IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика в България

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение

    Сори, като общество не сме дорасли за описаното. Израстваме от деца с беззаконието, това ще се промени само насила със санкция
    Е,хайде да ни изкарваш ,че сме някакви аборигени....
    Малко цифри за 2022г.
    България - 81 човека на 1млн.
    САЩ -140 човека на 1млн.
    Германия- 33 човека на 1млн.

    Естествено,че в тоя случай,САЩ не бива да са ни пример,но пък не можем и да кажем ,че там цари някакво беззаконие,та затова имат почти два пъти повече жертви от нас на пътя....

    Да ,сравнявайки се с Германия ,трябва да се стремим да намалим жертвите поне наполовина....Но Германия също е трябвало да извърви своя път...
    1970- 270 човека на 1млн.
    1980 -180 човека на 1млн.
    1990 -140 човека на 1млн.
    2000 - 85 човека на 1млн.
    2010 - 50 човека на 1млн.

    https://www.prnewswire.com/news-rele...301767609.html
    https://www.adac.de/news/bilanz-verkehrstote/
    https://www.mvr.bg/opp/%D0%BF%D0%BE%...B8%D0%BD%D0%B8

    Между другото направи ми впечатление,че в Германия има 358 000 ранени,което е около 4000 души на 1млн.
    В България 8400 ранени,което е приблизително около 1300 души на 1млн.
    Не съм убеден обаче,че в България се вписват всички ранени в статистика,предполагам,че по-скоро тук се вписват само по-тежко ранените...А в Германия ,имайки предвид педантичността им,пристига линейката,човека леко поодран,но директно влиза в системата ,като ранен....

    Защо ти го пиша всичко това...Абсолютно съм съгласен с теб,че трябва да се прави всичко възможно да се намалят катастрофите...Но нека да не превръщаме всеки трагичен инцидент в - "тази държава за нищо не става","тука живеят само идиоти,мутри,престъпници..."малоумни сме ,не сме дорасли за нещо си.." и прочее....

    Тенденцията е ,че катастрофите с фатален изход и тука намаляват 1990 г. - 1900 жертви
    2022 г - 530 жертви,т.е.,

    1990г - 210 на 1млн.
    2022 г.- 80 на 1млн.

    Няма да се впускам в подробности,колко автомобила са се движили по пътищата 1990 г и колко сега..
    Last edited by Retro_696; 18.05.2023, 13:24.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

      Има и по-добро решение, но не знам защо не го правят. Ами както при тировете на всяка една лека кола се слага пломбиран тахограф (вече има и електронни) и всяко едно нарушение се записва в него, заедно с GPS координатите. И веднъж годишно при прегледа на колата данните от тахографа се свалят и на шофьора налагат няколко хиляди лева глоба, ако някъде не е карал както трябва.

      А ако почакаме още няколко години в бъдещето, то тогава колите сами ще започнат да спазват пътните знаци и няма да дават на шофьора да превиши скоростта.
      Добро е по принцип, ако не караш всеки сам да си купува тахографа. По финансови причини, у нас, много трудно ще стане.

      Коментар


      • Tsvetomir Genchev
        16 мин ·
        Рядко се изказвам на стената си за политика и подобни теми, но всичко това, което се вижда и случва тези дни някак ме натъжава, защото общо като народ, общество, ценности, не сме мръднали дори малко в израстването си след 1878г., освобождението.
        Затова така силно отново резонират в мен думите от преди повече от 100 г., на големия приятел на България Константин Иречек !
        Толкова сурова и неподправена истина:
        1.Българин с българин не може да се разбере. Те все гръмогласят."
        2. "България е с население 2 милиона души, което е разделено на три групи: бивши министри, настоящи министри и бъдещи министри."
        3. "За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата."
        4. "Българите са много неопитни и самонадеяни; със своите детински неразбранщини бъркат развитието и бъдащността на Отечеството си. Всеки иска да стане министър. Във време, гдето всички трябва да се заловят за усърдна работа, за да уредят и възвисят Отечеството си, занимават се с дребни лични препирни. Свидетелство за това са тукашните вестници, които в Европа са съвършенно без пример по своят си див език и стил. Няма възторг, няма самоотвержен патриотизъм, няма горещата любов за истината и за доброто, няма съгласие (рядко можеш да намериш тука няколко души приятели: единът мрази другия и няма по между им съгласие)...." - писмо от 20 феврyapи 1880 г.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение
          Камерите са решението. Навсякъде, 24 часа, електронни фишове. След няколко години само като видят знак за записване с камера и всички ще намалят скоростта.
          Има и по-добро решение, но не знам защо не го правят. Ами както при тировете на всяка една лека кола се слага пломбиран тахограф (вече има и електронни) и всяко едно нарушение се записва в него, заедно с GPS координатите. И веднъж годишно при прегледа на колата данните от тахографа се свалят и на шофьора налагат няколко хиляди лева глоба, ако някъде не е карал както трябва.

          А ако почакаме още няколко години в бъдещето, то тогава колите сами ще започнат да спазват пътните знаци и няма да дават на шофьора да превиши скоростта.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение

            Сори, като общество не сме дорасли за описаното. Израстваме от деца с беззаконието, това ще се промени само насила със санкция
            Казаното от мен, НЕ ОТМЕНЯ И НЕ ЗАМЕСТВА санкциите. Просто, тогава и само тогава, ще имаме качествена промяна в поведението, действията и резултатите. То е ясно, че ще се почне ( и даже, че е започнато вече) със санкциите. Ама сам виждаш, санкции уж има но, нито са ЗА ВСЕКИ, нито са НЕОТМЕНИМИ, нито, естествено, има ясно видимо подобрение. За жалост.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Камерите са външен фактор, УЯЗВИМ на човешко въздействие. Истинското Решение е ВСЕКИ да бъде отговорен към и пред себе си, към и пред близките си и непознатите И ВСЕКИ ПЪТ, НАКАЗАНИЕТО ДА Е НЕОТВРАТИМО, независимо от това, свой, чужд, познат, непознат, приятел или не. Една условна присъда за убийство "по непредпазливост", т.к.извършителят не е бил осъждан, имал чисто досие или татко прокурор , ОБЕЗСМИСЛЯ ВСЯКАКВИ ПРОТЕСТИ И Т.Н.
              Сори, като общество не сме дорасли за описаното. Израстваме от деца с беззаконието, това ще се промени само насила със санкция

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение

                Камерите са решението. Навсякъде, 24 часа, електронни фишове. След няколко години само като видят знак за записване с камера и всички ще намалят скоростта.
                Камерите са външен фактор, УЯЗВИМ на човешко въздействие. Истинското Решение е ВСЕКИ да бъде отговорен към и пред себе си, към и пред близките си и непознатите И ВСЕКИ ПЪТ, НАКАЗАНИЕТО ДА Е НЕОТВРАТИМО, независимо от това, свой, чужд, познат, непознат, приятел или не. Една условна присъда за убийство "по непредпазливост", т.к.извършителят не е бил осъждан, имал чисто досие или татко прокурор , ОБЕЗСМИСЛЯ ВСЯКАКВИ ПРОТЕСТИ И Т.Н.

                Коментар


                • https://www-politico-eu.cdn.ampproje...ing-point/amp/

                  Ето това виждат инвеститорите, Терзиев!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Изглежда, не правиш разлика. Ще ти обясня: Едно е фактически с колко се движиш (често) и съвсем друго, ако имаш законно наложено ОГРАНИЧЕНИЕ ДО тази скорост. За първото не могат, а за второто - напълно спокойно, могат - И СА ДЛЪЖНИ ДАЖЕ! - при констатиран факт на превишение, да ти налагат глоби и други административно-наказателни мерки.

                    Пример:
                    1. Имаш ограничение 60 км/ч, ама понеже често е задръстено, често, караш с 40. Тук, проблем нямаш. Случай 2: Имаш ограничение 30 км/ч и често, караш с 20. Нямаш проблеми. ВЕДНЪЖ да те сбарат с 50 км/ч, И СА ДЛЪЖНИ да те ожулят по максимума.
                    ЕТО ТАЗИ е Разликата.
                    СЪЩЕСТВЕНА Е.
                    Камерите са решението. Навсякъде, 24 часа, електронни фишове. След няколко години само като видят знак за записване с камера и всички ще намалят скоростта.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от petrg5s Разгледай мнение

                      Ми тя и сега е толкова,заради задръстванията
                      Изглежда, не правиш разлика. Ще ти обясня: Едно е фактически с колко се движиш (често) и съвсем друго, ако имаш законно наложено ОГРАНИЧЕНИЕ ДО тази скорост. За първото не могат, а за второто - напълно спокойно, могат - И СА ДЛЪЖНИ ДАЖЕ! - при констатиран факт на превишение, да ти налагат глоби и други административно-наказателни мерки.

                      Пример:
                      1. Имаш ограничение 60 км/ч, ама понеже често е задръстено, често, караш с 40. Тук, проблем нямаш. Случай 2: Имаш ограничение 30 км/ч и често, караш с 20. Нямаш проблеми. ВЕДНЪЖ да те сбарат с 50 км/ч, И СА ДЛЪЖНИ да те ожулят по максимума.
                      ЕТО ТАЗИ е Разликата.
                      СЪЩЕСТВЕНА Е.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение

                        Пълни глупости. В Бразилия понеже няма беззаконие и корупция. Ми в Нигерия? В Индия имаш ли представа как се спазват пътните закони или какво се случва като сама жена реши да се поразходи?

                        Що не страдат от липса на инвеститори?
                        И да пропетем мнението Ви защо България не привлича достатъчно инвестиции? Уж ниски данъци, квалифицирани специалисти, но нещо се губи. Аз твърдя, че е липса на сигурност за инвесторите поради корумпирана изпълнителна и съдебна власт, а какво е Вашето обяснение?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
                          Дерменджиев предлага скороста в градовете да е до 30 км/ч. На ти закон.
                          Ми тя и сега е толкова,заради задръстванията

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение
                            Не разбирате или се правите на неразбрал:
                            От всяко дърво свирка (европеец) не става.Трябват още 50-70г еволюция
                            Last edited by X_Y; 18.05.2023, 22:07.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение

                              Не разбирате или се правите на неразбрал:

                              Беззаконието отблъсква инвеститори. В България е навсякъде - от примера с пешеходната пътека до съдилища и регулатори. Видни са и резултатите ни в привличане на ПЧИ
                              Ами скачай пред някоя кола да те убие и сложи в джоба си бележка "ето за това в Бългалия нама ПЧИ".

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение

                                ... И по тази причина инвеститорите избягват България- защото инвестицията им ще свърши в "гипсово корито за инвеститори" поради ширещото се беззаконие и корупция
                                Пълни глупости. В Бразилия понеже няма беззаконие и корупция. Ми в Нигерия? В Индия имаш ли представа как се спазват пътните закони или какво се случва като сама жена реши да се поразходи?

                                Що не страдат от липса на инвеститори?

                                Коментар

                                Working...
                                X