IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв автомобил подхожда на голям инвеститор

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение

    ти май си избираш колите от картинки в дъвки би-биб
    То по-добре ланча тезис...

    Коментар


    • Moй бивш колега си купи някакво мазерати , но не е кой знае колко очарован. Казва кола като кола

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ejonny2376

        Аз пък търся запазено такова:

        https://www.maserati.com/us/en/brand...rivates/shamal

        Ама няма...
        Това е мъжкарска кола, мани ги тези електронни боклуци.
        ти май си избираш колите от картинки в дъвки би-биб
        препоръка е

        Коментар


        • Това реших тук да го сложа, защото заслужава внимание !
          Църквата, и тя превзета и мафиотизирана като държавата !
          Този няма нужда да е никакъв инвеститор !
          Ако има господ дано наистина гледа в какво се е превърнала църквата !

          Снимка на деня

          BMW за 300 хил. лв за дядо Николай

          Пловдивската митрополия, част от българската църква, която не плаща данъци, е добавила към автопарка си и електрическо BMW i7, видя репортер на пловдивската редакция на “Капитал”. Каталожните цени на подобни модели започват от 216 хил. и надминават 300 хил. лв. Освен регистрационният номер, впечатление прави големият църковен стикер, както и по-малкият инвалиден под него. През последните дни пловдивският митрополит Николай стана известен с писмения си отказ да се кандидатира за патриарх след смъртта на Неофит. Декларацията направи самият той, обиден на негови медийни доброжелатели. Е, сега вместо трон, дядо Николай има нов кожен салон.

          Коментар


          • Сега ще има автомобили с водородни двигатели, това като на метан само че в бутилките се зарежда водород и двигателя е направен да е оптимален на водород с кпд 60-70%, по голямо е от това на двигатели с въглеводороди защото водорода изгаря бързо и се хваща повече енергия. Ами като е голям инвеститор не го бърка че водорода е по 16 долара за килограм, за 100км харчи само един килограм и е екологично чисто напълно, защото се отделя водна пара - вода. Няма и голяма батерия, която да трябва да се рециклира и да трябват тежки метали за нея, никел, кобалт..няма, не се влияе от температурата и при минус 40 ще върви. Само е леко съкъпо, но вървят и 350кмч макс. скорост не им е проблем.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Знам, че не е по темата но някой може ли да препоръча фирма за коли под наем в София.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от vanio tanov Разгледай мнение

                Да, ако е много голям, може да кара каквото си иска
                Както и изобщо да не кара

                Коментар


                • Що за тема. Каквато си иска.
                  Или евтина Тойота, ако е пестелив, или Порше ако му е присърце.

                  Нали се инвестира за да се обезпечи живота, който се желае. Няма правила, стига да не се вреди на другите.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Thrace Разгледай мнение
                    Използвано audi a8 d5 генерацията след 2018 или нова електричка тесла серия 3 или серия Y за €50,000. Всичко над това е с ужасна армортизация и страшна годишна загуба неприлягаща на разумен инвеститор. Един инвеститор трябва да има представителна кола, с която може да се яви на бизнес срещи без притеснения, но не и кола, която му носи повече ядове и грижи отколкото ползи. Отделно трябва да е и практична - задължително 4 врати и достатъчно голяма за 4-5 членно семейство.

                    Японците и корейците имат по-разумни предложения, но в България си го имаме комплекса за емблемата на колата.

                    ]


                    Сигурноста трябва да е водеща и при този избор!!!
                    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...IC_GEAR&vc=Car

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                      Много сте ми интересни. Все си мисля че, ако инвеститорите е голям, той сам може да си определи, каква кола най-му подхожда. Тук, глаголим колкото лаф да става.
                      Да, ако е много голям, може да кара каквото си иска

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Thrace Разгледай мнение
                        Използвано audi a8 d5 генерацията след 2018 или нова електричка тесла серия 3 или серия Y за €50,000. Всичко над това е с ужасна армортизация и страшна годишна загуба неприлягаща на разумен инвеститор. Един инвеститор трябва да има представителна кола, с която може да се яви на бизнес срещи без притеснения, но не и кола, която му носи повече ядове и грижи отколкото ползи. Отделно трябва да е и практична - задължително 4 врати и достатъчно голяма за 4-5 членно семейство.
                        G]
                        Ко стана брато, купи ли си аудито, хайде моя колега ще продава на лято неговото- х5

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от acb Разгледай мнение
                          Цената на автомобил на инвеститор трябва да е < 10% стойността на портфейла му.
                          Правилно. Аз изобщо не разбирам смисъла на функцията и тук: Инвеститор си - не.пътуваш с кола, ами с хеликоптер. Тъй де, ако ще е Гарга, Рошава да е.

                          Коментар


                          • Големия инвеститор има нужда от кола с много електроника, да се бъгва постоянно и акумулатора и дори да е с чип, сега така ги правят и не може да вземат един акумулатор просто така и да го сменят в сервиза, трябва да се обадят на производителя и по интернет да се свърже и да зареди съответния код да се разпознае от колата акумулатора че е нейния. За един прост акумулатор той ще плати 2000 евро, защото така трябва. Този свят съвсем оглупя и си плащаш да ти направят живота сложен.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Ето, ще има физическо представителство,
                              за големи инвеститори
                              Това не е първоаприлска шега, една от най-известните компании за хиперколи в света ще отвори шоурум в България. Шведската компания Koenigsegg вече официално има представителство в страната ни. Нови

                              Коментар


                              • Цената на автомобил на инвеститор трябва да е < 10% стойността на портфейла му.

                                Коментар

                                Working...
                                X