IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българите редовно висят в социалните мрежи

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от vmankov Разгледай мнение
    Мда. И останалите социологически агенции са същите.
    И нали се сещаш, че те правят и "проучвания" за партии и личности...

    Много готин бизнес са си направили - правиш на компютъра едно ми ти политическо "проучване", вземаш парите на поръчителите, плащаш част от тях на медиите, за да те раздуват на сцената, и си готов!

    Думокрация, думокрация.

    АССА-М беше честна агенция, ама не е активна.
    Явно нямат парите, щото не си продават задниците.

    Думосрация, думосрация.
    Обработка на общественото мнение - това правят тези агенции .........., каквото им поръчат , това пускат!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
      Това направо кърти Не беше ли тази овца в него
      Мда. И останалите социологически агенции са същите.
      И нали се сещаш, че те правят и "проучвания" за партии и личности...

      Много готин бизнес са си направили - правиш на компютъра едно ми ти политическо "проучване", вземаш парите на поръчителите, плащаш част от тях на медиите, за да те раздуват на сцената, и си готов!

      Думокрация, думокрация.

      АССА-М беше честна агенция, ама не е активна.
      Явно нямат парите, щото не си продават задниците.

      Думосрация, думосрация.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
        Това направо кърти Не беше ли тази овца в него



        Екипът на Институт за социални изследвания и маркетинг МБМД е сформиран през 1991 година. За изминалия период той натрупа богат опит в областта на социалните изследвания и маркетинга и стана водещ в тази сфера на българския пазар.
        Институтът се стреми да отговори на различните нужди на клиентите си от страната и чужбина. Много от тях вече са се убедили на практика в професионализма на нашите услуги. http://www.mbmd.net/


        Тази овца е собственик и управител на МВМД, които са една от социологическите агенции на ГЕРБ - справка : http://www.gerb.bg/bg/adv_pr_agencies р. 58 от таблицата!!!!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от StoyanYankovDimitrov Разгледай мнение


          Фейсбук (Facebook) е най-посещаваният сайт от българските интернет потребители. Това сочи проучване на MBMD – Институт за маркетинг и социални изследвания.

          По посещаемост го следват Google, Abv.bg и Skype. Други популярни сайтове са: Vbox7.com, Youtube.com и Zamunda.net. Twitter.com не е особено популярен у нас, показва още изследването на MBMD.

          Глобалната мрежа у нас е най-ползвана от хора между 14 и 25 години, но се забелязва тенденция за увеличаване на средната възраст. Интернет печели все нови и нови почитатели, но навлизането на глобалната мрежа у нас е близо до тавана си, коментираха от института.

          пълен текст

          А вие как ще коментирате
          Еми според мен си е верно, има хора, които и на работа висят по цял ден в скайп и фейсбук

          Коментар


          • Първоначално изпратено от vmankov Разгледай мнение
            МБМД включи в свое "проучване" за този месец несъществуващия вече от три месеца вестник "Пари":
            http://republika.bg/index.php?id=39962

            Та така ще коментирам...
            Това направо кърти Не беше ли тази овца в него



            Екипът на Институт за социални изследвания и маркетинг МБМД е сформиран през 1991 година. За изминалия период той натрупа богат опит в областта на социалните изследвания и маркетинга и стана водещ в тази сфера на българския пазар.
            Институтът се стреми да отговори на различните нужди на клиентите си от страната и чужбина. Много от тях вече са се убедили на практика в професионализма на нашите услуги. http://www.mbmd.net/


            http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

            Коментар


            • МБМД включи в свое "проучване" за този месец несъществуващия вече от три месеца вестник "Пари":
              http://republika.bg/index.php?id=39962

              Та така ще коментирам...

              Коментар


              • От мързел го правят! Аз за това готвя стратеги за вкарване на работници от САЩ във България, естествено за високоефективен и технологичен бизнес.
                Да се поучим от п-р Петров, да прегърнем дори и враговете си за да живеем в мир и разбирателство.

                Коментар


                • Българите редовно висят в социалните мрежи



                  Фейсбук (Facebook) е най-посещаваният сайт от българските интернет потребители. Това сочи проучване на MBMD – Институт за маркетинг и социални изследвания.

                  По посещаемост го следват Google, Abv.bg и Skype. Други популярни сайтове са: Vbox7.com, Youtube.com и Zamunda.net. Twitter.com не е особено популярен у нас, показва още изследването на MBMD.

                  Глобалната мрежа у нас е най-ползвана от хора между 14 и 25 години, но се забелязва тенденция за увеличаване на средната възраст. Интернет печели все нови и нови почитатели, но навлизането на глобалната мрежа у нас е близо до тавана си, коментираха от института.

                  пълен текст

                  А вие как ще коментирате
                Working...
                X