Основният проблем на централизираното планиране е, че не успяваше да следва ускоряващият се темп на технологично обновление. Постиндустриалната обстановка не предполагаше единно и дългосрочно планиране на производството. Следователно "социализмът" си е исторически обусловен и исторически ограничен. Ако някъде е постигнат изпреварващ растеж, то той е догонващ развитите държави. А защо те не възприеха социализъм е съвсем друг, особено обширен Въпрпс.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може ли социализмът да създаде по-бърз растеж от "капитализма"?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеТова за "природните" "закони" ти го обяснявах веднъж... Това са човешки модели на мислене. Ма както и да е
Иначе аз в УНСС-то май само веднъж съм влизал да търся нещо в книжарницата им. Ама и това както и да е
Виж, икономическите теории (и науки) са "човешки модели на мислене". Тук си абсолютно прав.
За различните математики, дето спомена - има няколко аксиоми в математиката, които са верни и в най-изчанчените математики.
Ако се измисли някаква математика, и тя не се подчинява на тях, тази математика си остава за ползване само на откривателя ѝ.Last edited by Kildirim_Bei; 01.08.2018, 15:10.Не се заяждам никога и с никой, но... истината винаги боли.
~ Enfant Sanssouci de Monde ~
- 1 like
Коментар
-
Много ме засегна...
Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
Въобще не ти е кеф кат констатираш ,че абер си нямаш от нищо ! Ти какво можеш да правиш с кунките си , освен да си чоплиш носа и да бодеш глупости по клавиатурата ...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеКеф ми е да гледам колко жалки са старите комунета
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеА и математиката също
Затуй има различни математики. Математика на Лобачевски, примерно... И ако човек рече, може да измисли и други математики. Това са ми го обяснявали в даскалото, в кръжока по математическа лингвистика в СМГ
Тийнейджър съм бил тогава, ама съм вдянал какво ми казват
Коментар
-
А и математиката също
Затуй има различни математики. Математика на Лобачевски, примерно... И ако човек рече, може да измисли и други математики. Това са ми го обяснявали в даскалото, в кръжока по математическа лингвистика в СМГ
Тийнейджър съм бил тогава, ама съм вдянал какво ми казватLast edited by Money; 31.07.2018, 22:16.
Коментар
-
Това за "природните" "закони" ти го обяснявах веднъж... Това са човешки модели на мислене. Ма както и да е
Иначе аз в УНСС-то май само веднъж съм влизал да търся нещо в книжарницата им. Ама и това както и да е
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
М да като за човек от УНСС направо гениално....Не знаех че преди 1989 математиката физиката механиката електротехниката и електрониката били други а и Природните закони се променили.Казвал съм ти ного пъти че сички демократи седерасти сте идиоти ама ти не ми вярваш
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеТо и сега да завършиш МЕИ май няма да научиш много, което да е полезно в практиката. Предполагам, че сега там преподават същото, което и '89 година
Коментар
-
Най-малкото в ИТ сектора нещата се променят много бързо. Но и в доста други технически специалности нещата вървят бързо напред
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Много са ти интересни постовете.
Според теб, ако науката за обществото претърпи някакви промени, ако "общественият строй" някак се промени - вдясно или в ляво, това дали би трябвало да доведе до промяна и на: линейна алгебра и аналитична геоматрия, висша математика, теория на вероятностите, физиката, химията, механика, дескприптивна геометрия, съпромат, техническа термодинамика, електротехника, двигатели с вътрешно горене?
Според теб горепосочените учебни предмети по-различно съдържание ли имат в "развитите" демокрации?
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Много са ти интересни постовете.
Според теб, ако науката за обществото претърпи някакви промени, ако "общественият строй" някак се промени - вдясно или в ляво, това дали би трябвало да доведе до промяна и на: линейна алгебра и аналитична геоматрия, висша математика, теория на вероятностите, физиката, химията, механика, дескприптивна геометрия, съпромат, техническа термодинамика, електротехника, двигатели с вътрешно горене?
Според теб горепосочените учебни предмети по-различно съдържание ли имат в "развитите" демокрации?Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеТо и сега да завършиш МЕИ май няма да научиш много, което да е полезно в практиката. Предполагам, че сега там преподават същото, което и '89 година
Много са ти интересни постовете.
Според теб, ако науката за обществото претърпи някакви промени, ако "общественият строй" някак се промени - вдясно или в ляво, това дали би трябвало да доведе до промяна и на: линейна алгебра и аналитична геоматрия, висша математика, теория на вероятностите, физиката, химията, механика, дескприптивна геометрия, съпромат, техническа термодинамика, електротехника, двигатели с вътрешно горене?
Според теб горепосочените учебни предмети по-различно съдържание ли имат в "развитите" демокрации?
Коментар
Коментар