IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв автомобил подхожда на голям инвеститор

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от pesho777
    ние го купихме на Коледа за 1999 лева , сега гледам е 1599 в метро ,

    криза какво да правиш

    телевизията каква ти е ?

    на цифровата от Кейбълтел се вижда много зле
    1600...... то да си взема и един за спалнята.

    И аз съм за съжаленив към кейбъл тел. Трябва да знаеш, че тяхната така наречена цифрова телевизия телевизия е по-скоро аналогова . Качеството им е ужасно. За съжаление съм принуден да ги ползвам заради спортните канали....

    Ти ползваш ли си вградения дигителен и HDTV тунер? Аз лично да. Много по-удобно е пък и хвърляш тяхната грозотия. Трябва да си купиш само conax cam-че и си готов.

    Коментар


    • някъде се дочу, че американци искали да инвестират у нас в производство на електромобили, това верно ли е?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от polki
        Първоначално изпратено от pesho777
        Първоначално изпратено от Nikola
        Много е яка Кой знае AMG-то как ще го изрудят.
        sega si vzeh bild ima sravnenie s 5ca i a6 , sled malko shte go procheta
        какви сравнения бе , Пеше ?????

        тя 2010 не е излезнала още , а ти ще сравняваш

        гледаш картинки , ама не знаеш за какво става въпрос

        сраненията ще ги четеш следващата година , че едва в края на тази година ще я пуснат в продажба
        от март е в магазините

        По темата

        Мъникът "Шевролет Спарк" ще се продава и в САЩ
        Новата E-класа на "Мерцедес" дебютира на автомобилното изложение в Детройт, което отвори врати за акредитираните журналисти в неделя. По отношение на външния вид автомобила е запазил двойните фарове(дебютирали именно в Е-класата през 1995 година), но вече са с четириъгълна форма. В задната част пък се появява нов акцент – линия, която следва арките над задните колела.

        Е-класата ще се предлага с общо десет дизелови и бензинови двигатели с 4, 6 и 8 цилиндъра, като мощностите им варират от 136 до 525 к.с. Те са доста по-икономични от предлаганите сега и отговарят на еконормите Евро 5.

        Четирицилиндровите бензинови двигатели с директно впръскване са с нова конструкция, която позволява да се развие по-висока мощност и въртящ момент от сравнимите 6-цилиндрови V-образни двигатели на предишната серия, въпреки по-малкия работен обем. Стратегията е да бъдат подменени големите двигатели с естествено нагнетяване на горивната смес с агрегати с турбокомпресори, сред чиито допълнителни предимства са по-ниско тегло, намалено вътрешно триене и по-икономични експлоатационни характеристики.

        Моделите E 200 CGI и E 250 CGI са оборудвани с новите четири-цилиндрови двигатели с директно впръскване на горивото с работен обем 1.8 литра, турбокомпресор и променливо газоразпределение. Моделът E 200 CGI 184 к.с. е оборудван с 6-степенна ръчна скоростна кутия и като стандарт се предлага с функцията старт/стоп, а консумацията е едва 6.8 литра високооктанов бензин на 100 километра.

        При модела E 250 CGI (204 к. с.), който стандартно е оборудван с 5-степенна автоматична скоростна кутия, максималният въртящ момент достига 310 Нм., което е с над 26 на сто повече в сравнение с предишния модел на шест-цилиндров V-образен двигател. В същото време, комбинираният разход на гориво по намален с над 20 на сто до 7.4 литра на 100 километра.

        Модификациите E 350 CGI с директно впръскване на горивото (292 к. с.) и върховият модел E 500 (388 к. с.), познати от старата Е-класа се предлагат и с новата, но консумират с до 600 грама по-малко гориво на 100 километра. Новото предложение за версията E 63 AMG, е мотор, който развива мощност от 525 к.с.

        В трите четири-цилиндрови дизелови двигателя с нова конструкция се забелязва ново поколение система за директно впръскване тип "комън рейл", бързодействащи пиезоелектрически инжектори, подобрена рециркулация на отработените газове и иновативен двоен турбокомпресор,. Моторът E 250 CDI с мощност 204 к. с. и 500 Нм. развива въртящ момент с 25 на сто по-висок в сравнение с предишния 6-цилиндров V-образен двигател, при консумация на гориво от едва 5.3 литра на 100 километра в смесен цикъл.

        В Е-класата се появява и нов дизелов четири-цилиндров двигател с мощност 170 к. с. при E 220 CDI, и 136 к. в E 200 CDI, като и при двата модела консумацията на гориво е само 5.3 литра на 100 километра.

        Върховият модел в дизеловата гама на новата Е-класа е шест-цилиндровият двигател при E 350 CDI с мощност 231 к.с., който консумира по половин литър дизел на 100 километра по-малко в сравнение с предишния модел E 320 CDI. През пролетта на 2009 г. ще се появи шест-цилиндров, V-образен двигател по технологията BlueTEC. E 350 BlueTEC развива мощност от 211 к. с. и отговаря на емисионния стандарт EU6, който трябва да бъде въведен през 2014 г.

        Моделите с 6 и 8-цилиндрови V-образни двигатели са оборудвани стандартно със 7-степенна автоматична скоростна кутия и селектор върху волана.

        При специална поръчка моделите E 350 CDI и E 350 с 6-цилиндрови V-образни двигатели, както и моделът E 500 с 8-цилиндров двигател, се предлагат с последното поколение задвижване на четирите колела.

        Освен промените по двигателите намаления разход на гориво се дължи и на пакета BlueEFFICIENCY, той включва намалено челно съпротивление, намалено съпротивление на гумите, интелигентно управление на генератора, горивната помпа и усилвателя на кормилната система, както и старт/стоп функцията, която изключва двигателя на новия E 200 CGI при режим на работа на празен ход. На дисплей в полето на скоростомера се извежда информация за моментната консумация на гориво, както и инструкции за водача да превключи на по-висока предавка с цел да се постигне икономия.

        Новата Е-класа ще предлага редица иновации, които повишават удоволствието от шофирането и сигурността. Сред тях са адаптивните фарове, който не заслепяват и осветяват зона в диапазона от 65 до 300 метра. Благодарение на камера, монтирана върху предното стъкло, автоматично и става преминаването от къси на дълги светлини и обратно.

        Пакетът Lane Safety включва системата Blind Spot Assist (асистент за мъртвата зона), която е позната от C-класата на Mercedes, и новата система Lane Keeping Assist (поддържане на движението в избраната лента), която предпазва автомобила от излизане от пътя поради невнимание. Speed Limit Assist е помощна система за ограничаване на скоростта, която се предлага като опция.

        Системата разпознава знаците за ограничение на скоростта, когато автомобилът преминава покрай тях, след което извежда съответната стойност на дисплей в полето на скоростомера. Системата Night View Assist (помощна система за нощно виждане), която се използва в S-класата, сега се предлага като опция и при новата Е-класа. Тя е преработена и вече има специална функция за разпознаване на присъствието на пешеходци.

        Новата Е-класа серийно е снабдена със средства за контрол на нивото на внимание на водача, които го предупреждават своевременно за появата на признаци на сънливост. Системата за разпознаване на сънливост ATTENTION ASSIST е снабдена с датчици, които непрекъснато следят над 70 различни параметъра.

        Доказаните помощни системи на базата на радари, познати от S-Class, сега се предлагат като опция и на клиентите на Е-класата. Подобрените качества на радарния датчик сега осигуряват обсег от 200 метра (при 150 метра преди) и позволяват постоянен контрол на обстановката пред автомобила.

        Друга нова характеристика в Е-класата е активният преден капак за защита на пешеходците. Той е част от стандартно оборудване. При удар се задейства система от пружини, която за части от секундата повдига предния капак с 50 милиметра, като по този начин увеличава деформационното пространство. Благодарение на интелигентен механизъм водачът може да върне активния преден капак в нормалното му състояние без да се налага да посети сервиз.

        Стандартното оборудване включва също подобрено окачване с адаптивни амортисьори, които автоматично се нагаждат към конкретните условия на пътуване, "омекват" при нормално шофиране, като с това значително повишават удобството при пътуване. При завои с висока скорост или при резки маневри системата преминава в режим на "втвърдяване", което води до максимална стабилност на купето. Като алтернатива се предлага и версия с динамично амортизиране и с по-ниско окачване (стандартно оборудване при гамата AVANTGARDE).

        Системата за въздушно окачване, която се предлага като опция при моделите с шест-цилиндров V-образен двигател (стандартно оборудване при E 500/E 500 4MATIC), за пръв път е комбинирана със система за амортизиране, управлявана по електронен път, което позволява чрез обработване на сигналите, постъпващи от различни датчици амортизирането да се управлява индивидуално за всяко колело. Водачът може с натискането на бутон да избира комфортен или спортен режим на шофиране.

        Пакетът активни мултиконтурни седалки (предлаган като опция) включва седалки с нова конструкция с удобни облегалки за главата и двустепенна функция за масажиране в облегалката. В зависимост от ъгъла на завъртане на волана, страничното ускорение и скоростта на автомобила, вградените в облегалките бързодействащи пиезоелектрически вентили променят въздушното налягане, с което осигуряват на водача и на пътника до него още по-добра странична опора.

        По отношение на конфигурирането новата Е-класа предлага избор между десет двигателя, три варианта на окачване, две линии на дизайна и оборудването, 12 комбинации на джанти и гуми с размери 16, 17, 18 или 19 цола, дванадесет варианта на външно покритие на каросерията, шест вида материал за тапицерия на седалките в комбинация с до пет цвята на отделните елементи. Изборът на елементи на вътрешния дизайн е удвоен в сравнение с предходните серии, тъй като сега гамата включва полирано екзотично дърво, пореста дървесина и алуминиеви детайли.

        Новата Е-класа ще се появи в изложбените зали на търговските и сервизните представителства на "Мерцедес" през март 2009 г.

        http://www.dnevnik.bg/skorost/2009/0...asa_v_detroit/

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Nikola
          Първоначално изпратено от pesho777
          Първоначално изпратено от Nikola
          Първоначално изпратено от Alonso
          Първоначално изпратено от krasi0
          Първоначално изпратено от Nikola
          Когато и да я пуснат тук ще се напълни за нула време с Е класи.... такъв е манталитета на средностатистическия българин просто. Само коли и пари са му в главата.
          На "средностатистическия" едва ли. Все пак една "натокана" Е-class си е повече от половин нормално жилище в нормален софийски квартал по сегашни цени. Под "нормален" разбирай - нито престижен, нито гето.

          А относно парите... на кого не са му в главата ми кажи.

          P.S. Пристрастен съм към Е-class, a S просто твърде много се набива на очи в мафиотската ни държава. :-/
          Това ми прилича на "Няма да си взема 42" телевизор, ще си взема 15", че оня много се набива на очи.
          Нищо общо няма между Е и ЕС класата.
          Виждам, че си падаш по Panasonic. Вземи си Sony Bravia 40 пък не му мисли.

          дърво е , и с фул ХД и без ,картината е ужасна , по добре ТВ със задна прожекция
          Ее стига де. Sony си е Sony. Тъпото, е че изкарват много често нови модели. Виж примерно KDL-40W4000 много добър телвеизор, сега и бая му падна цената. Аз за съжаление се набих лятото.

          Polki, айде моля те стига с тези глупости.....
          ние го купихме на Коледа за 1999 лева , сега гледам е 1599 в метро ,

          криза какво да правиш

          телевизията каква ти е ?

          на цифровата от Кейбълтел се вижда много зле

          Коментар


          • Първоначално изпратено от polki
            Първоначално изпратено от emos
            Първоначално изпратено от joda
            Абе иначе супер ама в това къде ще се събере голям инвеститор бе,аз като съм два на 140?
            то и аз съм 2 на 140 и за това питам за ТТ данни , а после ще видим за поръчване
            Еми то ако не те хванат вземи и едно за мене
            За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Nikola
              Много е яка Кой знае AMG-то как ще го изрудят.
              ето как :

              Mercedes-Benz обяви, че пуска в продажба спортен пакет AMG за новата генерация E-Class. Предлаган като допълнително оборудване, той включва аксесоари и технологични елементи, по- голямата част от които не се предлагат идивидуално. Пакетът може да бъде комбиниран с всички задвижващи агрегати и всички нива на изпълнение.

              Пакетът AMG за новото поколение на Mercedes-Benz E-Class включва предна престилка с по- големи въздухозаборници, странични и задна престилки. Акценти са и накрайниците на изпускателната система, новите осемнадесетцолови джанти с размер 245/40 отпред и 265/35 отзад. Промени са нанесени по спирачната система, както и окачването, което е с 15 мм по- ниско в сравнение със стандартното си изпълнение. В интериора откриваме спортни седалки и AMG спортен волан с пера за превключване на отделните предавки от волана, спортни педали с гумени подложки и др.

              В зависимост от двигателя и нивото на изпълнение, AMG пакетът за новата генерация на Mercedes-Benz E-Class струва между 2915 и 4046 евро, а продажбите ще започнат през март тази година.

              снимки има тук
              fuск the bеаr - give me the bееr

              Коментар


              • http://www.youtube.com/watch?v=L2EZW...eature=related
                http://www.youtube.com/watch?v=eEPE5...eature=related
                自由西藏

                Коментар


                • Ако искат да си чешат ЕГО-то:

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от emos
                    Първоначално изпратено от joda
                    Абе иначе супер ама в това къде ще се събере голям инвеститор бе,аз като съм два на 140?
                    то и аз съм 2 на 140 и за това питам за ТТ данни , а после ще видим за поръчване
                    fuск the bеаr - give me the bееr

                    Коментар


                    • Коментар


                      • Първоначално изпратено от joda
                        Абе иначе супер ама в това къде ще се събере голям инвеститор бе,аз като съм два на 140?
                        За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от polki
                          Първоначално изпратено от joda

                          повече подробности за този екземпляр !!!!!!!!!!!!!!!
                          Да поръчаш искаш ти?
                          自由西藏

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от joda

                            повече подробности за този екземпляр !!!!!!!!!!!!!!!
                            fuск the bеаr - give me the bееr

                            Коментар


                            • Най подхожда запорожец,подходящ за кризата и замаскиращ имането на големите!

                              Коментар


                              • 自由西藏

                                Коментар

                                Working...
                                X