Първоначално изпратено от Факушкa
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Украйна (4) презареждане
Collapse
Заключена.
X
X
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнениеСтига се излага бе , в глобалния свят кои може да каже че нещо е произведено само от него...това да не ти е света от преди 30 години.
БМВ да не би да произвеждат колите си САМО ОТ ЧАСТИ ПРОИЗВЕДЕНИ В Германия. Да ама Не. Света е глобален , по лесно е да се кооперираш със съседа зад границата на 30 километра от теб , отколкото с фирма от твоята страна на 1000 километра.....
Ма у Лясковец не сте чували за глобализацията ......
Колкото си разбрал откъде съм - толкова ще разбереш какви продължаваш да ги ръсиш и не спираш. Иди в кръчмата и ще те ограмотят - доста време ти отделих вече.
Коментар
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнениеВие от Лясковец нито можете да четете нито да мислите бе.
Казал съм че са втори в ЕВРОПА по производство на автомобили , не в СВЕТА.
Ма той чукча писател не читател .......
То по твойта логика са най-големия производител и в Африка...
Коментар
-
Глабализацията я има дори е БГ - то ма Лясковския всезнайко от де да знае, пропуснал е да го прочете в укипедията щото не са я осъвременили:
България изнася авточасти за 400 млн. лв. на година
България може и да не сглобява цели Volkswagen, Opel, Mercedes, Audi или BMW, но има своя принос за тях с производството на все повече части за германските автомобилни гиганти. В страната продължават да навлизат немски компании за автокомпоненти и приходите от дейността им тук през последната година надминаха 400 млн. лв.
Заради по-ниските си разходи България и други балкански държави се превръщат във все по-привлекателна дестинация за производителите в сектора. Дори в разгара на кризата в страната продължаваха да навлизат инвеститори. Регионът измести централноевропейски държави като Словакия, Полша, Чехия и Унгария, които бяха предпочитани от компаниите в сектора преди 10-15 години. Отделен плюс е и близостта до автомобилните заводите на автомобилните гиганти в региона, като например в Турция и Румъния.
В страната ни се произвеждат най-различни компоненти за вграждане в колите - от сложна електроника до кабели. Не случайно секторът беше посочен от правителството като един от приоритетните за развитие през следващите години.
"Всички компании, които вече са на българския пазар, са тук заради евтината работна ръка и квалифицирания персонал", заяви неотдавна Тил Трукенмюлер, чиято консултантска компания IMACOS Group има офис в България и работи с някои от големите производители на авточасти в Европа.
Първите стъпки
Най-голямата компания от Германия в сектора по приходи и служители е "СЕ Борднетце". Предприятията на групата в Бургас и Мездра произвеждат кабели за коли и дават работа на над 2300 души. След като навлиза в страната през 2002 г. "СЕ Борднетце" постепенно успява да увеличи приходите си от 75 млн. лв. през 2006 г. до 183 млн. лв. през миналата година. Българското представителство на компанията изнася най-вече за компании от групата на Volkswagen - VW, Audi и Skoda.
Друг голям немски инвеститор е "Иксетик", чиито приходи за миналата година надминаха 122 млн. лв. Дружеството е дъщерна компания на немската ixetic и е първото производство на компанията в чужбина. В завода в индустриална зона Раковски край Пловдив се произвеждат вакуумни и хидравлични компоненти като сервоуправление, вакуумни усилватели на спирачките и др. Приходите на "Иксетик" също не са спрели да растат, като в момента компанията изнася за BMW, Toyota и др.
Една от най-ранно стъпилите немски фирми на българския пазар е "Граммер". През 1997 г. компанията от град Амберг купува фабрика "Възход" в ботевградското село Трудовец и започва да произвежда калъфи за подглавници, конзоли и подлакътници, тапицерии, както и седалки за гиганти като BMW, Ford, Volkswagen и др. В компанията работят над 670 души, а приходите й за 2011 г. надминаха 52 млн. лв. Заради увеличените поръчки компанията разширява дейността си, като плановете са служителите да достигнат 800-900 души. Отделно предприятието обмисля да интегрира и производства от съседни държави в завода си в Трудовец.
Нови играчи
Тенденцията на увеличаване на чуждите играчи в сектора за автомобилни компоненти продължава. През 2011 г. в Смолян беше открито производство на германската Kostal Group. В завода се правят осветителни и електронни системи за автомобилите на BMW, Chrysler, Ford и др. Тепърва ще бъдат наемани още служители, а през миналата година в компанията работеха над 70 души.
Друга германска компания, която обмисля навлизане у нас, е един от европейските лидери в производството на климатици - Behr-Hella Thermocontrol. Нейни представители оглеждаха Пловдив за следващата си производствена дестинация, съобщи неотдавна кметът на града. Групата работи с много от производителите в автосектора. Гигантът BASF също търси място в региона за производство на катализатори за автомобили, но решение къде точно да се позиционира още няма.
При навлизането си в дадена държава производителите търсят локация, която да доставя през следващите пет до седем години за определен клиент. Основни конкуренти на България през последните месеци са Сърбия и Македония, които в много случаи предлагат държавно финансиране и преференции, които България не може да си позволи. За сметка на това тя привлича доставчиците с плоския си данък и членството си в ЕС.Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от marandi Разгледай мнениеСъщата глупост = поне чети Медведев, той прави разлика между сглобен и произведен автомобил.
Теб като те гледам и след 1000 години пак няма да я разбереш, ами само ни загуби времето.
БМВ да не би да произвеждат колите си САМО ОТ ЧАСТИ ПРОИЗВЕДЕНИ В Германия. Да ама Не. Света е глобален , по лесно е да се кооперираш със съседа зад границата на 30 километра от теб , отколкото с фирма от твоята страна на 1000 километра.....
Ма у Лясковец не сте чували за глобализацията ......Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнениеВие от Лясковец нито можете да четете нито да мислите бе.
Казал съм че са втори в ЕВРОПА по производство на автомобили , не в СВЕТА.
Ма той чукча писател не читател .......
Теб като те гледам и след 1000 години пак няма да я разбереш, ами само ни загуби времето.
П.П. Затова не може и да разбереш хумора на Джуджето с какво заплашва като санкции при автомобилите. Само разсмива батковцитеLast edited by marandi; 20.08.2014, 23:51.
Коментар
-
Първоначално изпратено от marandi Разгледай мнениеИ защо самият Премиер на Русия говори за "сглобени и произведени в Русия автомобили"? А, после за световни производетели?
Той не е ли чувал басните на Марков, че са 2-ри в Света по производство на автомобили след Германия? Ърмм ...?
Я, да тръгва към Дряново и ще му обяснят на Медведев, че говори глупости набързо.
Казал съм че са втори в ЕВРОПА по производство на автомобили , не в СВЕТА.
Ма той чукча писател не читател .......Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнениеХубавото му е, че като ескалират санциите, много рушняци ще останат без работа.
Той не е ли чувал басните на Марков, че са 2-ри в Света по производство на автомобили след Германия? Ърмм ...?
Я, да тръгва към Дряново и ще му обяснят на Медведев, че говори глупости набързо.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнениеХубавото му е, че като ескалират санциите, много рушняци ще останат без работа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнениеХубавото му е, че като ескалират санциите, много рушняци ще останат без работа.Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнениеПремиерът Дмитрий Медведев вече издаде постановление, задължаващо администрацията да купува само сглобени и произведени в Русия автомобили. Ако се стигне до санкции в този сектор, ще последва преразпределяне на руския пазар и ще спечелят онези, които вече имат предприятия в Русия, т.е. водещите световни производители. Но затваряне на границите за европейски коли може да бъде компенсирано с внос от Корея и Китай, където автомобилите са чувствително по-евтини за производство от руските. Чуждестранни производители са вложили поне 5 милиарда долара в местни предприятия за последните десетина години. В Русия заводи вече имат "Форд", "Фолксваген", "Рено", "Тойота" и "Хюндай". Германците от "Даймлер" имат съвместно дружество за камиони с "Камаз" за сглобяване на "Мерцедес-Бенц", но не и на леки коли. Руснаците обаче търсят тази марка и особено високия й клас като по данни за 2013 г. тук са продадени близо 44 400 мерцедеса, което е около 3% от глобалните продажби на компанията. БМВ сглоби през 2013 г. над 20 000 коли в завода си в Калининград, което е около половината от закупените БМВ и "Мини" в Русия за 2013 г. "Фолксваген" вложи за три години 1,3 млрд. евро за руски завод и планира още толкова разходи до 2018 г. с цел да увеличи с над 60% продажбите си до около 500 000 автомобила
Коментар
-
Първоначално изпратено от kandid Разгледай мнениеЕвалла, аркадашлар! Име ем славянско, ем православно, някак!Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение[COLOR="Red"][SIZE="5"]
Водещият производител на автомобили в Русия GAZ ще произвежда марката Gazelle Next в Турция. Компанията ще работи съвместно с турските си колеги от Mersa Otomotiv, предаде ИТАР-ТАСС.
Евалла, аркадашлар! Име ем славянско, ем православно, някак!
Коментар
-
Първоначално изпратено от kefala Разгледай мнениеИ,Митко Бомбата!!!
Дето думнали църквата Света Неделя:
Дата 16 април 1925 г.
15:20 ч.
Цел цар Борис III
Оръжие бомба
Смъртни случаи 213
Ранени 500
Извършител БКП
Атентатори 6
-----------------------------------------------------
Благодаря от такива "православни", дето после го забраниха за 70 години в БГ - па сега станали по-набожни и от Папата
Ако това БКП не е БСП - те защо се наричат "столетницата" под път и над път?Last edited by marandi; 20.08.2014, 23:12.
Коментар
-
Премиерът Дмитрий Медведев вече издаде постановление, задължаващо администрацията да купува само сглобени и произведени в Русия автомобили. Ако се стигне до санкции в този сектор, ще последва преразпределяне на руския пазар и ще спечелят онези, които вече имат предприятия в Русия, т.е. водещите световни производители. Но затваряне на границите за европейски коли може да бъде компенсирано с внос от Корея и Китай, където автомобилите са чувствително по-евтини за производство от руските. Чуждестранни производители са вложили поне 5 милиарда долара в местни предприятия за последните десетина години. В Русия заводи вече имат "Форд", "Фолксваген", "Рено", "Тойота" и "Хюндай". Германците от "Даймлер" имат съвместно дружество за камиони с "Камаз" за сглобяване на "Мерцедес-Бенц", но не и на леки коли. Руснаците обаче търсят тази марка и особено високия й клас като по данни за 2013 г. тук са продадени близо 44 400 мерцедеса, което е около 3% от глобалните продажби на компанията. БМВ сглоби през 2013 г. над 20 000 коли в завода си в Калининград, което е около половината от закупените БМВ и "Мини" в Русия за 2013 г. "Фолксваген" вложи за три години 1,3 млрд. евро за руски завод и планира още толкова разходи до 2018 г. с цел да увеличи с над 60% продажбите си до около 500 000 автомобилаНе спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
Коментар