz Air Holdings повиши прогнозата си за годишната печалба, посочвайки като фактори за решението силното представяне в Европа през летните месеци и разширената мрежа, пише Ройтерс.

    Чудесно знам какво е имало близо до Кремиковци. Само, че всичко е в нюансите, които обаче този път няма да ти ги смилам, а ще си ги прочеш сам

    https://www.periscop.bg/%D0%BA%D1%80...2%D0%B0%D0%BB/

    Продължаваме нататък. Тинче не аз твърдя, че Кремиковци работило на загуба от самото начало, обгазявало София до дупка е било нещо страхотно за България. Така, че помисли си пак за слонския гъз

    И последно, отрицателни цени има, но промития ти от пропаганда соц мозък едва ли би ги схванал.
    Не е препоръка за каквото и да било.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
      Много е просто, ама не е за прости шапкари.

      Коя от страните вкарва танкове без актривна защита в боя? Отговора директно ви посочва кой е губещия, същия яде бахуря и отскоро казва ешелон на.... ШЕСТ танка
      Сега остана да речеш, че си бил още и танкист. Поне от младшите командири...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Не разбрах- уизеър като ме возят за 40 евро до варна и обратно на печалба ли са или на загуба, това някакси пропусна да го коментираш
        и ако се разходиш в горната страничка има завод за поцинковане в каспичан- какво има в каспичан че да има там завод за поцинковане- сигурно цинкова мина или заводска мина

        Като ти обяснявам че си тъп като на слонски гъз , следващия път не се сърди. И ти и галфоню и зазката сте едни и същи- тъпи, но вресливи. Ти поне не обясняваш за отрицателни цени и отрицателни приходи
        Той опитваше да говори малко по-издържано, когато се пускаше на Селена, ама само тогава и само дотам.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          ..
          "- А откуда вы знаете, что у вашего соседа с этим никаких проблем?
          ......
          Много е просто, ама не е за прости шапкари.

          Коя от страните вкарва танкове без актривна защита в боя? Отговора директно ви посочва кой е губещия, същия яде бахуря и отскоро казва ешелон на.... ШЕСТ танка

          Коментар


          • Първоначално изпратено от GiRo Разгледай мнение

            Нека сега рос "икономистите" отворят горната страничка и порасъждават върху въпроса има ли в момента производство в България или не.

            И да допълня. В момента продукцията се пласира на пазарен принцип. Основен пазар ЕС. Така, че компромис с качеството няма. Няма и частни заводи работещи на загуба. Те просто фалират. Толкоз за вашата велика соц икономика. Ако не беше тя и парадигмите и старшинка, отдавна да сме мнооого напред. Схващаш ли или да ти го нарисувам
            Не разбрах- уизеър като ме возят за 40 евро до варна и обратно на печалба ли са или на загуба, това някакси пропусна да го коментираш
            и ако се разходиш в горната страничка има завод за поцинковане в каспичан- какво има в каспичан че да има там завод за поцинковане- сигурно цинкова мина или заводска мина

            Като ти обяснявам че си тъп като на слонски гъз , следващия път не се сърди. И ти и галфоню и зазката сте едни и същи- тъпи, но вресливи. Ти поне не обясняваш за отрицателни цени и отрицателни приходи
            Last edited by v_tin; 09.02.2023, 16:52.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
              2 часа назад - 47°46′N 37°14′E Потеряна не менее 31 машины - последствия российской атаки на Угледар Донецкой области. 13 российских танков (в основном Т-72Б3), 12 боевых машин пехоты БМП-1/БМП-2, 2 МТ-ЛБ, инженерная машина ИМР и другие были уничтожены или повреждены и брошены
              Ето ти клипче да се кефиш https://www.youtube.com/watch?v=qDX25aJr97g&t=116s - ето ти и коментари

              Укры запилили видос о наших потерях в бронетехнике в Угледаре
              "- А откуда вы знаете, что у вашего соседа с этим никаких проблем?
              - Так он всем рассказывает!
              - Ну так и вы рассказывайте!"

              На большинстве кадров не разберешь, чьи именно это потери (БМП-2, например, есть у обеих сторон), а на некоторых - и потери ли это вообще. Где именно - тоже не понятно, "стандартный" пейзаж без привязок. Но - панам надо верить на слово...

              Коментар


              • 2 часа назад - 47°46′N 37°14′E Потеряна не менее 31 машины - последствия российской атаки на Угледар Донецкой области. 13 российских танков (в основном Т-72Б3), 12 боевых машин пехоты БМП-1/БМП-2, 2 МТ-ЛБ, инженерная машина ИМР и другие были уничтожены или повреждены и брошены

                Коментар


                • GiRo, има много внос който ни излиза скъпо, би могло на място да се произвежда това което се внася. Обаче трябва организация и млади хора, които да работят в страната. Ние просто нямаме икономически живот, който да може да покрие тези фискални правила - данъците са неоправдано високи. Нямаме приход на капитали от вън, напротив излъчваме капитали - Колко е продукта, който един човек създава през целия си живот ? Ние такъв продукт го изнасяме - подаряваме, даряваме и то на такива които имат икономика за разлика от нас. Например в Германия се произвеждаха 20 милиона автомобила на година да кажем, ако населението е 100 милиона, 5 човека всяка година произвеждат по един автомобил, в България ако това нещо беше разпределено - споделено, 6 милиона трябва да прозвеждаме 6% от 20 милиона автомобила - това са 120 хиляди броя на година. Колко се произвеждат ? Има неща, които са открити в България в тези области, другите ги използват, ако не бяха се открили тук те в момента нямаше да могат да ги произвеждат - например летите джанти за колелата са по технология която е българска и сега вече дори са невероятни количества детайли, които се отливат по този начин. Проблема е че някой като налапа кокала и на малките не дава, това е самата истина. Затова сега тези войни за да се правят големи държави, да се обединяват, разделени са слаби.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

                    Хихихи,
                    дори не разбирате за какво иде реч... хем ви е написано тъп на гъз.
                    Kaжи тъп гъз какво е станало със завода за дронове във харков, днес пак уцелили ракетите парка

                    Коментар


                    • v_tin, има много вторична стомана, може да пресметнеш колко се изкарва като се преработи в прокати или листове, въглищата в България си ги имаме. Режийните са стотици проценти, умножават се разходите по 3..4. Печелившо е, никога не са падали цените на тези неща толкова че да стане с печалба примерно само някакви си 50% да кажем.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от sosi Разгледай мнение

                        При савецката окупация имахме заводи дето бълваха скрап и загуби. От тук-там печелившите предприятия всичко се изнасяше за СССР срещу жълти стотинки, а някъде и без пари. То десетилетията загубени от савецката окупация трудно се наваксват, но вече и у нас имаме нормални печеливши предприятия, изнасящи из цял свят.
                        https://www.facebook.com/groups/305900719971643?sorting_setting=CHRONOLOGICAL
                        Нека сега рос "икономистите" отворят горната страничка и порасъждават върху въпроса има ли в момента производство в България или не.

                        И да допълня. В момента продукцията се пласира на пазарен принцип. Основен пазар ЕС. Така, че компромис с качеството няма. Няма и частни заводи работещи на загуба. Те просто фалират. Толкоз за вашата велика соц икономика. Ако не беше тя и парадигмите и старшинка, отдавна да сме мнооого напред. Схващаш ли или да ти го нарисувам
                        Last edited by GiRo; 09.02.2023, 15:43.
                        Не е препоръка за каквото и да било.

                        Коментар


                        • Разследване: Русия предлагала пари на политици от ЕС(вкл.България) заради Крим

                          © Actualno.com

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid

                            Забавно. Я ми разкажи още нещо от моята история, да се посмея още.
                            Какво ще се смееш, то си е за рев,че си абсолютен лузър.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Какво е станало, да не са спрели производството на перални че да нямат чипове
                              Хихихи,
                              дори не разбирате за какво иде реч... хем ви е написано тъп на гъз.

                              Коментар


                              • АвтоВАЗ откупи завода на Nissan в Русия срещу 1 евро, какво следва?Сделката бе финализирана на 7 февруари


                                По време на специална среща на 7 февруари 2023 година, директорът на АвтоВАЗ – Максим Соколов подписа документите за придобиването на завода на Nissan в Сант Петербург срещу сумата от 1 евро или близо 76 руски рубли. Nissan има право да откупи завода си обратно в рамките на шест години след съгласие на руските власти.

                                Коментар

                                Working...
                                X