IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнение

    Какво е това 5,60? Какво включва?
    Транспортни разходи по северен поток 1 за 1000кубика на 100км

    Коментар


    • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение
      И като сме на газова тема:

      Сега чух по новините че от 01,01,2020 се сменя входната точка за внос на Руски газ. Руския газ вече ще влиза от Турски поток на станция Странджа с което годишната икономия поради по-кратък път и по малко транзитни такси се очаква да е 77 милиона лева

      Да живее Хохлия ....нали според барбарона и засчето били победили. Според мен само малко се отложи неизбежното..... СП2 ще го завържат към края на 2020 и тогава ще има яко сурвакане.
      И теб да питам а колко е годишната икономия от прелратяването на транзита за Турция

      Коментар


      • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

        А сега се сети защо цената в България е по-висока от тази в Германия (нъл транзитя у цената влизал )
        съответно кой изплаща 5-те милиарда платени на Украйна (тука и редовия руснак ще тегли - вече му вдигнаха цената там)
        A сега ти се сети колко загубихме ние от спирането на транзита за Турция

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Ami ne e точно така. наистина се бяха нагласили за двойно- искаха 30 долара, но клекнаха на около 18. И лека справка със северния поток 1- пранспорт 5,60 долара. Ето това е истинската причина за потоците
          Какво е това 5,60? Какво включва?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

            А сега се сети защо цената в България е по-висока от тази в Германия (нъл транзитя у цената влизал )
            съответно кой изплаща 5-те милиарда платени на Украйна (тука и редовия руснак ще тегли - вече му вдигнаха цената там)
            Цената за битови абонати в България е 4,4 евроцента за kWh,а за Германия е 6,1 евроцента за kWh.....
            За бизнеса цените са по-различни...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

              Кво трудно за разбиране - за двойно по-малко транзит, ще вземат повече от преди пари.
              Демек двойно увеличение на транзитните такси
              Ami ne e точно така. наистина се бяха нагласили за двойно- искаха 30 долара, но клекнаха на около 18. И лека справка със северния поток 1- пранспорт 5,60 долара. Ето това е истинската причина за потоците

              Коментар


              • Първоначално изпратено от vanevski Разгледай мнение

                Защо компания в Швейцария, която е страна без досег с каквото и да е море, притежава такива кораби, а Русия, която има излаз на 12 морета и засега е най-голямата газодобиваща и газоизнасяща държава в света, не разполага с такъв работещ кораб.
                Ванка подобни длънканици за всичко свързано с Русия ги слушаме за какво ли не....то Южен поток не можеше да стане, то Северен поток 1 не можеше да стане , то моста до Крим не можеха да построят , то газопровода до Китай не можеха и т.н и т.н.

                Е всичките гореспоменати станаха ще стане и СП 2 единственото което ще се случи е да се забави с няколко месеца. Ако ти стиска да сложим бас че до края на 2020 година СП2 ще готов ....
                Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                Коментар


                • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

                  А сега се сети защо цената в България е по-висока от тази в Германия (нъл транзитя у цената влизал )
                  съответно кой изплаща 5-те милиарда платени на Украйна (тука и редовия руснак ще тегли - вече му вдигнаха цената там)
                  Цената в Германия е по - ниска защото фрау меркел си защити икономическия интерес със СП1 и СП 2.

                  А бай Ганя за пореден път се прецака под натиска на сороспиите като провалиха Южен поток които излизаше на БГ бряг и нямаше да има никакъв транзит ......ПАНИМАЕШ !
                  Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение

                    Засче , нали разбираш че тези транзитни такси се калкулират в крайната цена и се плащат от крайния потребител.

                    Ето ти отговора на въпроса защо Фрау Меркел и сие със зъби и нокти драпат за СП 1 и СП 2 . Щото не виждат смисъл да издържа Хохълската държава.
                    А сега се сети защо цената в България е по-висока от тази в Германия (нъл транзитя у цената влизал )
                    съответно кой изплаща 5-те милиарда платени на Украйна (тука и редовия руснак ще тегли - вече му вдигнаха цената там)

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение
                      И като сме на газова тема:

                      Сега чух ..... Според мен само малко се отложи неизбежното..... СП2 ще го завържат към края на 2020 и тогава ще има яко сурвакане.
                      Ha срещата на 25 декември в Александровската зала на Големия кремълски дворец между президента Путин и едрия милиардерски бизнес в Русия:
                      .
                      Американците блокират довършването на "Северен поток" Но Владимир Путин увери, че нищо страшно няма, понеже "ние имаме морски тръбопоставяч". Шефът на "Газпром" Алексей Милер, по думите на очевидци, потвърдил тези думи с кимване на глава.

                      А всички останали въздъхнаха с облекчение.


                      Наистина Русия има не един, а два такива кораба, за да довърши останалите 167 километра (според руските източници са 117 км - 47 км от първата тръба и 70 км от втората).
                      .
                      Първият е баржата "Фортуна"
                      Тя обаче няма система за глобално позициониране - т,е. тръбите се монтират където се свалят на дъното, което според европейските и екологичните нормативи не е позволено.
                      И второ - тя е плоскодънен съд и затова може да работи единствено в много спокойни води. А Балтийско море не е от най-спокойните, да не говорим за времето през зимата.,баржата няма да донесе щастието за Кремъл.

                      Вторият кораб обаче е сериозен - "Академик Черский".
                      Това е името, което му сложи Русия, след като го закупи. Старото е "Jonsun 18". (а също така Jakson18) Брутният му тонаж е 29 513 тона, нов е - пуснат е на вода през 2015 г
                      Лошото при него са три проблема.

                      Първият е, че e мизерна величина спрямо сегашния работещ кораб "Pioneer Spirit" на швейцарската компания Allseas.

                      Вторият проблем е мястото.
                      "Академик Черский" се намира в точка с координати 42.79883° / 132.8823° - т.е. в пристанището на руския залив Находка на Тихия океан
                      Това е на 23 000 километра разстояние от мястото, на което евентуално ще го базират в Балтийско море. Максималната му скорост на движение е 7 мили в час, а средната - 5,1 мили (10 километра) в час.
                      Трябват му 2300 часа път - почти 100 денонощия, за да успее да се базира на мястото на "Северен поток 2".

                      И третият проблем е, че от една страна също няма изискваната система за точно позициониране (тя е свързана и с конструкцията на кораба, вкл. и допълнителни винтове),
                      А от друга страна? - Ами разграбен е, опоскан е!
                      Т.е. корабът се нуждае от сложен и дълъг ремонт, който без западна помощ и части няма как да се извърши. А тя е невъзможна, понеже такива услуги и доставки също попадат в режима на обявените американски санкции.

                      Защо компания в Швейцария, която е страна без досег с каквото и да е море, притежава такива кораби, а Русия, която има излаз на 12 морета и засега е най-голямата газодобиваща и газоизнасяща държава в света, не разполага с такъв работещ кораб.
                      Last edited by vanevski; 30.12.2019, 16:32.
                      Лъжата е участ на робите. Свободните хора са длъжни да говорят истината.-

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от retro_69 Разгледай мнение
                        Малко история за ВСВ, под формата на разсекретени докменти прочетени лично от Путин....

                        https://www.youtube.com/watch?v=kNYgunufB-0
                        ШOKИPУЮЩИЕ факты от Путина о НАЧАЛЕ Второй мировой вoйны

                        Единствено шокиращо беше да науча че Гермаиния плаща последната вноска от задълженията си от 1 св война през 2010.
                        Че слявянин напада славянина туй всеки българин го знае,
                        Где нет вопросов - всегда есть ответ.

                        Коментар


                        • И като сме на газова тема:

                          Сега чух по новините че от 01,01,2020 се сменя входната точка за внос на Руски газ. Руския газ вече ще влиза от Турски поток на станция Странджа с което годишната икономия поради по-кратък път и по малко транзитни такси се очаква да е 77 милиона лева

                          Да живее Хохлия ....нали според барбарона и засчето били победили. Според мен само малко се отложи неизбежното..... СП2 ще го завържат към края на 2020 и тогава ще има яко сурвакане.
                          Last edited by markov; 30.12.2019, 14:26.
                          Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

                            Кво трудно за разбиране - за двойно по-малко транзит, ще вземат повече от преди пари.
                            Демек двойно увеличение на транзитните такси
                            Отделно вече са получили 5млр.нерубли

                            България ще е най-набутана, строи тръба с наши пари в замяна имаме най-скъпия газ в ЕС
                            Засче , нали разбираш че тези транзитни такси се калкулират в крайната цена и се плащат от крайния потребител.

                            Ето ти отговора на въпроса защо Фрау Меркел и сие със зъби и нокти драпат за СП 1 и СП 2 . Щото не виждат смисъл да издържа Хохълската държава.
                            Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                              Преминаването на един ТЕЦ от въглища на газ не е проста работа.Ако ще се прустройват котлите да работят на газ това е доста тъпа идея.Газта гори по различен начин от въглищата и температурите по целият тракт както на димните газове така и на парата ще се променят.Може да се стигне до постоянно аварийно пукане на тръби от таванни ширмови и конвективни паропрегреватели и от там намаление на производителността на парогенераторите.Според мен по добрата стратегия е да се инсталират парогазови турбини с подходяща според електрическите и топлинни товари мощност в големите областни градове.Да се помисли за топлофициране на повече жилища в областните градове и парното като цена да стане поносимо за хората да се променят инсталациите в старите блокове и от вертикални да станат хоризонтални..Да се помогне на малкия и среден бизнес да си изградят фотоволтаици по сградите както и инсталации за топла вода.Като втора мярка да се насърчават хората да слагат солари по покривите както и инсталации за топла вода.Трето да се преговаря за ВЕЦ по Дунава с румънците.Според изчисленията на Енергопроект можем да си разделим с румънците по около 2000 мегавата за нас и за тях.В селските райони да се направят по малки като мощност центали на биогаз и био маса.Арендаторите могат да се оправят с това.Ще трябва да се поналеят и пари в мрежите ниско средно и високо напрежение и навсякъде да се изгради оптика с която диспечерите да могат съвместно с хората да управляват дори ел уредите по домовете....Но това ще е .....някъде в бъдещето.Работа и има много.Но пътят според мен е този.Разбира ще трябва да се инвестира и в домовете на хората.Мрежите високо напрежение трябва да бъдат освободени от битови товари и да се занимават само с фирмите които имат голямо потребление а по отношение на домакинставата да гарантират сигурност и непрекъснатост на доставките.Другото им занимание е да гарантират качеството на напрежението и тока както и напрежението във всички възли на ЕЕС да няма хармоници и колебания.Лошото е че си изгонихме специалистите по света а тук сме много малко останали.

                              Скромността краси човека, но го води до неизвестност.....( затова бате Пешо е известен ...)

                              Енергопроект имаше и проекти за мини АЕЦ-ове, дето могат да се използват за отопление. Ако се монтират 10-15 в БГ, ще решим проблема на населението...Разбира се това не се отнася за черноморските ни градова...Там ще си поръчаме от Русия плаващи такива и ще го ползваме само при прогнозируемо студени зими...

                              Айде стига съм давал съвети на боко тиквата, че може вместо подводница,да иска да купим аецчета....

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                                Не бой се, преди това ще се порадваш на топлите грижи на раковата болница
                                По твоята логика французи американци японци руснаци и китайци трябва да са измрели от рак

                                Коментар

                                Working...
                                X