Седа си и си мисла.
Но не знам какво ше измисла.
Но мисла, че не базбрахте въпроса на Мечо:
Което е възприето още от времето на Галилей и се приема в тоерията на относителността на Айнщайн, е, че при два обекта (за по-просто - два) не може да се каже, кой предмет се движи, а кой е в относителен покой.
То ест еснакво правилно ще бъде да се каже, че обект 1 се движи относително обект 2, както и обратното - 2 се пдвижи, а 1 е в относителен покой.
И в този случай чуденката на Мечо е в сила: защо изостава именно единият от часовниците?
Не, че не е обяснено в теорията, предполагам, но ние требе да се сетиме.
Но не знам какво ше измисла.
Но мисла, че не базбрахте въпроса на Мечо:
Първоначално изпратено от mechobikov
Разгледай мнение
То ест еснакво правилно ще бъде да се каже, че обект 1 се движи относително обект 2, както и обратното - 2 се пдвижи, а 1 е в относителен покой.
И в този случай чуденката на Мечо е в сила: защо изостава именно единият от часовниците?
Не, че не е обяснено в теорията, предполагам, но ние требе да се сетиме.
Коментар