IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моника на Станишев пиарства на ГЕРБ

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Герб, БСП ,ДПС и РЗС са си коалиция и сега

    Герб, БСП ,ДПС и РЗС са си коалиция и сега,само се карат за пред медиите и хората.А в бюфета на парламента заедно си пият и ядат и ни се смеят.
    Даказателство №1България на гражданите още на 27юли 2012г. казаха как ще се разпределат местата във ВСС и познаха парламентарната квота на 96%.
    Даказателство №2 приватизацията на Булгартабак и Кремиковци и предстоящата на военно-промишления комплекс.
    Даказателство №3 една и съща медийна групировка ги обслужва.
    Даказателство №4 една и съща банка ги обслужва.
    Даказателство №5 никои никого не разследва от тях.
    Даказателство №6 сега генното политическо инжинерство създава партия Марешки и т.н.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от 2012 Разгледай мнение
      нормално ............... след думата моника всичко нататък звучи извратено

      моника, пури, семенна течност по роклята
      Абе то всичко хубаво ако СерГей беше нормален мъж, пък той човека си е доказан педераст, та това дете колко е негово е отделен въпрос

      Иначе както разбирам от статията въпросната к..ва, ааа пардон лобистка, вече не е много в бизнеса откакто ГЕРБ са на власт, та някак си не пасва много със заглавието...
      podpis

      Коментар


      • Първоначално изпратено от 2012 Разгледай мнение
        нормално ............... след думата моника всичко нататък звучи извратено

        моника, пури, семенна течност по роклята
        Ебаси... верно си е!!!
        Custodite sortem vestram

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Fiscalist Разгледай мнение
          Тази тема има странно извратено звучене!
          нормално ............... след думата моника всичко нататък звучи извратено

          моника, пури, семенна течност по роклята

          Коментар


          • Тази тема има странно извратено звучене!
            Custodite sortem vestram

            Коментар


            • Първоначално изпратено от PRESSMEDIA Разгледай мнение
              Бизнес за милиони върти половинката на бившия премиер Сергей Станишев. Падането от власт на правителството на Тройната коалиция очевидно въобще не се е отразило на Моника Йосифова, която продължава да жъне богата финансова реколта и при новата власт. При предишните две правителства, фирмата й „Актив“ груп“ печелеше едни от най-големите обществени поръчки за пиар кампани и обслужване на министерства и държавни ведомства. Йосифова, която бе близка и с президента Георги Първанов, а след това и с премиера Сергей Станишев, успя да осребри връзките си с властта и за кратко време от обикновена репортерка във в. „24 часа“се превърна в милионерка.

              С идването на власт на правителството на ГЕРБ, нейната фирма бе изхвърлена от министерствата и бизнес дамата, която миналата година роди дъщеря на Сергей Станишев, трябваше да се адаптира към новите условия. По тази причина в момента тя е замразила дейността на „Актив груп“, тъй като в медийните среди продължава да бъде считана за синоним на корупцията в отношенията между властта и медиите. Пиарката никога не е крила своето странно разбиране за същината на професията й, която се свеждала до най-елементарното - разнасяне на пари между институции и медии за решаване на „комуникационните проблеми“. Това е и причината след падането от власт на Станишев дълго хранените от нея медии с изненада да установят какви давалери и гигантски разхищения са вършили министрите от БСП, НДСВ и ДПС.

              Сега младата майка е насочила цялата си енергия към двете си нови пиар фирми – това са „Медия Хъб“ АД и „Креативни и комуникационни маркетингови решения“ ЕООД, твърдят запознати. Те са неизвестни за медии и политици. Чрез тях тя тихомълком си възвръща позициите в пиар бранша. Оказа се, че клиенти на Моника Йосифова са едни от най-големите български и чужди компании и банки. Сред тях са „Виваком“, „Рила спорт“, „Телелинк“, „Астра Зенека“, „Актавис“, „Зара“, „Булгартабак - Благоевград“, „Лъки Банско“, телевизия ББТ, „Шкода Алианс“, „Винпром Пещера“, „Его“, „Солвей“, „Дженерали“, „Суперхостинг“ „Бет фейр“, „Нестле България“, „Кай груп“, финансовата група „Кампан“, „Ти Би Ай, „Кай груп“, белгийците KBC, които са притежават ДЗИ, СИБанк и др. От услугите на половинката на лидера на БСП се ползва и Столична община и кметицата Йорданка Фандъкова. Пиар специалисти са убедени, че без политически протекции от най-високо ниво е невъзможно такива могъщи компании да й доверят изграждането на публичния си имидж.

              Освен с корпоративни комуникации Йосифова се грижи и за имиджа на БСП като външен консултант. Въпреки твърденията на Станишев, че само партийният пресцентър общува с четвъртата власт, факт е, че от година атаките срещу него и брат му Георгий неочаквано спряха. Сред журналистите се твърди, че Моника Йосифова се е срещала с шефове на издания и е предложила пари под формата на реклама, за да не се рови около тях. Така Станишев бе оставен на спокойствие, а медиите се втурнаха да се занимават с Георги Първанов и определени червени министри.

              Проверка в съдебно-правните регистри показа, че Моника Любомирова Йосифова е собственик или съдружник в 5 фирми. Еднолично нейно притежание е най-известната сред тях - „Актив груп“. Само през 2010 г. нейните приходи са били в размер на 2 166 000 лв. показва финансовият й отчет. „Креативни маркетингови и комуникационни решения“ пък се води собственост на кипърската офшорка „Валеджо Консултантс лимитид“. Тук тя се явява неин „пълномощник“ в България. Йосифова е и мажоритарен собственик и на „Лоте“ ООД, където неин бизнес партньор е Валентин Цанев. Според финансовия й отчет, през 2010-а г. „Лоте“ ООД е спечелила 576 000 лв. Половинката на Станишев се дели собствеността в „Медия хъб“ АД с Момчил Олегов Миков и Десислава Кутинчева. Безспорно най-интересно е нейното участие във инвестиционния фонд „Експат Бета“ АДСИЦ. Тук тя е в компанията на трикратния бивш министър Николай Василев е неговата заместника в Министерство на държавната администрация Мария Дивизиева. Тримата се опитаха да купят Българо-американска кредитна банка, но собственикът - ирландската банка Allied Irish Banks (AIB), предпочете Цветелина Бориславова.

              Въпреки многобройните си клиенти, приходите на фирмите на Йосифова не могат да се сравнят с милионите, които тя прибираше, когато НДСВ и БСП бяха на власт. През 2009 г. „Актив груп“ спечели проект за 1, 4 млн. лв. за популяризиране на Оперативните програми и представяне на България в положителна светлина по отношение на усвояването на парите от Европа. Проектът бе възложен на консорциум „Прозрачност за еврофондовете“, в който влизат фирмата на Йосифова, агенция „Икономика“ на Центъра за икономическо развитие на Георги Прохаски и „ПроМедия Продакшън“ на медийния консултант Петко Георгиев. Две години по – рано консорциумът „За диалог с администрацията”, в който участва фирмата на Йосифова, получава поръчка по ОПАК за 1, 2 млн. лв. Предметът бе „Информиране на широката общественост, потенциалните бенефициенти и бенефициентите на оперативна програма „Административен капацитет“ (ОПАК) за целите на програмата, възможностите за финансиране и ползите от изпълнението й за гражданите и бизнеса, свързани с ефективното управление на държавната администрация“, показа проверка в регистрите на финансовото министерство.

              През 2008 г. фирмата на Йосифова „Актив груп“, печели поръчка от икономическото министерство за популяризиране на стратегическите му цели за 300 000 лв. Медийната кампания на НДСВ за евроизборите бе възложена също на Йосифова. Тя работи и за преизбирането на президента Георги Първанов, за имиджа на няколко жълти и червени министри, включително на премиера Сергей Станишев. Междувременно тя „печелеше“ огромни поръчки по кампании за еврофондовете. За изпълнение на проекта за информационен сайт за позитивен имидж на България пред ЕС беше през 2006 г. пак беше ангажирана една от рекламните агенции на Моника Йосифова.

              повече тук
              Освен корупция и далавери какво друго може да се очква от тройната коалицищ? Едно по едно нещата си идват наяве
              podpis

              Коментар


              • Моника на Станишев пиарства на ГЕРБ

                Бизнес за милиони върти половинката на бившия премиер Сергей Станишев. Падането от власт на правителството на Тройната коалиция очевидно въобще не се е отразило на Моника Йосифова, която продължава да жъне богата финансова реколта и при новата власт. При предишните две правителства, фирмата й „Актив“ груп“ печелеше едни от най-големите обществени поръчки за пиар кампани и обслужване на министерства и държавни ведомства. Йосифова, която бе близка и с президента Георги Първанов, а след това и с премиера Сергей Станишев, успя да осребри връзките си с властта и за кратко време от обикновена репортерка във в. „24 часа“се превърна в милионерка.

                С идването на власт на правителството на ГЕРБ, нейната фирма бе изхвърлена от министерствата и бизнес дамата, която миналата година роди дъщеря на Сергей Станишев, трябваше да се адаптира към новите условия. По тази причина в момента тя е замразила дейността на „Актив груп“, тъй като в медийните среди продължава да бъде считана за синоним на корупцията в отношенията между властта и медиите. Пиарката никога не е крила своето странно разбиране за същината на професията й, която се свеждала до най-елементарното - разнасяне на пари между институции и медии за решаване на „комуникационните проблеми“. Това е и причината след падането от власт на Станишев дълго хранените от нея медии с изненада да установят какви давалери и гигантски разхищения са вършили министрите от БСП, НДСВ и ДПС.

                Сега младата майка е насочила цялата си енергия към двете си нови пиар фирми – това са „Медия Хъб“ АД и „Креативни и комуникационни маркетингови решения“ ЕООД, твърдят запознати. Те са неизвестни за медии и политици. Чрез тях тя тихомълком си възвръща позициите в пиар бранша. Оказа се, че клиенти на Моника Йосифова са едни от най-големите български и чужди компании и банки. Сред тях са „Виваком“, „Рила спорт“, „Телелинк“, „Астра Зенека“, „Актавис“, „Зара“, „Булгартабак - Благоевград“, „Лъки Банско“, телевизия ББТ, „Шкода Алианс“, „Винпром Пещера“, „Его“, „Солвей“, „Дженерали“, „Суперхостинг“ „Бет фейр“, „Нестле България“, „Кай груп“, финансовата група „Кампан“, „Ти Би Ай, „Кай груп“, белгийците KBC, които са притежават ДЗИ, СИБанк и др. От услугите на половинката на лидера на БСП се ползва и Столична община и кметицата Йорданка Фандъкова. Пиар специалисти са убедени, че без политически протекции от най-високо ниво е невъзможно такива могъщи компании да й доверят изграждането на публичния си имидж.

                Освен с корпоративни комуникации Йосифова се грижи и за имиджа на БСП като външен консултант. Въпреки твърденията на Станишев, че само партийният пресцентър общува с четвъртата власт, факт е, че от година атаките срещу него и брат му Георгий неочаквано спряха. Сред журналистите се твърди, че Моника Йосифова се е срещала с шефове на издания и е предложила пари под формата на реклама, за да не се рови около тях. Така Станишев бе оставен на спокойствие, а медиите се втурнаха да се занимават с Георги Първанов и определени червени министри.

                Проверка в съдебно-правните регистри показа, че Моника Любомирова Йосифова е собственик или съдружник в 5 фирми. Еднолично нейно притежание е най-известната сред тях - „Актив груп“. Само през 2010 г. нейните приходи са били в размер на 2 166 000 лв. показва финансовият й отчет. „Креативни маркетингови и комуникационни решения“ пък се води собственост на кипърската офшорка „Валеджо Консултантс лимитид“. Тук тя се явява неин „пълномощник“ в България. Йосифова е и мажоритарен собственик и на „Лоте“ ООД, където неин бизнес партньор е Валентин Цанев. Според финансовия й отчет, през 2010-а г. „Лоте“ ООД е спечелила 576 000 лв. Половинката на Станишев се дели собствеността в „Медия хъб“ АД с Момчил Олегов Миков и Десислава Кутинчева. Безспорно най-интересно е нейното участие във инвестиционния фонд „Експат Бета“ АДСИЦ. Тук тя е в компанията на трикратния бивш министър Николай Василев е неговата заместника в Министерство на държавната администрация Мария Дивизиева. Тримата се опитаха да купят Българо-американска кредитна банка, но собственикът - ирландската банка Allied Irish Banks (AIB), предпочете Цветелина Бориславова.

                Въпреки многобройните си клиенти, приходите на фирмите на Йосифова не могат да се сравнят с милионите, които тя прибираше, когато НДСВ и БСП бяха на власт. През 2009 г. „Актив груп“ спечели проект за 1, 4 млн. лв. за популяризиране на Оперативните програми и представяне на България в положителна светлина по отношение на усвояването на парите от Европа. Проектът бе възложен на консорциум „Прозрачност за еврофондовете“, в който влизат фирмата на Йосифова, агенция „Икономика“ на Центъра за икономическо развитие на Георги Прохаски и „ПроМедия Продакшън“ на медийния консултант Петко Георгиев. Две години по – рано консорциумът „За диалог с администрацията”, в който участва фирмата на Йосифова, получава поръчка по ОПАК за 1, 2 млн. лв. Предметът бе „Информиране на широката общественост, потенциалните бенефициенти и бенефициентите на оперативна програма „Административен капацитет“ (ОПАК) за целите на програмата, възможностите за финансиране и ползите от изпълнението й за гражданите и бизнеса, свързани с ефективното управление на държавната администрация“, показа проверка в регистрите на финансовото министерство.

                През 2008 г. фирмата на Йосифова „Актив груп“, печели поръчка от икономическото министерство за популяризиране на стратегическите му цели за 300 000 лв. Медийната кампания на НДСВ за евроизборите бе възложена също на Йосифова. Тя работи и за преизбирането на президента Георги Първанов, за имиджа на няколко жълти и червени министри, включително на премиера Сергей Станишев. Междувременно тя „печелеше“ огромни поръчки по кампании за еврофондовете. За изпълнение на проекта за информационен сайт за позитивен имидж на България пред ЕС беше през 2006 г. пак беше ангажирана една от рекламните агенции на Моника Йосифова.

                повече тук
              Working...
              X