Първоначално изпратено от bota156
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Политика в България
Collapse
X
-
Last edited by Jay Gould; 08.06.2022, 17:41.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
- 3 Харесвания
-
Готови сме за правителство на малцинството. Няма да харчим пари без надзор”. Тоза заяви премиерът Кирил Петков на пресконференция на „Продължаваме Промяната”. Тя се провежда минути след като Слави Трифонов обяви, че ИТН напуска коалицията.
mobile.frognews.bg
Кирил Петков: Готови сме за правителство на малцинството. Лорер: Ще има управление след днес
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от LaCosta Разгледай мнениеСлавчо се сети най-накрая да напусне правителството, а вие тука някакви кондуктори бистрите!Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 4 Харесвания
Коментар
-
Копейкин ще е премиер и ще имаме първия министър председател ял бой
2014 https://www.vesti.bg/bulgaria/incide...-video-6024941
Костадинов е с насинено око, за което си е извадил медицинско и възнамерява да съди Марешки. Инцидентът възникна около спор между бивши съпрузи за пари от наем на пицария на ул. „Студентска“ във Варна. Марешки бил намесен в спора от бившата съпруга, а Костадинов – от страна на бившия съпруг.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
В големите градове на България (и във Франция е така) - качването е от предната врата - до шофьора. Шофьорът не тръгва, докато не таксува влезлите
С кондукондуктор в София - касата на Гр. мобилност ще се напълни по-бързо.
Как се избива това с продажба на билетче от 1.60.
Оградното пано е 50лв метъра, система за контрол на достъпа - да е 5000лв. Да се скъсат да крадат повече от 100к трудно ще докарат. За 40млн са 400 спирки (реално 4000). Дали има толкова в София?
Да не говорим за СИГУРНОСТ, невъзможност за атентати, контрол на потока пътници .....Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеТова едва ли може да стане. Газа е политика и геопилитика и чак накрая технология. Уравнението което си описал не включва основния геополитически компонент.
http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Като в Гърция (Атина). Всички СПИРКИ СА ЗАГРАДЕНИ. Влизаш/излизаш само с БИЛЕТ или карта. Достатъчно е на натоварените - макс 50 спирки. по 10000 да дадат за 50метра ограда ще ги избият за 1 месец
С кондукондуктор в София - касата на Гр. мобилност ще се напълни по-бързо.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Другарю майор, разрешете да доложа!
Няма никакъв порблем от Ревитуса газа да минава в България през реверсивната връзка на Калотина. Има го и по картите отбелязано.
Проблемите с тази връзка са два.
Първия чисто технически е, че тази връзка работи в "симплекс" режим. Или газта върви от нас към Гърция, или от Гърция към нас, но не и едновремено в двете посоки. С дуги думи, ако искаме да ни пуснат газ от Ревитуса, то това може да стане само ако Гърците не получават или времено спре газа от нас към тях. Това би се случвало ако нашия газ от Русия наистина беше спрял. Тогава щеше да има часове от денонощието, през които Гърците, след изчепване на дневната си доза, биха могли да ни пускат на нас газа от Ревитуса. Понеже обаче нашата квота от Руски газ си тече реално физически, това упражнение става по-трудно от една страна и съвсем безсмислено от друга. Което всъщност е втората причина да не се транспортира газ от Ревитуса към България.
И така стигаме до ситуацията, при която ние си папкаме добрта стара Путинска газ. От Гърция към нас текат едни фактури а от нас към гърция едни пари плюс пари прим.
Та стигаме до парите Прим и защо ги плащаме? Причините са много, но една от тях е, за да може наш Кире Арвардо да изглежда як Антипутинист и пръв Евроантлантик. Зада може да иде в Давос да се удари юнашки в гърдите и след прословутото "Булгар Булгар", да заяви как за две седмици е премахнал нашата газова зависимост от Русия и злобното кремалско джудже. Следват аплодисменти и поклон.
Ей за този негов кеф ние ще платим едни пари прим. Щот Кире се води от максимата "Кеф Цена Няма". Хеле пък ако я плаща бюджета, сиреч народа.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеВсъщност ако отсреща в Грузия и Турция има терминали за сгъстен газ, а не втечнен, а тук във Варна или Бургас го поемаме 1-2 кораба в Черно море (за сгъстен) биха ни решили проблемите с газ от Средна Азия и дори Ирак и Иран (след време). За къси морски маршрути сгъстения е удобен, а терминалите за прием и зареждане сравнително евтини. За дълги маршрути е по-изгодно да се ползват танкери с втечнен. Ако направим това, с тучолята и грузинците, може да зареждаме и околните страни с газ.
До тук, според теб излиза, че от сайта за проследяване на корабите, плаващи в Световния океан - "може да зареждаме околните страни с газ..."...
...АКО... (можеш да развиеш тезата си)...
...Защото пък други ще те контрират, че в акваторията на България и на други места има милиони кубични метра газ...
И какво от това?
Най-евтин БЕШЕ газа по тръбата!
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнениеГ. Георгиев - председател на Столичния Общински съвет поставя въпроса - кога ще бъдат решени големите разходи на обществения транспорт в София и големите населени места... За София - приходите и разходите за обществен транспорт били в съотношение 1 : 2...
На това, министър-председателят Кирчо П. отговаря (ЦИТАТ) :
"Дупката в бюджета на Градска мобилност е огромна. . Трябва да решим тази дупка! Ако не я решим - дупката ще си остане!"
............
И почват да обсъждат несъвършенството на транспортната схема...
Не знаят ли, че този бюджет (на Обществения транспорт) се пълни по един начин ?
С купуване на билети!
За целта ВСЯКО превозно средство, освен шофьор - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да има И КОНДУКТОР (който продава билети и проверява редовността на превозните документи) !Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеВсъщност ако отсреща в Грузия и Турция има терминали за сгъстен газ, а не втечнен, а тук във Варна или Бургас го поемаме 1-2 кораба в Черно море (за сгъстен) биха ни решили проблемите с газ от Средна Азия и дори Ирак и Иран (след време). За къси морски маршрути сгъстения е удобен, а терминалите за прием и зареждане сравнително евтини. За дълги маршрути е по-изгодно да се ползват танкери с втечнен. Ако направим това, с тучолята и грузинците, може да зареждаме и околните страни с газ.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение....
http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Г. Георгиев - председател на Столичния Общински съвет поставя въпроса - кога ще бъдат решени големите разходи на обществения транспорт в София и големите населени места... За София - приходите и разходите за обществен транспорт били в съотношение 1 : 2...
На това, министър-председателят Кирчо П. отговаря (ЦИТАТ) :
"Дупката в бюджета на Градска мобилност е огромна. . Трябва да решим тази дупка! Ако не я решим - дупката ще си остане!"
............
И почват да обсъждат несъвършенството на транспортната схема...
Не знаят ли, че този бюджет (на Обществения транспорт) се пълни по един начин ?
С купуване на билети!
За целта ВСЯКО превозно средство, освен шофьор - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да има И КОНДУКТОР (който продава билети и проверява редовността на превозните документи) !
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеОтново крайно маипулативно представяне на нещата.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
Коментар