If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Рекорден брой журналисти са акредитирани за годишната пресконференция на Путин
На пресконференциите през третия президентски мандат на Путин броят им не е падал под 1250. Миналата година бе поставен поредният рекорд - 1640 представители на медиите.
Май органът ти за четене, мислене и сядане е един и същ
Няколко американски компании купуват руски или съветски военни самолети, особено в Украйна и ги предоставят за обучения включително на американски военни, посочва статия на The National Interest, цитирана от ТАСС.
Страницата на Draken International съобщава, че разполага с МИГ-21, Pride Aircraft наскоро са закупили от Украйна бойни самолети СУ-27, които са препродадени в последствие.
Изданието посочва, че поддържането на изтребители, произведени от Руската федерация и СССР, вероятно ще е трудно и ще струва доста на Съединените щати. Посочват, че това може да е печеливш бизнес, ако ВВС на САЩ са готови да платят за възможността да използват тези самолети за учения.
Във въздушната база Нелис от времето на Студената война има изследователски център, който проучва оръжия на "вероятния враг", предимно СССР.
Да бе ... баш тъй ..."за обучение на начинаещи" ...слагат курсанта на МиГ 29 щот да не рискуват ...и оня гледа като теле вътре надписите на руски ......браво гогов/томов , сега кажи че всички начинаещи започват първо с руския и ще ми се издигнеш в очите...
Май органът ти за четене, мислене и сядане е един и същ
Няколко американски компании купуват руски или съветски военни самолети, особено в Украйна и ги предоставят за обучения включително на американски военни, посочва статия на The National Interest, цитирана от ТАСС.
Страницата на Draken International съобщава, че разполага с МИГ-21, Pride Aircraft наскоро са закупили от Украйна бойни самолети СУ-27, които са препродадени в последствие.
Изданието посочва, че поддържането на изтребители, произведени от Руската федерация и СССР, вероятно ще е трудно и ще струва доста на Съединените щати. Посочват, че това може да е печеливш бизнес, ако ВВС на САЩ са готови да платят за възможността да използват тези самолети за учения.
Във въздушната база Нелис от времето на Студената война има изследователски център, който проучва оръжия на "вероятния враг", предимно СССР.
За да освободят украинците от траша и за обучение на начинаещи, що да рискуват добри машини иначе
Да бе ... баш тъй ..."за обучение на начинаещи" ...слагат курсанта на МиГ 29 щот да не рискуват ...и оня гледа като теле вътре надписите на руски ......браво гогов/томов , сега кажи че всички начинаещи започват първо с руския и ще ми се издигнеш в очите...
Преди време имах една бора-фолксваген, много ми харесваше и вървеше добре. направих ремонт, смених гуми, съединител и разни други работи- около 3000 лв дадох- отидох на тюв- майстора взе едно чукче, чукна на едно място и проби рамата- каза трябва да се смени- смяната около 1000- 1200 евро. Ако бях тръгнал да я сменям, след това друго щеше да излезе- колата отиде на - вир кауфен дайн ауто за 350 евро. Загуба поне 2000 евро
Същата работа е и с ефовете- не е само двигателя. Купих си нова тойота и поне до 100000км няма да има грижи, след това пак нова. А ти като искаш се доказвай като самолетомонтьор и храни автомонтьорите. Това е за съпромата- надявам се да ти е станало ясно
Щеше да е на място, ако коментирахме руски тенекии от 80-те, каквито пилотира ватата.
За ВВС ще се купуват нови машини. Умората е само в празните глави.
Щеше да е на място, ако коментирахме руски тенекии от 80-те, каквито пилотира ватата.
За ВВС ще се купуват нови машини. Умората е само в празните глави.
Коментар