IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика (архив до 23.11.2016 г.)

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от kandid Разгледай мнение
    Не позна, ще прави курсове според потреблението... и тук идва въпроса за патоците, за къв уй ти е нещо дето ще седи празно... освен за лапкане при страительството...
    На да четеш и да се образУваш
    http://www.memoriabg.com/2016/05/13/...peiski-pazari/
    Американския втечнен газ катастрофира и на френския пазар, след като Литва се отказа да купува скъпото гориво. Въглеводородните войни вървят и с пазарни средства.

    През януари т.г. Литва се отказа от американския сгъстен газ. Литовските власти излязоха с номера, че газотранспортната система на страната не е приспособена за американския висококалориен газ.

    Франция разглежда възможността за забрана на вноса на американски сгъстен природен газ, съобщи агенция Ройтерс, като се позова на изказване на френския министър на екологията Сеголен Роаял. Париж не иска да купува американския природен газ, мотивирайки се, че в него е прекалено голям делът на шистовия газ, при чийто добив се използват технологии, забранени във Франция. Екологията е само предлог, а всъщност американският газ се оказва прекалено скъпо удоволствие за французите. Причината Париж да се откаже от американския газ е свързана с цената му – 6-6,5 долара за 1 млн. британски термични единици, докато руският газ, идващ по тръби, е далеч по-евтин. Цената на руския на пазарите в Европа е максимум 5.8 долара. Аналитиците от отбелязваха,че в случай на сериозна конкуренция Москва може да занижи цената до три долара. Засега не им се налага.

    Компанията „Cheniere“ – най-големият производител на шистов газ в САЩ, е подписала споразумения, според които в най-голямото френско пристанище Дюнкерк е оборудван с терминал за регазификация и трябва да пристигат най-малко 50 танкера с газ. Първите доставки се очакваха още това лято. По данни на френското издание „L’Express“, е подписано споразумение за годишни доставки от 770 хил. тона сгъстен газ.близо 1 млрд. куб. м. в продължение на 20 години.

    През последните 12 месеца броят на работещите платформи за нефт и газ в САЩ са намалели повече от два пъти – до 437,а само преди два месеца бяха 502. Само през 2015 г. в САЩ са фалирали над 15% от конвенционалните производители на петрол, сочат данни на федералния регулатор, а 250 000 души загубиха работните си места в САЩ през 2015 г.

    Очакванията са процесът да продължи и да изчезнат общо 68% от американските производители.

    Ниските цени извадиха от пазара компаниите с висок марж на добива, шистови въглеводороди и нефтени морски платформи – основа на американското производство, като резултатът е прекратяване на дейността на нефтените платформи в САЩ.

    Според данни към януари 2016 г. средно претегленият разход за добив на нефт е 29.85 долара за барел. С най-ниски разходи за добив е петролът, добиван в Близкия изток и Русия, като там разходите за барел варират между 6 и 10 долара за барел. При другите сухоземни добиви постиганата цена варира в широк диапазон от 10 до 40 долара за барел.

    Шистовият нефт, който САЩ развиват, има ценови диапазон на добив от 50 до 90 долара за барел, а шистовите пясъци са в границите от 35 до 70 за барел.

    Американска шистова индустрия бе построена на база субсидии и данъчни облекчения. Фрекингът е значително по-скъп от традиционните методи за сондиране и беше субсидиран в Съединените щати от държавния бюджет. Цялото производство на шистов газ в световен мащаб изпадна в колапс, най-вече в САЩ.


    Не знам дали източника е руски, но ти кажи че е на мурзилките

    Коментар


    • Не позна, ще прави курсове според потреблението... и тук идва въпроса за патоците, за къв уй ти е нещо дето ще седи празно... освен за лапкане при страительството...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от kandid Разгледай мнение
        За съжаление го нямам на руски...
        П. С. То "корабчето" доколкото си спомням служи и за сторидж и прави таман по два курса в годината...
        Нямам нужда от руски, ще кажеш ли колко е голямо корабчето??? По спомен около 300000тона. Аз не знам и не ми се търси колко е вместимостта на нашето хранилище/чирен/, но си мисля че е доста по голяма. Тези кораби са проектирани да ходят с около 16-18 възела тоест от да кажем ню йорк до европата по същия меридиан трябва да стигне максимум за 6-7 дни- добре 10 дни. Товаренето и разтоварването е проектирано да става в рамките на 2-3 дни- да не говорим че може и да стане за 24 часа. Да се върне до суровината отново 10 дни- колко станаха общо- 23- съгласих се че ще има някъде котва и други такива- 30 дни тоест този кораб трябва да прави 12 курса на година ЗАДЪЛЖИТЕЛНО. Той прави 2 курса- ами извинявай ама няма икономическа логика в това да държиш кораб и да прави 2 курса в годината.
        Един съвет- друг път не говори такива глупости, все пак това не е кръчмата на село, разбира се свободен си да пишеш отново и отново глупости
        Но откъде логика в юрист, той говори за каквото се плаща- какво пък и това е начин да преминеш през живота.
        Last edited by v_tin; 15.09.2016, 17:08.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          От твоите уста в боковия хъб,тоест никога, всъщност ще ни разясниш ли защо спряха корабчето - газовоз индепендънт/май така му беше името/ което караше демократична газ. Има само 2/ с думи- две/ доставки за европата, ще кажеш ли кога е следващата
          За съжаление го нямам на руски...

          Klaipedos Nafta, the operator of the first Lithuanian LNG terminal said Friday that sales revenues from the import facility edged up 1.9 percent in August.

          Sales revenues coming from the regasification activity from Höegh LNG’s FSRU Independence located in the port of Klaipeda were at €5.5 million during the month, compared to €5.4 million during the same month in 2015.

          The preliminary revenue for the first eight months has reached €45 million in 2016, a 4.3 percent increase on €43.2 million in the same period last year.

          Klaipedos Nafta added in its monthly report that the terminal regasified 840 thousand MWh of natural gas and supplied it to the natural gas transmission system. This is a significant increase compared to the same month in 2015 when the terminal regasified 394 thousand MWh.

          During eight months of 2016 the company in total regasified 11,059 thousand MWh of the natural gas, a 229 percent jump compared to the same period of 2015 when 3,361 thousand MWh natural gas was regasified.

          The largest of the three Baltic nations, Lithuania started importing LNG in December 2014 in order to reduce its dependence on Russian pipeline gas supplies.

          Deliveries to Lithuania’s LNG terminal are being split between Litgas, a part of state-controlled energy group Lietuvos Energija, Lietuvos Duju Tiekimas, and Lithuanian fertilizer producer Achema.

          http://www.lngworldnews.com/klaipedo...ses-in-august/

          П. С. То "корабчето" доколкото си спомням служи и за сторидж и прави таман по два курса в годината...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от 4ervenasgan Разгледай мнение

            Драги ми смехурко дори не прави разлика между 40% и 40 пъти. Баси и тоя се подвизава в икономически форум!!!
            А гигоу за "количествата" - ами ЕС за в бъдеще ще се договаря с доставчика като едно цяло. Още ли не си го разбрал. Тогава и твоите количества ще са вътре в кюпа с тези на Германия и Франция. И НЕ, не е само руска газ по тези тръби. То това бе и причината да отрежат гЪзпромците от южния паток, че те го искаха само за себе си, без да допускат други доставчици.
            Е нема да стане! Рушки мониополисти, ползвани, най-вече като инструменти за политически натиск в ЕС няма да има.
            Ами , руснаците продават на станция крим за 50 евро/1000м3, колко ще струва в бг, колко в гърция, колко в италия
            Last edited by X_Y; 15.09.2016, 16:46.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Mario Teran Разгледай мнение
              Руската газ вече е прежалена и на никой българин не му пука, ще идва ли до тук.
              Рано или късно в България ще влезе неруска газ и мечтите ти ще приключат.
              От твоите уста в боковия хъб,тоест никога, всъщност ще ни разясниш ли защо спряха корабчето - газовоз индепендънт/май така му беше името/ което караше демократична газ. Има само 2/ с думи- две/ доставки за европата, ще кажеш ли кога е следващата

              Коментар


              • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                някой си лъга,че прекратяват сондирането и си тръгват
                ама комунетата много лъжат
                Дай боже да има газ, за да може боко да спретне едно хъбче и у нас

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                  Ъхъ ако човек с Ай Кю 160 не те разбира мога да те уверя че проблема е в теб. Макар че то никой луд няма как да схване че е луд.
                  A бе като си спомня какво беше писал миналата и по миналата година за това как руснаците фалирали, събира агрегатите и смята златото и други такива, чака 2 години да фалират и те все не искат и не искат и се държат и удължават санкциите срещу запада, най вероятно кю то ти е бе единицата- за ай не споря може да е 2, 3, 4 и по нагоре, но за другото съм сигурен

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от energetik Разгледай мнение
                    Гледам пак се ръбате по темата за газ, транзити, патоци и пр.

                    Та по този повод една кратка ремарка - тука непрекъснато се обяснява какво ЩЕ СТАВА в необозримото бъдеще - каква газ щяло да се добива, откъде щяла да минава, къде щяла да отива и пр. и пр.

                    А не се замисляме изобщо какво СТАВА В МОМЕНТА !!!

                    В момента България е транзитна държава, през която руски газ, минаващ през Украйна, Молдова и Румъния стига до Турция ! - Те това е положението в момента, оттам взимаме кинти !

                    Какво се опита да направи Путя - да отреже Украйна от транзита за Централна и Южна Европа и да пренасочи 60 и кусур милиарда кубика годишно през Балтийско и Черно море.
                    Както мъдро посочиха редица наши управляващи - Тиквоча, Прецедента и пр. - ние проявихме евроатлантическа солидарност, подкрепихме Украйна и пресякохме из корен зловещите планове на Путя.

                    Какво е положението в момента? Северен поток виси, Южен поток е блокиран и не е много ясно дали ще минават руски тръби през Турция за Гърция (все пак нашия Тиквун нали публично се закани, че ще наложи вето на руска тръба от Турция през Гърция за Западните Балкани и Италия.)
                    Ако допуснем, че наистина успеят да блокират Северен поток 2 и разширен Турски поток за Европа то това би означавало спасяване на транзита през Украйна и разгром на подлите планове на Путя да задуши крехката украинск демокрация !

                    С две думи Ура, другари - Победа, велика победа. !!!

                    Да де, ама с една малка подробност - нас това въобще не ни грее, защото тези дни турците са дали разрешителното и скоро започва строежа на едната тръба от Турски поток, предназначена да задоволява потребностите на турския пазар.
                    Което означава, че Турция ще внася всичкият руски газ от който се нуждае директно през Черно море - тоест Бг СПИРА ТРАНЗИТА !!! Всеки кубик минал оттам е ДИРЕКТНА ПРОПУСНАТА ПОЛЗА ЗА БГ, поради неосъществен транзит по вече съществуваща преносна мрежа, наша собственост, която след 2019 ще трябва просто да нарежем за скрап !

                    Така че дами и господа за България вече се очерта една съвсем реална загуба, независимо дали ще има транзит през Украйна или не. Крайно ми е интересно Тиквуня как ще наложи вето на ТОЗИ проект и как ще принуди Русия да продължи да транзитира газ през БГ за Турция

                    А инак ние бодро продължаваме да строим хъб
                    Подегравките с ББ са напълно неоснователни. Изобщо не е смешно. Нещата там са за съболезнования.
                    ...И навред, където е вилняла неговата "компетентност".
                    The Mumy is alive, do not care about it !!!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от 4ervenasgan Разгледай мнение
                      Разбира се, че не иска.......иначе нема пари и глад. Е освен временно, за назидание на някои непослушни местни губернаторчета.
                      Апропо, що "дерзаят да намерят трасета за транзит", като си имат вече такива през Украйна?
                      Щото се краде яко
                      The Mumy is alive, do not care about it !!!

                      Коментар


                      • Гледам пак се ръбате по темата за газ, транзити, патоци и пр.

                        Та по този повод една кратка ремарка - тука непрекъснато се обяснява какво ЩЕ СТАВА в необозримото бъдеще - каква газ щяло да се добива, откъде щяла да минава, къде щяла да отива и пр. и пр.

                        А не се замисляме изобщо какво СТАВА В МОМЕНТА !!!

                        В момента България е транзитна държава, през която руски газ, минаващ през Украйна, Молдова и Румъния стига до Турция ! - Те това е положението в момента, оттам взимаме кинти !

                        Какво се опита да направи Путя - да отреже Украйна от транзита за Централна и Южна Европа и да пренасочи 60 и кусур милиарда кубика годишно през Балтийско и Черно море.
                        Както мъдро посочиха редица наши управляващи - Тиквоча, Прецедента и пр. - ние проявихме евроатлантическа солидарност, подкрепихме Украйна и пресякохме из корен зловещите планове на Путя.

                        Какво е положението в момента? Северен поток виси, Южен поток е блокиран и не е много ясно дали ще минават руски тръби през Турция за Гърция (все пак нашия Тиквун нали публично се закани, че ще наложи вето на руска тръба от Турция през Гърция за Западните Балкани и Италия.)
                        Ако допуснем, че наистина успеят да блокират Северен поток 2 и разширен Турски поток за Европа то това би означавало спасяване на транзита през Украйна и разгром на подлите планове на Путя да задуши крехката украинск демокрация !

                        С две думи Ура, другари - Победа, велика победа. !!!

                        Да де, ама с една малка подробност - нас това въобще не ни грее, защото тези дни турците са дали разрешителното и скоро започва строежа на едната тръба от Турски поток, предназначена да задоволява потребностите на турския пазар.
                        Което означава, че Турция ще внася всичкият руски газ от който се нуждае директно през Черно море - тоест Бг СПИРА ТРАНЗИТА !!! Всеки кубик минал оттам е ДИРЕКТНА ПРОПУСНАТА ПОЛЗА ЗА БГ, поради неосъществен транзит по вече съществуваща преносна мрежа, наша собственост, която след 2019 ще трябва просто да нарежем за скрап !

                        Така че дами и господа за България вече се очерта една съвсем реална загуба, независимо дали ще има транзит през Украйна или не. Крайно ми е интересно Тиквуня как ще наложи вето на ТОЗИ проект и как ще принуди Русия да продължи да транзитира газ през БГ за Турция

                        А инак ние бодро продължаваме да строим хъб

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от 4ervenasgan Разгледай мнение

                          Драги ми смехурко дори не прави разлика между 40% и 40 пъти. Баси и тоя се подвизава в икономически форум!!!
                          А гигоу за "количествата" - ами ЕС за в бъдеще ще се договаря с доставчика като едно цяло. Още ли не си го разбрал. Тогава и твоите количества ще са вътре в кюпа с тези на Германия и Франция. И НЕ, не е само руска газ по тези тръби. То това бе и причината да отрежат гЪзпромците от южния паток, че те го искаха само за себе си, без да допускат други доставчици.
                          Е нема да стане! Рушки мониополисти, ползвани, най-вече като инструменти за политически натиск в ЕС няма да има.
                          Що не дадеш официалните резултати ....
                          най малко до 40 % повече ще струва следващите години при постоянно захранване със втечнен газ , а това е след три години а 40 пъти е струвала пусната газ повече за проверка на работещата система панимаеш ...щото малко си труден с българския докато го преведеш на турски и отговориш .....
                          Малко повече обяснения и ще разбереш....

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Tutankhamon Разгледай мнение
                            Тези връзки трябваше да почнат да се случват веднага след 2009-та. Сега сме 2016-та. И "късий" едва ли иска да спира газта. Сега дерзаят да намерят трасета за транзит, това са рашките пари.
                            Разбира се, че не иска.......иначе нема пари и глад. Е освен временно, за назидание на някои непослушни местни губернаторчета.
                            Апропо, що "дерзаят да намерят трасета за транзит", като си имат вече такива през Украйна?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от 4ervenasgan Разгледай мнение
                              Тя тая "руска газ" има различна цена за всеки бе морков. Това е проблема, както и че я спират когато и както си искат...или иска късий.
                              Когато се изградят конектори с компресори и възможност за ривърс с Гърция, Румъния, Турция и т.н.нещата бавно и полека ще си дойдат на мястото, ама я виж колко години вече ровчетата и компания спъват тези елементарни връзки.
                              Тези връзки трябваше да почнат да се случват веднага след 2009-та. Сега сме 2016-та. И "късий" едва ли иска да спира газта. Сега дерзаят да намерят трасета за транзит, това са рашките пари.
                              The Mumy is alive, do not care about it !!!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от kubrat Разгледай мнение
                                Аз пък съм, макар и на следващия ден. Затова от опит ти казвам, че тази работа с догонването няма как да стане.
                                Може би, може би. Тогава,
                                - Ако не можеш ги догони, изпреварѝ ги! /Цитирам, щото ми хареса сентенцийката. Жалко само, не запомних, от кого беше /
                                The Mumy is alive, do not care about it !!!

                                Коментар

                                Working...
                                X