Ако шофьорите минаваха през същия подбор на кандидатите, както е при програмистите, ето как щеше да изглежда една типична шофьорска обява:
Длъжност: шофьор
Изисквания: професионални навици на управление на леко и
тежкотоварни автомобили, тролеи, трамваи, влакове на
метрото, трaктори, багери, БМП и съвременни леки/тежки
танкове, на въоръжение в страните от НАТО.
Навици за ралийно и екстремно управление са задължителни.
Опит във „Формула-1″ се счита за предимство.
Знания и опит в ремонт на бутални и роторни двигатели,
автоматични и ръчни трансмисии, системи за запалване,
бордови компютри, ABS, GPS и автомобилини аудио системи на
водещи световни производители – задължително.
Опит в провеждане на тенекеджийски и бояджийски работи –
плюс.
Кандидатите трябва да са под 25 годишна възраст, с поне 10 години стаж като професионални шофьори и да притежават сертификати от BMW, General Motors и Bosch, а също и дипломи за участие в големи
международни ралита, но не по-стари от 2 години.
Заплащанe: 300-500 лева, определя се в зависимост от
резултата на интервюто.
Още..
Длъжност: шофьор
Изисквания: професионални навици на управление на леко и
тежкотоварни автомобили, тролеи, трамваи, влакове на
метрото, трaктори, багери, БМП и съвременни леки/тежки
танкове, на въоръжение в страните от НАТО.
Навици за ралийно и екстремно управление са задължителни.
Опит във „Формула-1″ се счита за предимство.
Знания и опит в ремонт на бутални и роторни двигатели,
автоматични и ръчни трансмисии, системи за запалване,
бордови компютри, ABS, GPS и автомобилини аудио системи на
водещи световни производители – задължително.
Опит в провеждане на тенекеджийски и бояджийски работи –
плюс.
Кандидатите трябва да са под 25 годишна възраст, с поне 10 години стаж като професионални шофьори и да притежават сертификати от BMW, General Motors и Bosch, а също и дипломи за участие в големи
международни ралита, но не по-стари от 2 години.
Заплащанe: 300-500 лева, определя се в зависимост от
резултата на интервюто.
Още..
Коментар