Първоначално изпратено от Tkilata
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Политика
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнениеИ като сме на газова тема:
Сега чух по новините че от 01,01,2020 се сменя входната точка за внос на Руски газ. Руския газ вече ще влиза от Турски поток на станция Странджа с което годишната икономия поради по-кратък път и по малко транзитни такси се очаква да е 77 милиона лева
Да живее Хохлия ....нали според барбарона и засчето били победили. Според мен само малко се отложи неизбежното..... СП2 ще го завържат към края на 2020 и тогава ще има яко сурвакане.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
А сега се сети защо цената в България е по-висока от тази в Германия(нъл транзитя у цената влизал
)
съответно кой изплаща 5-те милиарда платени на Украйна (тука и редовия руснак ще тегли - вече му вдигнаха цената там)
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ami ne e точно така. наистина се бяха нагласили за двойно- искаха 30 долара, но клекнаха на около 18. И лека справка със северния поток 1- пранспорт 5,60 долара. Ето това е истинската причина за потоците
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
А сега се сети защо цената в България е по-висока от тази в Германия(нъл транзитя у цената влизал
)
съответно кой изплаща 5-те милиарда платени на Украйна (тука и редовия руснак ще тегли - вече му вдигнаха цената там)
За бизнеса цените са по-различни...
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Кво трудно за разбиране - за двойно по-малко транзит, ще вземат повече от преди пари.
Демек двойно увеличение на транзитните такси
Коментар
-
Първоначално изпратено от vanevski Разгледай мнение
Защо компания в Швейцария, която е страна без досег с каквото и да е море, притежава такива кораби, а Русия, която има излаз на 12 морета и засега е най-голямата газодобиваща и газоизнасяща държава в света, не разполага с такъв работещ кораб.
Е всичките гореспоменати станаха ще стане и СП 2 единственото което ще се случи е да се забави с няколко месеца. Ако ти стиска да сложим бас че до края на 2020 година СП2 ще готов ....Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
А сега се сети защо цената в България е по-висока от тази в Германия(нъл транзитя у цената влизал
)
съответно кой изплаща 5-те милиарда платени на Украйна (тука и редовия руснак ще тегли - вече му вдигнаха цената там)
А бай Ганя за пореден път се прецака под натиска на сороспиите като провалиха Южен поток които излизаше на БГ бряг и нямаше да има никакъв транзит ......ПАНИМАЕШ !Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение
Засче , нали разбираш че тези транзитни такси се калкулират в крайната цена и се плащат от крайния потребител.
Ето ти отговора на въпроса защо Фрау Меркел и сие със зъби и нокти драпат за СП 1 и СП 2 . Щото не виждат смисъл да издържа Хохълската държава.(нъл транзитя у цената влизал
)
съответно кой изплаща 5-те милиарда платени на Украйна (тука и редовия руснак ще тегли - вече му вдигнаха цената там)
Коментар
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнениеИ като сме на газова тема:
Сега чух ..... Според мен само малко се отложи неизбежното..... СП2 ще го завържат към края на 2020 и тогава ще има яко сурвакане.
.
Американците блокират довършването на "Северен поток" Но Владимир Путин увери, че нищо страшно няма, понеже "ние имаме морски тръбопоставяч". Шефът на "Газпром" Алексей Милер, по думите на очевидци, потвърдил тези думи с кимване на глава.
А всички останали въздъхнаха с облекчение.
Наистина Русия има не един, а два такива кораба, за да довърши останалите 167 километра (според руските източници са 117 км - 47 км от първата тръба и 70 км от втората).
.
Първият е баржата "Фортуна"
Тя обаче няма система за глобално позициониране - т,е. тръбите се монтират където се свалят на дъното, което според европейските и екологичните нормативи не е позволено.
И второ - тя е плоскодънен съд и затова може да работи единствено в много спокойни води. А Балтийско море не е от най-спокойните, да не говорим за времето през зимата.,баржата няма да донесе щастието за Кремъл.
Вторият кораб обаче е сериозен - "Академик Черский".
Това е името, което му сложи Русия, след като го закупи. Старото е "Jonsun 18". (а също така Jakson18) Брутният му тонаж е 29 513 тона, нов е - пуснат е на вода през 2015 г
Лошото при него са три проблема.
Първият е, че e мизерна величина спрямо сегашния работещ кораб "Pioneer Spirit" на швейцарската компания Allseas.
Вторият проблем е мястото.
"Академик Черский" се намира в точка с координати 42.79883° / 132.8823° - т.е. в пристанището на руския залив Находка на Тихия океан
Това е на 23 000 километра разстояние от мястото, на което евентуално ще го базират в Балтийско море. Максималната му скорост на движение е 7 мили в час, а средната - 5,1 мили (10 километра) в час.
Трябват му 2300 часа път - почти 100 денонощия, за да успее да се базира на мястото на "Северен поток 2".
И третият проблем е, че от една страна също няма изискваната система за точно позициониране (тя е свързана и с конструкцията на кораба, вкл. и допълнителни винтове),
А от друга страна? - Ами разграбен е, опоскан е!
Т.е. корабът се нуждае от сложен и дълъг ремонт, който без западна помощ и части няма как да се извърши. А тя е невъзможна, понеже такива услуги и доставки също попадат в режима на обявените американски санкции.
Защо компания в Швейцария, която е страна без досег с каквото и да е море, притежава такива кораби, а Русия, която има излаз на 12 морета и засега е най-голямата газодобиваща и газоизнасяща държава в света, не разполага с такъв работещ кораб.Last edited by vanevski; 30.12.2019, 16:32.Лъжата е участ на робите. Свободните хора са длъжни да говорят истината.-
Коментар
-
Първоначално изпратено от retro_69 Разгледай мнениеМалко история за ВСВ, под формата на разсекретени докменти прочетени лично от Путин....
https://www.youtube.com/watch?v=kNYgunufB-0
Единствено шокиращо беше да науча че Гермаиния плаща последната вноска от задълженията си от 1 св война през 2010.
Че слявянин напада славянина туй всеки българин го знае,Где нет вопросов - всегда есть ответ.
Коментар
-
И като сме на газова тема:
Сега чух по новините че от 01,01,2020 се сменя входната точка за внос на Руски газ. Руския газ вече ще влиза от Турски поток на станция Странджа с което годишната икономия поради по-кратък път и по малко транзитни такси се очаква да е 77 милиона лева
Да живее Хохлия ....нали според барбарона и засчето били победили. Според мен само малко се отложи неизбежното..... СП2 ще го завържат към края на 2020 и тогава ще има яко сурвакане.Last edited by markov; 30.12.2019, 14:26.Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Кво трудно за разбиране - за двойно по-малко транзит, ще вземат повече от преди пари.
Демек двойно увеличение на транзитните такси
Отделно вече са получили 5млр.нерубли
България ще е най-набутана, строи тръба с наши пари в замяна имаме най-скъпия газ в ЕС
Ето ти отговора на въпроса защо Фрау Меркел и сие със зъби и нокти драпат за СП 1 и СП 2 . Щото не виждат смисъл да издържа Хохълската държава.Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Преминаването на един ТЕЦ от въглища на газ не е проста работа.Ако ще се прустройват котлите да работят на газ това е доста тъпа идея.Газта гори по различен начин от въглищата и температурите по целият тракт както на димните газове така и на парата ще се променят.Може да се стигне до постоянно аварийно пукане на тръби от таванни ширмови и конвективни паропрегреватели и от там намаление на производителността на парогенераторите.Според мен по добрата стратегия е да се инсталират парогазови турбини с подходяща според електрическите и топлинни товари мощност в големите областни градове.Да се помисли за топлофициране на повече жилища в областните градове и парното като цена да стане поносимо за хората да се променят инсталациите в старите блокове и от вертикални да станат хоризонтални..Да се помогне на малкия и среден бизнес да си изградят фотоволтаици по сградите както и инсталации за топла вода.Като втора мярка да се насърчават хората да слагат солари по покривите както и инсталации за топла вода.Трето да се преговаря за ВЕЦ по Дунава с румънците.Според изчисленията на Енергопроект можем да си разделим с румънците по около 2000 мегавата за нас и за тях.В селските райони да се направят по малки като мощност центали на биогаз и био маса.Арендаторите могат да се оправят с това.Ще трябва да се поналеят и пари в мрежите ниско средно и високо напрежение и навсякъде да се изгради оптика с която диспечерите да могат съвместно с хората да управляват дори ел уредите по домовете....Но това ще е .....някъде в бъдещето.Работа и има много.Но пътят според мен е този.Разбира ще трябва да се инвестира и в домовете на хората.Мрежите високо напрежение трябва да бъдат освободени от битови товари и да се занимават само с фирмите които имат голямо потребление а по отношение на домакинставата да гарантират сигурност и непрекъснатост на доставките.Другото им занимание е да гарантират качеството на напрежението и тока както и напрежението във всички възли на ЕЕС да няма хармоници и колебания.Лошото е че си изгонихме специалистите по света а тук сме много малко останали.
Скромността краси човека, но го води до неизвестност.....( затова бате Пешо е известен ...)
Енергопроект имаше и проекти за мини АЕЦ-ове, дето могат да се използват за отопление. Ако се монтират 10-15в БГ, ще решим проблема на населението...Разбира се това не се отнася за черноморските ни градова...Там ще си поръчаме от Русия плаващи такива и ще го ползваме само при прогнозируемо студени зими...
Айде стига съм давал съвети на боко тиквата, че може вместо подводница,да иска да купим аецчета....
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнениеНе бой се, преди това ще се порадваш на топлите грижи на раковата болница
Коментар
Коментар