IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще има ли война Украйна - Русия / Конфликтът Хамас-Израел

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
    Разбрах, нищо не си разбрал от текста
    Може би още 500 години ви трябват и ще почнете да разбирате
    Либерастките похвати са ми много добре известни.Измества се темата и не се казва ИСТИНСКАТА причина, поради която хората са възмутени. А тя е,че това бе пошъл гей парад.
    Дъщеря ми ме попита защо тая леличка има брада.И аз й отговорих,че не е леличка,а чичко. И тогава детето се учуди защо е в рокля.
    И аз ю отговорих,че тоя чичко е луд.
    Вие искате да превърнете лудостта в норма.
    Дано на такива внуците ви зетьове да доведат.
    Last edited by Vergil1975; 28.07.2024, 21:00.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
      Разбрах, нищо не си разбрал от текста
      Може би още 500 години ви трябват и ще почнете да разбирате
      Барби всичко е супе, но ако е така защо се извиняват организаторите. Предполагам си чувал че дим без огън няма

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Бъpзоходко Разгледай мнение
        "Тайната Вечеря" написано в кавички е картина на Леонардо ДаВинчи. Тайната Вечеря разказана в евангелията е еввангелско събитие. Това което беше пародирано на церемонията беше картината. Самото събитие няма как да бъде пародирано на сцена. Липсва визуален образ от самото събитие. Така че пародията се отнася единствено и само до въпросната картина. А тя както вече отбелязах е стенопис в трапезария. на манастир.
        По някоето време в трапезарията е правена нова врата непосредствено под картината и част от горния праг на врата попада в долната част на картината. Монасите без никакви угризения разбиват стената и унищожават част от стенописа. Не е известно да са им исъхнали рцете или да са претърпяли някакво друго божие възмездие за това си деяние. Така че всевишния очевидно не го е възприел много тежко.
        По късно по време на наполеоновото нахлуване в Италия трапезарията е ползвана като конюшня и отново всемогъщия и всеблаг бог си трайка.
        Самия Леонардо също се "отличава" с известна мърлящина при изготвянето на фреската, като общо взето претупва работата, в резултат на което стенописа през следващите петстотин години почети непрекъснато се саморазрушава. С други думи самия Леонардо не се е отнесъл към творбата си като към нещо кой знае колко сакрално. Освен това в една трапезария едва ли биха представили наистина дълбоко религиозен сюжет. Цялата композиция е направена не по начина по който се реди една релана трапеза, а по начин такъв че масите на монасите в столовата да са като естествено продължеие на трапезата на Исус и Апостолите. Сиреч типична декоративна живопис, която ако небеше създадена от гениалния Леонардо, щеше да е само любопитна окраса, но не и култов обект. Но дори и създаден от Леонардо този стенопис не е място за религиозно поклонение, място пред което да се палят свещи, да се къди тамян и т.н.
        Така че по-спокойно по отношение на "Тайната Вечеря", стенописа, който беше пародиран, не е имал и няма никаква сакрална стойност. Което се потвърждава и от факта че госспод никого не порази с гръм, въпреки че метео обстановката предразполагаше..
        продължавай в същия дух.
        Не е нищУ ве, затуй ХИЛЯДИ ХУДОЖНИЦИ са я рисували "тайната вечеря". Я ми кажи една композиция която са я рисували ХИЛЯДИ ХУДОЖНИЦИ.
        И те ей така им хрумнало от НИЩОТО ЕДНО И СЪЩО ДА РИСУВАТ някакво нищо без никакво значение?!?!?!?!
        Айде от БОГА срам нямаш, ама да хулиш половината човечество ...
        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

        Коментар


        • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение

          При мен няма как да дойдеш, защото вълчицата в двора ще те изяде

          Но ако дойдеш във Франция и пуснеш това (Россия-1) https://vgtrk.ru/russiatv
          ще видиш трите пръста на Путлер
          Hmmm… can't reach this page

          vgtrk.ru’s server IP address could not be found.

          Try:
          • Checking the connection
          • Checking the proxy, firewall, and DNS settings
          ERR_NAME_NOT_RESOLVED

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Vergil1975 Разгледай мнение

            Всичко е прекрасно,а пък организаторите на това фрийк шоу се извиняват.
            А пък и тая дума не обелва за гей парада,който истински възмути нормалните хора.Ако беше направен етюд с тая картина от 17-и век с фигури, които присъстват в нея, нямаше да има никакво възмущение. Ама имаше травестити.
            Мъдите на един травестит са запечатани в това пошло фриик шоу.
            Няма да ги пускам да не ма изтрият
            И това ли възпитава или па е новата халтура е барбароне (да не си помислиш че е към теб)
            Last edited by bota156; 28.07.2024, 20:52.
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Vergil1975 Разгледай мнение
              Всичко е прекрасно,а пък организаторите на това фрийк шоу се извиняват.
              А пък и тая дума не обелва за гей парада,който истински възмути нормалните хора.Ако беше направен етюд с тая картина от 17-и век с фигури, които присъстват в нея, нямаше да има никакво възмущение. Ама имаше травестити.
              Разбрах, нищо не си разбрал от текста
              Може би още 500 години ви трябват и ще почнете да разбирате

              Коментар


              • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение

                Aneta Nedyalkova

                professeur at Ministère de l'Agriculture et de la Souveraineté alimentaire
                Conseillère Numérique France Services at Touraine Vallée de l'Indre
                Ambassadeur du Territoire at Tours Loire Valley
                Expert en communications at Entrepreneur
                Partner at International Business Alliance.Bulgaria
                Former Sales Executive at Media Plus Communication France
                ...
                Моят последен коментар за толкова коментираната церемония по откриването на Олимпиада Париж 2024.

                От Осанна до Разпни го, прочетох толкова коментари, че едно стана ясно: има харесали и не харесали. Съвсем нормално. Има обаче и такива, които изписаха ужасно обидни, а често - и тотално некоректни като информация, коментари без дори да си направят труда да прочетат малко повече и евентуално да разберат. От години не бях блокирала хора, този път го направих с цялото право, което ми дават социалните мрежи.
                Сега отговарям на молбата на Ели да сложа пост с детайли за спектакъла.

                Аз съм луд фен на епохата на Краля Слънце! Артистичният директор на откриването - Thomas Jolly, също е голям фен на тази епоха! Епоха, в която Кралят Слънце поставя началото на изключително много неща, които днес са част от нашето ежедневие - мода, дизайн, дипломация, етикет и протокол, организиране на мащабни събития с много артисти, музика, фойерверки…

                Затова е важно да уточня нещо, което много хора не разбраха. Откриването беше вид модерна реконструкция на традицията от времето на Луи XIV - на процесиите с кораби, които са се организирали по Сена. За тях придворният композитор Жан-Батист Люли е създавал сценарии на постановки по кейовете на реката с музиканти, балетисти и акробати. Царската свита ги е наблюдавала от корабите и понякога е спирала при тях. Може да се каже, че спектакълът е истинска културна реконструкция на онази епоха.

                Всеки елемент по маршрута на атлетите, край всеки парижки културен паметник, имаше история и символика. Нищо не беше случайно и хаотично. Всичко имаше разказ и послание, а уникалните парижки сгради, бяха естествен фон.

                Целият спектакъл беше подчинен на 12 картини:
                Очарование, Синхрон, Свобода, Равенство, Братство,
                Солидарност на жените, Спортен дух, Празничност, Тъмнина,
                Тържественост, Солидарност, Вечност.


                Редуваха се елементи от историята на Франция, пресъздадени с типичния френски артистичен гений, който умее да съчетава традиция и модернизъм.

                Церемонията почете жени, чийто исторически принос често е бил пренебрегван, със статуи, които се очаква да останат по улиците на Париж: героините на правото на аборт Симон Вейл и Жизел Халими, гилотинираната революционерка Олимп дьо Гуж, комунарката в изгнание Луиз Мишел, или дори пионерката на женския спорт Алис Милиат, която се бори за включване на жените в Олимпийските игри и която не е била особено обичана от бащата на съвременния олимпизъм, Пиер дьо Кубертен.

                Това е и първата Олимпиада с равен брой участници мъже и жени!

                Дори накрая - балонът с олимпийския огън отдаде почит на първия опит за вдигане на балон през 1783 г. от братята Монголфие - точно на същото място в градините Тюйлери.

                Олимпийският огън, който всички ще виждат от целия град всяка вечер до края на игрите.
                А колкото до възмущението от “Тайната вечеря” - реално това НЕ беше картината на Леонардо! Това беше празника на Дионис с цялото разточителство на пиршеството, което този Бог символизира, а перформънсът следваше картината “Празникът на боговете” на Jan Harmensz van Biljert, рисувана 1635 г. и изложена в музей в Дижон. В центъра е Аполон, отпред лежи Дионис заобграден от други богове. Нека си спомним, че по време на първата Олимпиада, всички атлети са били голи, както и по време на гръцките и римските оргии…
                Ех, нужно е знание и широта на мисълта, нали?

                И още! Lutetia е френската форма на името, използвано от римляните - Lutetia или Lutetia Parisiorum за обозначаване на гало-римския град, известен днес като Париж, както и неговия oppidum. По това време Секуана е била галска богиня, която става покровителка на Сена. Тя беше тази, която разцепи водите с коня си...

                И такива препратки към историята и изкуството има за всеки елемент от спектакъла! Гениално!

                Да не забравяме също, че Франция е люлката на демокрацията, на човешките права, че е държава доказала, че може да вдига революции и да има изключително гражданско общество, което при нужда се обединява в името на страната си! Държава, в която никой на никого нищо не натрапва, в която всеки може да живее спокойно и равнопоставено без да е сочен с пръст, държава, която има за девиз трите силни думи:
                Свобода. Равенство. Братство.


                Не случайно Томас Жоли споделя:
                „Във Франция имаме право да се обичаме, както искаме, с когото искаме, във Франция имаме право да вярваме и да не вярваме. Във Франция имаме много права“.

                И накрая - преди да търсим кусури, нека първо оценим мащабите на това, което се случи. Париж беше превърнат в сцена, стадион, театър! Този милионен град приюти в центъра си декори, светлини, перформънси, музика, стотици артисти и над 300 000 човека публика! Можем ли дори да си представим каква организация, полет на въображението и организация изисква това! И то без нито една репетиция на самото място, за да не се издаде тайната на спектакъла! Нито една репетиция! Занимавам се със събития от 30 години… всичко това даже не мога да го асимилирам как би могло да се случи!

                Париж винаги оцелява и тържествува. След революции и войни. След огромните критики към Айфеловата кула при нейното построяване, за да се превърне в един от най-големите френски символи. След съвременните критики при построяването на стъклените пирамиди в двора на Лувъра, край които днес се вихрят опашки за влизане в най-посещавания музей в Европа и където всички се снимат. Париж тържествува и сега. За да ни подари поредната история за вечността.
                Защото французите отдавна са доказали, че имат визия за света и знаят как да строят мостове от миналото към бъдещето.

                И преди да съм забравила! Не е никак случайно, че Селин Дион избра именно тази церемония и този спектакъл, за да се върне отново на музикалната сцена! И понеже Франция обича елегантността до последния възможен детайл, в модна къща “Диор” са ушили и подарили на Селин роклята за нейното представяне. 1000 часа ръчна изработка за пришиването на хиляди кристали и сребристи нишки…

                "Citius, Altius, Fortius – Communiter" - “По-бързо, по-високо, по-силно - заедно!”
                Заедно! Не случайно Тони Естанге заяви: “Дори, ако игрите нямат силата да решат всичко, дори ако дискриминацията и конфликтите в света няма да изчезнат, тази вечер вие ни напомнихте колко красиво е човечеството, когато се събере заедно.”
                Велики думи!


                Всеки вижда толкова, колкото знае и колкото може.
                Въпрос на интелект, култура и светоусещане.
                Пък и вековният Париж написа поредната си блестяща история -
                дали се интересува от нашето мнение?
                Всичко е прекрасно,а пък организаторите на това фрийк шоу се извиняват.
                А пък и тая дума не обелва за гей парада,който истински възмути нормалните хора.Ако беше направен етюд с тая картина от 17-и век с фигури, които присъстват в нея, нямаше да има никакво възмущение. Ама имаше травестити.
                Last edited by X_Y; 28.07.2024, 20:19.

                Коментар


                • **************************************************
                  Aneta Nedyalkova
                  professeur at Ministère de l'Agriculture et de la Souveraineté alimentaire
                  Conseillère Numérique France Services at Touraine Vallée de l'Indre
                  Ambassadeur du Territoire at Tours Loire Valley
                  Expert en communications at Entrepreneur
                  Partner at International Business Alliance.Bulgaria
                  Former Sales Executive at Media Plus Communication France
                  ...
                  Моят последен коментар за толкова коментираната церемония по откриването на Олимпиада Париж 2024.

                  От Осанна до Разпни го, прочетох толкова коментари, че едно стана ясно: има харесали и не харесали. Съвсем нормално. Има обаче и такива, които изписаха ужасно обидни, а често - и тотално некоректни като информация, коментари без дори да си направят труда да прочетат малко повече и евентуално да разберат. От години не бях блокирала хора, този път го направих с цялото право, което ми дават социалните мрежи.
                  Сега отговарям на молбата на Ели да сложа пост с детайли за спектакъла.

                  Аз съм луд фен на епохата на Краля Слънце! Артистичният директор на откриването - Thomas Jolly, също е голям фен на тази епоха! Епоха, в която Кралят Слънце поставя началото на изключително много неща, които днес са част от нашето ежедневие - мода, дизайн, дипломация, етикет и протокол, организиране на мащабни събития с много артисти, музика, фойерверки…

                  Затова е важно да уточня нещо, което много хора не разбраха. Откриването беше вид модерна реконструкция на традицията от времето на Луи XIV - на процесиите с кораби, които са се организирали по Сена. За тях придворният композитор Жан-Батист Люли е създавал сценарии на постановки по кейовете на реката с музиканти, балетисти и акробати. Царската свита ги е наблюдавала от корабите и понякога е спирала при тях. Може да се каже, че спектакълът е истинска културна реконструкция на онази епоха.

                  Всеки елемент по маршрута на атлетите, край всеки парижки културен паметник, имаше история и символика. Нищо не беше случайно и хаотично. Всичко имаше разказ и послание, а уникалните парижки сгради, бяха естествен фон.

                  Целият спектакъл беше подчинен на 12 картини:
                  Очарование, Синхрон, Свобода, Равенство, Братство,
                  Солидарност на жените, Спортен дух, Празничност, Тъмнина,
                  Тържественост, Солидарност, Вечност.


                  Редуваха се елементи от историята на Франция, пресъздадени с типичния френски артистичен гений, който умее да съчетава традиция и модернизъм.

                  Церемонията почете жени, чийто исторически принос често е бил пренебрегван, със статуи, които се очаква да останат по улиците на Париж: героините на правото на аборт Симон Вейл и Жизел Халими, гилотинираната революционерка Олимп дьо Гуж, комунарката в изгнание Луиз Мишел, или дори пионерката на женския спорт Алис Милиат, която се бори за включване на жените в Олимпийските игри и която не е била особено обичана от бащата на съвременния олимпизъм, Пиер дьо Кубертен.

                  Това е и първата Олимпиада с равен брой участници мъже и жени!

                  Дори накрая - балонът с олимпийския огън отдаде почит на първия опит за вдигане на балон през 1783 г. от братята Монголфие - точно на същото място в градините Тюйлери.

                  Олимпийският огън, който всички ще виждат от целия град всяка вечер до края на игрите.
                  А колкото до възмущението от “Тайната вечеря” - реално това НЕ беше картината на Леонардо! Това беше празника на Дионис с цялото разточителство на пиршеството, което този Бог символизира, а перформънсът следваше картината “Празникът на боговете” на Jan Harmensz van Biljert, рисувана 1635 г. и изложена в музей в Дижон. В центъра е Аполон, отпред лежи Дионис заобграден от други богове. Нека си спомним, че по време на първата Олимпиада, всички атлети са били голи, както и по време на гръцките и римските оргии…
                  Ех, нужно е знание и широта на мисълта, нали?

                  И още! Lutetia е френската форма на името, използвано от римляните - Lutetia или Lutetia Parisiorum за обозначаване на гало-римския град, известен днес като Париж, както и неговия oppidum. По това време Секуана е била галска богиня, която става покровителка на Сена. Тя беше тази, която разцепи водите с коня си...

                  И такива препратки към историята и изкуството има за всеки елемент от спектакъла! Гениално!

                  Да не забравяме също, че Франция е люлката на демокрацията, на човешките права, че е държава доказала, че може да вдига революции и да има изключително гражданско общество, което при нужда се обединява в името на страната си! Държава, в която никой на никого нищо не натрапва, в която всеки може да живее спокойно и равнопоставено без да е сочен с пръст, държава, която има за девиз трите силни думи:
                  Свобода. Равенство. Братство.


                  Не случайно Томас Жоли споделя:
                  „Във Франция имаме право да се обичаме, както искаме, с когото искаме, във Франция имаме право да вярваме и да не вярваме. Във Франция имаме много права“.

                  И накрая - преди да търсим кусури, нека първо оценим мащабите на това, което се случи. Париж беше превърнат в сцена, стадион, театър! Този милионен град приюти в центъра си декори, светлини, перформънси, музика, стотици артисти и над 300 000 човека публика! Можем ли дори да си представим каква организация, полет на въображението и организация изисква това! И то без нито една репетиция на самото място, за да не се издаде тайната на спектакъла! Нито една репетиция! Занимавам се със събития от 30 години… всичко това даже не мога да го асимилирам как би могло да се случи!

                  Париж винаги оцелява и тържествува. След революции и войни. След огромните критики към Айфеловата кула при нейното построяване, за да се превърне в един от най-големите френски символи. След съвременните критики при построяването на стъклените пирамиди в двора на Лувъра, край които днес се вихрят опашки за влизане в най-посещавания музей в Европа и където всички се снимат. Париж тържествува и сега. За да ни подари поредната история за вечността.
                  Защото французите отдавна са доказали, че имат визия за света и знаят как да строят мостове от миналото към бъдещето.

                  И преди да съм забравила! Не е никак случайно, че Селин Дион избра именно тази церемония и този спектакъл, за да се върне отново на музикалната сцена! И понеже Франция обича елегантността до последния възможен детайл, в модна къща “Диор” са ушили и подарили на Селин роклята за нейното представяне. 1000 часа ръчна изработка за пришиването на хиляди кристали и сребристи нишки…

                  "Citius, Altius, Fortius – Communiter" - “По-бързо, по-високо, по-силно - заедно!”
                  Заедно! Не случайно Тони Естанге заяви: “Дори, ако игрите нямат силата да решат всичко, дори ако дискриминацията и конфликтите в света няма да изчезнат, тази вечер вие ни напомнихте колко красиво е човечеството, когато се събере заедно.”
                  Велики думи!


                  Всеки вижда толкова, колкото знае и колкото може.
                  Въпрос на интелект, култура и светоусещане.
                  Пък и вековният Париж написа поредната си блестяща история -
                  дали се интересува от нашето мнение?
                  Last edited by X_Y; 28.07.2024, 20:20.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Бъpзоходко Разгледай мнение
                    "Тайната Вечеря" написано в кавички е картина на Леонардо ДаВинчи. Тайната Вечеря разказана в евангелията е еввангелско събитие. Това което беше пародирано на церемонията беше картината. Самото събитие няма как да бъде пародирано на сцена. Липсва визуален образ от самото събитие. Така че пародията се отнася единствено и само до въпросната картина. А тя както вече отбелязах е стенопис в трапезария. на манастир.
                    По някоето време в трапезарията е правена нова врата непосредствено под картината и част от горния праг на врата попада в долната част на картината. Монасите без никакви угризения разбиват стената и унищожават част от стенописа. Не е известно да са им исъхнали рцете или да са претърпяли някакво друго божие възмездие за това си деяние. Така че всевишния очевидно не го е възприел много тежко.
                    По късно по време на наполеоновото нахлуване в Италия трапезарията е ползвана като конюшня и отново всемогъщия и всеблаг бог си трайка.
                    Самия Леонардо също се "отличава" с известна мърлящина при изготвянето на фреската, като общо взето претупва работата, в резултат на което стенописа през следващите петстотин години почети непрекъснато се саморазрушава. С други думи самия Леонардо не се е отнесъл към творбата си като към нещо кой знае колко сакрално. Освен това в една трапезария едва ли биха представили наистина дълбоко религиозен сюжет. Цялата композиция е направена не по начина по който се реди една релана трапеза, а по начин такъв че масите на монасите в столовата да са като естествено продължеие на трапезата на Исус и Апостолите. Сиреч типична декоративна живопис, която ако небеше създадена от гениалния Леонардо, щеше да е само любопитна окраса, но не и култов обект. Но дори и създаден от Леонардо този стенопис не е място за религиозно поклонение, място пред което да се палят свещи, да се къди тамян и т.н.
                    Така че по-спокойно по отношение на "Тайната Вечеря", стенописа, който беше пародиран, не е имал и няма никаква сакрална стойност. Което се потвърждава и от факта че госспод никого не порази с гръм, въпреки че метео обстановката предразполагаше..
                    Каквито и "умнотии" да ръсиш , колкото и да ти ръкопляска и да ти се радва барбалячко, на нормалните хора не им хареса , не "сатирата на картината".... както се опитваш да вмениш а подигравката с образите на тази картина.....
                    на тази картина са Исус Христос и 12-те апостоли.... и колкото и да разказваш забавни случки за монасите или Наполеон и неговите коне фактът че на масата на която са изображени Исус Христос и апостолите му в оригинала .....в соросоидното - либерастко откриване на Олимпиадата....бяха насадени драг кралица ... чернокож...джудже....жена с брада....дебелана 170 кг.......тоест все малформации на обществото ни , все същества към които соросоидите - либерасти се мъчат да ни насадят "толерантност" ......
                    NO PASARAN .....крещят всички разумни хора ...
                    Дори французи реват по туитър и инстаграм , извинявайки се разумната част от Човечеството .....

                    А разказите за картината но Леонардо , за монасите и конете на Наполеон мажеш да ги разказваш на барбалончо........
                    Разумните хора знаят че изобщо ни става въпрос за това ....
                    Става въпрос за Война между два свята .....

                    Коментар


                    • А какво ли щеше да се случи на интелектуалците без сексуални предразсъдъци ако бяха избрали някоя по-актуална за днешна Франция тематика? Например полетът на Мохамед от Мека, в който отряд брадати жени насочва птицата на пророка с лазери?

                      Питам за един прогресивен приятел, че го е шубе да пита сам.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение


                        "To all bigots and homophobes, eaten away by their own prudishness and intellectual laziness, predicting today the destruction of Paris like a new Sodom and Gomorrah:
                        The reference of the opening ceremony is not “The Last Supper” by DaVinci, but Jan Harmensz van Bijlert’s “The Feast of the Gods” (1635)—the Olympian gods celebrating Thetis and Peleus wedding, with Apollo crowned at the center of the table (not Jesus Christ) and Dionysus in the foreground.
                        Ladies and gentlemen, take a deep breath, then, relax your perineum, and open a little art book from time to time (the Bible doesn’t count)"

                        Ето малко ограмотяване по темата:

                        Jan Harmensz van Biljert е Нидерландски протестант,
                        който през 17 век е намерил за удачно да се подиграе на християнството,
                        изповядвано от римо-католицизма.

                        През това време е много прясна раната от свирепите и кървави войни
                        в съседна Франция между римо-католици и протестанти,
                        в които са избити десетки хиляди и от двете страни.
                        Хиляди френски протестанти намират убежище в Нидерландия
                        и там религиозните войни отекват с огромна сила.

                        Картината, която уж е пир на боговете, какъвто сюжет не е познат от древността,
                        на практика е подигравка с "Тайната вечеря" на Христос. XVII век


                        Не разбрахте ли, че вече сте в XXI век
                        И се разберете най после кой бог е там горе при спътниците,
                        че много станаха сектите с богове, и все се избивате заради тях

                        Чудя се как нормални мислещи човеци могат да четат и да вярват на такива глупости

                        П.П. Поздравявам
                        Бъpзоходко Наистина има дар слово
                        Значи щом са се подиграли с християнството с пресъздаване на картина от 17-и век, не се брои.Уникално разсъждение. А и на тази картина НЯМА травестити,нито 150 килограмови хипопотами.Така че това извращение е подигравка и с автора на картината.
                        А и в 21-и век,както и в 11-и обличането на мъже в женски дрехи е извращение.
                        А и на мен не ми пука толкова за религията, колкото, че се пропагандират гнусотии сред децата.
                        Пожелавам на всички "модерни"хора внуците им да доведат зетьове и да носят поли.
                        Last edited by Vergil1975; 28.07.2024, 18:49.

                        Коментар





                        • "Живата картина всъщност е Празникът на боговете от Jan Harmensz van Biljert, рисувана около 1635 г. и понастоящем в музей в Дижон.
                          Изобразява богове, да! Тези на Олимп, които празнуват брака на Тетида и Пелей.
                          В центъра на масата е коронясан Аполон, не Христос.
                          Бакхус-Дионис лежи на преден план.

                          Богинята на олимпийските игри - Юнона или Хера е сестра и съпруга на Зевс.

                          Дали е търсена умишлено провокацията? Да. И този сегмент е адресиран към повърхността на съвремието ни, което се плъзга напълно игнорантно и бърза да осъди всичко, което не познава, но с претенцията на своя интелект.

                          Това е ролята на изкуство. Точно това.
                          И винаги е вървяло през бурните освирквания на невежеството.


                          Ето малко ограмотяване по темата:

                          Jan Harmensz van Biljert е Нидерландски протестант,
                          който през 17 век е намерил за удачно да се подиграе на християнството,
                          изповядвано от римо-католицизма.

                          През това време е много прясна раната от свирепите и кървави войни
                          в съседна Франция между римо-католици и протестанти,
                          в които са избити десетки хиляди и от двете страни.
                          Хиляди френски протестанти намират убежище в Нидерландия
                          и там религиозните войни отекват с огромна сила.

                          Картината, която уж е пир на боговете, какъвто сюжет не е познат от древността,
                          на практика е подигравка с "Тайната вечеря" на Христос. XVII век


                          Не разбрахте ли, че вече сте в XXI век
                          И се разберете най после кой бог е там горе при спътниците,
                          че много станаха сектите с богове, и все се избивате заради тях

                          За мнозина бремето на свободното изразяване е непосилно и непонятно.
                          Авторът на церемонията Тома Жоли:
                          "Никого не сме искали да засегнем, просто показахме Франция. А във Франция всеки човек може да бъде какъвто иска и да живее както иска. Това е свободата. И тя не е за всеки."


                          П.П. Поздравявам Бъpзоходко Наистина има дар слово
                          Last edited by barbaron; 28.07.2024, 18:54.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                            Тайната вечеря е последната вечеря на Иисус Христос с апостолите преди разпятието му.

                            И това не било свързано с християнството !?!?!?!?
                            Няма толкова нагъл богохулник
                            "Тайната Вечеря" написано в кавички е картина на Леонардо ДаВинчи. Тайната Вечеря разказана в евангелията е еввангелско събитие. Това което беше пародирано на церемонията беше картината. Самото събитие няма как да бъде пародирано на сцена. Липсва визуален образ от самото събитие. Така че пародията се отнася единствено и само до въпросната картина. А тя както вече отбелязах е стенопис в трапезария. на манастир.
                            По някоето време в трапезарията е правена нова врата непосредствено под картината и част от горния праг на врата попада в долната част на картината. Монасите без никакви угризения разбиват стената и унищожават част от стенописа. Не е известно да са им исъхнали рцете или да са претърпяли някакво друго божие възмездие за това си деяние. Така че всевишния очевидно не го е възприел много тежко.
                            По късно по време на наполеоновото нахлуване в Италия трапезарията е ползвана като конюшня и отново всемогъщия и всеблаг бог си трайка.
                            Самия Леонардо също се "отличава" с известна мърлящина при изготвянето на фреската, като общо взето претупва работата, в резултат на което стенописа през следващите петстотин години почети непрекъснато се саморазрушава. С други думи самия Леонардо не се е отнесъл към творбата си като към нещо кой знае колко сакрално. Освен това в една трапезария едва ли биха представили наистина дълбоко религиозен сюжет. Цялата композиция е направена не по начина по който се реди една релана трапеза, а по начин такъв че масите на монасите в столовата да са като естествено продължеие на трапезата на Исус и Апостолите. Сиреч типична декоративна живопис, която ако небеше създадена от гениалния Леонардо, щеше да е само любопитна окраса, но не и култов обект. Но дори и създаден от Леонардо този стенопис не е място за религиозно поклонение, място пред което да се палят свещи, да се къди тамян и т.н.
                            Така че по-спокойно по отношение на "Тайната Вечеря", стенописа, който беше пародиран, не е имал и няма никаква сакрална стойност. Което се потвърждава и от факта че госспод никого не порази с гръм, въпреки че метео обстановката предразполагаше..

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение


                              Ало, не разбрахте ли, че вече сте в XXI век
                              И се разберете най после кой бог е там горе при спътниците,
                              че много станаха сектите с богове, и все се избивате заради тях

                              Чудя се как нормални мислещи човеци могат да четат и да вярват на такива глупости
                              Да бе....XXI век сме .... и затова спокойно трябва да вярваме и да искаме това което соросоидите урсулофилисти ни предложиха като визия на Олимпиадата и това което всъщност ти защитаваш а именно съществуването на 72 пола и това че , примерно, ти след две години би могъл да забременееш от жена си и да родиш..... син който след осмата си година Всъщност ще се окаже дъщеря
                              Това е истината понеже сме 21-ви век...... нещата свързани с християнството и Исус Христос са според теб отживелица....

                              Коментар



                              • Церемонията по откриването на Олимпийските игри в Париж през 2024 г. получи многобройни положителни реакции, които подчертават нейната уникалност и емоционално въздействие:
                                • Великолепна обстановка: Церемонията се проведе по поречието на река Сена, което бе оценено високо заради зашеметяващия декор и новаторския подход. Това отклонение от традиционната обстановка на стадиона позволи да се направи грандиозна и обширна демонстрация на културното богатство на Франция[1][2].
                                • Емоционални изпълнения: Изпълненията на известни изпълнители, сред които Селин Дион, завладяха публиката. Изпълнението на Дион на „L'Hymne à l'amour“ от Айфеловата кула накара много зрители, включително и коментатори, да бъдат завладени от емоции[2][3].
                                • Празник на културата: Много участници и коментатори отбелязаха, че церемонията е показала най-добрите аспекти на Франция, като е отбелязала нейното художествено и културно наследство. Посетителите изразиха чувство на национална гордост и оптимизъм, оценявайки проявата на френското творчество и гостоприемство[1][4].
                                • Тема на глобалното сътрудничество: Лидерите, сред които председателят на Европейската комисия Урсула фон дер Лайен и министър-председателят на Канада Джъстин Трюдо, подчертаха темите на церемонията за глобалното сътрудничество и солидарността, отразявайки олимпийския дух на единство между народите[3][4].
                                • Логистичен успех: Въпреки предизвикателствата, като например лошото време, събитието беше управлявано ефективно, което позволи безпроблемно преживяване за посетителите и участниците. Организаторите и участниците дадоха висока оценка на логистичното изпълнение, което улесни придвижването на големи тълпи и интегрирането на церемонията в градския пейзаж[1][5].
                                • Международно признание: Церемонията е описана като „необикновена“ и „уникална“ от различни международни медии, като някои от тях отбелязват, че тя поставя висок стандарт за бъдещите олимпийски церемонии. Иновативното използване на Сена като сцена е особено подчертано като новаторски елемент на събитието[2][3][4].
                                Като цяло церемонията по откриването на Олимпийските игри в Париж през 2024 г.
                                беше високо оценена заради своята креативност, емоционална дълбочина
                                и успешното представяне на културната идентичност на Франция на световната сцена.

                                Цитати:
                                [1] https://www.africanews.com/2024/07/2...olympic-games/
                                [2] https://www.lemonde.fr/en/internatio...6700911_4.html
                                [3] https://www.euronews.com/my-europe/2...emony-in-paris
                                [4] https://www.telegraph.co.uk/olympics...nglish-french/
                                [5] https://www.lemonde.fr/en/sports/art...6701154_9.html

                                Коментар

                                Working...
                                X