Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Всичко е по темата !!!. За Успеха....и причините за него. Искате ли да сте успешни?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеБлагодаря! "Токът е постоянен като посока" - това е и моята теза за запалителната система.
Нямам за цел да разглеждам цялата система на двигателя, нито пък енергийният източник и неговото вътрешно съпротивление.
Добре зная що е то осцилоскоп и използването му.
Моята теза касае единствено запалителната система, а онова, което ми казваш е достоверно, но отговорът на казуса е в края.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Ender Разгледай мнениеНамесата на страната на правия, не винаги е правилно, а в определени случаи дори не е уместно.
Ето една картинка, и бих искал променливотоковите специалисти да обяснят къде и кога се появяват променливите токове
Last edited by Имхотеп; 15.03.2021, 21:35.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Благодаря! "Токът е постоянен като посока" - това е и моята теза за запалителната система.
Нямам за цел да разглеждам цялата система на двигателя, нито пък енергийният източник и неговото вътрешно съпротивление.
Добре зная що е то осцилоскоп и използването му.
Моята теза касае единствено запалителната система, а онова, което ми казваш е достоверно, но отговорът на казуса е в края.
Това е вредно за акумулатора, пък и създава смущения в радиоефира и в схемата на колата, и затова се правят опити за намаляване на ефекта посредством кондензатор с голям капацитет и/или дори с LC група. Тогава тези променливи токове текат от/към кондензатора, и така намаляват (но не и спират) обратното връщане на енергия в акумулатора, а LC групата подтиска високите честоти и намалява радиосмущенията.Last edited by Mateev; 15.03.2021, 21:34.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеЩе се намеся в темата за да защитя Pyramid, защото в случая той е прав. Понятието ПОСТОЯНЕН ТОК се е наложило масовo в практиката за неспециалисти, но това съвсем не означава, че този ток е постоянен във времето като посока и като сила, както е според Wikipedia.
Постоянно може да бъде само напрежението, което захранва дадената електрическа или електронна схема. Но дори и това е много трудно достижимо, защото с промяната на консумирания ток се променя и напрежението, тъй като електрическия енергоизточник винаги има някакво вътрешно съпротивление, и то създава вътрешен пад на напрежение.
Колкото до сами ток - той тръгва ЕДНОПОСОЧНО от източника, но стигайки до консуматорите започва неговото преобразуване в импулси с различна ширина. В резултат на това върху консуматорите тока вече не е постоянен по посока, защото тези правоъгълни импулси се разлагат в ред на Фурие от токове и напрежения с различни честоти от най-ниската, та чак до безкрайност. Задължително присъстващите индуктивност и капацитети по линията или в консуматорите допълнително усложняват всичко това, размествайки фазите на напрежението и тока. И става пълен мазал, но от ПРОМЕНЛИВИ ТОКОВЕ по сила, посока и фаза, нищо че енергийния източник е постоянен.
Тази каша я има във всички електронни устройства, и дори в обикновените електрически устройства по време на комутационния процес (напр. палене и гасене на крушка с постоянен (прав) ток или искра в бобината на колата). Не само че има променливотокови съставляващи по време на палене и гасене на тази крушка например, но и тези получили се висши хармонични излъчват радиовълни (плод на променлив ток с висока честота), които могат да бъдат засечени например с един детекторен приемник.
Налагането на грешна терминология създава и грешни разбирания сред масовката, която вярва на думичката, а не на реалните процеси, които стоят зад нея. Например масовката вярва, че в един постояннотоков мотор тече постоянен ток като посока и сила, но това въобще не е вярно. Сложете осцилоскоп на бобината на мотора, и ще видите, че през нея тече променлив ток. Сложете върху четките, и че видите големите комутации и насложения променлив ток върху постоянния. Ако пък започнете да мерите по перата на интегралните схеми в един компютър, ще видите всичко друго, но не и постоянен ток или постоянно напрежение.
В заключение:
Постоянно е само напрежението на един правотоков енергиен източник, но дори и тука това е условно заради вътрешното му съпротивление. Тока обаче, които тече от този източник е постоянен като посока, но не и като сила. Върху този постоянен ток се наслагват променливите токове, предизвикани от комутацията (ON/OFF) на различните товари, както и от капацитетите и индуктивностите на различните на линията и на товари. Спектъра на тези честоти е почти безкраен, което пък води и до излъчване на радиовълни.
Благодаря! "Токът е постоянен като посока" - това е и моята теза за запалителната система.
Нямам за цел да разглеждам цялата система на двигателя, нито пък енергийният източник и неговото вътрешно съпротивление.
Добре зная що е то осцилоскоп и използването му.
Моята теза касае единствено запалителната система, а онова, което ми казваш е достоверно, но отговорът на казуса е в края.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Ender Разгледай мнениеНамесата на страната на правия, не винаги е правилно, а в определени случаи дори не е уместно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеЩе се намеся в темата за да защитя Pyramid, защото в случая той е прав.
Коментар
-
Ще се намеся в темата за да защитя Pyramid, защото в случая той е прав. Понятието ПОСТОЯНЕН ТОК се е наложило масовo в практиката за неспециалисти, но това съвсем не означава, че този ток е постоянен във времето като посока и като сила, както е според Wikipedia.
Постоянно може да бъде само напрежението, което захранва дадената електрическа или електронна схема. Но дори и това е много трудно достижимо, защото с промяната на консумирания ток се променя и напрежението, тъй като електрическия енергоизточник винаги има някакво вътрешно съпротивление, и то създава вътрешен пад на напрежение.
Колкото до самия ток - той на теория тръгва ЕДНОПОСОЧНО от източника, но стигайки до консуматорите започва неговото преобразуване в импулси с различна ширина. В резултат на това върху консуматорите (пък и в цялата верига) тока вече не е постоянен по посока, защото тези правоъгълни импулси се разлагат в ред на Фурие от токове и напрежения с различни честоти от най-ниската, та чак до безкрайност. Задължително присъстващите индуктивност и капацитети по линията или в консуматорите допълнително усложняват всичко това, размествайки фазите на напрежението и тока. И става пълен мазал, но от ПРОМЕНЛИВИ ТОКОВЕ по сила, посока и фаза, нищо че енергийния източник е постоянен.
Тази каша я има във всички електронни устройства, и дори в обикновените електрически устройства по време на комутационния процес (напр. палене и гасене на крушка с постоянен (прав) ток или искра в бобината на колата). Не само че има променливотокови съставляващи по време на палене и гасене на тази крушка например, но и тези получили се висши хармонични излъчват радиовълни (плод на променлив ток с висока честота), които могат да бъдат засечени например с един детекторен приемник.
Налагането на грешна терминология създава и грешни разбирания сред масовката, която вярва на думичката, а не на реалните процеси, които стоят зад нея. Например масовката вярва, че в един постояннотоков мотор тече постоянен ток като посока и сила, но това въобще не е вярно. Сложете осцилоскоп на бобината на мотора, и ще видите, че през нея тече променлив ток. Сложете върху четките, и че видите големите комутации и насложения променлив ток върху постоянния. Ако пък започнете да мерите по перата на интегралните схеми в един компютър, ще видите всичко друго, но не и постоянен ток или постоянно напрежение.
В заключение:
Постоянно е само напрежението на един правотоков енергиен източник, но дори и тука това е условно заради вътрешното му съпротивление. Тока обаче, които тече от този източник, не е постоянен нито като посока, нито като сила. Върху този условно постоянен ток се наслагват променливите токове, предизвикани от комутацията (ON/OFF) на различните товари, както и от капацитетите и индуктивностите на линията и на различните товари. Спектъра на тези честоти е почти безкраен, което пък води и до излъчване на радиовълни.
Нещо повече - комутацията на големи индуктивности или капацитети може да обърне посоката на тока и да връща енергия обратно в източника, ако това е някакъв акумулатор. Тоест насложената върху постоянния ток променливотокова съставляваща е с амлитуда, по-голяма от постояннотоковата съставляваща, и така в определени моменти от време тока тече не от акумулатора към товара, а в обратна посока.Last edited by Mateev; 15.03.2021, 21:21.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Що се буташ, дето не ти е работа? Обратно свъзаният диод, защитава преходите на транзистора при пикове на обратно напрежение, предизвикано от рязкото превключване на транзистора. Даже, много ключови транзистори, се произвеждат с вграден в корпуса им, дори на същата пластина, обратен диод. Много си зле.
Ти разбира се не знаеш как се преодолява този проблем.
Ти даже не знаеш как се смята енергията в бобината.
Бас държа че даже не знаеш какъв краен транзистор може да се използва.
В гаража обаче е така.
Абе щом стигна дотам да твърдиш че токът не бил прав - това казва всичко за теб.
Ама то за теб всичко е ясно още от времето на тръбичката. С чесане зад врата - толкова.
Last edited by Имхотеп; 15.03.2021, 21:08.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеВЪрни се на обясненията ми долу. Няма да спя тук тая вечер.
Ток в запалителната система - постоянен.
(когато признаеш това - може да се сетя да пиша отново тук)
Смея ти се аз но, ако сме честни, и съвсем в темата, упоритостта е едно от качествата, нужни за успех. Ако не се опитваше да ме излъжеш за това, с което си вадя хляба и, в което, съм много добър може би, имаше шанс. Не и сега, обаче. Сега, с тези откровени глупости, грамотен човек, няма да ти се върже.
И още нещо, нека те информирам, че Импотецият се гаври с теб, като ти поддаква. Гледа безплатен сеир, а за теб, и една бира няма.Last edited by Pyramid; 15.03.2021, 20:57.
Коментар
-
Здравейте, аз също участвам в съставената батерия с Пирамид приятел ми е, вариянта на вкючване на сегментите на батерията работи аз в моя Бус бях включил два акумулатора две зарядни и токоизправител за стартерно запалване (стартерна количка) едновременно включени на 12 В чрез диодна комуникация комутация и идеята е подобна прилича малко на ТТЛ логика при мен в цеха всичко е измишльотина в едно нещо не се ли вкара акъл не се получава радващ резултат. Хубавото на форумите е че може да се споделят идеи виждания,усещането на решаването на кръстословица
Инж. Кольо Пендашев
Last edited by kpendashev; 16.03.2021, 01:57.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеТъййй. И в нея, ток тече пре?
А) Бобината и ел.ключ.
Б) През корпуса на двигателя.
В) През въздушните междини на свещите.
Г) По кабелите от бобината до свещите.
Д) През делкото (където имс такова).
Е) През всичко това.
Ж) Друго. З) Нито едно от всичко това.
ВЪрни се на обясненията ми долу. Няма да спя тук тая вечер.
Ток в запалителната система - постоянен.
(когато признаеш това - може да се сетя да пиша отново тук)
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеМОже би ще осмислиш най-после, че става дума за ЗАПАЛИТЕЛНАТА система на двигателя?
Опитай! Не е трудно.
А) Бобината и ел.ключ.
Б) През корпуса на двигателя.
В) През въздушните междини на свещите.
Г) По кабелите от бобината до свещите.
Д) През делкото (където има такова).
Е) През всичко това.
Ж) Друго.
З) Нито едно от всичко това.
Отговори ВЯРНО първо на този въпрос и после ще продължим с образованието ти.
Last edited by Pyramid; 15.03.2021, 19:29.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеНито в, нито през системата, токът е постоянен. Постовнно е ЗАХРАНВАЩОТО НАПРЕЖЕНИЕ но, "ток" и "напрежение", ТОВА СА РАЗЛИЧНИ ПОНЯТИЯ.
Изглежда, и на училище не си ходил.
МОже би ще осмислиш най-после, че става дума за ЗАПАЛИТЕЛНАТА система на двигателя?
Опитай! Не е трудно.
Коментар
Коментар