IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв самолет и хеликоптер подхожда на наистина голям инвеститор

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • А ми не знам до колко е сериозен автора на темата, но ето тук има неща с цени по договаряне и предполагам ако е добър търговец ще постигне приемлива сума. Старички са, но като за първи хеликоптер става да се научи човек.
    http://www.weapons-trading.com/produ...dcategories=82

    Коментар


    • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
      от хора скачали с парашут знам, че най-страшния скок не е първият, а вторият
      Аз пък имах един комшия луда глава който в последствие беше обявен за въздушен терорист и изгонен от клуба,защото си отваряше парашута на 80 - 90 м от земята и на ръководителите на скокове им побеляваха косите от него.

      Коментар


      • от хора скачали с парашут знам, че най-страшния скок не е първият, а вторият
        това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

        Коментар


        • Първоначално изпратено от 4un4o Разгледай мнение
          Ако пилота е майстор и знае как става, приземяването е като с работеш двигател, защото когато наближи земята променя наклона на витлата и хеликоптера зависва, понеже при това спускане от минимум 400 м е набрал достатъчно обороти на витлата които да компенсират набраната инерция.
          Всички го тренират ама малко го умеят тоз номер. Повечето се посират от шубе. Да не говоря ,че пилотите имат задължителни скокове с парашут и повечето от тях ги изритват с шутове защото не смеят да скочат и да се отделят от самолета.
          П.П. От мен да знаете: Шубето е голям страх!
          Аз имам спомен май от една серия на разбивачите на митове. Там имаше един пич, който специално си беше подготвил хеликоптера за подобни изпълнения и направи приземяването наистина много плавно, но каза че в повечето случаи ставало с 10-15 м/сек, което не било кой знае колко опасно за хеликоптера. Т.е. лаишки са ми познанията.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от anon6706 Разгледай мнение
            Чунчо правилно е написал, че за приземяване на авторотация трябват минимум 400 метра височина, а и да не е много ветровито, пък си трябва и майсторлък за тази работа.

            Имам спомен, че падането при авторотация е накъде с 10-15 метра/сек. Тъй че наистина си трябват и здрави дупета.
            Ако пилота е майстор и знае как става, приземяването е като с работеш двигател, защото когато наближи земята променя наклона на витлата и хеликоптера зависва, понеже при това спускане от минимум 400 м е набрал достатъчно обороти на витлата които да компенсират набраната инерция.
            Всички го тренират ама малко го умеят тоз номер. Повечето се посират от шубе и забравят да изключат от скорост и да освободят витлата за авторотация. А преценката на ситуацията и вземане на решение става са секунда. Да не говоря ,че пилотите имат задължителни скокове с парашут и повечето от тях ги изритват с шутове защото не смеят да скочат и да се отделят от самолета.
            П.П. От мен да знаете: Шубето е голям страх!
            Last edited by 4un4o; 27.12.2011, 17:19.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Niskan Разгледай мнение
              По - важно е да си намериш добър пилот, защото опитен такъв може да приземи хеликоптера със спрял двигател при обороти на авторотация на винта, и така при авария можете с повече късмет да останете невредими даже и без драскотина
              Зарежи ги тез добри пилоти. Имахме едни двама ст.лейтенанти. караха каручка МИ 24. като на Рамбо в Афганистан. Та тез каручки бяха с по 2 двигателя и понягога късаха гъвкавия вал който синхронизираше оборотите на помпите за гориво) на двата двигателя. Къса им се вала и започват големи вибрации. В инструкцията пише ,че се изключва единият двигател и до 15 минути може да се лети на 1 двигател. Нашите умници обаче, напълнили гащите и единият пилот изключил единият двигател а другият му помогнал като изключил и вторият. Излупаха се от 30 м в една царевица и хубаво ,че руските машини са яки та оцеляха само с уплаха. На всичко отгоре и ги повишиха в звание. Затова по високо от младо маце не се качвайте, оти е опасно!
              Last edited by 4un4o; 27.12.2011, 17:04.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Niskan Разгледай мнение
                По - важно е да си намериш добър пилот, защото опитен такъв може да приземи хеликоптера със спрял двигател при обороти на авторотация на винта, и така при авария можете с повече късмет да останете невредими даже и без драскотина
                Чунчо правилно е написал, че за приземяване на авторотация трябват минимум 400 метра височина, а и да не е много ветровито, пък си трябва и майсторлък за тази работа.

                Имам спомен, че падането при авторотация е накъде с 10-15 метра/сек. Тъй че наистина си трябват и здрави дупета.
                Last edited by anon6706; 27.12.2011, 16:55.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Niskan Разгледай мнение
                  По - важно е да си намериш добър пилот, защото опитен такъв може да приземи хеликоптера със спрял двигател при обороти на авторотация на винта, и така при авария можете с повече късмет да останете невредими даже и без драскотина
                  Той смята да си го кара сам и най-много да обучи и някой комбайнер

                  Коментар


                  • По - важно е да си намериш добър пилот, защото опитен такъв може да приземи хеликоптера със спрял двигател при обороти на авторотация на винта, и така при авария можете с повече късмет да останете невредими даже и без драскотина
                    Без авиация, няма нация!!!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                      Аз ще кажа,че е идиотия!
                      Парашутът би трябвало да е закрепен над ротора. И как ще стане? Обикновено, ако хеликоптерът претърпи авария, той губи стабилност и се превърта. При което роторът пак ще омота въжетата на парашута. Както казах: идиотия!
                      Има начин да се направи. Даже съм чувал за разработки по този въпрос. Мислят за механизъм, който да катапултира витлото и след това да се задейства парашутната система, но май не си струвало инвестицията. Надеждността на хеликоптера е доста голяма.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Черкезов Разгледай мнение
                        Явно за това много не ги джиткат родните инвеститори. Взех да се замислям че не е здравословно. То за това и онзи дилър който е купил хеликоптерите, не стъпва на подобно нещо.
                        А какво ще кажеш за спасителен парашут на самия хеликоптер?
                        Аз ще кажа,че е идиотия!
                        Парашутът би трябвало да е закрепен над ротора. И как ще стане? Обикновено, ако хеликоптерът претърпи авария, той губи стабилност и се превърта. При което роторът пак ще омота въжетата на парашута. Както казах: идиотия!
                        Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от 4un4o Разгледай мнение
                          Има има, служих 27 месеца във въртолетния полк и всяка година си заминаваха по 2-ма 3 ма пилоти. Да знаеш, че от повреден хеликоптер не можеш да скочиш с парашут, защото перките са като месомелачка.
                          П.П. А за този номер: кацане на саморазвиване трябва да имаш най малко 400 м височина (и здрави гащи) иначе си падаш като зряла круша.

                          Явно за това много не ги джиткат родните инвеститори. Взех да се замислям че не е здравословно. То за това и онзи дилър който е купил хеликоптерите, не стъпва на подобно нещо.
                          А какво ще кажеш за спасителен парашут на самия хеликоптер?
                          Да се поучим от п-р Петров, да прегърнем дори и враговете си за да живеем в мир и разбирателство.

                          Коментар


                          • Важното е да е надежден и да не е прекалено голям, за да може да каца в двора на 4-ти километър и в 'централния офис' в Карлуково.
                            това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

                            Коментар


                            • Дохтуре, с въртолетче житкаш. А космическа совалка можеш ли да караш? Аз викам да си земеш направо един звездоразрушител, след като се гътна Вейдъра и империята му мисля че ги дават ефтино втора ръка
                              Bulls make profits, bears make profits, only the hungry pigs get slaughtered. Don't be a hungry pig!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Черкезов Разгледай мнение
                                не съм чул някой да е умрял от падане на хеликоптер! Не забравяйте че витлата и роторите се въртят на обратно ако спре мотора!
                                Има има, служих 27 месеца във въртолетния полк и всяка година си заминаваха по 2-ма 3 ма пилоти. Да знаеш, че от повреден хеликоптер не можеш да скочиш с парашут, защото перките са като месомелачка.
                                П.П. А за този номер: кацане на саморазвиване трябва да имаш най малко 400 м височина (и здрави гащи) иначе си падаш като зряла круша.
                                Last edited by 4un4o; 27.12.2011, 12:25.

                                Коментар

                                Working...
                                X