Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Политика в България
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
ТЕ СА, а не "защо сте...".
Щом са в коалиция с партия на статуквото (твоята БСП) - моля да не ме пречисляваш към ИТН.
Разбира се - предаванията от шоуто на Слави - ще продължа да гледам, защото канят интересни гости - вчера гледах предаване, от преди няколко месеца, с две сестри - виртуози на пиано и цигулка, които от години са завършили в Австрия, работят, водят курсове и са известни в Австрия, но не и тук...
Слави разказва и доста вицове. Да, гласувах на изборите за ИТН, когато имаха необходимост да детронират 12-годишното управление.
Сега - "кой откъде е!" - за вас (БСП) е оправдено да сте патерица на лъжец, който нарушава НК... Нямате друг шанс.Last edited by power grid; 24.11.2021, 10:49.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Причината за такава тежка катастрофа много рядко е една.
Водачът може да е бил преуморен, да е пътувал повече часове, нощното време, лошата маркировка, недобрата настилка, малко хлъзгав участък заради нанесена кал, празни туби от нафта, сложени близо до двигателя, които при удара се смачкват, изпаренията от горивото попадат на изпускателния колектор ... и какво ли не още. Възможно е да има спукана предна гума, да е била регенерат, което е забранено. Следствието ще има много работа, а пожарът няма да го улесни.
Няма как да натоварваш държавата да следи кой колко уморен се качва да кара, дали кара денем или нощем или къде си слага тубите с нафта. Това си зависи от водача. В случая има доста регулации за автобусните превози - включая деца и детски екскурзии да не могат да пътуват нощем. Имаше един инцидент с наши деца, след който го въведоха това.
Включая и да намали скоростта при навлизане в хлъзгав участък. Лично аз в момента в който имам и най-малки съмнения че настилката е хлъзгава веднага намалявам скоростта до такава че при инцидент да пострадат само тенекиите. Същото е и при намалена видимост било щото е вечер, щото няма или не се вижда маркировката или има мъгла или нещо друго.
Няма да ти разправям как преди доста време при много гъста мъгла. Толкова гъста че ако си в началото на един ТИР не виждаш в края му какво има. Та се разминавам (не изпреварвам) с ТИР и на средата на разминаването ми изскача кола от мъглата, която го изпреварва. Добре че карах с бавна скорост (па и идиота дето изпреварваше не караше с много висока скорост). Та ме изхвърли в канавката, навъртях волана да избегна челен удар и хоп в канавката със сравнително ниска скорост. Като цяло нямаше щети, малко надраскана боя от храстите. Та искам да кажа, че в случая не е виновна мъглата, щото всеки с нея се оправдава - а водача, че не е съобразил че има мъгла и си изпреварва или кара нормално.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Като директор на задлъжнялата държавна университетска болница "Александровска" проф. Костадин Ангелов (сега депутат от ГЕРБ) е плащал за позитивно медийно отразяване на сайта skener.news, стана ясно от пост във фейсбук на доц. д-р Александър Оскар, завеждащ клиниката по очни болести. По думите му сайтът е получил над 50 хил. лв. за това от създаването му през 2017 г. до момента. Оскар популяризира този факт, след като стана обект на атака от същия сайт, подета и от други медии, близки до ГЕРБ, с очернящи обвинения, че е източил здравната каса...
CAPITAL.BG
Класика от ГЕРБ: Как срещу 50 хил. лв. публични пари се съсипва репутацията на противник
Проф. Костадин Ангелов е платил от
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнениеМоже ли и аз да кажа за пътя - в случая гербавите нямат особена вина, освен тази, че го направиха магистрала, ерго увеличиха скоростта по участъка. Този път не е предвиден за магистрала точно заради този участък, който не е строен по времето на герП и парадоксално или не, беше строен точно от македонска фирма. Проблемът на участъка е в самото му планиране - голямо изкачване, слизане в дол и пак изкачване, направено защото не е имало или са били спестени пари, вместо да се направи мост или тунел. Такива са били възможностите тогава, това е направено. Затова и ограничението беше 90 км в час, защото това не е и няма как да бъде магистрала точно заради този участък с тази огромна денивелация. Като дойдоха герП, първо го направиха скоростен и вдигнаха скоростта на 120, а вече е и 140, защото е част от магистрала Струма.
Това е проблемът - асфалтът точно там си е супер и много често сме говорили с колеги, че това е най-здравият асфалт, полаган някога у нас, но тази денивелация няма как да се промени, защото изначално си е такава. Отделно горе на баира, на отбивката за Боснек почти винаги има патрулка - та не е до асфалт или отбивка - явно шофьорът не е бил в кондиция+вече споменатото доста криво трасе, но то си е такова от 15 години и всеки, който е минал поне веднъж по него, го знае
- 2 Харесвания
Коментар
-
Може ли и аз да кажа за пътя - в случая гербавите нямат особена вина, освен тази, че го направиха магистрала, ерго увеличиха скоростта по участъка. Този път не е предвиден за магистрала точно заради този участък, който не е строен по времето на герП и парадоксално или не, беше строен точно от македонска фирма. Проблемът на участъка е в самото му планиране - голямо изкачване, слизане в дол и пак изкачване, направено защото не е имало или са били спестени пари, вместо да се направи мост или тунел. Такива са били възможностите тогава, това е направено. Затова и ограничението беше 90 км в час, защото това не е и няма как да бъде магистрала точно заради този участък с тази огромна денивелация. Като дойдоха герП, първо го направиха скоростен и вдигнаха скоростта на 120, а вече е и 140, защото е част от магистрала Струма.
Това е проблемът - асфалтът точно там си е супер и много често сме говорили с колеги, че това е най-здравият асфалт, полаган някога у нас, но тази денивелация няма как да се промени, защото изначално си е такава. Отделно горе на баира, на отбивката за Боснек почти винаги има патрулка - та не е до асфалт или отбивка - явно шофьорът не е бил в кондиция+вече споменатото доста криво трасе, но то си е такова от 15 години и всеки, който е минал поне веднъж по него, го знаеNever argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Не знам обаче едни други хора като се преасфалтира често викат, че се строи некачествено и не можело така, трябвало да бъде вечно. Та вземете се разберете, щото кой каквото и да направи винаги има рев.
В 90% вината е на водача, много рядко причината е техническа или в пътната настилка.
На първия участък на който сложиха камери за средна скорост (които в началото работеха, сега не знам дали работят). Но той беше нов, прав, дълъг, перфектен асфалт, перфектна маркировка след ремонт. Няколко километра перфектен участък, абсолютно прав като писта. Е там ставаха най-много катастрофи щото трафика натоварен и на хубав път джигитите искат да карат, съответно изпреварват джигитски и ставаха катастрофи.
Като сложиха две камери за средна скорост в двата края на участъка и първите джигити си получиха честитките. Сега всички карат с 90 там и рядко има изпреварвания, а катастрофи хич.
Водачът може да е бил преуморен, да е пътувал повече часове, нощното време, лошата маркировка, недобрата настилка, малко хлъзгав участък заради нанесена кал, празни туби от нафта, сложени близо до двигателя, които при удара се смачкват, изпаренията от горивото попадат на изпускателния колектор ... и какво ли не още. Възможно е да има спукана предна гума, да е била регенерат, което е забранено. Следствието ще има много работа, а пожарът няма да го улесни.
Рано е и е излишно да се хвърля вината на който и да е. И журналистите прекалиха в опитите си да се правят на разследващи. Цял ден, пък и днес само с това ни занимават.
И много ме е яд като кажат, че автобусът, респ. камионът, не е бил със зимни гуми. Така и не се научиха, че такива за автобусите и камионите няма.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Е и какво като ТОГАВА беше строен? Няма такъв път, такъв асфалт, който да издържи дори 10 години, какво да говорим за 15? За трите си мандата Тиквата трябваше да го преасфалтира поне два пъти изцяло, ама нали открадна парите? Затуй СЕГА пътят е в такова състояние.
В 90% вината е на водача, много рядко причината е техническа или в пътната настилка.
На първия участък на който сложиха камери за средна скорост (които в началото работеха, сега не знам дали работят). Но той беше нов, прав, дълъг, перфектен асфалт, перфектна маркировка след ремонт. Няколко километра перфектен участък, абсолютно прав като писта. Е там ставаха най-много катастрофи щото трафика натоварен и на хубав път джигитите искат да карат, съответно изпреварват джигитски и ставаха катастрофи.
Като сложиха две камери за средна скорост в двата края на участъка и първите джигити си получиха честитките. Сега всички карат с 90 там и рядко има изпреварвания, а катастрофи хич.
- 1 like
Коментар
-
Хубаво е днес да си припомним смразяващите заключения от някои доста сериозни проучвания, които са правени на тема пътни инциденти. Доказано е, че преди всичко по пътищата убиец е КОРУПЦИЯТА.
Дали причината за инцидент на пътя е нов път, но построен с компромиси поради отклоняване на средства, шофьори, които смятат, че могат да нарушават безнаказано правилата, или недобре поддържана инфраструктура, в основата винаги стои корупцията. Колкото по-добре изявена е, толкова по-тежки и чести са инцидентите на пътя. А според статистиката на ЕС ние държим рекорд по тежки инциденти
6nine.net
Корупцията убива на пътя!
„Здравейте! Днес е един трагичен ден!“. Така започват репортажите на всички телевизии. Всъщност така винаги започват репортажите след всеки един (пореден) инциден....
Коментар
-
Πpиopитeтни зa 4-тe пpeгoвapящи пapтии ca cтpoитeлcтвoтo нa мaгиcтpaлитe „Cтpyмa“ и „Xeмyc“, paзшиpявaнeтo нa тoл cиcтeмaтa, ĸaĸтo и peвизия нa ĸoнцecиoнни дoгoвopи
economic.bg
След 7 часа партийни разговори: Тол таксите ще растат, АПИ напуска МРРБ?
Коментар
-
Доносника на ДПС и агент Сава от ДС - мингана проститутка, измамник и крадец от Д.Дъбник- факи,Имхотеп -Мутишев е проститутка мекере и пълен боклук и отрепка престъпник ..Фамилия мингани престъпници и доносници- кражби, измами, просия,проституция и предателство
Това е телефона на измамника престъпник и доносник Мутишев пендела- обадете му се да му кажете, че е боклук и гнусна твар и крадец..
0893362440
Назначава съставите на СИК в гр.Долни Дъбник, Община Долни Дъбник, Област ПлевенБезспорните главни виновници за смъртта на хората от Северна Македония са всички отговорни министри на Борисов и самият Борисов, които през всичките седем години от откриването на магистралата оставиха отсечката с тази отбивка в това състояние.Фатма Усева Мутишева Председател ДПС Хатидже Дервишева Мутишева Член ДПС
- 1 like
Коментар
-
Доносник Елника - Огнян Гатев Дечев, мингана-проститутка измамник и крадец е проститутка мекере и пълен боклук и отрепка престъпник ..Фамилия мингани Дечеви престъпници и доносници- кражби, измами, просия,проституция и предателство
Това е телефона на измамника престъпник и доносник Елника педал- обадете му се да му кажете, че е боклук и гнусна твар и крадец..
0893362440
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Като краткосрочна мярка за намаляване на цената на тока
https://www.actualno.com/…/pregovorite-za-energetikata-pp…
actualno.com
Преговорите за енергетиката: ПП иска отлагане на либерализацията за битовите потребители
- 1 like
Коментар
-
КРАЖБИ И КОРУПЦИЯ В Д.ДЪБНИ
bTV Репортерите: #HUBAVOE - Версия Долни Дъбник
https://www.youtube.com/watch?v=r3WkbDIWYLY
Доносника на ДПС и агент Сава от ДС - мингана проститутка, измамник и крадец от Д.Дъбник- факи,Имхотеп -Мутишев е проститутка мекере и пълен боклук и отрепка престъпник ..Фамилия мингани престъпници и доносници- кражби, измами, просия,проституция и предателство
Това е телефона на измамника престъпник и доносник Мутишев педал- обадете му се да му кажете, че е боклук и гнусна твар и крадец..
0893362440Last edited by Kiro; 24.11.2021, 07:29.
- 1 like
Коментар
Коментар