IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика в България

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
    Може ли и аз да кажа за пътя - в случая гербавите нямат особена вина, освен тази, че го направиха магистрала, ерго увеличиха скоростта по участъка.
    Тука не съм съгласен с тебе.
    Когато Тиквата дойде на власт, в продължение на 4 години каквото и да стане, виновен му беше Станишев.
    Като се качи пак на коня след Орешарски, виновен в следващите пет години беше Орешарски, който бил "върнал държавата 10 години назад".

    Тъй че следващите 4 години виновен за всичко трябва да бъде Бойко. Точка.
    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Kaто дойде 2029 ще разберем че не са се отказали.Тия приказки ги слушам цял живот.Приказват едно правят друго

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

        Ясно е, че причините може да са различни но голяма част са в контрола на водача. Подчертал съм го в черно че за това само водача си отговаря. Айде за гумите може и фирмата да отговаря.

        Няма как да натоварваш държавата да следи кой колко уморен се качва да кара, дали кара денем или нощем или къде си слага тубите с нафта. Това си зависи от водача. В случая има доста регулации за автобусните превози - включая деца и детски екскурзии да не могат да пътуват нощем. Имаше един инцидент с наши деца, след който го въведоха това.

        Включая и да намали скоростта при навлизане в хлъзгав участък. Лично аз в момента в който имам и най-малки съмнения че настилката е хлъзгава веднага намалявам скоростта до такава че при инцидент да пострадат само тенекиите. Същото е и при намалена видимост било щото е вечер, щото няма или не се вижда маркировката или има мъгла или нещо друго.

        Няма да ти разправям как преди доста време при много гъста мъгла. Толкова гъста че ако си в началото на един ТИР не виждаш в края му какво има. Та се разминавам (не изпреварвам) с ТИР и на средата на разминаването ми изскача кола от мъглата, която го изпреварва. Добре че карах с бавна скорост (па и идиота дето изпреварваше не караше с много висока скорост). Та ме изхвърли в канавката, навъртях волана да избегна челен удар и хоп в канавката със сравнително ниска скорост. Като цяло нямаше щети, малко надраскана боя от храстите. Та искам да кажа, че в случая не е виновна мъглата, щото всеки с нея се оправдава - а водача, че не е съобразил че има мъгла и си изпреварва или кара нормално.
        Така е. Прав си, че водачът отговаря за безопасносттта на движението и в 90% той е виновен. Много малко са случаите, когато водачът не е можел да направи нищо. Например при внезапно навличане в участък с т.нар. "черен лед". Или по-често срещаният случай да е виновен друг водач, чиито действия е било невъзможно да се предвидят. Както и в безспорния случай на спукване на предна гума или отказ на спирачките, ама в последния случай водачът би трябвало да забележи спадането на налягането на въздуха в спирачната система. При хидравлични спирачки, като на леките автомобили, може да има внезапна загуба на спирачки, когато се спука трубопроводът и педала ти омекне. Обаче при въздушни спирачки, каквито са на всички камиони (големи) и автобусите, не може мигновено да спадне налягането в системата, освен ако не гръмне бутилката за въздух, но и тогава водачът трябва да чуе. Обаче от друга страна съвременните спирачни системи са такива, че ако нямаш налягане в системата и спирачката блокира. Така че и това не е.
        Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар




        • SEGABG.COM
          Германия се отказва от въглища, природен газ и ядрена енергия
          Германия се отказва от въгледобива още през 2030 година. За това са се разбрали Три

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение


            ТЕ СА, а не "защо сте...".

            Щом са в коалиция с партия на статуквото (твоята БСП) - моля да не ме пречисляваш към ИТН.

            Разбира се - предаванията от шоуто на Слави - ще продължа да гледам, защото канят интересни гости - вчера гледах предаване, от преди няколко месеца, с две сестри - виртуози на пиано и цигулка, които от години са завършили в Австрия, работят, водят курсове и са известни в Австрия, но не и тук...

            Слави разказва и доста вицове. Да, гласувах на изборите за ИТН, когато имаха необходимост да детронират 12-годишното управление.

            Сега - "кой откъде е!" - за вас (БСП) е оправдено да сте патерица на лъжец, който нарушава НК... Нямате друг шанс.
            Мико тука добре.Твоя работа е какво и кого да гледаш разбира се.Вчера слушах преговорите на тема енергетика и да ти кажа комунягите са нагли свини.Имат пет депутата ама Таско Ерменков не млъкна не млъкна.С дългия инкасатор се държаха се едно имат 180 депутата.Противни и гнусни твари.
            Last edited by power grid; 24.11.2021, 11:49.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

              Причината за такава тежка катастрофа много рядко е една.
              Водачът може да е бил преуморен, да е пътувал повече часове, нощното време, лошата маркировка, недобрата настилка, малко хлъзгав участък заради нанесена кал, празни туби от нафта, сложени близо до двигателя, които при удара се смачкват, изпаренията от горивото попадат на изпускателния колектор ... и какво ли не още. Възможно е да има спукана предна гума, да е била регенерат, което е забранено. Следствието ще има много работа, а пожарът няма да го улесни.
              Ясно е, че причините може да са различни но голяма част са в контрола на водача. Подчертал съм го в черно че за това само водача си отговаря. Айде за гумите може и фирмата да отговаря.

              Няма как да натоварваш държавата да следи кой колко уморен се качва да кара, дали кара денем или нощем или къде си слага тубите с нафта. Това си зависи от водача. В случая има доста регулации за автобусните превози - включая деца и детски екскурзии да не могат да пътуват нощем. Имаше един инцидент с наши деца, след който го въведоха това.

              Включая и да намали скоростта при навлизане в хлъзгав участък. Лично аз в момента в който имам и най-малки съмнения че настилката е хлъзгава веднага намалявам скоростта до такава че при инцидент да пострадат само тенекиите. Същото е и при намалена видимост било щото е вечер, щото няма или не се вижда маркировката или има мъгла или нещо друго.

              Няма да ти разправям как преди доста време при много гъста мъгла. Толкова гъста че ако си в началото на един ТИР не виждаш в края му какво има. Та се разминавам (не изпреварвам) с ТИР и на средата на разминаването ми изскача кола от мъглата, която го изпреварва. Добре че карах с бавна скорост (па и идиота дето изпреварваше не караше с много висока скорост). Та ме изхвърли в канавката, навъртях волана да избегна челен удар и хоп в канавката със сравнително ниска скорост. Като цяло нямаше щети, малко надраскана боя от храстите. Та искам да кажа, че в случая не е виновна мъглата, щото всеки с нея се оправдава - а водача, че не е съобразил че има мъгла и си изпреварва или кара нормално.

              Коментар


              • Като директор на задлъжнялата държавна университетска болница "Александровска" проф. Костадин Ангелов (сега депутат от ГЕРБ) е плащал за позитивно медийно отразяване на сайта skener.news, стана ясно от пост във фейсбук на доц. д-р Александър Оскар, завеждащ клиниката по очни болести. По думите му сайтът е получил над 50 хил. лв. за това от създаването му през 2017 г. до момента. Оскар популяризира този факт, след като стана обект на атака от същия сайт, подета и от други медии, близки до ГЕРБ, с очернящи обвинения, че е източил здравната каса...

                CAPITAL.BG
                Класика от ГЕРБ: Как срещу 50 хил. лв. публични пари се съсипва репутацията на противник
                Проф. Костадин Ангелов е платил от

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
                  Може ли и аз да кажа за пътя - в случая гербавите нямат особена вина, освен тази, че го направиха магистрала, ерго увеличиха скоростта по участъка. Този път не е предвиден за магистрала точно заради този участък, който не е строен по времето на герП и парадоксално или не, беше строен точно от македонска фирма. Проблемът на участъка е в самото му планиране - голямо изкачване, слизане в дол и пак изкачване, направено защото не е имало или са били спестени пари, вместо да се направи мост или тунел. Такива са били възможностите тогава, това е направено. Затова и ограничението беше 90 км в час, защото това не е и няма как да бъде магистрала точно заради този участък с тази огромна денивелация. Като дойдоха герП, първо го направиха скоростен и вдигнаха скоростта на 120, а вече е и 140, защото е част от магистрала Струма.

                  Това е проблемът - асфалтът точно там си е супер и много често сме говорили с колеги, че това е най-здравият асфалт, полаган някога у нас, но тази денивелация няма как да се промени, защото изначално си е такава. Отделно горе на баира, на отбивката за Боснек почти винаги има патрулка - та не е до асфалт или отбивка - явно шофьорът не е бил в кондиция+вече споменатото доста криво трасе, но то си е такова от 15 години и всеки, който е минал поне веднъж по него, го знае
                  Като сложим и тубите с нафта нали сме дребни душици и все келепира ни е в главата всичко си идва по местата.Ако митничарите бяха конфискували тубите това категорично нямаше да се случи

                  Коментар



                  • Във Франция шосетата са на 5 слоя.
                    • за формиране
                    • за основа - 20 см
                    • за база - 20 см
                    • за връзка - 10 см
                    • асфалт
                    А в България ?
                    Last edited by barbaron; 24.11.2021, 15:44.

                    Коментар


                    • Може ли и аз да кажа за пътя - в случая гербавите нямат особена вина, освен тази, че го направиха магистрала, ерго увеличиха скоростта по участъка. Този път не е предвиден за магистрала точно заради този участък, който не е строен по времето на герП и парадоксално или не, беше строен точно от македонска фирма. Проблемът на участъка е в самото му планиране - голямо изкачване, слизане в дол и пак изкачване, направено защото не е имало или са били спестени пари, вместо да се направи мост или тунел. Такива са били възможностите тогава, това е направено. Затова и ограничението беше 90 км в час, защото това не е и няма как да бъде магистрала точно заради този участък с тази огромна денивелация. Като дойдоха герП, първо го направиха скоростен и вдигнаха скоростта на 120, а вече е и 140, защото е част от магистрала Струма.

                      Това е проблемът - асфалтът точно там си е супер и много често сме говорили с колеги, че това е най-здравият асфалт, полаган някога у нас, но тази денивелация няма как да се промени, защото изначално си е такава. Отделно горе на баира, на отбивката за Боснек почти винаги има патрулка - та не е до асфалт или отбивка - явно шофьорът не е бил в кондиция+вече споменатото доста криво трасе, но то си е такова от 15 години и всеки, който е минал поне веднъж по него, го знае
                      Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                        Не знам обаче едни други хора като се преасфалтира често викат, че се строи некачествено и не можело така, трябвало да бъде вечно. Та вземете се разберете, щото кой каквото и да направи винаги има рев.

                        В 90% вината е на водача, много рядко причината е техническа или в пътната настилка.

                        На първия участък на който сложиха камери за средна скорост (които в началото работеха, сега не знам дали работят). Но той беше нов, прав, дълъг, перфектен асфалт, перфектна маркировка след ремонт. Няколко километра перфектен участък, абсолютно прав като писта. Е там ставаха най-много катастрофи щото трафика натоварен и на хубав път джигитите искат да карат, съответно изпреварват джигитски и ставаха катастрофи.

                        Като сложиха две камери за средна скорост в двата края на участъка и първите джигити си получиха честитките. Сега всички карат с 90 там и рядко има изпреварвания, а катастрофи хич.
                        Причината за такава тежка катастрофа много рядко е една.
                        Водачът може да е бил преуморен, да е пътувал повече часове, нощното време, лошата маркировка, недобрата настилка, малко хлъзгав участък заради нанесена кал, празни туби от нафта, сложени близо до двигателя, които при удара се смачкват, изпаренията от горивото попадат на изпускателния колектор ... и какво ли не още. Възможно е да има спукана предна гума, да е била регенерат, което е забранено. Следствието ще има много работа, а пожарът няма да го улесни.

                        Рано е и е излишно да се хвърля вината на който и да е. И журналистите прекалиха в опитите си да се правят на разследващи. Цял ден, пък и днес само с това ни занимават.
                        И много ме е яд като кажат, че автобусът, респ. камионът, не е бил със зимни гуми. Така и не се научиха, че такива за автобусите и камионите няма.
                        Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                          Е и какво като ТОГАВА беше строен? Няма такъв път, такъв асфалт, който да издържи дори 10 години, какво да говорим за 15? За трите си мандата Тиквата трябваше да го преасфалтира поне два пъти изцяло, ама нали открадна парите? Затуй СЕГА пътят е в такова състояние.
                          Не знам обаче едни други хора като се преасфалтира често викат, че се строи некачествено и не можело така, трябвало да бъде вечно. Та вземете се разберете, щото кой каквото и да направи винаги има рев.

                          В 90% вината е на водача, много рядко причината е техническа или в пътната настилка.

                          На първия участък на който сложиха камери за средна скорост (които в началото работеха, сега не знам дали работят). Но той беше нов, прав, дълъг, перфектен асфалт, перфектна маркировка след ремонт. Няколко километра перфектен участък, абсолютно прав като писта. Е там ставаха най-много катастрофи щото трафика натоварен и на хубав път джигитите искат да карат, съответно изпреварват джигитски и ставаха катастрофи.

                          Като сложиха две камери за средна скорост в двата края на участъка и първите джигити си получиха честитките. Сега всички карат с 90 там и рядко има изпреварвания, а катастрофи хич.

                          Коментар


                          • Хубаво е днес да си припомним смразяващите заключения от някои доста сериозни проучвания, които са правени на тема пътни инциденти. Доказано е, че преди всичко по пътищата убиец е КОРУПЦИЯТА.

                            Дали причината за инцидент на пътя е нов път, но построен с компромиси поради отклоняване на средства, шофьори, които смятат, че могат да нарушават безнаказано правилата, или недобре поддържана инфраструктура, в основата винаги стои корупцията. Колкото по-добре изявена е, толкова по-тежки и чести са инцидентите на пътя. А според статистиката на ЕС ние държим рекорд по тежки инциденти



                            6nine.net
                            Корупцията убива на пътя!
                            „Здравейте! Днес е един трагичен ден!“. Така започват репортажите на всички телевизии. Всъщност така винаги започват репортажите след всеки един (пореден) инциден....

                            Коментар


                            • Πpиopитeтни зa 4-тe пpeгoвapящи пapтии ca cтpoитeлcтвoтo нa мaгиcтpaлитe „Cтpyмa“ и „Xeмyc“, paзшиpявaнeтo нa тoл cиcтeмaтa, ĸaĸтo и peвизия нa ĸoнцecиoнни дoгoвopи




                              economic.bg
                              След 7 часа партийни разговори: Тол таксите ще растат, АПИ напуска МРРБ?

                              Коментар


                              • Доносника на ДПС и агент Сава от ДС - мингана проститутка, измамник и крадец от Д.Дъбник- факи,Имхотеп -Мутишев е проститутка мекере и пълен боклук и отрепка престъпник ..Фамилия мингани престъпници и доносници- кражби, измами, просия,проституция и предателство

                                Това е телефона на измамника престъпник и доносник Мутишев пендела- обадете му се да му кажете, че е боклук и гнусна твар и крадец..

                                0893362440

                                Назначава съставите на СИК в гр.Долни Дъбник, Община Долни Дъбник, Област Плевен
                                Фатма Усева Мутишева Председател ДПС
                                Хатидже Дервишева Мутишева Член ДПС
                                Безспорните главни виновници за смъртта на хората от Северна Македония са всички отговорни министри на Борисов и самият Борисов, които през всичките седем години от откриването на магистралата оставиха отсечката с тази отбивка в това състояние.

                                Коментар

                                Working...
                                X