IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Може ли социализмът да създаде по-бърз растеж от "капитализма"?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

    Нали знаеш , че когато задкормилното устройство е дефектно , колата колкото и да е дуракоустойчива все идва времето когато ше се скапе !
    Викаш задкормилното устройство е виновно че на руснаците колите им излизат направо чупени от заводите.

    Коментар


    • Говорим за един същи човек тука (не става дума за мене разбира се, защото аз нямах още 18г.), за едно и също шофиране по едни и същи пътища и т.н. Даже след '89 пътищата се влошиха доста

      Може би е било късмет, че голфчето се оказа толкова здраво, де да знам...


      Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

      Колко години ше си караш "като пич" , зависи единствено от тебе самия ... щото / особено сега и особено ти / ако хабер си нямаш какво се случва под капака на мотора , забрави години без ремонти !

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
        Интересно е обаче, защо един същи човек си кара жигулката преди '89 и постоянно се налага нещо да й ремонитрат. После през 1991 взима Голфче на 2 години и си го кара като пич, няколко години без ремонти...

        Хъм?
        Колко години ше си караш "като пич" , зависи единствено от тебе самия ... щото / особено сега и особено ти / ако хабер си нямаш какво се случва под капака на мотора , забрави години без ремонти !

        Коментар


        • Интересно е обаче, защо един същи човек си кара жигулката преди '89 и постоянно се налага нещо да й ремонитрат. После през 1991 взима Голфче на 2 години и си го кара като пич, няколко години без ремонти...

          Хъм?

          Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

          Нали знаеш , че когато задкормилното устройство е дефектно , колата колкото и да е дуракоустойчива все идва времето когато ше се скапе !

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

            Двигателя на жигулито на наште се скапа преди да стигне до 100 000 км. Естествено ремонта му беше по-скъп от самата кола и естествено отиде за скрап.

            После си взеха Нива (щото имат виличка до която се стига по черен път) - тя дойде с чупен двигател - тече масло от някое уплътнение някъде. Та не знам това на колко км се брои - май 0.
            Нали знаеш , че когато задкормилното устройство е дефектно , колата колкото и да е дуракоустойчива все идва времето когато ше се скапе !

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Krum Sokolov моята немска каруца лапа по към 20 на градско със стартстоп и на извънградско смуче защото е с два солидни кюнеца.Един луд шваба казал на едни жълти че съм луд защото над година ги мъчих да правиме малка газова турбина с живот поне 10 години пък то нямало нужда като ЕСС - европейския социалистически съюз решил 2 години да живеят нещата и народа да ги сменя. Ама как се зарадвах че им изгорял райграса на тия наркомани.
              Смени я с руска.

              Няма логика да не харесваш колата, която караш.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

                ти колко Жигулита си сменил досега ...? Пет основни ремонта имал ...
                Двигателя на жигулито на наште се скапа преди да стигне до 100 000 км. Естествено ремонта му беше по-скъп от самата кола и естествено отиде за скрап.

                После си взеха Нива (щото имат виличка до която се стига по черен път) - тя дойде с чупен двигател - тече масло от някое уплътнение някъде. Та не знам това на колко км се брои - май 0.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                  заводски ангренаж на западна кола се сменя на 120-160хил км, Жигуловия мотор има 2 основни ремонта дотогава
                  ти колко Жигулита си сменил досега ...? Пет основни ремонта имал ...
                  Last edited by X_Y; 06.08.2018, 13:54.

                  Коментар


                  • Krum Sokolov - ладите не са руски коли а съветски, самите руснаци като теб са големи фенове на немски каруци, но ги гледам нещо се питат вече един друг кое е здраво и не се чупи. Аз не съм фен на недодялани техники, но това което в момента се случва е много лошо и горещата точка от която може да се спре е русия.Причината е че ги захранва със суровини и те смятат че могат да ги разхищават и превръщат в смет.А ти просто не си карал-поддържал еска, шкодите са по здрави. Волан на място не се върти че да е тежък и защо е по голям - защото толкова им е бил опита на конструкторите.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Имхотеп японците нещо ги тегли алкохола и са се опиянчили.То пиян самурай сигурно няма и най много двигатели които не удрят клапани са произвели те - хонда , тойота.

                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Супертрейдър за японците и сакето моля?
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Krum Sokolov - с едноредови вериги са и няма да я чуеш като се къса. Шкода си е шкода, не очаквай чудеса от милиони километри. Мерцедес и БМВ късат и вериги, по добре е на 100 хиляди да се сменя.Еските са си чупливи каруци, като се почне с ел инсталацията и се свършва със скъсани валове, а сложното окачване издържа колкото на вардбург почти.
                          Точно ес класата на мерцедес са най здравите. проблеми имаше с една партида С класа на която електрониката беше правена в Китай. Всички марки имат понякога неудачни решения, но да сравняваш руска кола със западна е смешно. разликата е светлинни години. Карал съм всички руски коли а от западните, БМВ, Фолксваген, Форд, Дачия, Шкода, Фиат, Пежо, Ситроен, Рено, Нисан, Тойота. Еееееее западните АВТОМОБИЛИ нямат нищо общо с руските КОЛИ.(каруци) Като са толкова добри руските коли, защо не могат да се конкурират на световния пазар. Излез на улицата и брой колко на 100 руски коли ще минат, като имаш предвид че до 1990 парка ни беше 95% с руски коли. Ако броиш в Гърция, ще е чудо да срещнеш руска кола от 100 преминали. За какво говорим. Това са фактите. Пазара е най-добрата оценка и Той решава кое се купува и кое фалира. Всичко друго е русофилистия.
                          Я кажи защо на Ладата волана е с толкова голям диаметър? И защо трябват яко мускули за да вземеш завоя?
                          Last edited by Krum Sokolov; 06.08.2018, 07:25.

                          Коментар


                          • Krum Sokolov моята немска каруца лапа по към 20 на градско със стартстоп и на извънградско смуче защото е с два солидни кюнеца.Един луд шваба казал на едни жълти че съм луд защото над година ги мъчих да правиме малка газова турбина с живот поне 10 години пък то нямало нужда като ЕСС - европейския социалистически съюз решил 2 години да живеят нещата и народа да ги сменя. Ама как се зарадвах че им изгорял райграса на тия наркомани.

                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Krum Sokolov - с едноредови вериги са и няма да я чуеш като се къса. Шкода си е шкода, не очаквай чудеса от милиони километри. Мерцедес и БМВ късат и вериги, по добре е на 100 хиляди да се сменя.Еските са си чупливи каруци, като се почне с ел инсталацията и се свършва със скъсани валове, а сложното окачване издържа колкото на вардбург почти.

                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                Мунчооо, заводски ангренаж на западна кола се сменя на 120-160хил км, Жигуловия мотор има 2 основни ремонта дотогава
                                Колко си залупен, еша си нямаш.
                                Този е виждал руски автомобил само на картинка. Руския автомобил е като играта "млад конструктор". Купуваш го и след 2 години ти дават квалификация автомонтьор 7 разряд. Всяка година се ремонтират шарнири иначе преглед не можеш да минеш а луфта във волана е 1 оборот. В момента една Дачия е с пъти по-добра от която и да е руска кола.
                                Last edited by Krum Sokolov; 06.08.2018, 06:51.

                                Коментар

                                Working...
                                X