След 80-та година в България имаше страхотни условия да се произвеждат тежки машини, например тези преси най тежкия им детайл можеше да го направят в завод, който се намира на 2 километра растояние от завода в който са монтирани. Произвеждай такива машини и ги продавай по 10 милиона, всеки ще ги купи на 10 пъти по ниска цена. Нашите като им казаха цената за която беше направен един цилиндър и италианците след 24 часа долетяха да присъстват на монтажа, да го видят какво представлява, бяха го полирали и отвънк българския цилиндър, това смъква повърхностното напрежение на метала и вероятността налягането да го спука драстично намалява. Защо не тръгнахме по тоя път да произвеждаме и да печелим невероятни пари е друг въпрос. По машините имаше едни клапани хидравлични и едни датчици същите каквито сега произвежда и Матеев, всичко друго можеше да се произведе !
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще има ли война Украйна - Русия / Конфликтът Хамас-Израел
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениебай Митьо, да имаш тежка индустрия е огромно предимство. В завод в България имаха едни огромни италиански преси, по 50 милиона долара парчето и се случи на една от пресите да се спука цилиндър, главния мисля с метър и нещо диаметър. Разбира се го търсиха веднага като резервна част в Италия, но от там отговориха че ще се чака година, година и половина. Фирмата не произвежда хиляди бройки такива преси и когато са произвеждани частите са поръчвани на такива, които са оборудвани да могат да ги изработват. Българина като види зор и се оправя сам, оказа се че на другия ден намериха къде да се поръча в България и след 3-4 дена новия цилиндър се монтира и пресата почна да произвежда, не знам колко точно но десетки хиляди долари струваше продукцията и на ден, за една година щяха да инкасират загуба. Който няма тежко машиностроене в държавата си е изостанал, а и производството носи голяма печалба, помня че този цилиндър струваше няколко десетки хиляди лева, ако го бяха доставили от чужбина щеше да струва стотици хиляди, май 500 хиляди. Смятай колко струва материала, обработката щом може цената да е примерно под 50 хиляди лева, умножават се по 10 цените като им паднеш да купуваш. Ходил съм в такъв завод и той имаше поне 500 човека работници само, плюс 100 администрация и в целия завод в момента се правеха няколко огромни детайла, тези които са ги поръчали ще платят това нещо, тези заплати, дори хубав стол имаха в завода с белите покривки на масите, както си му е реда.
100 пъти повече можем да спечелим от исторически туризъм, спа и био земеделие. Нужна е правилна политика и веднъж завинаги да се преодолее пропагандата на остатъците от казионата псевдосоц наука, отгледана под руското крило.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от GiRo Разгледай мнениеДа припомним на всички каква е била България, преди тук да стъпи руският ботуш ..
Коментар
-
В Украйна примерно 80-те години както са с многото атомни централи сривовете в мрежата им не са изключителни случаи. Те мощности са имали в изобилие, но не са можели да ги балансират. Това ми го е казвал българин който е бил там, а в България още 70 и някоя година стабилизаторите за напрежение, които се ползваха за телевизори хората ги изхвърлиха.
Коментар
-
Да припомним на всички каква е била България, преди тук да стъпи руският ботуш ..Страната ни никога не е била сред богатите в Европа, но през 1939 г. икономиката ни имаше импулс и многобройни предимства Социалистическият режим десетилетия…Last edited by X_Y; 19.12.2022, 16:12.Не е препоръка за каквото и да било.
- 4 Харесвания
Коментар
-
бай Митьо, да имаш тежка индустрия е огромно предимство. В завод в България имаха едни огромни италиански преси, по 50 милиона долара парчето и се случи на една от пресите да се спука цилиндър, главния мисля с метър и нещо диаметър. Разбира се го търсиха веднага като резервна част в Италия, но от там отговориха че ще се чака година, година и половина. Фирмата не произвежда хиляди бройки такива преси и когато са произвеждани частите са поръчвани на такива, които са оборудвани да могат да ги изработват. Българина като види зор и се оправя сам, оказа се че на другия ден намериха къде да се поръча в България и след 3-4 дена новия цилиндър се монтира и пресата почна да произвежда, не знам колко точно но десетки хиляди долари струваше продукцията и на ден, за една година щяха да инкасират загуба. Който няма тежко машиностроене в държавата си е изостанал, а и производството носи голяма печалба, помня че този цилиндър струваше няколко десетки хиляди лева, ако го бяха доставили от чужбина щеше да струва стотици хиляди, май 500 хиляди. Смятай колко струва материала, обработката щом може цената да е примерно под 50 хиляди лева, умножават се по 10 цените като им паднеш да купуваш. Ходил съм в такъв завод и той имаше поне 500 човека работници само, плюс 100 администрация и в целия завод в момента се правеха няколко огромни детайла, тези които са ги поръчали ще платят това нещо, тези заплати, дори хубав стол имаха в завода с белите покривки на масите, както си му е реда.Last edited by DS66; 19.12.2022, 16:09.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениебай Митьо, Япония няма почти никакви суровини, но има тежко машиностроене в пълния му спектър, атомни централи си ги правят сами. Като няма суровини, просто се внасят. Сега за 30 години наистина не е като след онези 45, след тях България нощем цялата беше осветена, имаше улично осветление на пътища между близки селища, не само в населините места. Ако сравним с Гърция, там нощем беше тъмница, по островите си правеха ток с бензинови генераторчета, запалва го за половин час и толкова ползва ток. Тя и в момента е налична технологията да се правят тежки машини в България, например тежката част на една такава машина в Корея не могат да я направят по добре отколкото в България. Те ги внасят от Япония. Държавите в които могат да се правят тези неща се изброяват на пръстите на едната ръка. Например ако се появят малки реактори за атомни централи, станат популярни, такива ще могат да се произвеждат в България. Суровините ще се внасят, има много суровини.
Няма да забравя първият път, когато излезнах от БГ.....това беше най-впечатляващото... светлините навсякъде, като антипод на сивотата и мрака у нас.
Концлагер си беше България под съветската окупация.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Митко, без сериозни собствени суровини, тежка индустрия, се прави. Успешно. Няколко примера: Тайван, Сингапур, Корея, Япония и т.н.
Ей, не можете да си избиете тоя соц от главите си.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Всенародное движение Легиона «Свобода России»
За Россию! За Свободу! Слава Украине!
https://t.me/VDlegionoffreedom
От Москвы и до Сибири - декабрь стал урожайным для рельсовой войны русских партизан
Очередные «сюрпризы» от неизвестных партизан в России случились в Подмосковье.
15 декабря 2022 года нарушены графики движения поездов по направлению Москва - Тула и в районе Лобня в Подмосковье.
Причина уже традиционная - уничтожение системы сигнализации, централизации и блокировки железнодорожных путей.
Дорого, болезненно… Но увеличивает часы пребывания чмобиков на своей земле, удаляя их мучительную смерть в украинских черноземах…
Несколько дней назад их усилиями было нарушено функционирование транссибирской магистрали. 11 декабря очередной сбой в работе «Транссиб» - на этот раз из-за повреждения трансформатора высокого напряжения в районе нп Сорокино в Красноярском крае. По состоянию на вечер 11.12.22 жд линии на этом участке обесточены.
Предварительно ущерб составляет более 6 млн деревянных рублей.
Русские партизаны продолжают «тушить» жд сообщение в России
Днём 10.12.22 ими уничтожено СЦБ в районе г. Иваново. Графики движения эшелонов пересматриваются.
Вечером 09.12.22 в районе города Краснодар отмечаются изменения в графиках движения поездов и эшелонов.
Причина - по России распространяется волна диверсий неизвестных партизан. На этот раз они сожгли блоки СЦБ в окрестностях Краснодара, временно обесточив ж/д линии Краснодар - Крым.
В России продолжаются партизанские диверсии
На это раз партизаны вывели из строя два блока СЦБ в Москве. Это один из ключевых железнодорожных узлов логистики страны, который использовался военными с 24 февраля практически в режиме нон-стоп.
Таким образом активисты препятствуют переброски военной техники, личного состава и топлива на войну в Украину и приближают поражение преступного режима.
Алтайский край. Вечер 8 декабря 2022 года - приостановлено движение поездов на некоторых участках ж/д сообщения Чувашской республики.
Причина уже традиционная - неизвестные партизаны вывели из строя блоки СЦБ (сигнализации, централизации и блокировки).
В ночь на 6 декабря приостановлено движение пассажирских поездов и грузовых эшелонов по Транссибирской магистрали на участках железной дороги в районе Красноярска.
Причина - неизвестные партизаны уничтожили четыре устройства сигнализации централизации и блокирования (СЦБ).
https://t.me/VDlegionoffreedom/3097
- 1 like
Коментар
-
ДНР и ЛНР искаха да се присъединят към русия
Рашистите започнаха нова вълна на терор – задържат жителите, които искат да напуснат окупираните територии през принудителната “новогодишна ваканция”.
▪️ За една седмица от териториите на четирите окупирани области – Запорожка, Херсонска, Донецка и Луганска в посока Запорожие окупаторите са пропуснали само 174 човека.
А започвайки от 15-ти декември и в продължение на 3 дни не пускат никого от окупационните райони.
▪️ Засили се филтрацията и на алтернативните маршрути за евакуация.
По-рано можеше да се излезе от окупация през Донецка област или през Крим в посока Грузия или Естония и Латвия.
Зачестиха случаите, когато на границата с русия и европейските държави рашистите връщат украинските коли обратно.
‼️ Ето го поредния пример за терор на окупаторите в действие: те толкова се страхуват от настъпление на ВСУ, че държат цивилни като заложници в качеството на “жив щит”.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеКакто се казва, на печелившите честито.Не е препоръка за каквото и да било.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Yori Разгледай мнение
Не може само със старшинки, някой трябва да вдигне интелектуалното ниводаже на него му е неудобно
- 1 like
Коментар
-
бай Митьо, Япония няма почти никакви суровини, но има тежко машиностроене в пълния му спектър, атомни централи си ги правят сами. Като няма суровини, просто се внасят. Сега за 30 години наистина не е като след онези 45, след тях България нощем цялата беше осветена, имаше улично осветление на пътища между близки селища, не само в населините места. Ако сравним с Гърция, там нощем беше тъмница, по островите си правеха ток с бензинови генераторчета, запалва го за половин час и толкова ползва ток. Тя и в момента е налична технологията да се правят тежки машини в България, например тежката част на една такава машина в Корея не могат да я направят по добре отколкото в България. Те ги внасят от Япония. Държавите в които могат да се правят тези неща се изброяват на пръстите на едната ръка. Например ако се появят малки реактори за атомни централи, станат популярни, такива ще могат да се произвеждат в България. Суровините ще се внасят, има много суровини.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Yori Разгледай мнение
Не може само със старшинки, някой трябва да вдигне интелектуалното ниво
Коментар
Коментар