Първоначално изпратено от pinoccio
Разгледай мнение
Имиджа, в крайна сметка, го прави продуктът, все пак. А той...Той е:
1. Скъп и капризен,
2. Сложен за поддръжка,
3. СИЛНО разходоориентиран. Сиреч, не.да.пести ресурси, ами да те кара да.харчиш още, и още, и още...
4. Създава, ВМЕСТО да решава още куп икономически и да е, политически, проблеми, от етап Дизайн, през етап Производство, после Доставкапосле, Редовна експлоатация (ограничения до закритите паркинги, както, чувам, и колите с АГУ ) до етап Рециклиране и т.н. Ще рече, това е един много як трън в петата, ако ше и да вози като лодка и да проблясва на слънцето.
Излиза, по някаква причина, китайците, БАНАЛНО, СА НАДИГРАЛИ ИЛЪН и, някак са се получили много съвпадения наведнъж.
Само че, акциите на Тесла инпреди са падали с много...И КАКВО ОТ ТОВА? По такива спадове, не беше ли възможно най-доброто време за обратно.изкупуване (СИЧЕР) или (внимание, КОФТИ вариант) поглъщания и придобивания? Та,ако иска да захлеби кеш, на африканеца, дали не му е баш бая удобно сега?
...САМО ПИТАМ.

Коментар