За интернет и IPTV според мен Виваком е по-добре от Мтел
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мтел- мнения
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Van Basten Разгледай мнение
Ами, по принцип и аз така си мислех, ама не съм сигурен колко ще стане....
Обикновено ти казват нещо от рода на "ами това са офертите"....
Брат ми преди 2 години така го прехвърлихме към Виваком, въпреки че нямаше желание.... показвахме оферта, обяснявахме че е от 10 години клиент на Мтел и т.н..... но не мръднаха....
Та не очаквам много от пазарлъци да стане.... но ми е интересно какво е самата логика да влошават пакетите за "Х" лв. (цена), при положените че уж конкуренцията трябва да ги принуждава да подобряват нещата (т.е. примерно да вкарват повече канали за "Х" лв.)....
Коментар
-
Първоначално изпратено от Van Basten Разгледай мнениеПредстои ми изтичане на договора за телевизия + интернет....
Предвдид (уж) спадащите цени се бях настроил, че ще имам оферта с по-добри параметри от тази при която подписах договор преди 2 години... само че с ужас установявам, че дори този пакет който имам в момента не мога да подновя/удължа....
Общо взето всички хубави HD канали който гледам (BTV action, RING, научнопопулярните) са ги изкарали извън общите пакети и ги предлагат в самостоятелен отделен пакет за 5-6 лв..... Т.е. дори да искам да ползвам нещо около пакета ми в момента, май ще трябва да доплащам поне 5-6 лв. отгоре....
изглежда ми Non-sense... ще ме принудят и мен да минавам на Виваком, колкото и да ми се иска...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Дядо Коледа Разгледай мнение
Пазари се, като наблягай, че си лоялен клиент. Настоявай на твоите условия твърдо и ще ти вържат. На всеки две години го играем този цирк
Обикновено ти казват нещо от рода на "ами това са офертите"....
Брат ми преди 2 години така го прехвърлихме към Виваком, въпреки че нямаше желание.... показвахме оферта, обяснявахме че е от 10 години клиент на Мтел и т.н..... но не мръднаха....
Та не очаквам много от пазарлъци да стане.... но ми е интересно какво е самата логика да влошават пакетите за "Х" лв. (цена), при положените че уж конкуренцията трябва да ги принуждава да подобряват нещата (т.е. примерно да вкарват повече канали за "Х" лв.)....
Коментар
-
Първоначално изпратено от Van Basten Разгледай мнениеПредстои ми изтичане на договора за телевизия + интернет....
Предвдид (уж) спадащите цени се бях настроил, че ще имам оферта с по-добри параметри от тази при която подписах договор преди 2 години... само че с ужас установявам, че дори този пакет който имам в момента не мога да подновя/удължа....
Общо взето всички хубави HD канали който гледам (BTV action, RING, научнопопулярните) са ги изкарали извън общите пакети и ги предлагат в самостоятелен отделен пакет за 5-6 лв..... Т.е. дори да искам да ползвам нещо около пакета ми в момента, май ще трябва да доплащам поне 5-6 лв. отгоре....
изглежда ми Non-sense... ще ме принудят и мен да минавам на Виваком, колкото и да ми се иска...
Коментар
-
Предстои ми изтичане на договора за телевизия + интернет....
Предвдид (уж) спадащите цени се бях настроил, че ще имам оферта с по-добри параметри от тази при която подписах договор преди 2 години... само че с ужас установявам, че дори този пакет който имам в момента не мога да подновя/удължа....
Общо взето всички хубави HD канали който гледам (BTV action, RING, научнопопулярните) са ги изкарали извън общите пакети и ги предлагат в самостоятелен отделен пакет за 5-6 лв..... Т.е. дори да искам да ползвам нещо около пакета ми в момента, май ще трябва да доплащам поне 5-6 лв. отгоре....
изглежда ми Non-sense... ще ме принудят и мен да минавам на Виваком, колкото и да ми се иска...
Коментар
-
https://www.facebook.com/aktivnipotr...55308975775970
Активни потребители
„М-тел” участва в схема с непоискана услуга
Пореден опит за налагане на непоискана услуга. Време е фирмите да проумеят, че бързата печалба не е правилният път към потребителите.
За кой ли път получаваме сигнали за непоискани услуги. Този път абонат на „М-тел” получава SMS, който го информира, че е абониран за услуга, чиято цена е 6.01 лв. седмично. Съобщението съдържа и възможност за отказ от услугата чрез изпращане на обратен SMS (който се заплаща, разбира се) или като посети сайта “maimunko.com”, който нашата проверка установи, че изобщо не e регистриран. Така потребителят, който не желае да ползва услугата, се оказва принуден да изпрати обратен SMS за отказ, който се таксува, в противен случай ще му бъдат начислявани по 6 лв. на седмица. В отговор на потребителска жалба „М-тел” препращат към „Ен Ти Ейч Медия България” ЕООД, намеквайки, че мобилният оператор не отговаря за съдържанието на съобщенията.
Според нас подобно поведение е в грубо нарушение на Закона за защита на потребителите и правото на ЕС, които предвиждат, че потребителят не може да бъде обвързан от доставката на стоки или услуги, без да е изразил съгласието си за това. Освен това, икономическият натиск, който бива оказан на потребителя в тези случаи, представлява агресивна търговска практика. Опитите на мобилния оператор да се освободи от отговорност са напълно неоснователни. Напомняме, че неотдавна „М-тел” опита да приложи сходна практика по отношение на доставката на цифрова телевизия от „Близу”, която бе преустановена благодарение на сигнала, който изпратихме до КЗП и последвалата своевременната реакция. За настоящия случай отново сигнализирахме Комисията.
Нашият коментар
Като една от най-големите компании в България "М-тел" трябва да проумее, че не може да се крие зад агресивните практики на малки фирми, които ползват услугите й. Сега е моментът компанията да покаже не просто зачитане на закона, а повече уважение и грижа за клиентите си.
Коментар
-
крайно време е да спрат кожудерството с тоя роуминг, защото дори и скъпите им планове са изнудвани брутално при минимално потребление извън БГ. Жената е на друг оператор и плаща смешни пари като пътуваме, а аз съм принуден да си плащам по 6 лв. на ден, за да говоря, защото иначе става дране за моя сметка
Коментар
-
КЗП алармира: Не подписвайте нови договори заради роуминга!
Мобилните операгори не могат да ни принудят да преподписваме
http://www.dnes.bg/obshtestvo/2017/0...ouminga.340548
Коментар
-
Направили са промени в общите условия във връзка с роуминга, които влизат в сила от 15.06.2017:
http://media.mtel.bg/newsite2015/pri...15.06.2017.pdf
http://media.mtel.bg/newsite2015/pri...-15.6.2017.pdf
Ако правилно ги разбирам, ако през последните четири месеца имаш повече от 50% потребление от мрежата на Мтел (спрямо роуминг), можеш да си ползваш безплатните минути и MB и в роуминг.
Коментар
Коментар