IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поколението на 30+ годишните - между миналото и бъдещето...(архив до 13.08.2013 г.)

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от val/she Разгледай мнение
    Мечо, според мен, "конфликтът" ти с другите е в семантиката на думите. А-ха, да кажем, така е и се подхлъзваме по общоприетите смисли.
    не е само това - много е плитък и не осъзнава това което цитира /особенно специализирана литература/ (1), както и преовежда манипулации (2) чрез неразбираната но цитирана специализирана литература...
    Мнението ми не е препоръка за вземане на инвестиционно решение.

    Коментар


    • Мечо, според мен, "конфликтът" ти с другите е в семантиката на думите. А-ха, да кажем, така е и се подхлъзваме по общоприетите смисли.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
        Мечооо, ще ти сложат синджиря пак
        Запомни ги кои са, да си ги знаеш какво представляват
        Баба ме научи на много неща.
        tnm

        Коментар


        • То ако няма свобода от всякакви природни закони, не би могло да съществува и мислене. Абсолютно е невъзможно да съществува каквото и да било мислене без да съществува свободен избор. То е и безсмислено да съществува мислене, ако не съществува пълна, безконтролна и абсолютна свобода. Ако няма свободен избор и не е възможно да съществуват свобода и грешка, то тогава абсолютно всичко е вярно. Какъв би бил тогава смисъла да се мисли ???????????????????????????????????????

          Тук разбира се интересното е, че ако свободата е единствения съществуващ закон пак всичко е вярно. Така е. Тогава каква е разликата. Голяма е разликата. Разликата е, че има смисъл да се мисли. И че въобще е възможно да се мисли. Мисленето е възможно единствено при беззаконие. При тотално, безконтролно и абсолютно беззаконие. Как така, ще каже някой, хем всичко е вярно и хем има смисъл да се мисли. И ще „сгреши“ жестоко. Да се мисли дали нещо е „вярно“ или „грешно“ е било е и ще бъде безсмислено винаги и всякога. Виж, да се мисли дали нещо отговаря или не на някакъв свободен избор има смисъл. В това всъщност се състои и единствения смисъл на мисленето. Какво означава да анализираш. Това означава да се опитваш да разбереш, дали нещо отговаря на даден свободен избор или не отговаря. Що са я измислили математиците математиката такава каквато е. А именно избора да е основа на анализа. Щото са прости ли. Ами не. Напротив. Точно щото са умни са я измислили такава. Ама те даже не са я измислили. Тя е от господа бога.
          Баба ме научи на много неща.
          tnm

          Коментар


          • Мечооо, ще ти сложат синджиря пак

            Коментар


            • Баба ме научи на много неща.
              tnm

              Коментар


              • Първоначално изпратено от iivanoff Разгледай мнение
                страхливата МЕЦАНА, обикновенно лъжеща себе си в абсолютната свобода

                Извод1: Тя е била неосъзната през целия си смислен живот!
                ;
                Хахахахах Това наистина е №1 забавна тема във форума! Защо съм имал пропуски досега в прочита и?!

                Коментар


                • Притча - МАНИПУЛАЦИЯ << ЛЕТЯЩАТА МЕЧКА >>

                  Един ден, страхливата МЕЦАНА, обикновенно лъжеща себе си в абсолютната свобода, за да намери смисъл в продължението на безсмисленото си родово съществуване (от гледна точка на самия род, а не на екосистемата в която заемата достойно 300кг място, с над 10кг фекалии ежедневно!), решила да надскочи собствените си представи за реалността, защото въпреки че били изключително тесни, те били и генетично определени такива в нея.

                  А темата за абсолютната свобода започнала да я вълнуват отскоро, не само съзнателно но дори и подсъзнателно и то дори сексуално, от момента на чуването за нея, не защото сама по себе си свободата е имала някакъв смисъл за МЕЧКАТА, а защото в момента когато чула на живо разговора по темата, миризливия горски пор, разприказвал и успял да на*бе една съседна опърничава миризлива горска порка, точно използвайки тези мисли, без никакъв критерии за коректност на логиката или аналитичност, но използвайки я убедително и настъпателно до постигането на крайния резултат...

                  Та, Причината това да се случи точно този ден била, че от обяснение на другите животни колко широк е света, продължаващ дори и след десетия ред дървета обикалящи около полянката и какво представлява свободата дори и сама по себе си, а не само спрямо дърветата (същата сутрин тя се научила да брои до 10 (десет) точно за случая, а случая бил именно скрит и тайно замислен повод, за разнообразяване на тенсогръдия полов живот на МЕЧАКАТА САМО С ЕДИН вид животно, тя искала да пробва и с другите животни), тя временно подтиснала генетичното си обусловено тесногръдие и преминала в такова мета състояние на съзнанието, та "открила" да направи това което обикновенно не правила при никакви "условия":

                  РЕШИЛА да се качи над първия клон за да достигне "недостижимия" за нормалните си представи и генетично обусловени ограничения любим ДИВ ПЧЕЛЕН МЕД!

                  Той се намирал на втория клон от горе-надолу и третия отляво-надясно гледайки на север, на едно средно високо дърво в средата на полянката на която живеела.

                  Започнала да се катери смело, надскачайки дори собствените си очаквания въпреки генетичната обусловеност, и дори решила че е преминала през новото си осъзнаване в друга реалност и тялото и е на птичка... даже започнала да чурулика, без да осъзнава че чуруликането има друг смисъл, а не само за да е различно от нейното мучене, когато точно преди да стигне меда, се подхлъзнала и политнала с пълната си 300кг снага почти отвесно към основата на дървото.

                  Преди да се строполи на земята, летейки с главата надолу тя прозряла ... !!

                  ----------- Изводи -----------

                  Извод1: Тя е била неосъзната през целия си смислен живот!

                  Следствие: Когато някой е роден тъп, си остава такъв през целия си смислен живот!

                  Условие: времето от падането до размазването не е част от смисления живот!

                  Извод2: Осъзнаването и не променило нищо нито и помогнало да направи нещо, защото от него не е имало никакъв смисъл!

                  Следствие: Напротив, разбрала е че без него е била по-свободна, дори и в "новия осъзнат смисъл за свободата", защото е изпълнявала просто генетичните си функции за които е била създадена, а тя не е била създадена да бъде осъзната!

                  Извод3: Осъзнаването е възможно САМО когато от него няма смисъл за смисления живот!

                  Условие: времето от падането до размазването не е част от смисления живот!

                  Извод4: Не е ясно дали Осъзнаването е пълно, поради ограниченоста на съзнанието и претоварваянето му с Осъзнаването, за което съзнанието и не е било създадено!

                  Извод5: Неосъзнаването, като еманация и смисъл за смисления живот НЕ СЕ ГУБИ - загубването му, помага на други неосъзнати индивиди -> преминава от един индивид в други!

                  Следствие: От Осъзнаването спечелила една нова популация току-що преминаващи през гората бръмбари и нанасящи се в същата екосистема!

                  Моля - за всички на които нещо не им е станало ясно - или не им е харесало - да прочетат името на ПРИТЧАТА по-горе!
                  Last edited by iivanoff; 06.05.2013, 10:43.
                  Мнението ми не е препоръка за вземане на инвестиционно решение.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнение

                    Луд умора няма
                    Хаа-хааа-еееехаааа!
                    И не се поти дори. Обратна връзка НЕТ. Контактува само с персони офлайн

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от silistra Разгледай мнение
                      "Нищо не е такова, каквото изглежда"
                      Буда

                      Истината е относителна. Всеки си има своя истина. Истината зависи от гледната точка. Истината е въпрос на личен избор. Както казва Вихър Манков, истината е въпрос на вкус.
                      Баба ме научи на много неща.
                      tnm

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mechobikov Разгледай мнение
                        ИСТИНСКИЯТ ЗВУК
                        .
                        Много интересни притчи разказваш, но защо не се интересуваш от нови пояснения и не задаваш доуточняващи въпроси като твоя примерен отшелник разхождащ се по водата???
                        Ето аз те питах кой е първият чан учител от ПРЕЖДЕ -притчата, а ти премина към друга без да се интересуваш от двустранна връзка. Нима ти е непозната науката КИБЕРНЕТИКА?

                        Коментар


                        • МЕЧКАТА И ПОЛИЛЕЯТ

                          ---------------------

                          Изминали 350 пълнолуния, 20 градушки по доматите и 6 официални кода Оранжев, но не се стигнало до код Червен ....

                          Мечката висяла в пещерата, гледала замислено пукащите искрици в огнището и се чудела кат' угасне огънят как се палеше наново?

                          В ръководството на междугалактическия стопаджия не пишело нищо по тоя проблем, а 35-те тома прашала енциклопедия за парлама наоколо тоже.

                          Понеже пещерата била с ипотека и заложена 20-30 пъти вече - решила да инвестира в нея с цел, бъдещи феноменални "подобрения", за пред кредиторите.

                          Умувала как ще звучи по-красиво проекта и думата полилей или полюлей?

                          Полилей й го били казали наскоро и тя категорично го отхвръляла кат' комбинация, но се удивлявала на простията на тия дет' й го били казали.

                          - Естествено, че полюлей е правилното - защото произхожда от да си люлееш лаМбата кат' ти е кеф - значи се пише с "Ю" - мъдро заключил Мечокът.

                          ------------------------------------

                          Мечката е неосъзната - защото й се привиждат хамаци от детството и люлей.

                          Оттам вади грешният извод, че 3 крушки, които се люлеят - правят полюлей.

                          П.П. Полилеят е осъзнат, защото не му пука за размислите на Мечката.
                          Last edited by marandi; 05.05.2013, 20:23.

                          Коментар


                          • Коментар


                            • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                              Христос воскресе !!!

                              Радост в сърцата, свобода на душата, сила в телата...

                              Лошотията и проклетията се лекува.....
                              Всички отивали в рая, но някои ще минат през седемте кръга на ада....
                              Винаги се изумявам, как на такива светли празници има хора , които се чудят с кого да се скарат....
                              Прости им Господи.....
                              Воистина воскресе, чичо !!!

                              Не ме издавай. Аз обещавам да се поправя. Враговете ми имаш право да ги издадеш !!!
                              Баба ме научи на много неща.
                              tnm

                              Коментар


                              • ИСТИНСКИЯТ ЗВУК

                                Един прилежен ученик, след като години наред работил с определена мантра, получил достатъчно прозрение, за да започне да обучава. Той не бил особено смирен, но учителите му не се безпокояли.

                                След като няколко години успешно обучавал, ученикът не мислел, че вече има какво да научи от когото и да било; но като дочул, че един известен отшелник живеел наблизо, не искал да пропусне възможността за такава вълнуваща среща.

                                Отшелникът живеел сам на един остров посред езеро, затова ученикът наел лодкар да го прекара до острова. Той приветствал стария отшелник с голямо уважение. Докато пиели билков чай, ученикът го попитал за неговата духовна практика. Старецът казал, че няма такава, с изключение на една мантра, която непрекъснато си повтарял. Ученикът бил радостен да чуе, че мантрата била същата, която и самият той използвал. Но когато отшелникът произнесъл мантрата на глас, ученикът бил ужасен!

                                "Какво има?" попитал отшелникът.

                                "Не знам какво да кажа. Страхувам се, че сте пропиляли целия си живот! Вие произнасяте мантрата неправилно!"

                                "O! Tова е ужасно. А как би трябвало да я казвам?"

                                Ученикът дал правилното произношение и старият отшелник бил много благодарен, като помолил да бъде оставен сам, за да може веднага да започне да се упражнява. По време на обратния си път през езерото, ученикът, сега напълно сигурен в превъзходството на знанията си, размишлявал за тъжната участ на отшелника.

                                "Какъв късмет, че наминах. Сега поне ще има малко време да се упражнява правилно преди да умре." В този момент ученикът забелязал, че лодкарят изглежда доста стреснат; обърнал се и видял отшелника да стои спокойно върху водата, до лодката.

                                "Извинете ме. Не искам да ви безпокоя, но пак забравих правилното произношение. Бихте ли го повторили, моля?"

                                "Но вие явно нямате нужда от него" заекнал ученикът; но старецът вежливо настоявал, докато ученикът склонил и отново му казал как смятал, че трябва да се произнася мантрата.

                                Старият отшелник си повтарял мантрата много внимателно, бавно, отново и отново, докато вървял по повърхността на водата обратно към острова си...



                                Ученикът е самонадеян. Отшелникът е просветлен. Любопитен като дете и свободен от всякакви ограничения. Знае, че винаги има какво ново да се научи. Има високо самочувствие, но не е надменен. Беседва с ученика като с равен. Когато разбира, че знае по зле мантрата, не се притеснява да пита, като един напълно свободен човек. Той върви след лодката по водата, не за да покаже превъзходство, а защото е забравил съвета на ученика относно мантрата. Не се заслепява, когато удивеният ученик признава превъзходството му, а продължава да настоява за съвета за мантрата, който е забравил, тъй като знае, че познанието е свобода и от всеки човек може да се научи нещо.
                                Баба ме научи на много неща.
                                tnm

                                Коментар

                                Working...
                                X