Първоначално изпратено от msimov
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Категорично твърдя,че българската нация умира сега и трябва да направим нещо!
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Moesia Разгледай мнениеАз пък се питам защо БДЖ не бъде наистина реформирано. И като казвам реформирано нямам предвид да се уволнят няколко служители, които са ощетили БДЖ с няколко хиляди лева или да се уволнят няколкостотин служители поради съкращения на влакове. Имам предвид защо не се реформират шефовете и не се спрат далаверите на високо ниво. Явно е че там се въртят милионите, а не долу при служителите.
БДЖ е структура с национално значение и е част от националния интерес на държавата евтино да се осигури една от основните ценности на ЕС, нали сме Ес еС-овци вече. Надявам се скоро БДЖ да фалира та наистина да се види с колко голямо значение са железниците и какво ще стане ако спрат напълно. Оттам нататък всеки сам да си представя какво значи железопътната мрежда да е в ръцете на една частна компания, която да коли и беси когато си поиска. Осигури ли се този минимум който иска повече комфорт и пр. благини може да си използва колата, такси, автобус, самолет.
Не знам защо някой реши че продажба/ приватизация на БДЖ ще осигури невиждани техники по железопътищата ни. Аз не съм усетил особена файда от цялото раздържавяване, та да се раздържавява и БДЖ-то.
Българина разбира от всичко, включително и от ЖП транспорт. Разсъждава на тема - как в Япония и Германия влаковете се движат с няколкостотин километра в час. И най-странното. Разсъждава на тази тема докато пътува покрай Искъра. Сега чакам да доживея да ми се разсъждава на тази тема докато пътувам между Търново и Южна България.
По въпроса с инвестициите - чуждите паралии не са благотворително дружество. Когато дойдат тук и си вложат парите те имат едно единствено очакване и то не е хората да се чувстват комфортно, а да си избият тези пари и да излязат на печалба. А печалбата ще дойде от джоба на пътуващите и от никой друг. Пътникопотока в България си е кажи речи една константа. Дори и да се привлекат повече пътници печалбите няма да са кой знае какви. Истината е в товарните превози и е ясно, че един евентуален инвеститор ще се цели там. До колкото знам от соц. време още са се прехвърляли пари от товарните превози към пътническите, защото последните са си нерентабилни и толкова.
Та чудя се това ли иска българина. Да дойде един германец, чех или който си искаме друг, да ни тапицира вагоните, ние да еректираме над хубавата обстановка, а в същото време чужденеца да печели и да изнася капитал извън държавата. Щото ние не може сами да си вържем гащите, а все чакаме някой друг да ни оправя.
Е нема да се съглася.
Че не сме видели нищо хубаво от приватизацията в България това е вярно но към настоящия момент продажба е правилното решение за БДЖ.
Целия въпрос е там, че заради дълговете нема да има келепир на Борисов от продажбата на БДЖ и в това е проблема.
Щом нема келепир, защо да го прави. Ние Борисов добре си го познаваме.Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!
Коментар
-
Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнениеАбсолютно съм съгласен, че държавата умира и по-лошо от това Борисов да ни управлява надали има.
Защо БДЖ не се продаде, защо трябва да бъдат тормозени всичките тези хора там.
БДЖ е структура с национално значение и е част от националния интерес на държавата евтино да се осигури една от основните ценности на ЕС, нали сме Ес еС-овци вече. Надявам се скоро БДЖ да фалира та наистина да се види с колко голямо значение са железниците и какво ще стане ако спрат напълно. Оттам нататък всеки сам да си представя какво значи железопътната мрежда да е в ръцете на една частна компания, която да коли и беси когато си поиска. Осигури ли се този минимум който иска повече комфорт и пр. благини може да си използва колата, такси, автобус, самолет.
Не знам защо някой реши че продажба/ приватизация на БДЖ ще осигури невиждани техники по железопътищата ни. Аз не съм усетил особена файда от цялото раздържавяване, та да се раздържавява и БДЖ-то.
Българина разбира от всичко, включително и от ЖП транспорт. Разсъждава на тема - как в Япония и Германия влаковете се движат с няколкостотин километра в час. И най-странното. Разсъждава на тази тема докато пътува покрай Искъра. Сега чакам да доживея да ми се разсъждава на тази тема докато пътувам между Търново и Южна България.
По въпроса с инвестициите - чуждите паралии не са благотворително дружество. Когато дойдат тук и си вложат парите те имат едно единствено очакване и то не е хората да се чувстват комфортно, а да си избият тези пари и да излязат на печалба. А печалбата ще дойде от джоба на пътуващите и от никой друг. Пътникопотока в България си е кажи речи една константа. Дори и да се привлекат повече пътници печалбите няма да са кой знае какви. Истината е в товарните превози и е ясно, че един евентуален инвеститор ще се цели там. До колкото знам от соц. време още са се прехвърляли пари от товарните превози към пътническите, защото последните са си нерентабилни и толкова.
Та чудя се това ли иска българина. Да дойде един германец, чех или който си искаме друг, да ни тапицира вагоните, ние да еректираме над хубавата обстановка, а в същото време чужденеца да печели и да изнася капитал извън държавата. Щото ние не може сами да си вържем гащите, а все чакаме някой друг да ни оправя.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнениеТова,което ни липсва е взаимното школо по Гражданска отговорност.Няколко дни неплатен отпуск не са вредни в повечето производства
Коментар
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнениеПрав си, Жей. До едно време мангалите можеха да бъдат озаптени с арести... сега могат да с бой и сълзотворен газ например, но ще дойде време, когато ще могат да бъдат спирани само с картечници и шмайзери и ДОСЕГАШНИТЕ управляващи ще бъдат виновни за това !!!
Коментар
-
Прав си, Жей. До едно време мангалите можеха да бъдат озаптени с арести... сега могат да с бой и сълзотворен газ например, но ще дойде време, когато ще могат да бъдат спирани само с картечници и шмайзери и ДОСЕГАШНИТЕ управляващи ще бъдат виновни за това !!!Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Изнасилиха и убиха майката на софийски полицай http://pravda.bg/%D0%B8%D0%B7%D0%BD%...9%D1%81%D0%BA/
68-годишна жена бе изнасилена и наръгана смъртоносно с нож в софийския квартал “Люлин”.
Точно за това ви говорих назад. Като свърши плячката в селата и малките градчета шайките цигани ще почнат да нападат по-крайните квартали на София и да убиват и плячкосват там. Тия случаи не само ще продължат, но и ще зачестяват, като циганите ще се организират на все по-големи и силни банди и ще започнат атаки и над по-отдалечени жилищни комплекси. Винаги в историята на света, когато централната власт отслабва и е корумпирана се появяват разбойнически шайки. В момента ситуацията в страната е почти като късната османска империя която с разлагането си предизвиква появата на кърджалиите. В момента ситуацията е същата. Има цели области унищожени и плячкосани.
Силно се надявам на това ченге този случай да му е обица на ухото когато следващия път клетвопрестъпникът и лумпен от Банкя - Бойко Курвата го прати да бие ученици, протестиращи против Цар Киро и неговите приятели във властта. Защото ако беше мъж той и колегите му и вместо да бият 15 г. ученички по улиците, бяха обърнали оръжията си и обесили тия които им дават тази заповед, майка му щеше да още е жива!Last edited by Jay Gould; 24.11.2011, 12:30.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Българските мозъци ще изтичат все по-бързо, нацията ще застарява все повече, в страната ще навлизат пришълци от Третия свят, а градовете ще се латиноамериканизират. Това не е сценарий за филм на ужасите, това е бъдещето. http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15437118,00.htmlhttp://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от НАИВHИК Разгледай мнениеНе знам, ама аз като гледах всички бяха - хвани единия, удари другия. Май само магарето ставашеhttp://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеДнес по БТВ - кадърът на ДС, СДС, ДПС, БСП и ГЕРБ - Кирчо Йорданов, бе неотразим.
Боядисан като Миро от Каризма в главата, с прическа като на софийски ватман, стегнат в горещото септемврийско утро със закопчано сакенце и мятащ боженствен гняв от очите си, при всеки неудобен за него въпрос, Кирчо е най-достойния кандидат който някоя партия въобще някога е излъчвала.
Най-веселото е, че партиите от София застават зад най-големите боклуци в този град
Коментар
-
Днес по БТВ - кадърът на ДС, СДС, ДПС, БСП и ГЕРБ - Кирчо Йорданов, бе неотразим.
Боядисан като Миро от Каризма в главата, с прическа като на софийски ватман, стегнат в горещото септемврийско утро със закопчано сакенце и мятащ боженствен гняв от очите си, при всеки неудобен за него въпрос, Кирчо е най-достойния кандидат който някоя партия въобще някога е излъчвала.
Най-веселото е, че партиите от София застават зад най-големите боклуци в този градhttp://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеИ магистрала "Хемус" отпада: http://zavarna.bg/%D0%BD%D0%BE%D0%B2...B0/20443/all-1
София, партиите които я представляват и правителствата и, очевидно мразят Варна в червата! Какво ще правим? Ако има някакъв шанс за Изтока и Варна, това е да се раздели със София. Kонфедерация или федерация, като в Швейцария или поне като в Германия. Ако не желаят - развод като Словения и Хърватска с Белград. Друг изход за решаване на проблемите няма.
Като в Латинска Америка: Достатъчно е да извикаш "Смърт на гринго" и тълпата тръгва подире ти...
Коментар
-
Първоначално изпратено от НАИВHИК Разгледай мнениеЩе ми трябва ли виза като си ходя да видя мама и тате или ще е безвизов режимаhttp://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
Коментар