Първоначално изпратено от vmankov
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Българите редовно висят в социалните мрежи
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеТова направо кърти Не беше ли тази овца в него
И нали се сещаш, че те правят и "проучвания" за партии и личности...
Много готин бизнес са си направили - правиш на компютъра едно ми ти политическо "проучване", вземаш парите на поръчителите, плащаш част от тях на медиите, за да те раздуват на сцената, и си готов!
Думокрация, думокрация.
АССА-М беше честна агенция, ама не е активна.
Явно нямат парите, щото не си продават задниците.
Думосрация, думосрация.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеТова направо кърти Не беше ли тази овца в него
Екипът на Институт за социални изследвания и маркетинг МБМД е сформиран през 1991 година. За изминалия период той натрупа богат опит в областта на социалните изследвания и маркетинга и стана водещ в тази сфера на българския пазар.
Институтът се стреми да отговори на различните нужди на клиентите си от страната и чужбина. Много от тях вече са се убедили на практика в професионализма на нашите услуги. http://www.mbmd.net/
Коментар
-
Първоначално изпратено от StoyanYankovDimitrov Разгледай мнение
Фейсбук (Facebook) е най-посещаваният сайт от българските интернет потребители. Това сочи проучване на MBMD – Институт за маркетинг и социални изследвания.
По посещаемост го следват Google, Abv.bg и Skype. Други популярни сайтове са: Vbox7.com, Youtube.com и Zamunda.net. Twitter.com не е особено популярен у нас, показва още изследването на MBMD.
Глобалната мрежа у нас е най-ползвана от хора между 14 и 25 години, но се забелязва тенденция за увеличаване на средната възраст. Интернет печели все нови и нови почитатели, но навлизането на глобалната мрежа у нас е близо до тавана си, коментираха от института.
пълен текст
А вие как ще коментирате
Коментар
-
Първоначално изпратено от vmankov Разгледай мнениеМБМД включи в свое "проучване" за този месец несъществуващия вече от три месеца вестник "Пари":
http://republika.bg/index.php?id=39962
Та така ще коментирам...
Екипът на Институт за социални изследвания и маркетинг МБМД е сформиран през 1991 година. За изминалия период той натрупа богат опит в областта на социалните изследвания и маркетинга и стана водещ в тази сфера на българския пазар.
Институтът се стреми да отговори на различните нужди на клиентите си от страната и чужбина. Много от тях вече са се убедили на практика в професионализма на нашите услуги. http://www.mbmd.net/
http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
МБМД включи в свое "проучване" за този месец несъществуващия вече от три месеца вестник "Пари":
http://republika.bg/index.php?id=39962
Та така ще коментирам...
Коментар
-
Българите редовно висят в социалните мрежи
Фейсбук (Facebook) е най-посещаваният сайт от българските интернет потребители. Това сочи проучване на MBMD – Институт за маркетинг и социални изследвания.
По посещаемост го следват Google, Abv.bg и Skype. Други популярни сайтове са: Vbox7.com, Youtube.com и Zamunda.net. Twitter.com не е особено популярен у нас, показва още изследването на MBMD.
Глобалната мрежа у нас е най-ползвана от хора между 14 и 25 години, но се забелязва тенденция за увеличаване на средната възраст. Интернет печели все нови и нови почитатели, но навлизането на глобалната мрежа у нас е близо до тавана си, коментираха от института.
пълен текст
А вие как ще коментиратеТагове: Отмаркиране на всички
Коментар