Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще има ли война Украйна - Русия / Конфликтът Хамас-Израел
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Вергилчо, пак ли татювата ти и затката пишете глупости, аман от тезисите на козяк. Как не прочетохте статията в сега.бг че британците настояват/изискват да се повиши нивото на мобилизация, да се изпращат на фронта както 18 така и до 65 годишни. Тези статии не ги ли четете, аман вече от глупостите ви. Всеки божи ден излизат клипчета как вземат от улицата мъжете и младежите за да ги пратят да умрат за господството на наглосаксите, но вие това нещо не го виждате. От преди 2 дни има клип как един си реже вените за да не отиде на фронта- клипа е от военната комисия. Дори някакъв обяснява на друг да го остави, че така и така ще умре- това се чува зад кадър, някаква жена пищи, а друга пита кой ще чисти. Как не ви е срам да пишете глупости??
Естествено, че и украинците имат загуби,но има две големи разлики. Първо те не пращат войниците си на сигурна смърт като атакуват укрепени райони. И второ те загиват, защитавайки Родината си.А руснаците мрат единствено заради тщестлавието на Путин.
- 2 Харесвания
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Vergil1975 Разгледай мнениеТия хора са ментално увредени.Изпращат 18 годишните си деца да мрат,за да може Путин да си играе на император.
Абе ти наистина ги вярваш тези дивотии, май. СладурЪ.
Коментар
� -
Това място в Украйна е "пътят до единия край", близо 800 войници са безследно изчезнали
Броят на загиналите войници, които са изнесени оттам и накрая погребани, е значително по-малък
Херсон, Украйна 24 Юли 2024, 04:20
Според украинската полиция 788 украински войници са изчезнали безследно по време на боевете в село Кринки на левия бряг на Днепър в Херсонска област от октомври 2023 г. до края на юни 2024 г.
Това пише "Украинская правда“, като се позовава на материал на изданието "Слідство.Інфо".
Според изданието войната с руснаците в момента се води на островите край Кринки.
"Слидство.Инфо" разговаря с дузина моряци, лодкари и медици от различни бригади на морската пехота, които или са били в Кринки, или са доставяли хора там.
Повечето от тях казват, че защитата на Кринки от самото начало е била изключително трудна задача с ограничени ресурси.
"Беше изключително тежко да отида там през октомври за зимата“, отбеляза един от офицерите, участвали в тази операция.
Някои от участниците в десанта на Кринки смятат, че в началото е било възможно да се защити селото и да се опита разширяване на плацдарма, но когато селото е изравнено със земята и дори не са останали руини, тогава някъде в края на зимата задачата за поддържане на тези позиции се е превърнала за мнозина в "пътят до единия край“, пише "Слидство.Инфо“, цитирано от "Фокус".
Полицията успя да установи колко украински войници са изчезнали в село Кринки, Херсонска област, на левия бряг на Днепър.
788 мъже се издирват като официално изчезнали там между октомври 2023 г. и края на юни 2024 г. В същото време броят на загиналите войници, които са изнесени оттам и накрая погребани, е значително по-малък - 262 бойци през този период.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbarbaron, само че не е точно вярно това за китайските пътнически самолети, ще има в тях някои руски части.
Някой дали ще обясни как е забранено на руснаците да ползуват разни джаджи на сво, как карат на хартиени карти- нали вчера на това се кефехте
Коментар
� -
Няма достоверни доказателства в подкрепа на твърдението,
че при удара в Харков са били убити 50 военни съветници на НАТО.
Няколко ключови момента показват, че това е фалшива новина:- 1. Липса на потвърждение: Нито един от авторитетните новинарски източници или официалните канали на НАТО/Украйна не са съобщили за такъв значителен инцидент[2][4]. Нападение, довело до 50 жертви от страна на НАТО, би било голяма международна новина.
- 2. Несъответствие с настоящата ситуация: Последните доклади сочат, че руският напредък към Харков е спрял, а не че те извършват успешни удари в района[2].
- 3. Подозрителен източник: Твърдението изглежда идва от уебсайт с „warnews“ в URL адреса, който не е признат авторитетен източник на военна информация.
- 4. Ролята на НАТО: НАТО подкрепя Украйна, но не разполага с голям брой военни съветници директно в зоните на бойните действия, тъй като това би създало риск от пряк конфликт с Русия[2][3].
- 5. Тактика на пропагандата: Лъжливите твърдения за успешни удари срещу западни цели са често срещана тактика в информационната война, целяща да създаде страх и разделение сред съюзниците от НАТО.
В този случай твърдението e умишлено подвеждаща пропаганда, а не фактическо отразяване.
Citations:
[1] https://www.youtube.com/watch?v=6AeOk_7_9Kk
[2] https://www.voanews.com/a/ukraine-sa...e/7648644.html
[3] https://www.washingtonpost.com/natio...ne-membership/
[4] https://www.cnbc.com/2024/05/30/ukra...n-ukraine.html
[5] https://www.independent.co.uk/news/w...29.html?page=3
- 3 Харесвания
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Vergil1975 Разгледай мнение
Пушечно месо.В първите месеци на войната им изтребиха специалните части и сега явно пращат да мрат неопитни новобранци .С надеждата от 1000 такива 10 да оцелеят и да създадат плацдарм.
Брутална тактика, незачитаща живота на собствените си войници, ама тъпите руснаци си погребват децата вместо да свалят тоя варварски режим.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Vergil1975 Разгледай мнение7 милиарда долара загуби на Газпром за 2023г.За пръв път е на загуба от над 25 години.Цената на газа за Китай е 271 долара за кубически метър. За сравнение средната цена, за Европа, на която продаваше Русия газа си бе 450 долара. Добивът на нефт намаля с 1 милион барела на ден спрямо предвоенните добиви, а и цената му е много по-ниска.
Ама както казва старшинката санкциите са полезни за Русия.
Ключови фактори, допринасящи за загубите на Газпром
1. **Спад на продажбите в Европа**:
- Доставките на природен газ на Газпром за Европа, основният му експортен пазар, са намалели с 55,6% до 28,3 млрд. куб. м през 2023 г.[3][4].
- Политическите последици от конфликта в Украйна значително намалиха износа на газ от Русия за Европа[4].
2. **Финансови резултати**:
- Общите приходи на Газпром намаляват от 11,7 трилиона рубли (126 млрд. долара) през 2022 г. до 8,5 трилиона рубли (91,5 млрд. долара) през 2023 г.[3].
- Основната печалба (EBITDA) спада от 2,79 трилиона рубли (30 млрд. долара) през 2022 г. до 618,38 млрд. рубли (6,7 млрд. долара) през 2023 г., което е най-ниското ниво от 22 години насам[3][4].
3. **Повишено финансово напрежение**:
- Вземанията, мярка за парите, дължими от клиентите, са в свободно падане, което показва пресъхване на притока на приходи[1].
- Задълженията са се увеличили с около 50 % през 2023 г., което предполага затруднения при разплащането с доставчиците[1].
- Краткосрочните заеми почти се удвоиха, тъй като руските държавни банки се намесиха в подкрепа на Газпром[1].
Бъдещи перспективи
Финансовите перспективи на Газпром за 2024 г. и след това изглеждат мрачни:
- **Продължаващи финансови затруднения**: Краткосрочните заеми продължават да нарастват в началото на 2024 г., а загубите през първото тримесечие на 2024 г. са почти пет пъти по-големи, отколкото през същия период на 2023 г.[1].
- **Предизвикателства на експортните пазари**: Сделката за транзит на газ през Украйна изтича в края на 2024 г., което може допълнително да ограничи износа на Газпром за Европа[1].
- **Зависимост от Китай**: Въпреки че Китай остава потенциален пазар, той купува значително по-малко газ в сравнение с Европа и на по-ниски цени, което го прави несъвършен заместител[1][5].
Финансовите затруднения на Газпром са сериозна грижа за Кремъл, особено като се имат предвид нарастващите военни разходи и намаляващите резерви на Фонда за национално благосъстояние (ФНБ), които бяха използвани в голяма степен за финансиране на войната в Украйна[1].
Цитати:
[1] https://foreignpolicy.com/2024/05/15...-europe-china/
[2] https://www.reuters.com/business/ene...23-2024-05-02/
[3] https://www.aljazeera.com/economy/20...ith-europe-hit
[4] https://edition.cnn.com/2024/05/03/b...oss/index.html
[5] https://www.reuters.com/business/ene...na-2024-05-13/
- 1 like
Коментар
� -
Китай наистина отстрани Русия от съвместен проект за производство на самолети, който първоначално имаше за цел да се конкурира с Boeing и Airbus. Ето основните моменти:
1. Проектът, първоначално известен като CR929, беше съвместен проект между Китай и Русия, който започна през 2014 г.[1][2]. „CR“ в името означаваше Китай и Русия, което отразяваше съвместния характер на проекта[2].
2. Самолетът беше замислен като широкофюзелажен пътнически самолет за дълги разстояния с 250-350 места и пробег от 12 000 км, предназначен да се конкурира с Boeing и Airbus на пазара на междуконтинентални самолети[2].
3. Сега Китай тихомълком се отказва от руските фирми от проекта, като премахва буквата „R“ от името и го ребрандира като C929[2][4]. Китайският разработчик, Commercial Aircraft Corporation of China (COMAC), сега популяризира самолета като изключително китайска разработка[2].
4. Тази промяна идва след многобройни забавяния на проекта, които до голяма степен се дължат на западните санкции срещу Русия след нахлуването ѝ в Украйна[2]. Тези санкции оказаха силно въздействие върху руската аерокосмическа индустрия[2].
5. COMAC продължава проекта самостоятелно, като самолетът вече е на етап „детайлно проектиране“[4]. Компанията вече не споменава руското участие в съобщенията си за проекта[2][4].
6. Китай реши да замени повечето руски компоненти в С929 със западни, въпреки че това решение може да забави производството с няколко години[2]. Това включва използването на германски и американски компоненти за шасито вместо оборудване, произведено в Русия[2].
7. Макар че първоначално се предполагаше, че Русия ще изгражда самолетите и евентуално ще участва в разработването на двигатели, изглежда, че руските фирми, включително Обединената двигателостроителна корпорация, вече няма да участват в тези аспекти[2].
Това развитие представлява значителна промяна в проекта, като на практика слага край на това, което беше предвидено като 10-годишно съвместно предприятие между Китай и Русия в производството на самолети. Сега Китай продължава проекта самостоятелно, като се стреми да се конкурира с утвърдени производители като Boeing и Airbus на пазара на широкофюзелажни самолети[2][4].
Цитати:
[1] https://news.online.ua/en/china-dece...rcraft-882363/
[2] https://www.kyivpost.com/post/23785
[3] https://theaircurrent.com/aircraft-d...r929-branding/
[4] https://www.scmp.com/news/china/dipl...s-fallen-apart
[5] https://tass.com/economy/1789327
- 1 like
Коментар
� -
barbaron, само че не е точно вярно това за китайските пътнически самолети, ще има в тях някои руски части.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от mitko2848 Разгледай мнениеДа започнем деня с 2 новини от братски Китай
1. Средата на август и последната останала китайска банка приключва работа с Московската фондова борса( който разбира знае какво значи това)
2. Китай отстранява Русия от 10 годишен съвместен проект за производство на самолет с цел конкуренция на Боинг.
Китай е отстранил Русия от 10-годишен съвместен проект за производство на самолет, който е бил насочен към конкуренция с Боинг. Тази информация е спомената в коментар на форум за политически коментари, но липсват допълнителни детайли
Citations:
[1] https://forum.investor.bg/forum/%D0%...B0%D0%B5%D0%BB
- 1 like
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеТе са полезни и задграничните идиоти, които само като чуят името на Путин, и се празнят в гащите ... ... три пъти ...
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Агро Разгледай мнение
Няма да разбере, капацитета му не е за толкова.
Коментар
�
Коментар