Как да не им завидиш на путлеристите 
Всеки полет със самолет е една игра на "руска рулетка"
„Руските авиокомпании са получили разрешение
да продължат да използват самолети Ан-26,
произведени през 70-те години на миналия век,
поради липсата на нови самолети от подобен тип
както местно, така и чуждестранно производство.
Сертифициращите работи за удължаване на определения експлоатационен срок
на Ан-26 от всички модификации до 60 години са поръчани
от Федералното държавно унитарно предприятие „ГосНИИ гражданска авиация“,
подчинено на Росавиация, съобщи Интерфакс, позовавайки се на данни
от портала за държавни поръчки.
Според плана за работа турбовитловият самолет Ан,
конструиран още през 50-те години на миналия век, след новата сертификация
ще получи разрешение за допълнителни 6 хил. летателни часа,
а максималният брой летателни часове преди капитален ремонт
ще бъде увеличен до 26 хил. Общо руските авиокомпании имат в експлоатация
около 100 самолета Ан-26 и Ан-24, които летят в Сибир и Далечния север.
Средната възраст на тези машини е достигнала 50 години и
значителна част от самолетите трябваше да бъдат отписани
съгласно правилата още миналата година.
Властите планираха бързо да заменят излезлите от употреба самолети с нови -
68-местните Ил-114-300 и 44-местните Ладоги,
но сроковете за тяхното производство бяха многократно нарушавани“.

Всеки полет със самолет е една игра на "руска рулетка"

„Руските авиокомпании са получили разрешение
да продължат да използват самолети Ан-26,
произведени през 70-те години на миналия век,
поради липсата на нови самолети от подобен тип
както местно, така и чуждестранно производство.
Сертифициращите работи за удължаване на определения експлоатационен срок
на Ан-26 от всички модификации до 60 години са поръчани
от Федералното държавно унитарно предприятие „ГосНИИ гражданска авиация“,
подчинено на Росавиация, съобщи Интерфакс, позовавайки се на данни
от портала за държавни поръчки.
Според плана за работа турбовитловият самолет Ан,
конструиран още през 50-те години на миналия век, след новата сертификация
ще получи разрешение за допълнителни 6 хил. летателни часа,
а максималният брой летателни часове преди капитален ремонт
ще бъде увеличен до 26 хил. Общо руските авиокомпании имат в експлоатация
около 100 самолета Ан-26 и Ан-24, които летят в Сибир и Далечния север.
Средната възраст на тези машини е достигнала 50 години и
значителна част от самолетите трябваше да бъдат отписани
съгласно правилата още миналата година.
Властите планираха бързо да заменят излезлите от употреба самолети с нови -
68-местните Ил-114-300 и 44-местните Ладоги,
но сроковете за тяхното производство бяха многократно нарушавани“.
Коментар