Първоначално изпратено от FMZK
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще има ли война Украйна - Русия / Конфликтът Хамас-Израел
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеХристос Возкреси!
Пратихте ли вече по една заплата по онази сметка дето Кире Арвардо я публикува?
Естествено нямам предвид нигерийската а правилната.
Не сме чакали разпореждане, няколко ваши заплати със сигурност.
Подводен вертолет его там нет - щи потвърдят ТАСС,соловьов и шоугу и FMZK и други неглупаци.
Last edited by satz; 26.04.2022, 11:11.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Kildirim_Bei Разгледай мнение
Бота,
много се кефя на мантрата за МПС-та с електрозадвижване, колко са екологични и колко лесно ще заменят сегашните МПС-та на фосилно гориво (нефт).
Да оставим настрана въпроса за батериите - колко издържат като пробег и колко могат да работят на върхова мощност. Самото им производство, доколкото знам, е далеч от много екологично
Предполагам всички знаят, че има природни закони, които за разлика от човешките, не могат да се заобиколят. Енергията за задвижване на всички МПС-та по всички земни кълбета може приблизително да се сметне. Не знам колко милиона литри дизел и бензин отиват на ден за тия МПС-та, но не са малко. Хайде някой да сметне тия милиони литри на ден колко мегавата са.
Тия мегавати трябва да дойдат от някъде, т.е. от електроцентрали, но не от сегашните - те и сега са си претоварени.
Кой и кога ще ги построи тия централи, и най-важното - на какво ще работят? Ядрено гориво, въглища, ВЕЦ, газ, перки, солари, какво още...
Бам ти екологията.....
Да оставим настрана въпроса, че поне засега еленергията не може да се складира ефективно за сравнително дълго време, демек не е като варел да го налееш с бензин и да седи и да чака някой да си налее резервоара когато му е кеф.
Темата е дълга...
https://automedia.investor.bg/a/2-no...onnite-baterii
Целта е да се намали използвнето на фосилни горива и ще успеят, като започнат с автмобилите. В момента Тесла не смогва на поръчките, за Х модела се чака 1 год. а те правят вече по 1 млн коли годишно.На запад продажбите на двг коли са паднали с 50%, а това е само началото. Цените на електромобилите вече се изравниха с тези на двг. БМВ пуснаха изцяло ел Сув, който е на цената на същия аналог двг. Колкото до екологията. Нима добива, производството, транспортирането, обработката, пак транспортирането до бензиностанциията не изискват енергия? Знаеш ли, че нефтозавода в бс има собственна електроцентрала?
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнение
Е,на ония от Bosch ,Siemens,Denso им е по-изгодно да сгъват кварца за да пръскат нафтата няколко пъти в такт сгъстяване.
Те тиа (https://q-sands.com/) па не знаят че електрическите машини са обратими.
А тези https://www.youtube.com/watch?v=t0GIUbq38Bc имат ресурс за водородна енергетика и докато пеят бай Дън го взема с дойлерс.
И ВСЕ ТАЯ.Last edited by Pyramid; 26.04.2022, 10:50.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Аха. Точно тей. Н'гуана-уна. Е!
Те тиа (https://q-sands.com/) па не знаят че електрическите машини са обратими.
А тези https://www.youtube.com/watch?v=t0GIUbq38Bc имат ресурс за водородна енергетика и докато пеят бай Дън го взема с дойлерс.
Коментар
-
Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнение
Вероятно в бъдещето някаква роля ще изиграят пиезоелектричеството и сегнетоелектричеството.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Kildirim_Bei Разгледай мнение
Бота,
много се кефя на мантрата за МПС-та с електрозадвижване, колко са екологични и колко лесно ще заменят сегашните МПС-та на фосилно гориво (нефт).
Да оставим настрана въпроса за батериите - колко издържат като пробег и колко могат да работят на върхова мощност. Самото им производство, доколкото знам, е далеч от много екологично
Предполагам всички знаят, че има природни закони, които за разлика от човешките, не могат да се заобиколят. Енергията за задвижване на всички МПС-та по всички земни кълбета може приблизително да се сметне. Не знам колко милиона литри дизел и бензин отиват на ден за тия МПС-та, но не са малко. Хайде някой да сметне тия милиони литри на ден колко мегавата са.
Тия мегавати трябва да дойдат от някъде, т.е. от електроцентрали, но не от сегашните - те и сега са си претоварени.
Кой и кога ще ги построи тия централи, и най-важното - на какво ще работят? Ядрено гориво, въглища, ВЕЦ, газ, перки, солари, какво още...
Бам ти екологията.....
Да оставим настрана въпроса, че поне засега еленергията не може да се складира ефективно за сравнително дълго време, демек не е като варел да го налееш с бензин и да седи и да чака някой да си налее резервоара когато му е кеф.
Темата е дълга...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеРуската армия е загубила до 4000 наемници, които са участвали в реални битки в Сирия, африканските страни и Донбас.
Въпреки тупането в гърдите ''Аллах акбаровците'' на Кадиров са намалели с 5 000.
Русия загуби 90% от най-добрите си парашутисти в първата част на войната в Украйна. По липса на качествена пехота ги пратиха от парашутисти да стават пехотинци и украинците ги избиха, като пилци.
Русия е загубила повече от 500 танка и над 2000 други бронирани превозни средства.
Нацистите все още разполагат с 30% от резерва от ракети, който са подготвили за войната. Цикълът на производство на високоточните им ракети е месец или повече. Ресурсът с който може да насочва тези ракети, също е ограничен. Това са около 30- 40 души.
Но не казваш че 1/3 от територията на Окрайнина вече е руска . Не казваш че най обучените и фашизоидни бойци на Окрайнина вече са в Историята . Них астало очен мало . При това със цялото колективно въоражение на колективния Запад .
За такива като този на който отговарям - гледайте но след 2та минута по внимателно смотрите .
Тия с факлите накрая без факли и ръчички - горе
Така ще бъде от тук до Брюксел и Вашингтон .
Това че бабката световно дискредитира предателите и безродствениците от Окрайнина и ги направи да изглеждат жалки е отделна тема .
А Виктор Александрович с една малка стъпка - поруга паметта на 20 милиона и не вярвам да навърши 35.
Last edited by FMZK; 26.04.2022, 08:03.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение61 день моей 3-х дневной войны. Я потерял дюжину генералов, выборы во Франции, флагманский корабль и более 22222 солдат. Все идет по плану. Я остаюсь мастером стратегии, хорошо что Бог дал Дураки
"Препоръчваме данните за победи и загуби в украинската война от местни и руски източници, да се разглеждат с определена доза здрав скептицизъм". И има защо: Ако една армия изгуби 30% от живата си сила и техника, тя е изгубила боеспособност, според някои военни експерти. Да се атакува със съизмерими и по-малки по численост сили и да се напредва, макар и бавно или дори само да се удържат завзетите позиции, това е пример за фактически много висока боеспособност. Затова, не се самозалъгвайте: Нацистите (дори Джейката се изтърва) далеч не са в добра позиция. Даже и целият Запад да ги подкрепя.
- 4 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от better Разгледай мнение
Значи според теб задачата на един трактор се ограничава само до оран т.е най-тежката операция? Ако той не може да оре непрекъснато 8 часа той за нищо не става. Ок. А пръскането, култивирането, сеидбата, торенето, транспортът, балирането и т.н се прави от леки коли.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Тоя пък. Ти да не си се учил от Вожда си да разтягаш локуми? Това да не е в рубли?
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
И колко часа може да оре?
Има ли 1?
Всичко под 8 е пълна подиграФка
много се кефя на мантрата за МПС-та с електрозадвижване, колко са екологични и колко лесно ще заменят сегашните МПС-та на фосилно гориво (нефт).
Да оставим настрана въпроса за батериите - колко издържат като пробег и колко могат да работят на върхова мощност. Самото им производство, доколкото знам, е далеч от много екологично
Предполагам всички знаят, че има природни закони, които за разлика от човешките, не могат да се заобиколят. Енергията за задвижване на всички МПС-та по всички земни кълбета може приблизително да се сметне. Не знам колко милиона литри дизел и бензин отиват на ден за тия МПС-та, но не са малко. Хайде някой да сметне тия милиони литри на ден колко мегавата са.
Тия мегавати трябва да дойдат от някъде, т.е. от електроцентрали, но не от сегашните - те и сега са си претоварени.
Кой и кога ще ги построи тия централи, и най-важното - на какво ще работят? Ядрено гориво, въглища, ВЕЦ, газ, перки, солари, какво още...
Бам ти екологията.....
Да оставим настрана въпроса, че поне засега еленергията не може да се складира ефективно за сравнително дълго време, демек не е като варел да го налееш с бензин и да седи и да чака някой да си налее резервоара когато му е кеф.
Темата е дълга...Last edited by Kildirim_Bei; 26.04.2022, 06:19.Не се заяждам никога и с никой, но... истината винаги боли.
~ Enfant Sanssouci de Monde ~
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнениеДжуджи на ден получава над 2.5 млрд. от енергоносители...
- 3 Харесвания
Коментар
Коментар