IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Всичко е по темата !!!. За Успеха....и причините за него. Искате ли да сте успешни?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
    Зависи какво прави. Ако човечеца работи за 1500лв на месец, това са по около 10лв/час, а в сервизите надника е троен, че и повече. Няма начин да не му мине през главата да пробва да се оправи сам. Резултатите естествено варират, но предвид всичките гаражни "сервизи", едва ли ще е безкрайно зле Или пък, ако никой не иска да се занимава с проблема - напр. прословутите механоинжекциони - в Балканстар/Силвърстар ще го гледат като индианец, а хората, които са пипали такъв са пенсионери или по-зле. Друг е въпроса защо кара такава кола. За ретро коли пък съвсем е зле положението - сега има 2-3 места в България, където могат да направят нещо, но доскоро най-близкото място за реставрация беше в Гърция.
    Той нямаше дори свестни инструменти за достъп. Освен това има алгоритъм кое да свали за да има достъп. Дърпаше една тръба с клапи за излишната нафта и съсипа куплонга от теглене. Да не говорим че се пипа с ръкавици и инструмент от Мерцедес. И у гаража квартален да иде там е за нещи да му подменят външно. По двигател и механика да пипат заминал си, риска е голям.
    Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

      Ако за охладително-отоплителна течност използваш пропиленгликол, то тогава акумулатора ще може да работи както на северния полюс, така и във фурната на някоя печка. В момента доразвивам откритието в посока акумулатора да може да работи и в гърлото на всеки един вулкан.
      Ами благодаря. Ми то има голем студ в Канада и някои северни държави и голяма жега в пустините и някои други южни държави.
      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Всичко е потопено във охлаждоотоплителна течност (според нуждите) така че този въпрос е решен.
        Измамника пак остана с пръст в уста.

        Ако за охладително-отоплителна течност използваш пропиленгликол, то тогава акумулатора ще може да работи както на северния полюс, така и във фурната на някоя печка. В момента доразвивам откритието в посока акумулатора да може да работи и в гърлото на всеки един вулкан, защото това е ключово за всяка една Тесла.
        Last edited by Mateev; 23.03.2021, 22:44.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

          Поздравления!
          Ха сега вместо схема Гретц добави Схема Грил за печене на пилета, и откритието ти ще стане гениално, засенчващо всички "открития", направени в гараж в Горна Оряховица.

          И най-важното - на всеки един диод добави по 1 килограм силно оребрен радиатор и по един голям 1 kW вентилатор, и така откритието ти ще стане по-компактно, по-миниатюрно, по-евтино и най-вече с по-ниска пожароопасност, защото електролита няма да може да се плацика, а тока няма да се лута по завоите на жиците.
          Всичко е потопено във охлаждоотоплителна течност (според нуждите) така че този въпрос е решен.
          Измамника пак остана с пръст в уста.

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Ти вече си ограбен.
            Вече измислих микромодул, който е много по-малък от твоя. Състои се от 6 (шест) последователно свързани батерии. На всяка от тях има последователно свързани шест 20А диоди, а на цялата група един блокиращ диод. Това е.
            Вече изпратих схемата на Мъск, и вече отговори.


            Закъсня измамник, ужасно закъсня.

            Поздравления!
            Ха сега вместо схема Гретц добави Схема Грил за печене на пилета, и откритието ти ще стане гениално, засенчващо всички "открития", направени в гараж в Горна Оряховица.

            И най-важното - на всеки един диод добави по 1 килограм силно оребрен радиатор и по един голям трифазен 1 kW вентилатор, и така откритието ти ще стане по-компактно, по-миниатюрно, по-евтино и най-вече с по-ниска пожароопасност, защото електролита няма да може да се плацика, а тока няма да се лута по завоите на жиците.
            Last edited by Mateev; 23.03.2021, 22:36.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Хеле. Разбрахме: Дано изпадне някой кокал.
              Ти вече си ограбен.
              Вече измислих микромодул, който е много по-малък от твоя. Състои се от 6 (шест) последователно свързани батерии. На всяка от тях има последователно свързани шест 20А диоди, а на цялата група един блокиращ диод. Това е.
              Вече изпратих схемата на Мъск, и вече отговори.


              Закъсня измамник, ужасно закъсня.

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • https://www.visualcapitalist.com/who...e-with-by-age/

                Who Americans Spend Their Time With, by Age

                Коментар


                • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение
                  Хора, оставете тая тема безмълвна, правим им реклама на тия тарикати.
                  Оставете темата и да не ви пука за монолозите на Авънхоу, на които ще станем свидетели за няколко месеца. Те сами ще станат смешни, не че и сега не са, но ги оставете да вегетират.
                  Ти сега видя ли, що е то Истинска Измама? А плюеше по грешния човек.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от bulgarian lev Разгледай мнение

                    Ей го един и пред моя блок. Трети месец го ,,прави", досъсипа и квото не беше заминало. Но не отиде където трябва, напраеи си сам, но тези коли са направени не да си ги правиш сам пред блока.
                    Но ум царува, ум робува, ум патки пасе.
                    Често, е до приходи и границата разходи, които, може да си позволи човекът. Съдят ли си на масрафа, хората нормално, действат според оптимума. Явно, завалиите, не са виждали достъпен и качествен, сервиз.

                    Коментар


                    • Зависи какво прави. Ако човечеца работи за 1500лв на месец, това са по около 10лв/час, а в сервизите надника е троен, че и повече. Няма начин да не му мине през главата да пробва да се оправи сам. Резултатите естествено варират, но предвид всичките гаражни "сервизи", едва ли ще е безкрайно зле Или пък, ако никой не иска да се занимава с проблема - напр. прословутите механоинжекциони - в Балканстар/Силвърстар ще го гледат като индианец, а хората, които са пипали такъв са пенсионери или по-зле. Друг е въпроса защо кара такава кола. За ретро коли пък съвсем е зле положението - сега има 2-3 места в България, където могат да направят нещо, но доскоро най-близкото място за реставрация беше в Гърция.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        Имах един познат, ремонтираше една помпа ли беше, глава ли беше на инжекцион на мерцедес. Течеше от едната дюза, сменяше пружинка, връщаше, пак течеше... цирк. Единствения начин да го ремонтираш е да смениш всичко.
                        Ей го един и пред моя блок. Трети месец го ,,прави", досъсипа и квото не беше заминало. Но не отиде където трябва, напраеи си сам, но тези коли са направени не да си ги правиш сам пред блока.
                        Но ум царува, ум робува, ум патки пасе.
                        Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Имах един познат, ремонтираше една помпа ли беше, глава ли беше на инжекцион на мерцедес. Течеше от едната дюза, сменяше пружинка, връщаше, пак течеше... цирк. Единствения начин да го ремонтираш е да смениш всичко.
                          Планирано остаряване. Първа жертва -ЛНЖ.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
                            А, стигнал...накрая само ме спамеха. Пък и вече бях завършил, а още ме водеха в "студентската" програма, смятай щом и windows7 намазах лицензиран.Но и аз отлетях в друга посока, само понякога поглеждам у лево
                            Иначе за инжекционите - голяма забава беше - първо аналогови инжекциони (басимамата, няма начин да намериш повреда), после един процесор за клавиатура, с куп тригери да докарат логически вход на процесора, който само бръмчи по някакви таблици. Верно сега и най-евтиното пикче или космическия кораб stm32f, можеш да сложиш в малкия си джоб всички инжекциони от миналия век. Айде, при дизелите е по-тегаво, че тия инжектори трудно се клатят.
                            Имах един познат, ремонтираше една помпа ли беше, глава ли беше на инжекцион на мерцедес. Течеше от едната дюза, сменяше пружинка, връщаше, пак течеше... цирк. Единствения начин да го ремонтираш е да смениш всичко.
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                              Мале ти до Алтиум си стигнал.
                              А, стигнал...накрая само ме спамеха. Пък и вече бях завършил, а още ме водеха в "студентската" програма, смятай щом и windows7 намазах лицензиран.Но и аз отлетях в друга посока, само понякога поглеждам у лево
                              Иначе за инжекционите - голяма забава беше - първо аналогови инжекциони (басимамата, няма начин да намериш повреда), после един процесор за клавиатура, с куп тригери да докарат логически вход на процесора, който само бръмчи по някакви таблици. Верно сега и най-евтиното пикче или космическия кораб stm32f, можеш да сложиш в малкия си джоб всички инжекциони от миналия век. Айде, при дизелите е по-тегаво, че тия инжектори трудно се клатят.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение

                                Ехеее, върна ме в детството. Не помня как се регистрирах по онуй време в някаква програма - получавах редовно дискове с Протел от 98, чак докато станаха Алтиум, разни обучителни материали, а също и чипове на микрочип и каталози на аванта. Славни времена бяха В сравнение с досовския оркад, протела беше космос, но много бързо разбрах проблема му/им - библиотеките бяха постнички, а и повечето производители не предлагаха библиотеки. Голяма играчка беше да му докараш параметрите, за да можеш да направиш читава симулация, понякога дори и платка. Тогава проблем бяха не само библиотеките, ами и достъпността на компонените - комет не знам дали беше проходил още, или беше задушен от конкуренцията по центъра, които масово продаваха бесни ментаци произведени по бившите руски републики. Тогава си спомням, че прекарах около 3 месеца в издирване на един дарлингтон за парното на бангията, който накрая се оказа, че има 3 пъти по-евтин аналог. Просто се бях заинатил, че няма да им дам 200 кинта на смотаняците от пежо за тоя модул, където незнайно защо решили да вържат успоредно два транзистора. При мерцедесите беше още по-весело, ама там проблема си го решаваха от нощния магазин. На аверчето, който имаше магазин на Симеон, всеки ден му предлагаха части за немски коли.
                                Едва 2-3 години по-късно осъзнах, че подозренията ми за кенефското автомобилостроене са верни - когато се запознах с Румен Антонов на едно изложение в Париж и той ми обясни нагледно кога ще видим кола с неговия автомат. Та електрониката в колите се движи с едни 5-10 години закъснение, при някои и повече (със мутроподобните ми съседи се забавлявах като ги питах къде са им кабелите на инжекциона).
                                Мале ти до Алтиум си стигнал. При мен интересите някакси плавно се преместиха в друга посока и в един момент престанах да се интересувам от кад и приложения. Но то е малко като колелото, не се забравя.
                                Протел можеше да се свали безплатно, ама искаха $5000 за кодовете. Скромно ще премълча за активирането...
                                Комет си ги имаше, обаче ония на Женския пазар избиваха рибата. Имаше една Стефка, откъде намираше части не знам, но взимах от нея пик процесори на 50 цента. Бяха заедно с мъжа си, Иван, висок и красив, а тя беше баси ботура. Разделиха се разбира се, и бизнеса разделиха, имаха два съседни магазина, и ако отидеш при единия, после не мож' иде при другия. Смех.

                                Иначе на колите кой знае ква електроника не им трябва. С тоя пик процесор дет го слагат по четките за зъби може почти всичко да управляваш в една кола.
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X