ОПРЕДЕЛЕНИЕТО НА СЪДА НА ЕС В ЛЮКСЕМБУРГ, КОЕТО СПИРА РЕШЕНИЕТО СЪС ЗЕЛЕН СЕРТИФИКАТ ДА СЕ ХОДИ НА РАБОТА!
Ето го определението на съда на ЕС в Люксембург, с което СПИРАТ изпълнението на решението на Европейския парламент да допуска на работа САМО СЪС ЗЕЛЕН СЕТРИФИКАТ депутати и служители.
ОПРЕДЕЛЕНИЕ НА ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА ОБЩИЯ СЪД
5 ноември 2021 г.
„Обезпечително производство“– Член 157, параграф 2 от Процедурния правилник – Публична служба“
По дело T‑711/21 R,
ID и другите жалбоподатели, чиито имена са включени в приложението (1), представлявани от: P. de Bandt, R. Gherghinaru и L. Panepinto, avocats,
жалбоподатели,
срещу
Европейски парламент,
ответник,
с предмет искане на основание членове 278 и 279 ДФЕС за спиране на изпълнението на решението на Бюрото на Европейския парламент от 27 октомври 2021 г. относно извънредните правила в областта на здравето и сигурността, уреждащи достъпа до сградите на трите места на работа на Европейския парламент,
ПРЕДСЕДАТЕЛЯТ НА ОБЩИЯ СЪД
постанови настоящото
Определение
1 За пълното описание на фактите по случая се препраща към молбата за допускане на обезпечителна мярка, подадена в секретариата на Общия съд на 4 ноември 2021 г., в която ID и другите жалбоподатели, чиито имена са включени в приложението, искат от председателя на Общия съд да спре изпълнението на решението на Бюрото на Европейския парламент от 27 октомври 2021 г. относно извънредните правила в областта на здравето и сигурността, уреждащи достъпа до сградите на трите места на работа на Европейския парламент.
2 В молбата си за допускане на обезпечителна мярка жалбоподателите по-специално изтъкват, че обжалваното решение им причинява сериозни и непоправими вреди, които в случай на отказ да представят Цифров сертификат на ЕС за COVID, или в случай на невалидност на техния сертификат (по технически или други причини), се изразяват по -конкретно в пълното засягане на активното упражняване на трудовата им дейност и на възможността да оставят децата в ясла или детска градина.
3 Съгласно постоянната съдебна практика член 157, параграф 2 от Процедурния правилник на Общия съд позволява съдията по обезпечителното производство да постанови временна мярка, когато това се налага, за да може съдията да придобие достатъчно данни, които да му позволят да се произнесе по сложно фактическо и правно положение, което е наведено в молбата за постановяване на обезпечителна мярка, с която е сезиран, или когато в интерес на доброто правораздаване е целесъобразно, запазването на предишното положение до постановяването на окончателно определение по обезпечителното производство (вж. в този смисъл определения от 20 юли 1988 г., Комисия/Италия, 194/88 R, EU:C:1988:417, точка 3 ; от 28 юни 1990 г., Комисия/Германия, C-195/90 R, EU:C:1990:271, точка 20 и от 2 април 1993 г., CCE Vittel и CE Pierval/Комисия, T-12/93 R, EU: T:1993:35, точка 33). Освен това определение, което е постановено по член 157, параграф 2 от Процедурния правилник, може във всеки един момент да бъде изменено или отменено, дори и служебно.
4 На този етап от производството, предвид пълното засягане на активното упражняване на трудовата дейност на жалбоподателите, съдържащите се в искането за постановяване на временни мерки твърдения, ако се приемат за доказани, обосновават възстановяване на предишното положение, докато Председателят на Общият съд разгледа подробно доводите на страните.
5 При тези обстоятелства, в интерес на доброто правораздаване е необходимо да се спре изпълнението на обжалваното решение, като условията за достъп на жалбоподателите до помещенията на Европейския парламент се ограничат до представянето на негативен автотест. В случай на положителен резултат този тест следва да бъде последван от извършването на PCR тест. Ако резултатът от последния тест е положителен, Европейският парламент може да откаже достъп на жалбоподателите до помещенията на парламента.
6 Съгласно член 158, параграф 5 от Процедурния правилник Общият съд не следва да се произнася по съдебните разноски.
По изложените съображения,
ПРЕДСЕДАТЕЛЯТ НА ОБЩИЯ СЪД
определи:
1) Спира изпълнението на решението на Бюрото на Европейския парламент от 27 октомври 2021 г. относно извънредните правила в областта на здравето и сигурността, уреждащи достъпа до сградите на трите места на работа на Европейския парламент, до датата на постановяване на окончателно определение по обезпечителното производство.
2) ID и другите жалбоподатели, чиито имена са включени в приложението, могат да получат достъп до помещенията на Европейския парламент срещу представянето на негативен автотест. В случай на положителен резултат този тест следва да бъде последван от извършването на PCR тест. Ако резултатът от последния тест е положителен, Европейският парламент може да откаже достъп на жалбоподателите до своите помещения.
3) Не се произнася по съдебните разноски.
Съставено в Люксембург на 5 ноември 2021 г.
Секретар
Председател
Списъкът на другите жалбоподатели е приложен само към връчения на страните вариант
.......................
https://afera.bg/eто-го-определениет...с-в-люк/
Ето го определението на съда на ЕС в Люксембург, с което СПИРАТ изпълнението на решението на Европейския парламент да допуска на работа САМО СЪС ЗЕЛЕН СЕТРИФИКАТ депутати и служители.
ОПРЕДЕЛЕНИЕ НА ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА ОБЩИЯ СЪД
5 ноември 2021 г.
„Обезпечително производство“– Член 157, параграф 2 от Процедурния правилник – Публична служба“
По дело T‑711/21 R,
ID и другите жалбоподатели, чиито имена са включени в приложението (1), представлявани от: P. de Bandt, R. Gherghinaru и L. Panepinto, avocats,
жалбоподатели,
срещу
Европейски парламент,
ответник,
с предмет искане на основание членове 278 и 279 ДФЕС за спиране на изпълнението на решението на Бюрото на Европейския парламент от 27 октомври 2021 г. относно извънредните правила в областта на здравето и сигурността, уреждащи достъпа до сградите на трите места на работа на Европейския парламент,
ПРЕДСЕДАТЕЛЯТ НА ОБЩИЯ СЪД
постанови настоящото
Определение
1 За пълното описание на фактите по случая се препраща към молбата за допускане на обезпечителна мярка, подадена в секретариата на Общия съд на 4 ноември 2021 г., в която ID и другите жалбоподатели, чиито имена са включени в приложението, искат от председателя на Общия съд да спре изпълнението на решението на Бюрото на Европейския парламент от 27 октомври 2021 г. относно извънредните правила в областта на здравето и сигурността, уреждащи достъпа до сградите на трите места на работа на Европейския парламент.
2 В молбата си за допускане на обезпечителна мярка жалбоподателите по-специално изтъкват, че обжалваното решение им причинява сериозни и непоправими вреди, които в случай на отказ да представят Цифров сертификат на ЕС за COVID, или в случай на невалидност на техния сертификат (по технически или други причини), се изразяват по -конкретно в пълното засягане на активното упражняване на трудовата им дейност и на възможността да оставят децата в ясла или детска градина.
3 Съгласно постоянната съдебна практика член 157, параграф 2 от Процедурния правилник на Общия съд позволява съдията по обезпечителното производство да постанови временна мярка, когато това се налага, за да може съдията да придобие достатъчно данни, които да му позволят да се произнесе по сложно фактическо и правно положение, което е наведено в молбата за постановяване на обезпечителна мярка, с която е сезиран, или когато в интерес на доброто правораздаване е целесъобразно, запазването на предишното положение до постановяването на окончателно определение по обезпечителното производство (вж. в този смисъл определения от 20 юли 1988 г., Комисия/Италия, 194/88 R, EU:C:1988:417, точка 3 ; от 28 юни 1990 г., Комисия/Германия, C-195/90 R, EU:C:1990:271, точка 20 и от 2 април 1993 г., CCE Vittel и CE Pierval/Комисия, T-12/93 R, EU: T:1993:35, точка 33). Освен това определение, което е постановено по член 157, параграф 2 от Процедурния правилник, може във всеки един момент да бъде изменено или отменено, дори и служебно.
4 На този етап от производството, предвид пълното засягане на активното упражняване на трудовата дейност на жалбоподателите, съдържащите се в искането за постановяване на временни мерки твърдения, ако се приемат за доказани, обосновават възстановяване на предишното положение, докато Председателят на Общият съд разгледа подробно доводите на страните.
5 При тези обстоятелства, в интерес на доброто правораздаване е необходимо да се спре изпълнението на обжалваното решение, като условията за достъп на жалбоподателите до помещенията на Европейския парламент се ограничат до представянето на негативен автотест. В случай на положителен резултат този тест следва да бъде последван от извършването на PCR тест. Ако резултатът от последния тест е положителен, Европейският парламент може да откаже достъп на жалбоподателите до помещенията на парламента.
6 Съгласно член 158, параграф 5 от Процедурния правилник Общият съд не следва да се произнася по съдебните разноски.
По изложените съображения,
ПРЕДСЕДАТЕЛЯТ НА ОБЩИЯ СЪД
определи:
1) Спира изпълнението на решението на Бюрото на Европейския парламент от 27 октомври 2021 г. относно извънредните правила в областта на здравето и сигурността, уреждащи достъпа до сградите на трите места на работа на Европейския парламент, до датата на постановяване на окончателно определение по обезпечителното производство.
2) ID и другите жалбоподатели, чиито имена са включени в приложението, могат да получат достъп до помещенията на Европейския парламент срещу представянето на негативен автотест. В случай на положителен резултат този тест следва да бъде последван от извършването на PCR тест. Ако резултатът от последния тест е положителен, Европейският парламент може да откаже достъп на жалбоподателите до своите помещения.
3) Не се произнася по съдебните разноски.
Съставено в Люксембург на 5 ноември 2021 г.
Секретар
Председател
- Coulon
- van der Woude
Списъкът на другите жалбоподатели е приложен само към връчения на страните вариант
.......................
https://afera.bg/eто-го-определениет...с-в-люк/
Коментар