
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бисери и вицове (2)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнениеЗа да завие жълтия автобус на ляво /движението тук е обратно/ трябва да напусне магистралата далеч преди детелината. Така, че ти виждаш само една част от съоражението.Това е несериозно.
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнениеНа нашия възел не се пресичат две магистрали и завоя в ляво е направен най икономично, Вярно е, че има конфликт и трябва да се пресече цялото платно за ляв завой след излизане от магистралата, но все пак не пресичаш високоскоростен път.
И какво значение има дали се пресичат две магистрали или една магистрала и скоростен път? Логиката на такива съоръжения е всеки да може да поеме във всяка посока, без да прави безумни маневри, застрашаващи него и останалите участници.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fantasy_gt Разгледай мнениеhttp://www.thekingshighway.ca/PHOTOS...406-22_xlg.jpg
какъв е бил проблема да направят такъв тип детелина?!? Ъглите на пресичане са идентични. Освен че това на линка струва пет пъти по-малко пари, друго не се сещам като причина...
Ето и още една детелина НЕ под прав ъгъл
http://i32.tinypic.com/j8h7w5.jpg%5B...-Kathipara.jpg
На нашия възел не се пресичат две магистрали и завоя в ляво е направен най икономично, Вярно е, че има конфликт и трябва да се пресече цялото платно за ляв завой след излизане от магистралата, но все пак не пресичаш високоскоростен път.
Коментар
-
Първоначално изпратено от toto Разгледай мнениеХора и на мен ми се струваше странно но се поинтересувах и поразгледах картата по-отдалеч. Идеята на този възел е да направи връзката Варна-Русе и обратно с магистралата за софия, максимално безпроблемна. Какви детелини ви хвърчат в главите като така скоростта ще падне от 90-100 на 30-40 и ще има ужасни тапи... Хората са го направили много умно и човек малко трябва да прочете преди да почне да плюе. вашите коментари (а и моя първия ) наистина са за тази рубрика
какъв е бил проблема да направят такъв тип детелина?!? Ъглите на пресичане са идентични. Освен че това на линка струва пет пъти по-малко пари, друго не се сещам като причина...
Ето и още една детелина НЕ под прав ъгъл
http://i32.tinypic.com/j8h7w5.jpg%5B...-Kathipara.jpgLast edited by fantasy_gt; 04.08.2015, 13:04.
Коментар
-
Първоначално изпратено от toto Разгледай мнениеХора и на мен ми се струваше странно но се поинтересувах и поразгледах картата по-отдалеч. Идеята на този възел е да направи връзката Варна-Русе и обратно с магистралата за софия, максимално безпроблемна. Какви детелини ви хвърчат в главите като така скоростта ще падне от 90-100 на 30-40 и ще има ужасни тапи... Хората са го направили много умно и човек малко трябва да прочете преди да почне да плюе. вашите коментари (а и моя първия ) наистина са за тази рубрика
Без значение, под къв ъгъл, но ИМА РАБОТА на ЛЯВО...
Само това ма интересува...Ходя по въже.Не ръкопляскайте, това е моят път.С костюм на клоун съм, да ми се смеете, когато падна
Коментар
-
Първоначално изпратено от Колчо Слепеца Разгледай мнениеЗа ВЪЗЕЛА де ..
Тва верно е МНОГО СТРАННО съоръжение. Не съм енженер, верно, ама се пак...
Мисла, ако некой познава депОтат, да го подкани, в петък на парламентарнее контрол, да постави въпрос на ресорнее министар, относно пътния ВЪЗЕЛ ...
Веднъж форева да се разясни на плебеите и простолюдието, идеята (коко е мислил авторът, така да се каже) на обекта и схемата на движение...
Верно, че и задачата на тоа дет ща слага пътните табели е много занимателна...
Кат сме прости, да ни обяснят !!!
Коментар
-
За ВЪЗЕЛА де ..
Тва верно е МНОГО СТРАННО съоръжение. Не съм енженер, верно, ама се пак...
Мисла, ако некой познава депОтат, да го подкани, в петък на парламентарнее контрол, да постави въпрос на ресорнее министар, относно пътния ВЪЗЕЛ ...
Веднъж форева да се разясни на плебеите и простолюдието, идеята (коко е мислил авторът, така да се каже) на обекта и схемата на движение...
Верно, че и задачата на тоа дет ща слага пътните табели е много занимателна...
Кат сме прости, да ни обяснят !!!Ходя по въже.Не ръкопляскайте, това е моят път.С костюм на клоун съм, да ми се смеете, когато падна
Коментар
-
Двама катаджии стоят на пътя. Спира пред тях кола, слиза издокаран господин и ги пита:
- Excuse me, do you speаk Еnglish?
Катаджиите го гледат тъпо и вдигнат рамене. Човекът продължил:
- Parlez-vous Français?
Пак гледат тъпо и се пулят.
- Sprechen sie Deutsch?
Същата реакция.
- Habla Español?
...
Човекът махнал с ръка, качил се в колата си и отпрашил.
Eдиният катаджия сбутал другия и му казал:
- Видя ли, бе, трябва да знаем чужди езици, за да можем се оправяме!
- Да бе! Как не, тоя като знаеше, да не би да се оправи?
Коментар
-
Лейди Уинтър се връща в дома си, подранила от скучен прием. Влиза в замъка си и вижда лакея Джонс.
-Джонс, веднага ме последвай в спалнята ми!-с леден тон нарежда тя.
Джонс смирено тръгва след нея.Влизат в покоите на милейди и тя властно нарежда:
-Джонс, свали ми роклята!..По-внимателно!...А сега ми свали сутиена!...Сега жартиерите!...Бикините, Джонс!...Много добре! А сега ми обещай, че никога повече няма да обличаш МОИТЕ дрехи!
Коментар
-
Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнениеСпокойно може да се хванат пътищата които ще се пресичат на 500 метра от детелината и да ги докарат да се пресичат под прав ъгъл,ама няма политическа воля,или акъл,ама нейсе
Това дали при завиване на ляво ще направиш завой от 270 или 300 градуса, какво значение има? Да не би на автомобила да му се завие свят? Важен е радиусът на завоя. За него си има норми. Трябва да е по голям от минималния допустим за камионите.
А тука ще има голяма обърквация за шофьорите.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от toto Разгледай мнениеИ аз така си мислех ама нали ползвах чичко Гугъл и ето какво намерих:
"Пътна детелина се прави при пътища, пресичащи се под прав ъгъл. Тук пресичането е под остър ъгъл, т.е. ушите в двата тъпи ъгъла ще са на твърде много градуси - над 270 и с твърде голям радиус, а дъгите в острите ъгли ще са за завои над 90 градуса. Асиметричност е търсена, за да правят многоградусови завои пътуващите по редки направления като София-Русе, Русе-София, Шумен-Варна и Варна-Шумен, а пътуващите по интензивните София/Русе-Варна и Шумен-София и обратно да правят малки извивки. При една детелина тези от Русе за Варна и от Шумен за София биха правили над 270-градусови завои"
Аз бих добавил че пътуващите Шумен - Варна няма какво да търсят там защото изхода за Варна е точно в другия край и ще си удължат доста пътя за да се включат точно тук
така че от мен браво - помислено предвид посока и натовареност на трафика - не се пресичат две магистрали, а един път се влива в друг... дайте да на плюем без да знаем Има доста такова примери по цял свят. Приятна вечер,или акъл,ама нейсе
Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
Първоначално изпратено от toto Разгледай мнениеИ аз така си мислех ама нали ползвах чичко Гугъл и ето какво намерих:
"Пътна детелина се прави при пътища, пресичащи се под прав ъгъл. Тук пресичането е под остър ъгъл, т.е. ушите в двата тъпи ъгъла ще са на твърде много градуси - над 270 и с твърде голям радиус, а дъгите в острите ъгли ще са за завои над 90 градуса. Асиметричност е търсена, за да правят многоградусови завои пътуващите по редки направления като София-Русе, Русе-София, Шумен-Варна и Варна-Шумен, а пътуващите по интензивните София/Русе-Варна и Шумен-София и обратно да правят малки извивки. При една детелина тези от Русе за Варна и от Шумен за София биха правили над 270-градусови завои"
Аз бих добавил че пътуващите Шумен - Варна няма какво да търсят там защото изхода за Варна е точно в другия край и ще си удължат доста пътя за да се включат точно тук
така че от мен браво - помислено предвид посока и натовареност на трафика - не се пресичат две магистрали, а един път се влива в друг... дайте да на плюем без да знаем Има доста такова примери по цял свят. Приятна вечерМнението изразява лична позиция, не е препоръка или съвет.
Коментар
Коментар