IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мтел- мнения

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Според мен майката на майката се гласи да продава бизнеса в източна европа. За това го прави под един бранд и реално имиджово го разделя от самата майка.

    Коментар


    • Практиката в БГ показва, че повечето опити за ребрандинг са доста неуспешни (само се сетете за няколко хотела).
      И аз съм на мнение, че А1 е тотално неизвестно нещо и че няма да им се получи грам! Даже на фона на тоталното фиаско, което ги очаква, Теленор ще ни се види успeшен ребрандинг

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Матю Стокс Разгледай мнение
        "Мтел" променя името си на А1
        Преоблякъл се А1лия...

        Защо собствениците си вярват, че като променят името, невидима сила ще ги дръпне напред?
        Колко струва такава промяна и кой я плаща, а? П.П. - Това не е въпрос...
        Aз ще ти отговоря, нищо че не задаваш въпрос
        Ребрандинг се прави по 2 основни причини:
        1. Старото име е обгърнато с лоша слава и хората ще "забравят", като видят новото
        2. Новото име е много силен бранд, международен, който виждаш постоянно като спонсор на състезания, събития, име на стадион, зала и т.н.

        В нашия случай това е пълна глупост, защото А1 е точно нулево познат бранд, това не е Водафон, О2, Дойче телеком или нещо от сорта, а брандът Мтел е супер силно наложен у нас и имам стабилен имидж, който няма да се промени с новото име (към по-добро). Мтел е един от най-разпонзаваемите брандове въобще у нас и е глупсот свише да се променя. Но някоя умна тиква у Виена е решила да си оправдае високата заплата и е решила да прави "икономия от мащаба" - е, няма да стане. Подобна глупост направиха и Теленор с Глобул, там даже и "Григор в асансьор" не помогна, тук ще е същото. Жалко за Мтел - абонат съм им от толкова много години, но явно нямат думата на местно ниво.
        Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

        Коментар


        • "Мтел" променя името си на А1
          Преоблякъл се А1лия...

          Защо собствениците си вярват, че като променят името, невидима сила ще ги дръпне напред?
          Колко струва такава промяна и кой я плаща, а? П.П. - Това не е въпрос...

          Коментар


          • Аз пък харесвам Мтел точно заради коректността им - винаги, когато е имало някакъв проблем, са реагирали навреме и качествено, за да разлика от други компании. И не, не съм им служител, но съм абонат почти от създването им. Единственото, което ме спира при тях, и заради което съм пренасочил част от потреблението си към други оператори, е фактът, че са спонсори на едно тире, поради спецификата на договорът с един клуб от Ловеч, дето сега заради маркетингов трик вече е софийско тире
            Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Hris0 Hrist0v Разгледай мнение

              Тази фирма върви към дъното с много бързи крачки. Обслужването им е под всякаква критика. Ако попиташ 5 човека за сметката ти и 5-тимата ще ти кажат различни цифри. Няма с кой да говориш, който да може да ти обясни каквото и да било. А така са направили всичко, че да заблудят клиентите уж, че ползват една услуга и уж им е безплатна, а после им дължат пари, защото то видиш ли не било точно тази услуга. Аз съм им пуснал 2 жалби в КЗП. Само да ми потвърдят, че съм прав и ги почвам нататък към КЗК и КРС. Ще им пускам до дупка жалби докато не си оправят обслужването и услугите, а не да ни третират като дивеч, който да излъжат за 5 лева.
              Христов, споделяме еднаква емоция, пък вероятно и желание. Последното е човешко и понятно, не иде да пожеляваш на определени лица добро, нищо че е християнско.
              Тези бяха се погрижили да публикуват в няколко ежедневника информация за финансовия си отчет за полугодието. Числата показват, че не вървят към дъното, вървят в обратната посока и за това сме се погрижили ние, а защо сме го направили - това е вече различен, обемист и съвсем отделен разговор, който ме е срам да водя.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от bonboniada Разгледай мнение
                Новата им схема е дължите пари , а като поисках да видя документ с подпис- нямало, услуга ми били направили и затова нямало документи
                Тази фирма върви към дъното с много бързи крачки. Обслужването им е под всякаква критика. Ако попиташ 5 човека за сметката ти и 5-тимата ще ти кажат различни цифри. Няма с кой да говориш, който да може да ти обясни каквото и да било. А така са направили всичко, че да заблудят клиентите уж, че ползват една услуга и уж им е безплатна, а после им дължат пари, защото то видиш ли не било точно тази услуга. Аз съм им пуснал 2 жалби в КЗП. Само да ми потвърдят, че съм прав и ги почвам нататък към КЗК и КРС. Ще им пускам до дупка жалби докато не си оправят обслужването и услугите, а не да ни третират като дивеч, който да излъжат за 5 лева.

                Коментар


                • Новата им схема е дължите пари , а като поисках да видя документ с подпис- нямало, услуга ми били направили и затова нямало документи

                  Коментар


                  • Голям смях- спрях си договора с Мтел и за месец забавяне плащания на стойност 50лв, ме дали на колекторска фирма- то не са писма, то не са телефонни разговори с някакви хлапенца...напрваво много ме уплашиха...а ако те ти дължат нещо- не можеш да ги намериш

                    Коментар


                    • Напоследък и аз получавам непрекъснато смси и да се отказвам безплатно уж от някакви абонаменти, които не съм правил...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от buy4o Разгледай мнение
                        maxx271, изпрати sms на номер 789 с текст U В момента си на план U1 http://www.mtel.bg/prima-dopalnitelni-minuti-i-sms
                        Това е начинът, а защо не обявяват,че ще ти вземат пари е мистерия, просто започват да ти пробутват какво ли не и да те таксуват

                        Коментар


                        • maxx271, изпрати sms на номер 789 с текст U В момента си на план U1 http://www.mtel.bg/prima-dopalnitelni-minuti-i-sms

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от maxx271 Разгледай мнение
                            Здравейте.имам прима карта на мтел при всяко презареждане ми взимат от сметката и ми дават някакви безплатни минути които не ползвам може ли да премахна тази опция .
                            Може. Натисни "ь", след това "#" и накрая "¥". Ако нямаш "¥", пробвай с "元".
                            Обаче това работи само ако апаратчето ти е китайско. Ако е корейско, накрая натисни "₩"
                            Друг вариант, сваляш примата, поставяш я в една прашка и мяташ по първата мтелска реклама, която те е зарибила.
                            Трети вариант, отиваш в Пловдив до черквата „Сурп Кеворк“ и търсиш попа.

                            Коментар


                            • Здравейте.имам прима карта на мтел при всяко презареждане ми взимат от сметката и ми дават някакви безплатни минути които не ползвам може ли да премахна тази опция .

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от polax Разгледай мнение

                                Мой колега искаше да си преподпише на същия план със същата цена, но от офисите са му казвали, че същият план е с по-висока цена. Писал е мейл на център за лоялни клиенти/или нещо такова/ и са му предложили съшият план на цената до момента. В мейла е писал, че е лоялен клиент и държи на цена и план. За телефония е ставало въпрос, но си мисля, че ако искаш конкретен план и цена заедно със заплаха, че ще ги сменяш ще успееш да договориш желаното от теб
                                О! Гарантирам, че при Мтел заплахата и/или жалбата действа безотказно

                                Коментар

                                Working...
                                X