Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Политика в България
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от petrg5s Разгледай мнение
Шофирал ли си в чужбина?
Ако беше щеше да знаеш за какво говорим.
А на колега Бай-Ганъо на когото 30км/ч се струват нещо от научната фантастика,това отдавна го има навън ,разбира се в определени райони/квартали не в целия град.За БГ е неприложимо,поради ред причини ,но основната е ,че при нас всичко е сбъркано.
Иначе здрав контрол+ефективни санкции дават прекрасни резултати.Ние няма смисъл да измисляме топлата вода.Просто трябва да "изплагиатстваме" разни неща от развитите нации
ПП.7 години в Германия,в различни периоди достатъчни ли са,като шофиране ,или да добавям и други локации...
ПП Чак сега забелязах на кого отговарям....Няма да се повтори!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Retro_696 Разгледай мнениеЗащо ти го пиша всичко това...Абсолютно съм съгласен с теб,че трябва да се прави всичко възможно да се намалят катастрофите...Но нека да не превръщаме всеки трагичен инцидент в - "тази държава за нищо не става","тука живеят само идиоти,мутри,престъпници..."малоумни сме ,не сме дорасли за нещо си.." и прочее....
Ако беше щеше да знаеш за какво говорим.
А на колега на когото 30км/ч се струват нещо от научната фантастика,това отдавна го има навън ,разбира се в определени райони/квартали не в целия град.За БГ е неприложимо,поради ред причини ,но основната е ,че при нас всичко е сбъркано.
Иначе здрав контрол+ефективни санкции дават прекрасни резултати.Ние няма смисъл да измисляме топлата вода.Просто трябва да "изплагиатстваме" разни неща от развитите нацииLast edited by X_Y; 18.05.2023, 18:41.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение
Сори, като общество не сме дорасли за описаното. Израстваме от деца с беззаконието, това ще се промени само насила със санкция
Малко цифри за 2022г.
България - 81 човека на 1млн.
САЩ -140 човека на 1млн.
Германия- 33 човека на 1млн.
Естествено,че в тоя случай,САЩ не бива да са ни пример,но пък не можем и да кажем ,че там цари някакво беззаконие,та затова имат почти два пъти повече жертви от нас на пътя....
Да ,сравнявайки се с Германия ,трябва да се стремим да намалим жертвите поне наполовина....Но Германия също е трябвало да извърви своя път...
1970- 270 човека на 1млн.
1980 -180 човека на 1млн.
1990 -140 човека на 1млн.
2000 - 85 човека на 1млн.
2010 - 50 човека на 1млн.
https://www.prnewswire.com/news-rele...301767609.html
https://www.adac.de/news/bilanz-verkehrstote/
https://www.mvr.bg/opp/%D0%BF%D0%BE%...B8%D0%BD%D0%B8
Между другото направи ми впечатление,че в Германия има 358 000 ранени,което е около 4000 души на 1млн.
В България 8400 ранени,което е приблизително около 1300 души на 1млн.
Не съм убеден обаче,че в България се вписват всички ранени в статистика,предполагам,че по-скоро тук се вписват само по-тежко ранените...А в Германия ,имайки предвид педантичността им,пристига линейката,човека леко поодран,но директно влиза в системата ,като ранен....
Защо ти го пиша всичко това...Абсолютно съм съгласен с теб,че трябва да се прави всичко възможно да се намалят катастрофите...Но нека да не превръщаме всеки трагичен инцидент в - "тази държава за нищо не става","тука живеят само идиоти,мутри,престъпници..."малоумни сме ,не сме дорасли за нещо си.." и прочее....
Тенденцията е ,че катастрофите с фатален изход и тука намаляват 1990 г. - 1900 жертви
2022 г - 530 жертви,т.е.,
1990г - 210 на 1млн.
2022 г.- 80 на 1млн.
Няма да се впускам в подробности,колко автомобила са се движили по пътищата 1990 г и колко сега..Last edited by Retro_696; 18.05.2023, 12:24.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Има и по-добро решение, но не знам защо не го правят. Ами както при тировете на всяка една лека кола се слага пломбиран тахограф (вече има и електронни) и всяко едно нарушение се записва в него, заедно с GPS координатите. И веднъж годишно при прегледа на колата данните от тахографа се свалят и на шофьора налагат няколко хиляди лева глоба, ако някъде не е карал както трябва.
А ако почакаме още няколко години в бъдещето, то тогава колите сами ще започнат да спазват пътните знаци и няма да дават на шофьора да превиши скоростта.
Коментар
-
Tsvetomir Genchev
16 мин ·
Рядко се изказвам на стената си за политика и подобни теми, но всичко това, което се вижда и случва тези дни някак ме натъжава, защото общо като народ, общество, ценности, не сме мръднали дори малко в израстването си след 1878г., освобождението.
Затова така силно отново резонират в мен думите от преди повече от 100 г., на големия приятел на България Константин Иречек !
Толкова сурова и неподправена истина:
1.Българин с българин не може да се разбере. Те все гръмогласят."
2. "България е с население 2 милиона души, което е разделено на три групи: бивши министри, настоящи министри и бъдещи министри."
3. "За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата."
4. "Българите са много неопитни и самонадеяни; със своите детински неразбранщини бъркат развитието и бъдащността на Отечеството си. Всеки иска да стане министър. Във време, гдето всички трябва да се заловят за усърдна работа, за да уредят и възвисят Отечеството си, занимават се с дребни лични препирни. Свидетелство за това са тукашните вестници, които в Европа са съвършенно без пример по своят си див език и стил. Няма възторг, няма самоотвержен патриотизъм, няма горещата любов за истината и за доброто, няма съгласие (рядко можеш да намериш тука няколко души приятели: единът мрази другия и няма по между им съгласие)...." - писмо от 20 феврyapи 1880 г.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнениеКамерите са решението. Навсякъде, 24 часа, електронни фишове. След няколко години само като видят знак за записване с камера и всички ще намалят скоростта.
А ако почакаме още няколко години в бъдещето, то тогава колите сами ще започнат да спазват пътните знаци и няма да дават на шофьора да превиши скоростта.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение
Сори, като общество не сме дорасли за описаното. Израстваме от деца с беззаконието, това ще се промени само насила със санкция
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Камерите са външен фактор, УЯЗВИМ на човешко въздействие. Истинското Решение е ВСЕКИ да бъде отговорен към и пред себе си, към и пред близките си и непознатите И ВСЕКИ ПЪТ, НАКАЗАНИЕТО ДА Е НЕОТВРАТИМО, независимо от това, свой, чужд, познат, непознат, приятел или не. Една условна присъда за убийство "по непредпазливост", т.к.извършителят не е бил осъждан, имал чисто досие или татко прокурор , ОБЕЗСМИСЛЯ ВСЯКАКВИ ПРОТЕСТИ И Т.Н.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение
Камерите са решението. Навсякъде, 24 часа, електронни фишове. След няколко години само като видят знак за записване с камера и всички ще намалят скоростта.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Изглежда, не правиш разлика. Ще ти обясня: Едно е фактически с колко се движиш (често) и съвсем друго, ако имаш законно наложено ОГРАНИЧЕНИЕ ДО тази скорост. За първото не могат, а за второто - напълно спокойно, могат - И СА ДЛЪЖНИ ДАЖЕ! - при констатиран факт на превишение, да ти налагат глоби и други административно-наказателни мерки.
Пример:
1. Имаш ограничение 60 км/ч, ама понеже често е задръстено, често, караш с 40. Тук, проблем нямаш. Случай 2: Имаш ограничение 30 км/ч и често, караш с 20. Нямаш проблеми. ВЕДНЪЖ да те сбарат с 50 км/ч, И СА ДЛЪЖНИ да те ожулят по максимума.
ЕТО ТАЗИ е Разликата.
СЪЩЕСТВЕНА Е.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от petrg5s Разгледай мнение
Ми тя и сега е толкова,заради задръстванията
Пример:
1. Имаш ограничение 60 км/ч, ама понеже често е задръстено, често, караш с 40. Тук, проблем нямаш. Случай 2: Имаш ограничение 30 км/ч и често, караш с 20. Нямаш проблеми. ВЕДНЪЖ да те сбарат с 50 км/ч, И СА ДЛЪЖНИ да те ожулят по максимума.
ЕТО ТАЗИ е Разликата.
СЪЩЕСТВЕНА Е.
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
Пълни глупости. В Бразилия понеже няма беззаконие и корупция. Ми в Нигерия? В Индия имаш ли представа как се спазват пътните закони или какво се случва като сама жена реши да се поразходи?
Що не страдат от липса на инвеститори?
- 4 Харесвания
Коментар
Коментар