IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Категорично твърдя,че българската нация умира сега и трябва да направим нещо!

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Застрахователи искат 45 хил. лв. от дете. 9-годишното момиченце наследява дълга от загиналия си бащa http://btvnews.bg/kriminalno/zastrah...v-ot-dete.html

    Егати, шизофреничната и държава и съд и застрахователи и население... Някой знае ли кой са застрахователите?!
    http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

    Коментар


    • Да, вижте колко удачно функционира принципът за разделение на властите в САЩ, например. Отделно се избира Конгрес, отделно хората сами посочват кой да оглавява Изпълнителната власт, и всички знаят кой носи отговорност за осъществяването на съдебна справедливост, където имат право да оспорят легислативи въз основа на конституционните си права
      maxilian.blog.bg

      Коментар


      • Първоначално изпратено от m a x Разгледай мнение
        Днес в „Неделя 150“ Божидар Данев пак повтаряше, че системите в България не работят. Така че, наистина, защо мислите не работят системите
        Според мен системите не работят, защото няма добро взаимодействие, взаимовръзка и взаимозависимост меду тях. Аз дори съм за радикалната идея прокуратурата да влезе в изпълнителната власт. Трябва да има по-голям контрол, наблюдение и своемременно отстраняване на грешки в едно наказателно производство, като се започне още от предварителна проверка или досъдебната фаза и се стигне до осъдителна или оправдателна присъда.
        Давам пример с правозащитната и правораздавателната, но това важи за всички взаимосвързани системи в страната- на ниво министерства , агенции, комисии и прочее.
        Също така не трябва да има паралелни структури , а единствено допълващи се в правомощията си.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от m a x Разгледай мнение
          Днес в „Неделя 150“ Божидар Данев пак повтаряше, че системите в България не работят. Така че, наистина, защо мислите не работят системите
          Това пък голяма простотия - разбира се, че системите работят, Само дето всяка работи не за този за когото се очаква
          Не-заслужил инвеститор

          Коментар


          • Първоначално изпратено от LANDLORD 31 Разгледай мнение
            ...
            Реформа на парче не става братле, трябва едновременна реформа в правозащитните и правораздавателните органи.
            Днес в „Неделя 150“ Божидар Данев пак повтаряше, че системите в България не работят. Така че, наистина, защо мислите не работят системите
            maxilian.blog.bg

            Коментар


            • Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение
              Борисов фалира болниците сега е на път железницата. По некадърен и устат управник България не е имала.

              Единственото му постижение магистралите се строят на 100% от бюджета, защото членския внос на България към ЕС е над 800 милиона на година.

              Да се благодари Борисов че предишните 3 управления трупаха резерви за да има такива като него сега да ги профукват и да се фукат с тези пари за това и онова.

              Разяде държавата с не разплащането си а от там стопи и фискалния резерв.

              Историята ще го запомни като пълен некадърник а защитниците му не могат да напишат и едно значително положително нещо.
              само глупости пишат тия комунета ей.Няма ли малко да поумнеете бе мамка му.Цял живот ви чакаме!

              Коментар


              • Борисов фалира болниците сега е на път железницата. По некадърен и устат управник България не е имала.

                Единственото му постижение магистралите се строят на 100% от бюджета, защото членския внос на България към ЕС е над 800 милиона на година.

                Да се благодари Борисов че предишните 3 управления трупаха резерви за да има такива като него сега да ги профукват и да се фукат с тези пари за това и онова.

                Разяде държавата с не разплащането си а от там стопи и фискалния резерв.

                Историята ще го запомни като пълен некадърник а защитниците му не могат да напишат и едно значително положително нещо.
                Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Moesia Разгледай мнение
                  Днес в Труд има интервю с главния в жп синдиката. Според него КТБанка, Милен Велчев и пр. трият ръце за Товарни превози. Ще стане работата според мен, явно отдавна се пече. Частни люде ще припечелят, за плебса остава да с пръсти.
                  Първоначално изпратено от Jay Gould
                  На който не е ясно, реформа няма, няма да има и никога не е имало. Ако забелязвате, никой и не търси онези изчезнали вагони. Значи; приказките на държавата и ръководството на БДЖ са само "Мижай да те лажем!" Целта е, БДЖ да се нацепи на подпалки, някой ще вземе каквото е ценно, някой линии, почивни бази, парцели, а всичко останало ще иде за скрап. Пасивите ще останат за държавата и бюджета, някой банки, но не всички, ще пият по една студена вода, но тия милиони тонове метал (между 450-500 $ за тон), ще са чиста печалба, за някой другари.

                  .. Не е случайно, че парите на БДЖ стоят по банкови сметки и не се пипат. Не се обслужват дълговете и съвсем умишлено не се прави нищо... Да до дойдем на думата..

                  Изплуваха 50 милиона лева на БДЖ в банки http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1139448
                  Last edited by Jay Gould; 07.12.2011, 15:04.
                  http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                  Коментар


                  • Днес в Труд има интервю с главния в жп синдиката. Според него КТБанка, Милен Велчев и пр. трият ръце за Товарни превози. Ще стане работата според мен, явно отдавна се пече. Частни люде ще припечелят, за плебса остава да с пръсти.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от retro_69 Разгледай мнение
                      А бе не мога да разбера,-ти досадник ли си или досадница
                      Да ми ядеш кура
                      Са разбра ли кво съм

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Moesia Разгледай мнение
                        msimov може би наистина има нужда от оредяване на служители и влакове, но мисля че има по-голяма нужда от оредяване на некомпетентни и крадливи шефове.
                        За блъскането като животни не виждам какъв е проблема хората да се посместват от време на време на кратките маршрути. Както между другото и се получава непосредствено преди София рано сутрин.
                        Да вземем например японците. Хем искаме като техните влакове, хем не бихме искали да плащаме 50лв примерно София-Варна вместо сегашните 30. Понеже аз не виждам как някой чужденец би купил БДЖ и вложил милиони в нови вагони без да повиши осезаемо цените. Искаме да имаме метро обаче и в него искаме да се ширим като в 1ва класа. Вижда ли сме забавните клипчета как японците се блъскат в метрото за да влязат. Да не са по-глупави от нас че те го правят и видимо от клипчетата мълчат и се бутат, бутат и си мълчат. Ако е софийското метро не ми се мисли каква дандания ще настане и какви всенародни вълнения ще бъдат че видиш ли метрото е препълнено, или е нарядко и пр.

                        И за да омесим едно хубаво темите - да се върнем към заглавието. Категорично подкрепям, че нацията ни отива към изчезване, а това повлича и много други проблеми. По-малко хора, по-малък пазар, повече проблеми. Пенсионната система е може би един от най-ярките примери имайки предвид модела по който е направена у нас.
                        Даде добро мнение И аз съм ги гледал забавните клипчета

                        Подкрепям мнението ти но и все пак не е задължително, че нов собственик ще дигне цените.

                        БДЖ не е монополист като НЕК. БДЖ има конкуренти и заместители в транспортния бизнес и за това не може да си позволи дигането на цените.

                        Гласувам за продажба.

                        И клипчетата наистина бяха добри, колко съм се смял на тях преди години не е истина.

                        http://www.youtube.com/watch?v=YfpcK...eature=related

                        http://www.youtube.com/watch?v=E7kor...eature=related

                        http://www.youtube.com/watch?v=HrRdQ...eature=related
                        Last edited by msimov; 27.11.2011, 00:37.
                        Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от dosadnik Разгледай мнение
                          Да изчезва, ебал съм я, това си е заслужила. Бегайте у спания/гръция да берете банани, мен тук ще си ми е по добре без вас
                          А бе не мога да разбера,-ти досадник ли си или досадница

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Moesia Разгледай мнение

                            И за да омесим едно хубаво темите - да се върнем към заглавието. Категорично подкрепям, че нацията ни отива към изчезване, а това повлича и много други проблеми. По-малко хора, по-малък пазар, повече проблеми. Пенсионната система е може би един от най-ярките примери имайки предвид модела по който е направена у нас.
                            Да изчезва, ебал съм я, това си е заслужила. Бегайте у спания/гръция да берете банани, мен тук ще си ми е по добре без вас

                            Коментар


                            • msimov може би наистина има нужда от оредяване на служители и влакове, но мисля че има по-голяма нужда от оредяване на некомпетентни и крадливи шефове.
                              За блъскането като животни не виждам какъв е проблема хората да се посместват от време на време на кратките маршрути. Както между другото и се получава непосредствено преди София рано сутрин.
                              Да вземем например японците. Хем искаме като техните влакове, хем не бихме искали да плащаме 50лв примерно София-Варна вместо сегашните 30. Понеже аз не виждам как някой чужденец би купил БДЖ и вложил милиони в нови вагони без да повиши осезаемо цените. Искаме да имаме метро обаче и в него искаме да се ширим като в 1ва класа. Вижда ли сме забавните клипчета как японците се блъскат в метрото за да влязат. Да не са по-глупави от нас че те го правят и видимо от клипчетата мълчат и се бутат, бутат и си мълчат. Ако е софийското метро не ми се мисли каква дандания ще настане и какви всенародни вълнения ще бъдат че видиш ли метрото е препълнено, или е нарядко и пр.

                              И за да омесим едно хубаво темите - да се върнем към заглавието. Категорично подкрепям, че нацията ни отива към изчезване, а това повлича и много други проблеми. По-малко хора, по-малък пазар, повече проблеми. Пенсионната система е може би един от най-ярките примери имайки предвид модела по който е направена у нас.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от retro_69 Разгледай мнение
                                Така или иначе сме тръгнали всичко да приватизираме,да вземем да си продадем и държавата на некой стратегически инвеститор и да си гледаме кефа!
                                Не стаа. Ние сме гаден народ, ще фанеме по едно ак-47 . Иначе отдавна да са ни разпродали тотално

                                Коментар

                                Working...
                                X