Money - евтината електроника е много печеливша, просто си в заблуда..например евтините соларни клетки произвеждани в Китай са с 500 процента режийни и малко отгоре в момента. Това е причината там да се къпят в пари, една инвестиция в акции колко пари може да донесе средно и как се прави 5 пъти по голяма стойност в един цикъл който трае по малко от месец - производство и реализация.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може ли социализмът да създаде по-бърз растеж от "капитализма"?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеВ щатите товарните железници не са държавни. В Канада също не са. И в двете страни са високо-печеливши. А едно време и пътническите са били частни в САЩ. Просто частниците там не се занимават с неща, от които няма добра възвръщаемост.
Та ако се чудиш защо не правят евтина електроника в Америка - затова е
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеХа-ха, руснаците строят... Сименс им го строи:
On 18 May 2006, Siemens and Russian Railways signed a €276 million order for eight high-speed trains[3] with a 30-year service contract worth around €300 million.[3]
https://en.wikipedia.org/wiki/Sapsan
Виж, че влаковете им са едно към едно същите като на Deutsche Bahn
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеПрочел съм
По-малко от 15% от БНП им се произвежда по план
Last edited by michaelis12; 22.01.2019, 19:12.
Коментар
-
Прочел съм
По-малко от 15% от БНП им се произвежда по план
Първоначално изпратено от michaelis12 Разгледай мнение
тва са пълни глупости, я прочети малко за Китай и им погледни икономиката по план повтарям ПО ПЛАН и потретвам ПО ПЛАН !!! Това са съветите на World Bank от 1978г. Китайската икономика да е експортно ориентирана, производство по план, (където имахме и ние същата) и да няма излишни кредити за самолети Ф16 например и още куп такива неща дет да съборят СССРа е ок събориха го и са проблем .... и то голем. .....
Chinese economic reform
https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_economic_reform
Кви слободни пазари бе ало такова нещо нема никъде .... В Ю. Корея е също икономика по план повтарям ПО ПЛАН и потретвам пак по план !!! Я оди продай Airbus в САЩ на "слободния пазар" да видиш каква кожена палка щи покажат там .... не говорим за некой китайски самолет
P.S. експерт по чайната икономика е проф. Нако Стефанов ако толко те интересуе има и кникиги написани от него ...
Коментар
-
Ха-ха, руснаците строят... Сименс им го строи:
On 18 May 2006, Siemens and Russian Railways signed a €276 million order for eight high-speed trains[3] with a 30-year service contract worth around €300 million.[3]
https://en.wikipedia.org/wiki/Sapsan
Виж, че влаковете им са едно към едно същите като на Deutsche Bahn
Първоначално изпратено от michaelis12 Разгледай мнениеРуснаците вече строят влакове стрели и имат няколко линии, а тяхната територия е малко 150 пъти колко наща, кой ше го плати тва за имфраструктурата или по-точно кой ше го бачка щот населението им е 145млн. ?!?
Коментар
-
В щатите товарните железници не са държавни. В Канада също не са. И в двете страни са високо-печеливши. А едно време и пътническите са били частни в САЩ. Просто частниците там не се занимават с неща, от които няма добра възвръщаемост.
Та ако се чудиш защо не правят евтина електроника в Америка - затова е
Първоначално изпратено от michaelis12 Разгледай мнение
навсякъде по света джелезниците са държавни, а те се возят със самолети щот с влака ше стигнат кат нас за 400км. 8ч. да ама тяхната територия е ..... малко 50 пъти колкот наща .... Руснаците вече строят влакове стрели и имат няколко линии, а тяхната територия е малко 150 пъти колко наща, кой ше го плати тва за имфраструктурата или по-точно кой ше го бачка щот населението им е 145млн. ?!?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеИнак, като си говорим колко водеща икономика са Китай в технологиите... ето какво пише днес FT
Китайците са 10 години назад в технологиите с компютърните чипове...
Semiconductor sector analysts believe that China’s best chipmakers are as much as a decade behind their international rivals. That is despite long running financial support from Beijing, rising market dominance of Chinese electronics hardware groups and the vastly improved capabilities of China’s chip design companies.
И, много важно да се отбележи, това се дължи на неефективното използване на държавните дотации в този сектор...
Beijing’s poor use of state funds slowed the sector’s development historically and a hardening attitude in the west toward Chinese acquisitions of semiconductor companies, technology and talent, had in recent years dragged on China’s ability to catch up, experts said.
https://www.ft.com/content/a002a9e4-...e-f4351a53f1c3Last edited by aleks262; 22.01.2019, 18:03.
Коментар
-
а ето тези господа обясняват за наща икономика както и за китайската т.е. тва дет написах доле ....
Как стигнахме дотук? 1990-2000. Пълна версия.
Китайската икономика е платила с човешки робски труд, know how-то за технологиите .... т.е. " вие ше ни експлоатирате до откат, ние ше работим 24/7 но в замяна ше ни дадете технологии". Тва е китайската икономика, нема никви свободни пазари и чудеса на либерастията ......
И са политиката им е същата кой иска да продава на китайския пазар е длъжен да споделя технологии, ако щеш, а там пазара е 1.6 млрд. или съкратено 500 млн. (средна класа) тия дет имат пари т.е. колко ЕСLast edited by michaelis12; 22.01.2019, 15:03.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеНо аз да те питам друго, Пип
Ти в Китай на кое се възхищаваш? На това, че икономиката им в голяма степен премина към свободния пазар или че все още има силна регулация?
Че нещо си ми много противоречив във възгледите...
Chinese economic reform
https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_economic_reform
Кви слободни пазари бе ало такова нещо нема никъде .... В Ю. Корея е също икономика по план повтарям ПО ПЛАН и потретвам пак по план !!! Я оди продай Airbus в САЩ на "слободния пазар" да видиш каква кожена палка щи покажат там .... не говорим за некой китайски самолет
P.S. експерт по чайната икономика е проф. Нако Стефанов ако толко те интересуе има и кникиги написани от него ...Last edited by michaelis12; 22.01.2019, 14:55.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеА ето как реално се возят в Русия на влака...
(Извън линията Москва-Петербург)
[ATTACH=CONFIG]n3433408[/ATTACH]
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеНо аз да те питам друго, Пип
Ти в Китай на кое се възхищаваш? На това, че икономиката им в голяма степен премина към свободния пазар или че все още има силна регулация?
Че нещо си ми много противоречив във възгледите...
Не разбирам много от Китай, но мисля че са поналучкали някакъв добър среден път с оглед на досега постигнатото. Ала струва ми се че и тяхното чудо е на привършек като се има предвид с какви планини от дълг го поддържат последните години..
Но виж бай ти Рей май е голям фен на модела им....за него еthe greatest economic miracle ever
https://www.linkedin.com/pulse/looki...ina-ray-dalio/
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеМежду другото, в щатите пътническите влакове наистина са много зле... Но интересно, че тяхното БДЖ, Amtrack е държавно-спонсорирана компания...
А и хората в САЩ се возят изключително със самолети, което е едно от причините Amtrack да са постоянно на загуба
Руснаците се таралянкат по пет-шест дена в Транс-сибирската бракма, защото няма пари за самолетен билет... Путин не дава [ATTACH=CONFIG]n3433424[/ATTACH]Last edited by michaelis12; 22.01.2019, 14:36.
Коментар
-
Между другото, в щатите пътническите влакове наистина са много зле... Но интересно, че тяхното БДЖ, Amtrack е държавно-спонсорирана компания...
А и хората в САЩ се возят изключително със самолети, което е едно от причините Amtrack да са постоянно на загуба
Руснаците се таралянкат по пет-шест дена в Транс-сибирската бракма, защото няма пари за самолетен билет... Путин не дава
Коментар
Коментар