Падналият вертолет ремонтиран от Терем и две руски фирми за 4 млн. лв.
Едната е "Уралски завод за гражданска авиация“ ОАО. Тя е извършила 37% от дейностите по ремонта - капитално-възстановителен ремонт на двигатели и редуктор. Вторият подизпълнител е ЗАО „Двигатели Владимир Климов – Мотор Сич“ – Руска Федерация. Те са извършили ремонт на пусков двигател. Делът на тези дейности е 3%. Така общо двете руски фирми са извършили 40 % от ремонтните дейности. Ilian Vassilev
"Нали искахте гаранции за качество от лицензирана руска фирма за ремонт. Така ще падат и МИГ-29 след ремонта в Русия, защото тези хора нямат интерес от боеспособна авиация на "врага" България. Деньги на ветер. В допълнение, никакви гаранции и лицензии в руския мир не са атестат за качество и надежност, когато общата индустриална култура и системи за качество са на толкова ниско равнище."
Едната е "Уралски завод за гражданска авиация“ ОАО. Тя е извършила 37% от дейностите по ремонта - капитално-възстановителен ремонт на двигатели и редуктор. Вторият подизпълнител е ЗАО „Двигатели Владимир Климов – Мотор Сич“ – Руска Федерация. Те са извършили ремонт на пусков двигател. Делът на тези дейности е 3%. Така общо двете руски фирми са извършили 40 % от ремонтните дейности. Ilian Vassilev
"Нали искахте гаранции за качество от лицензирана руска фирма за ремонт. Така ще падат и МИГ-29 след ремонта в Русия, защото тези хора нямат интерес от боеспособна авиация на "врага" България. Деньги на ветер. В допълнение, никакви гаранции и лицензии в руския мир не са атестат за качество и надежност, когато общата индустриална култура и системи за качество са на толкова ниско равнище."
Коментар