IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще има ли война Украйна - Русия / Конфликтът Хамас-Израел

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • два_таралежа, тя Урсула не е виновна, тези които я избраха са за бой и е...
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • bota156, не съм сигурен че срещу нас не стоят умствено неспособни хора. Ние не можем да минем на скъпи електромобили, инфраструктурата за тях струва луди пари. Ако Китай не продава в чужбина и суровините станат скъпи много, те също ще блокират и няма да могат да издържат това скъпо удоволствие електромобилите. Предстои да отпаднат и да бъдат забравени за известно време. Такава е реалността и всичката тази електроника с която са натруфени транспортните средства е нещо като кич в техниката. Няма нужда от това нещо уверявам те. Ти караш по съвременен автомобил, който гори петрол като ламя, защото е направен така. Възможностите да се понижи разхода са почти неограничени, 5-6 киловата движат един автомобил след като ускори, всичко е едни огромни лъжи. Колко фосили ще изгори ако е направен както трябва ? Кой ще се занимава с тази глупост - тонове суровини да се влагат в глупости. Русия ще излезе от тази игра, а всички ще я последват. Азиатските коли просто не стават - долнопробни суровини са вложени в тях, остави го някъде при перфектни температурни условия и само от влагата във въздуха ще се разпадне. Енергоносители в такива големи количества просто няма, че и да са евтини дълго време.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Вече никой не обелва дума за Украйна и Зеленски. Всичко свърши. Заговори се за бизнес, за активи и за преразпределение.

        САЩ и Русия се сближават, но руските активи ще останат недостъпни за Запада - Investor.bg

        Следващите заглавия ще са за руски газ към Европа за размразяване на активи, за възстановяване на бизнеси и тн...

        Жалко, че LGBTQ+ поколението заложи сляпо на Урсула. (сега да си търсят правата под полата и)

        Коментар


        • Първоначално изпратено от unsworth Разгледай мнение

          Руската ЦБ се притеснява, а останалите се надяваме. Истински санкции щяха да разрешат днешните проблеми безкръвно, но обществата не бяха готови да посрещнат икономическото усилие. Действително сме малко разглезенки и не можем без евтин нефт и газ. Можем, можем, ама кой да ти го обясни във Фейсбук?

          Някакви говорещи глави по цял ден режат заглавия и четат проповеди и как трябва да захранваме индустрията с фосили, което е точно обратното на това, което трябва да правим, за да намалим влиянието на държателите на тези същите фосили. Ама как това да им го зачукаш в чугунените кратуни, пък и на обширната им фенбаза?

          Дай им Урсули и замразени зеленчуци - едно си бабите знаят, едно си баят.
          Човече, ако не искаш фосили, йоносферата е един безкраен източник на ел. енергия, захранвана от собственото електромагнитно поле на Земята. Това е откритие на повече от 100 години. Това, че светът е приклещен в ъгъла от зеленисти и бензинджии, които всички ровят в земята като къртици, са виновни чугунени глави като поети, танцьори и гълтачи на саби, които освен от друго, не разбират и от нищо друго, но са дежурни тук и навсякъде и прозелитират на воля собствената си глупост.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            unsworth, с електромобилите индустрията се концентрира повече, не може да се мине на електромобили, ще се използват още дълго време фосилни горива. Това че ще се мине на електромобили е глупост при това върховна на хора скъсали с реалността.
            Аз хич не съм сигурен.
            Новия производствен хегемон е АЗИЯ и Китай е неговия двигател
            Китай няма технология за ДВГ - поне 20-30г назад са, няма и гориво за тях (петрол) и инвестициите са повече от производството на чипове.
            Електромоторчетата са елементарни. В батерии и солари отдааавна са номер 1. Та няма в какво друго да натискат да се налага като световна тенденция. И ще го наложат просто като ЗАЛЕЯТ ПАЗАРА. Както го заляха с парцалки, джаджи. Електричките са просто една по големичка джаджа
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • един шахматен прочит на усрайна

              Ендшпил е ставащото в момента в Украйна. Всичко ставащо след 2022-ра.
              Мителшпил, при това късен, беше 14-та до 22-ра.
              Преди това първи анонс имаха ЕС и САЩ, можеха да наддават, да купуват, да цивилизоват. Те предложиха 600 милиона.
              Путин предложи 15 милиарда.
              Избиха се, направиха им Майдан.
              Това сега е свирено, предначертано, доиграва се срещата. РЕЗУЛТАТЪТ Е ВЕЧЕ известен.
              Затова либерастите се напъват напразно и само осветяват болните органи на обществото, извратеното представителство и негодните медии.
              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

              Коментар


              • unsworth, с електромобилите индустрията се концентрира повече, не може да се мине на електромобили, ще се използват още дълго време фосилни горива. Това че ще се мине на електромобили е глупост при това върховна на хора скъсали с реалността.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • barbaron, европейските електромобили са пълен и завършен провал, Нортволт фалира, купуват много електромобили но ще минат на такива произведени в Азия или сглобени в Унгария. Тесла не я харесват защото са се фиксирали в очевидно неудачни решения, няма селектор за промяна на движението - напред, назад, паркинг...просто няма. Направили са го с иконки, което затруднява управлението. Като има други направени по правилно, кой ще ги купува на всичко отгоре скъпите Тесла коли ? Преход към електромобили няма да има.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от troika Разгледай мнение
                    Нараства напрежението, ЦБ на Русия притеснена, че ниските цени на нефта може да доведе до фалит и разпад на РФ! Ужасно, на кого ще разчитат противниците на еврогеювете и соросоидите ако им се разпадне майчицата Русия? Кой ще им дава еврота да громят Европа ако Путин го ликвидират и няма повече Русия?
                    . [ATTACH=CONFIG]n4259302[/ATTACH]
                    Руската ЦБ се притеснява, а останалите се надяваме. Истински санкции щяха да разрешат днешните проблеми безкръвно, но обществата не бяха готови да посрещнат икономическото усилие. Действително сме малко разглезенки и не можем без евтин нефт и газ. Можем, можем, ама кой да ти го обясни във Фейсбук?

                    Някакви говорещи глави по цял ден режат заглавия и четат проповеди и как трябва да захранваме индустрията с фосили, което е точно обратното на това, което трябва да правим, за да намалим влиянието на държателите на тези същите фосили. Ама как това да им го зачукаш в чугунените кратуни, пък и на обширната им фенбаза?

                    Дай им Урсули и замразени зеленчуци - едно си бабите знаят, едно си баят.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от два_таралежа Разгледай мнение
                      Ами така ще е. Европейските таратайки изгубиха руския пазар, американските също. Сега китайците се радват на огромен руски пазар, а руснаците на евтини и качествени автомобили.
                      "Многознайко", сигурен ли си ? ?

                      Нещо не се връзваш с фактите
                      През 2024 г. 25 % от електрическите автомобили,
                      продавани в Европа, ще бъдат произведени в Китай -
                      дял, който включва модели на западни марки,
                      произведени в Китай, като Tesla, Dacia и BMW.


                      Самите китайски марки са постигнали пазарен дял от 7,9% през 2023 г.
                      и биха могли да съставляват 11% през 2024 г.,
                      като прогнозите са за достигане на 20% през 2027 г.


                      Коментар


                      • Нараства напрежението, ЦБ на Русия притеснена, че ниските цени на нефта може да доведе до фалит и разпад на РФ! Ужасно, на кого ще разчитат противниците на еврогеювете и соросоидите ако им се разпадне майчицата Русия? Кой ще им дава еврота да громят Европа ако Путин го ликвидират и няма повече Русия?
                        .
                        Click image for larger version

Name:	0-02-05-1209d5bb59acb4afe67b185e5aa0fa2e648f50c7ec6bed0dc40ede2ae323435c_4fa9e76bf887a274.jpg
Views:	1
Size:	48.9 КБ
ID:	4259302


                        Коментар


                        • два_таралежа, те Сащ да пръдължава с печалбите от войни и ще завиждат на Колумбия, че е по цивилизована от тях.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                            През февруари тази година продажбите в Китай на електрически автомобили Tesla, са намалели с 49,2% в сравнение с февруари 2024 г.
                            През февруари 2025 г. са продадени 30,688 хил. електромобила Tesla,
                            което е най-ниската стойност от август 2022 г. насам, пише Ройтерс.

                            В същото време конкурентната на Tesla китайска марка BYD регистрира 90,4% ръст на
                            продажбите през февруари 2025 до 614 679 хил. автомобила BYD.
                            Компанията произвежда електрически автомобили и плъгин хибриди от сериите Dynasty и Ocean.
                            Само така-и китайските комунисти възхвалявате либерастите, щом са против Тръмп и екипа му,в случая Мъск.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от два_таралежа Разгледай мнение

                              Избора между по-добър и евтин автомобил и по-скъп и проблемен е водещото при избора за покупка. Много малко са тези които нямаше да купят Тесла, ако автомобила беше ТОП. Китайските автомобили са най-доброто на пазара за момента.
                              Говориш еретични работи. Най-доброто нещо е под полата на Урсула - ракети, индустрия, автомобили, летящи танкове, 800 дни, замразени активи и зеленчуци. Има си наратив тук и се обслужва любвеобилно и любвеобразно, докато полата й ефирно трепти.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                два_таралежа, не просто хората се отвращават от сатрапията, която се случва в Европа под диктата на САЩ. Дори много са купили пак, но ще си поправят грешката.
                                Избора между по-добър и евтин автомобил и по-скъп и проблемен е водещото при избора за покупка. Много малко са тези които нямаше да купят Тесла, ако автомобила беше ТОП. Китайските автомобили са най-доброто на пазара за момента.

                                Коментар

                                Working...
                                X