IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Всичко е по темата !!!. За Успеха....и причините за него. Искате ли да сте успешни?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение

    А и дали е само това. Виж тука едни мисли за батерията:

    Моделът на Мъск е съвсем същия – “Тесла” е бутиков продукт с огромна цена, а мотивацията някой да си я купи е чиста суета и фенщина. За същите пари можеш да си вземеш нормална кола с бензин, по-екологично чиста като цялостен ефект от електромобил, и от по-висок клас (например джип вместо седан). Обаче като е “Тесла” е все едно като “Епъл” – много сме “куул”, много сме яки и сме модерни, в крак с “топ оф дъ топ”.

    Всъщност, всичко това е една огромна илюзия. Просто разумно произведен “електромобил” все още не съществува.

    Концепцията на Мъск е абсолютно идиотска и това кара други големи компании, които имат инженери и учени в екипите си, да са по-предпазливи.

    Идеята да се задвижва автомобил на базата на акумулатори е глупост. Не съществува акумулаторна технология, която да може в разумно място и на разумно тегло, да съхрани достатъчно ток. Мъск се опитва да ползва “литиево-йонни батерии”, т.е. технология подходяща най-много за лаптоп. Всъщност, това е технология, която още не може да задоволи нормално дори мобилните телефони. Защото се налага да ги презареждаме на всеки 2 или 3 дни.

    А какво остава за автомобил.

    В момента една малка градска кола – например електрическият модел на “Нисан” тежи 1,8 тона! Повтарям – 1,8 тона. Повече от лекотоварен автомобил (“баничарка”) при това пълен до горе. “Теслата” е от 2 тона нагоре!

    Причина за това огромно тегло са акумулаторите. Те са навсякъде – в багажника, под седалките, изобщо всяко свободно място, за което се сетите, са акумулатори. Огромна част от теглото на колата са фактически “резервоарите за гориво”.

    Това, чисто икономически, е глупост. Идеята на превозното средство е да вози полезен товар, а не просто да вози себе си. Всеки килограм маса е разход на енергия.

    Но докато цените на тока са по-ниски от тези на бензина, това кой ли ще го гледа. Обаче се пропуска нещо много важно – цената на бензина е натоварена с огромни данъци и такси, за да пълнят държавната хазна. Повече от половината от цената на нафта или бензин са данъци. При тока няма такова натоварване. Там има единствено 20% ДДС.

    Именно от тази данъчна намеса произтича една от илюзиите – цената на километър на електромобил е по-ниска. Да, сега е така, когато почти няма електромобили. Но като започнат да стават повече, те ще започнат да “подяждат” държавния бюджет. Мислите ли, че правителствата ще могат да съкратят толкова разходи (за България например ще трябва да са 5-6 милиарда лева), поради липса на приходи от акцизи и данъци върху горивата? Разбира се, че не. Станат ли електромобилите масови, в цената на тока ще влязат данъци, за да се хранят пенсионери, болници и училища.

    Между другото, това и сега се случва. Екологичното гориво “пропан-бутан” беше натоварено с акцизи, просто защото твърде много коли минаха на него и започнаха да подяждат бюджета. Но иначе като “еко” идея, то беше страхотно.

    Т.е. илюзията за ниската цената на тока ще се изпари, станат ли масови електромобилите.

    Но това е само началото на проблемите.

    Електромобилът, дори с най-добрата батерия, има къс пробег. Т.е. ще се наложат чести дозареждания. Но всяко дозареждане на батерия, дори по най-бързата технология е поне 6-7 пъти по-бавно от зареждане на дизел или бензин. Представете си всяка кола на станция да се зарежда по 10 минути, вместо 1-2 минути като сега.

    Това ще предполага уголемяване 5-6 пъти на почти ВСИЧКИ “бензино”-станции. Всъщност всяка такава точка за презареждане ще се превърне в огромен индустриален комплекс с персонал, охрана и пр. И всички тези станции ще трябва да са много по-начесто.

    Т.е. като някой гледа сега само електромобила, забравя да погледне необходимата инфраструктура.
    Интересно е да споменеш на кой са тези мисли.
    Подозирам че имат северен произход,
    Доколкото си спомням, тесла може да измине около 500 километра с едно зареждане.
    Средният американец кара около 20 мили днес. Около 30 километра. Ся, с едно зареждане в гаража ще изкара поне седмица.
    Всички подобни разсъждения ги слушахме от много години и за спейсХ - "като излети - ще говорим. Като се приземи успешно - ще говорим. Като почнат клиентите да ги предпочитат - ще говорим..."
    Ми говорете де, що не говорите?
    Същото сега слушаме и за електричките. Неизгодно било, ама не можело, ама никой няма да ги иска.
    Няма да ги иска, но ако искаш такава кола, ще трябва да платиш, и да чакаш няколко месеца.

    А другото от тези мисли просто не си струва да се споменава.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение

      Да ти кажа не знам. Дразна го човеко и туй то мъка космическа и непрогледна мъгла относно мотивацията. Онзи ден обаче, индивидът сътвори една метафора, която ме събори от стола от смях. Желаех да доизясня етимологията й, но се намеси Олимп, а знаеш, когато боговете говорят, простосмъртните мълчат .
      Т.е., минал е Ел Парцалисимо Гранде? Сефте.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
        Нещата са дълбоки и комплексни но, Мъск, някъде, е престанал да се вписва. Това дразни Дълбоката Държава, онА натиска политиците, и ето ни чуденки.
        Тия дни на дълбоката държава й се поразказа играта, та нашият юнак може и да излезе пак печеливш.
        Last edited by Selena; 07.10.2018, 21:58.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение
          Само светкавици или имаше и гръмотевици?
          Да ти кажа не знам. Дразна го човеко и туй то мъка космическа и непрогледна мъгла относно мотивацията. Онзи ден обаче, индивидът сътвори една метафора, която ме събори от стола от смях. Желаех да доизясня етимологията й, но се намеси Олимп, а знаеш, когато боговете говорят, простосмъртните мълчат .
          Last edited by Selena; 07.10.2018, 21:56.

          Коментар


          • ​​​​​​
            Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение

            Само светкавици или имаше и гръмотевици?
            „Звезди в косите, сълзи в очите.”'

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение

              А и дали е само това. Виж тука едни мисли за батерията:

              Моделът на Мъск е съвсем същия – “Тесла” е бутиков продукт с огромна цена, а мотивацията някой да си я купи е чиста суета и фенщина. За същите пари можеш да си вземеш нормална кола с бензин, по-екологично чиста като цялостен ефект от електромобил, и от по-висок клас (например джип вместо седан). Обаче като е “Тесла” е все едно като “Епъл” – много сме “куул”, много сме яки и сме модерни, в крак с “топ оф дъ топ”.

              Всъщност, всичко това е една огромна илюзия. Просто разумно произведен “електромобил” все още не съществува.

              Концепцията на Мъск е абсолютно идиотска и това кара други големи компании, които имат инженери и учени в екипите си, да са по-предпазливи.

              Идеята да се задвижва автомобил на базата на акумулатори е глупост. Не съществува акумулаторна технология, която да може в разумно място и на разумно тегло, да съхрани достатъчно ток. Мъск се опитва да ползва “литиево-йонни батерии”, т.е. технология подходяща най-много за лаптоп. Всъщност, това е технология, която още не може да задоволи нормално дори мобилните телефони. Защото се налага да ги презареждаме на всеки 2 или 3 дни.

              А какво остава за автомобил.

              В момента една малка градска кола – например електрическият модел на “Нисан” тежи 1,8 тона! Повтарям – 1,8 тона. Повече от лекотоварен автомобил (“баничарка”) при това пълен до горе. “Теслата” е от 2 тона нагоре!

              Причина за това огромно тегло са акумулаторите. Те са навсякъде – в багажника, под седалките, изобщо всяко свободно място, за което се сетите, са акумулатори. Огромна част от теглото на колата са фактически “резервоарите за гориво”.

              Това, чисто икономически, е глупост. Идеята на превозното средство е да вози полезен товар, а не просто да вози себе си. Всеки килограм маса е разход на енергия.

              Но докато цените на тока са по-ниски от тези на бензина, това кой ли ще го гледа. Обаче се пропуска нещо много важно – цената на бензина е натоварена с огромни данъци и такси, за да пълнят държавната хазна. Повече от половината от цената на нафта или бензин са данъци. При тока няма такова натоварване. Там има единствено 20% ДДС.

              Именно от тази данъчна намеса произтича една от илюзиите – цената на километър на електромобил е по-ниска. Да, сега е така, когато почти няма електромобили. Но като започнат да стават повече, те ще започнат да “подяждат” държавния бюджет. Мислите ли, че правителствата ще могат да съкратят толкова разходи (за България например ще трябва да са 5-6 милиарда лева), поради липса на приходи от акцизи и данъци върху горивата? Разбира се, че не. Станат ли електромобилите масови, в цената на тока ще влязат данъци, за да се хранят пенсионери, болници и училища.

              Между другото, това и сега се случва. Екологичното гориво “пропан-бутан” беше натоварено с акцизи, просто защото твърде много коли минаха на него и започнаха да подяждат бюджета. Но иначе като “еко” идея, то беше страхотно.

              Т.е. илюзията за ниската цената на тока ще се изпари, станат ли масови електромобилите.

              Но това е само началото на проблемите.

              Електромобилът, дори с най-добрата батерия, има къс пробег. Т.е. ще се наложат чести дозареждания. Но всяко дозареждане на батерия, дори по най-бързата технология е поне 6-7 пъти по-бавно от зареждане на дизел или бензин. Представете си всяка кола на станция да се зарежда по 10 минути, вместо 1-2 минути като сега.

              Това ще предполага уголемяване 5-6 пъти на почти ВСИЧКИ “бензино”-станции. Всъщност всяка такава точка за презареждане ще се превърне в огромен индустриален комплекс с персонал, охрана и пр. И всички тези станции ще трябва да са много по-начесто.

              Т.е. като някой гледа сега само електромобила, забравя да погледне необходимата инфраструктура.
              Нещата са дълбоки и комплексни но, Мъск, някъде, е престанал да се вписва. Това дразни Дълбоката Държава, онА натиска политиците, и ето ни чуденки.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение
                Спирам. Лека вечер.
                Само светкавици или имаше и гръмотевици?
                Приятелството се състои от серия изловени и неизловени предателства !!!
                Мечо

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Winter
                  Това за МЕН ли го пишеш , бе Пирамида......................
                  Не бе. Написах го да го прочете колежката. Нищо не пречи да си казваме истината-дори да,се караме и пак дасе уважаваме.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                    Настъпил е нечий интерес, затуй.
                    А и дали е само това. Виж тука едни мисли за батерията:

                    Моделът на Мъск е съвсем същия – “Тесла” е бутиков продукт с огромна цена, а мотивацията някой да си я купи е чиста суета и фенщина. За същите пари можеш да си вземеш нормална кола с бензин, по-екологично чиста като цялостен ефект от електромобил, и от по-висок клас (например джип вместо седан). Обаче като е “Тесла” е все едно като “Епъл” – много сме “куул”, много сме яки и сме модерни, в крак с “топ оф дъ топ”.

                    Всъщност, всичко това е една огромна илюзия. Просто разумно произведен “електромобил” все още не съществува.

                    Концепцията на Мъск е абсолютно идиотска и това кара други големи компании, които имат инженери и учени в екипите си, да са по-предпазливи.

                    Идеята да се задвижва автомобил на базата на акумулатори е глупост. Не съществува акумулаторна технология, която да може в разумно място и на разумно тегло, да съхрани достатъчно ток. Мъск се опитва да ползва “литиево-йонни батерии”, т.е. технология подходяща най-много за лаптоп. Всъщност, това е технология, която още не може да задоволи нормално дори мобилните телефони. Защото се налага да ги презареждаме на всеки 2 или 3 дни.

                    А какво остава за автомобил.

                    В момента една малка градска кола – например електрическият модел на “Нисан” тежи 1,8 тона! Повтарям – 1,8 тона. Повече от лекотоварен автомобил (“баничарка”) при това пълен до горе. “Теслата” е от 2 тона нагоре!

                    Причина за това огромно тегло са акумулаторите. Те са навсякъде – в багажника, под седалките, изобщо всяко свободно място, за което се сетите, са акумулатори. Огромна част от теглото на колата са фактически “резервоарите за гориво”.

                    Това, чисто икономически, е глупост. Идеята на превозното средство е да вози полезен товар, а не просто да вози себе си. Всеки килограм маса е разход на енергия.

                    Но докато цените на тока са по-ниски от тези на бензина, това кой ли ще го гледа. Обаче се пропуска нещо много важно – цената на бензина е натоварена с огромни данъци и такси, за да пълнят държавната хазна. Повече от половината от цената на нафта или бензин са данъци. При тока няма такова натоварване. Там има единствено 20% ДДС.

                    Именно от тази данъчна намеса произтича една от илюзиите – цената на километър на електромобил е по-ниска. Да, сега е така, когато почти няма електромобили. Но като започнат да стават повече, те ще започнат да “подяждат” държавния бюджет. Мислите ли, че правителствата ще могат да съкратят толкова разходи (за България например ще трябва да са 5-6 милиарда лева), поради липса на приходи от акцизи и данъци върху горивата? Разбира се, че не. Станат ли електромобилите масови, в цената на тока ще влязат данъци, за да се хранят пенсионери, болници и училища.

                    Между другото, това и сега се случва. Екологичното гориво “пропан-бутан” беше натоварено с акцизи, просто защото твърде много коли минаха на него и започнаха да подяждат бюджета. Но иначе като “еко” идея, то беше страхотно.

                    Т.е. илюзията за ниската цената на тока ще се изпари, станат ли масови електромобилите.

                    Но това е само началото на проблемите.

                    Електромобилът, дори с най-добрата батерия, има къс пробег. Т.е. ще се наложат чести дозареждания. Но всяко дозареждане на батерия, дори по най-бързата технология е поне 6-7 пъти по-бавно от зареждане на дизел или бензин. Представете си всяка кола на станция да се зарежда по 10 минути, вместо 1-2 минути като сега.

                    Това ще предполага уголемяване 5-6 пъти на почти ВСИЧКИ “бензино”-станции. Всъщност всяка такава точка за презареждане ще се превърне в огромен индустриален комплекс с персонал, охрана и пр. И всички тези станции ще трябва да са много по-начесто.

                    Т.е. като някой гледа сега само електромобила, забравя да погледне необходимата инфраструктура.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Selena

                      Може. Може. Ама това е мнооого стар модел. Както и да е, да не създаваме излишна работа на модерацията.

                      За Мъск, ми е любопитно защо е толкова яростна медийната атака срещу него.
                      Настъпил е нечий интерес, затуй.

                      Коментар


                      • Спирам. Лека вечер.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                          Не знам по какъв начин те касае това, но най-вероятно никак.
                          Това са съвсем премерени изказвания. А че му се връзват някои, е съвсем отделен въпрос. Борсови игрички.
                          Когато има нагоре-надолу, то има поза от това. Също както и в живота - навътре-навън...
                          Според мен си повлияна повече от нужното от медийни изказвания.
                          Т.е. ти го одобряваш. Хубу. Лошо няма. На мен ми е на кантар. Интересното е, че си доста по-строг с Пирамид, а че Илончо менти с милиарди са някакви незначителни подробности...

                          Виж какво чета тук. Не казвам, че е вярно, казвам, че доста не го долюбват медиите.

                          “Тесла” сякаш успя да преодолее доста глупавите си чисто технически проблеми с производството и увеличи драстично колите, излизащи всеки месец. Нещо повече – търсенето на електро автомобили нараства и сякаш Елън Мъск е “прескочил трапа”.

                          За Мъск обаче трапът е един, а за тълпите народни е съвсем друг. Съвсем реално е Мъск да произведе успешен пазарен балон, да създаде огромно търсене, след което да продаде компанията за милиарди точно на върха и. Нищо ново. Всъщност, съвсем успешно го направи Стив Джобс, който успя да накара тълпи от идиоти да плащат 5 пъти по-висока цена от производствената, за едно име.
                          Last edited by Selena; 07.10.2018, 21:02.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение

                            В контекста на казаното преди това от Мъни, т.е. дали е селфстартър бутащ света напред или по-скоро бутащ собственото си шоу на колела ...
                            А защо да разделяме едното от другото? Именно там е красотата на момента, в силата на интегритета.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение

                              Напротив. Казах, че ми е на кантар доколко е полезен. И понеже ти формулира дълъг отговор, което при теб е рядкост, ще се обоснова защо ми е малко спорен селфстартър. Космическите му идеи са ок. Човечеството рано или късно трябва да се опита да колонозира поне околните планети иначе в един момент няма да ни достигат ресурси.

                              Ще ти кажа и какво не ми харесва напоследък в поведението му. Оставяме настрана странния му личен живот, той затова си е личен. Обаче игричките от сорта абе сега компанията ще става частна, пък сега няма да става частна и прочее врътки не ми харесват.
                              Не знам по какъв начин те касае това, но най-вероятно никак.
                              Това са съвсем премерени изказвания. А че му се връзват някои, е съвсем отделен въпрос. Борсови игрички.
                              Когато има нагоре-надолу, то има поза от това. Също както и в живота - навътре-навън...

                              Според мен си повлияна повече от нужното от медийни изказвания.
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение

                                Ама па как свински си поживяха преди това. Не може и меча докрая и душата в рая.
                                Много находчиво "завоалирана" интерпетация /"хем душата в рая, хем ... до края!"/, затова пък - в десЕтката...

                                Коментар

                                Working...
                                X