Първоначално изпратено от satz
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще има ли война Украйна - Русия / Конфликтът Хамас-Израел
Collapse
X
-
-
al4en, мутри както се казва, те са напаст и като се има предвид колко са бедни хората в страната от която са тези са от тези докарали я до там - до просешка тояга. Крадели им пералните, как ще откраднат неща които хората там нямат, в каква мизерия живеят само като животни.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНещото което се сменя струва 10 - 15 лева е 2-3 часа труд, нищо му е нямало, просто е бил прегряван и то слабо. А може и гумичките на клапаните да не са били от подходяща гума. Но специално в България можеха да се купят правени от български майстор, които издържат дълго и каучука не се втвърдява, така че уплътняват остава еластичен до по висока температура - температурно устойчив както се казва. Тойота е имала проблем с тези уплътнителни малки семеринги са те в двигателите си и са почвали на малък пробег да горят масло, този българин им е продал рецептата за каучука срещу една чисто нова Тойота тъмно зелена. Проблема на Тойота им е коствал милиони долари и се излага марка и губи и пазар..познавам сина на този човек, Тойотата той още я кара и е фен на марката, скоро си купи на старо Тойота Камри. Поправя коли от сутрин до вечер, просто баща му е трябвало да им поиска на японците поне не знам - може би няколко милиона, примерно 5, произвеждат 10 милиона коли и това е по долар на кола да е, нещо такова. Та някой голям в кавички майстор ви е купил колата на 90 000 км , той двигателя е само разработен на толкова.
Коментар
-
Нещото което се сменя струва 10 - 15 лева е 2-3 часа труд, нищо му е нямало, просто е бил прегряван и то слабо. А може и гумичките на клапаните да не са били от подходяща гума. Но специално в България можеха да се купят правени от български майстор, които издържат дълго и каучука не се втвърдява, така че уплътняват остава еластичен до по висока температура - температурно устойчив както се казва. Тойота е имала проблем с тези уплътнителни малки семеринги са те в двигателите си и са почвали на малък пробег да горят масло, този българин им е продал рецептата за каучука срещу една чисто нова Тойота тъмно зелена. Проблема на Тойота им е коствал милиони долари и се излага марка и губи и пазар..познавам сина на този човек, Тойотата той още я кара и е фен на марката, скоро си купи на старо Тойота Камри. Поправя коли от сутрин до вечер, просто баща му е трябвало да им поиска на японците поне не знам - може би няколко милиона, примерно 5, произвеждат 10 милиона коли и това е по долар на кола да е, нещо такова. Та някой голям в кавички майстор ви е купил колата на 90 000 км , той двигателя е само разработен на толкова.D.Y.F-091066
Коментар
-
Оскверниха гробовете на Едит Пиаф, Балзак и Шопен!
Оскверниха гробовете на Едит Пиаф, Балзак и Шопен! В основата е Зеленски СНИМКИ (blitz.bg)
Украинци с тузарски джипове бият на убиване мъже посред бял ден в центъра на Виена
Украинци с тузарски джипове бият на убиване мъже посред бял ден в центъра на Виена ВИДЕО 18+ (blitz.bg)
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебай Митьо, здрави са, леките автомобили произведени в СССР бяха с ред и се чакаше много защото са здрави. Имаше полски фиати, купуваш го веднага, ЗАЗ дори спряха да ги внасят - украински, чупи се на другия - първия ден. На полския фиат ресурса на двигателя беше 100 000 км със зор, ако не дефектира е износен на толкова километри. Знаем ги много добре не сме слобопаметни. Ладите и особенно волгите въртяха по милион километра, в момента всичко западно е леш - дават му ресурс 150 000 км.
Вече беше началото на демокрацията и бяха почнали да се появяват западни возила втора ръка, съответно на Ладата ремонта щеше да струва повече от самата кола и логично отиде за скрап, въпреки перфектното купе.
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
Напротив. Дегресът е невероятен. Азимов беше прав.
Коментар
-
Първоначално изпратено от бай Митьо Разгледай мнение
Наборе излагаш се.....не разбираш как работи световната икономика....
То и старите налъми издържат повече от всяка съвременна обувка, ама ти с такива ли ходиш?
Коментар
-
[QUOTE=supertrader;n3928572][B]Mateev, старите и само някои модели издържаха, сега вече няма. Изчисляват ги за 150, да се подновяват. Един немец ми разправя, новия Фолксваген като му изтичала още гаранцията и почва да се обажда, ел.инсталацията и всякакви други неща и постоянно в сервиза. Обаче той си бил продал стария Пасат на комшията си, и видял че онзи пуска обява да го продава, не му се кара стар модел кола и продал новия и си купил неговия стария..така казва се оттървах и на сервиз не ходя, иначе излизане няма. И пак не са толкова здрави като онкато....,..
Като казваш "немец" ти разправя, къде живееш? Май и ти ползваш блага от западна Европа, а възхваляваш мизерията на изтока?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеMateev, старите и само някои модели издържаха, сега вече няма. Изчисляват ги за 150, да се подновяват. Един немец ми разправя, новия Фолксваген като му изтичала още гаранцията и почва да се обажда, ел.инсталацията и всякакви други неща и постоянно в сервиза. Обаче той си бил продал стария Пасат на комшията си, и видял че онзи пуска обява да го продава, не му се кара стар модел кола и продал новия и си купил неговия стария..така казва се оттървах и на сервиз не ходя, иначе излизане няма. И пак не са толкова здрави като онези елементарни коли, но направени с части проектирани от хора учили металознание. Ти знаеш ли че народа сега проектира на компютри всякакви машини и не знае ча такова нещо съществува, всяка фирма със собственни стандарти кой материал с кой работи с едни половината преписвани от някъде коефициенти. Месинг безоловен няма, защото такава сплав не може да се произвежда и правят втулки по машини за хранителновкусовата промишленост. Проблема е и че има много изгубени знания, техните носители са починали и с това знанията са изтрити.
То и старите налъми издържат повече от всяка съвременна обувка, ама ти с такива ли ходиш?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнениена колене
севрната православна жамахирия НА КОЛЕНЕ
ЕС трябва да запази хладнокръвие - Русия скоро няма да има къде да складира газа
"Газпром" може да бъде принуден да затваря кладенци, които трудно ще върне в експлоатация отново заради старото оборудване, смята Сорос
https://www.investor.bg/evropa/334/a...a-gaza-353020/
ЩЕ КОЛЕНИЧАТ и ще купуваме газ то "нигер със сняг" на ЕДНОЦИФРЕНИ ЦЕНИ!
АМИН
РАЗПАДА на ра$$ия Е ПО БЛИЗО ОТ ПЛАНИРАНЕТО
Коментар
-
Mateev, старите и само някои модели издържаха, сега вече няма. Изчисляват ги за 150, да се подновяват. Един немец ми разправя, новия Фолксваген като му изтичала още гаранцията и почва да се обажда, ел.инсталацията и всякакви други неща и постоянно в сервиза. Обаче той си бил продал стария Пасат на комшията си, и видял че онзи пуска обява да го продава, не му се кара стар модел кола и продал новия и си купил неговия стария..така казва се оттървах и на сервиз не ходя, иначе излизане няма. И пак не са толкова здрави като онези елементарни коли, но направени с части проектирани от хора учили металознание. Ти знаеш ли че народа сега проектира на компютри всякакви машини и не знае ча такова нещо съществува, всяка фирма със собственни стандарти кой материал с кой работи с едни половината преписвани от някъде коефициенти. Месинг безоловен няма, защото такава сплав не може да се произвежда и правят втулки по машини за хранителновкусовата промишленост. Проблема е и че има много изгубени знания, техните носители са починали и с това знанията са изтрити.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
Коментар